Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

2017 Suzuki GSX-R125 Intermot motosiklet fuarında tanıtıldı

    REKLAM ALANI
  1. #41
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Inazuma'nın muadili derken hangi modellerden bahsediyoruz ? Türkiye'de o sınıfta Inazuma'dan kaliteli, konforlu ve titreşimsiz motor var mı acaba ? Ben konforlu bir motosiklet istiyorum otomobil değil. O zaman malesef başka altenatif kalmıyor. Evet fiyatı çok pahalı ama 250'lik diğer Japonlar onun yerini tutmuyor. O paraya da gidip Benelli alınmaz herhalde değil mi ?
    hocam aman şu adama bulaşma yemın ederim bir motordan bahsediyor sonrada baktım bizim motormuş ama bizim motorda olan şeylerin tam tersini söylüyor ,bende mudahale edeyım dedim benı pişman etti .meğer adam ziya imiş :D



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bu rasyonel olmayan ego barindiran yorumlari birakalim genclere yeni baslayanlara iyi ornek olmuyor..

    2008 krizi itibariyle suan Audi dahil her marka eski kalitede urun urettigini soyleyemez .Yalan olur.İsterseniz yetkili servislerine bir sorun .Mercedesin Audinin .Buna Honda, Kawasaki, Yamaha ve suzukide dahildir.

    Ancak Suzuki motisiklet camiasinda motosiklet kulturu adina japonlar arasinda bence en motosiklet gibi motisiklet olani uretir.Yani amacina uygun tip vs den once suzukide teknik dinamikler onde gelir. İnazuma agir bir motor degil anacina uygun bir motor uzerindeki amortisor salinimi icin gerekli olan agirliga sahip konforlu yumusak bir alet.İstanbul kosullarinda endurolardan sonra en iyi suspansiyon konforunu inazuma sunar kendi sinifinda.Rakibi yoktur amacida budur..

    Bunun disinda 125 lik 250 lik ss ler en son 1990 larda uretildi..Honda NSR , CBR 250 RR lar.Vs..

    Japonlar 2008 krizinden sonra tamamen ticari amacli 125 250 cc plastik agirlikli dusuk kalitede SS uretmeye basladilar .Cunku iyi para birakiyor bu aletler.Cinde uretturiyorsun , kalitede onemsiz vs vs..

    125 250 SS makina olmaz..Sonuncusu Aprilia. RS 125 2T di.Oda bitti..

    Turkiyede motosiklet kultyru bilinci olsa bu aletler bu kadar cok satilmazdi.Goruntu den ibaret.Kalitesiz urunler..

    Motosiklet oncelikle kullanim amaci ve uzun donem dayanikliligi ile one cikmali.Turkite hobi amacli motosiklet kullanimi icin zengin bir ulke degil maalesef.
    SAZMAN bunu beğendi.

  3. #43

    Üyelik
    21 Temmuz 2016
    Showroom fiyatı 90.000 rupee yani yaklaşık 1400 dolar bakalım güzel ülkemizde bize ne kadar ittirecekler...

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu rasyonel olmayan ego barindiran yorumlari birakalim genclere yeni baslayanlara iyi ornek olmuyor..

    2008 krizi itibariyle suan Audi dahil her marka eski kalitede urun urettigini soyleyemez .Yalan olur.İsterseniz yetkili servislerine bir sorun .Mercedesin Audinin .Buna Honda, Kawasaki, Yamaha ve suzukide dahildir.

    Ancak Suzuki motisiklet camiasinda motosiklet kulturu adina japonlar arasinda bence en motosiklet gibi motisiklet olani uretir.Yani amacina uygun tip vs den once suzukide teknik dinamikler onde gelir. İnazuma agir bir motor degil anacina uygun bir motor uzerindeki amortisor salinimi icin gerekli olan agirliga sahip konforlu yumusak bir alet.İstanbul kosullarinda endurolardan sonra en iyi suspansiyon konforunu inazuma sunar kendi sinifinda.Rakibi yoktur amacida budur..

