2017 Suzuki GSX-R125 Intermot motosiklet fuarında tanıtıldı
Reklamlar
-
Reklamlar
-
herkes gider mersine bizimki gider tersine
-
Aşırı derecede tatlı olmuş.Abs,vites göstergesi,anahtarsız çalıştırma,lcd ekran,led far,hafiflik vs.Mükemmel olmuş.Yeni başlayanlar için bulunmaz hint kumaşı...
Bunun 250'liği olsaymış sallarmış piyasayı.
-
Alet nalet fakat fiyatı gene öğrenciyi üzecek. Egzoz olmamış
-
"bu supersport değil" diyenler gelir birazdan...
-
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
"bu supersport değil" diyenler gelir birazdan...
50 beygirlik ferrari düşün
-
Çok güzel bir motosiklet olmuş bence. Ama neden hep ss makineler. Bence bunların commuter olani ve sport touring olanı da olmalı. Cbf150 ybr125e mahkum kaldık.
-
Zamaninda ybr250, honda cbf 250 gibi kaliteli, tek silindir super commuterler vardi, kiymeti bilindi sankide, yenisini istiyorsunuz. Su anda bu sinifta inazuma var, ama oda cift silindir, agirlik ve fiyattan kaybediyor.
Cbf ve ybr 250 zamaninda uygun fiyatliydi, tek silindir, sorunsuz, kaliteli commuter sinifinin ust duzey temsilcileriydiler, ama bir cbr 125 kadar bile satmayinca piyasadan kayboldular. Hakli adamlar millet spor motor diye kafayi kirmis, almazlar, o yuzden gelmez.
-
Ben hala şu inazumaya ağır diyenlere şaşırıyorum sırtınızdamı taşıyorsunuzda ağır geliyor, 1000 lik motorlara hiç binmeyin o zaman onlar daha ağır
-
DKN adlı üyeden alıntı
50 beygirlik ferrari düşün
en az 150 beygir felan mı lazım?
-
Kucuk hacimden spor makina olmaz,a ynen 50 beygir ferrari olmaz gibi, olsada cocuklar icin olur, zamaninda 125 cc dediginiz gp motorlari 60hp guc 70 kilo agirlik ile 15 yasinda cocuklar tarafindan kullaniliyordu. 15-20 beygirlik 140 kilo be uzeri motordan spor motor olmaz.
İnazuma konusunda, inazuma commuter degildir, commuter agir olmaz, daha ucuz, daha basit tek silindir olur.
İki gunluk bilginizle kendinizi komik duruma dusurmeyin, sizin 1000 likte agir dediginiz motorlar tekerde 170ps veriyor, inazuma gibi 20 ps degil. Konu inazuma konusu degil ama, inazumaya verilen paraya yazik, tip desen yok, motor gucu yok, frenler muadillerinden zayif, suspansiyon zayif, parca ve iscilik kalitesi 4 japon arasinda hondadan sonra en kotu olanarka suzuki, fiyat pahali, agirlik fazla. Sadece yakit ve konfor icin deniyorsa gidin o paralara lpg li bir otomobil alin, ailecek konforlu gezin. İnazuma cok mantiksiz bir motor. Tek silindir olsa, 15 kilo hafif olsa fiyatida 10 bin tl olsaydi bugun en mantikli commuter olurdu ama su durumda bir halta benzemiyor.
-
İnazumayı alıp kullanmamış, evin önüne park etmemiş, uzun yola gitmemiş, CBF150 veya 250cc honda ile en basitinden boyasını, basamak, vites kolunu gibi materyalleri yakından inceleyip kıyas etmemiş birisi sağdan soldan duyduklarıyla amel ediyor..
Bu arkadaş hiç bir motoru beğenmez, MT7 büyük bir hata hatta binilesi makina değil, suzuki, apachi, honda artık her neyse her motor hakkında bilgi sahibidir. Her konuda mutlaka bir yorumu vardır. Bu yorumların %99 u yapıcı değil yıkıcı yani negatif yönde olup köküne kadar ego kokmaktadır.
Çok laf yalansız, çok mal haramsız olmaz derler velhasılı doğru söyler eskiler..
-
On kafa eski cbr in modlanmis hali gibi. Sokak tabiri ile far kasi takilmis gibi.
Yeni baalayan icin denmis ama gidon bana bayaa asagida geldi. Sanirim pozisyon olarak r125 ve rc200 arasi bir oturma stili olacak.
Fiyati merakla bekliyorum
-
Ne egosu arkadasim , benim kadar mutevazi birisini daha bulamazsin forumda, biz kucukle kucuk, buyukle buyuk oluruz, saygida kusur etmeyiz, sadece acik sozluyum, dogru soyleyeni dokuz koyden kovarlarmis, tecrubemi konusturuyorum burada, Allaha sukur, iyi motorcuyuz, saglam tecrube edindik yilllar ve kullandigim.motorlar ile, burada paylasup insanlara guzel seyler sunuyorom, hizmet yapiyorum ucretsiz, akli olan faydalanir, akli olmayan muhalefet olur. Mt07 harbi çöp, inazumada pahali şişman bir inek.
-
-
Bi YZF125 kadar tasarım harikası olamadı şu Honda ile Suzuki. Honda neysede Suzuki bir türlü oturtamadı kanımca. Bu motorun CBR125 den ne farkı var ben göremedim. Alışılagelmiş bir kafa grenajı oval bi far tasarımı... basit yan grenajar ve basma kalıp kuyruk. Eksozu hiç konuşmuyorum
Suzuki alanda "hah işte motorumuz suzuki" derler. Hatta "Suzuki candır" gibi lagalugalarda çıkar yakında...
-
ramcixx adlı üyeden alıntı
Bi YZF125 kadar tasarım harikası olamadı şu Honda ile Suzuki. Honda neysede Suzuki bir türlü oturtamadı kanımca. Bu motorun CBR125 den ne farkı var ben göremedim. Alışılagelmiş bir kafa grenajı oval bi far tasarımı... basit yan grenajar ve basma kalıp kuyruk. Eksozu hiç konuşmuyorum
Suzuki alanda "hah işte motorumuz suzuki" derler. Hatta "Suzuki candır" gibi lagalugalarda çıkar yakında...
Tasarım 125 cc motor için bir yamaha değil haklısınız ama bence gayet hoş olmuş. Minik kendi çapında bi süpper düpper sport :D ama donanım,hafiflik vs gibi dedikleri gibi gelirse ben yamahaya bu mavi güzelliği tercih edicem gibi
-
bakınca aklıma ilk gelen cbr 125
-
hafif ve abs mevcut güzel lastikle gelirse 125 cc de önemli bir yer edineceğini düşünüyorum
-
ön far çirkinliğinde bu bir inazuma iki. iğrenç harbiden o nasıl bi tasarım ya. bunu yapan mühendis kör olduu
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)