    Bunun disinda 125 lik 250 lik ss ler en son 1990 larda uretildi..Honda NSR , CBR 250 RR lar.Vs..

    Japonlar 2008 krizinden sonra tamamen ticari amacli 125 250 cc plastik agirlikli dusuk kalitede SS uretmeye basladilar .Cunku iyi para birakiyor bu aletler.Cinde uretturiyorsun , kalitede onemsiz vs vs..

    125 250 SS makina olmaz..Sonuncusu Aprilia. RS 125 2T di.Oda bitti..

    Turkiyede motosiklet kultyru bilinci olsa bu aletler bu kadar cok satilmazdi.Goruntu den ibaret.Kalitesiz urunler..

    Motosiklet oncelikle kullanim amaci ve uzun donem dayanikliligi ile one cikmali.Turkite hobi amacli motosiklet kullanimi icin zengin bir ulke degil maalesef.
    Klasik eskisi daha iyi mantigi, eskiden ne mallar vardi mantigi sizdede goruyorum. Bir diger hobimde silahlardir, genis bir camiamiz var, genelde eskiler, kendini gelistirememis köylü takimi söyler böyle kahve agziyla. Eskisi daha iyi diye, neden? Yeniyi bilmez çünkü, elindeki göz karari acilmis c60 islah celiginden olan su borusu namlusunu, dusuk toleransla acilmis, 4140 celikten olan ve stress alinma islemi icin 1 yil ozel odada sogukta bekletilen namludan iyi sanir.

    2008 model araclar iyi ise hatta daha eskileri daha iyi ise, gidin ondan alin? Parasi olanlar aptalmi gidip yenileri aliyor, sizinde durumuz var gidip 2008 audi yada mercedesmi yoksa 2016 mi alirsiniz??

    2008 yilinda kullandiginiz telefonu yada televizyonu alirmisiniz simdi??

    80 model mercedesler vardi tank gibi arabaydi.. firma aptal tabi 80 yilinda kisitli teknoloji ile az test imkani ile yaptigi araci 2016 yilinda full bilgisayarli, ozel test odali, son sistem robotlar ile mikrometrik calistigi modern fabrikada yapamiyor, ne hikmetliymis eski mallar..

    Eskiye ragbet olsa bit pazarina nur yagardi.

    Yeni her zaman yenidir, kahvedeki memet amca agziyla konusmayin, insanlari yanlis yonlendirmeyin, hic bir mal eskisinden kotu olamaz.
    dyavol-77 ve Erwin bunu beğendiler.

  5. #45
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Egzos yine bağımsızlığını ilan etmiş.

  6. #46

    Üyelik
    10 Mayıs 2014
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne egosu arkadasim , benim kadar mutevazi birisini daha bulamazsin forumda,..... Mt07 harbi çöp, inazumada pahali şişman bir inek.

    Japonlar da salak ve mühendislikten anlamaz zaten benim egosuz, mütevazı kardeşim.

  7. #47

    Üyelik
    23 Ekim 2016
    Şu yorumları okuduktan sonra ilk gördüğümde heyecan yaptığım motosikletten nefret ettim. Mavi renk ve diğer donanımlar falan beni benden almıştı. Kaldı ki, (yorumlardan sonra artık spor kasa mı desem racing mi desem onu bile bilemiyorum) bu tip motosikletler zerre ilgimi çekmezken (rs4 125 hariç)suzuki baya heyecanlandırmıştı. Şimdi o da gitti. Pek bir ezmişsiniz motoru yahu. :D Gayet hoş duruyor gerçi ama zevk meselesi galiba.

  8. #48
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Ne gibi bir cekiciligi var su motorun.Asiri ciliz.125cc ss kategorisinde yzf 125 ve aprilia rs125 kadar cekici bir motor gelmedi


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)