2017 Suzuki GSX-R250 - Modelin Son Tasarım Çizimleri Ortaya Çıktı
Reklamlar
-
04 Ağustos 2016, 16:25
#1
Reklamlar
-
04 Ağustos 2016, 16:34
#2
Şimdi birazdan aşık oldumcular gelir!
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
04 Ağustos 2016, 16:40
#3
Renk kondumu nasıl olur bilemem ama egzoz R25 yan grenajlar cbr ön far ninja.... adamlar ortaya karışık koymuşlar :D
-
04 Ağustos 2016, 16:41
#4
250 cc sınfının bu kadar coşma sebebi motosiklet kullanıcılarının yaşlanması.Hep yüksek cc alanlar yaşlanıyor. Ve birgün ölecekler.Bunların amacı gençleri çekmek nasılsa 250 cc alan ilerde daha yüksek alacak.600 cc sınıfının da bitmesi bu işi etkiledi.
-
04 Ağustos 2016, 16:58
#5
MoRFy adlı üyeden alıntı
Renk kondumu nasıl olur bilemem ama egzoz R25 yan grenajlar cbr ön far ninja.... adamlar ortaya karışık koymuşlar :D
İşte en son biz çıkalım piyasaya demişler. Her motordan biraz bişeyler alalım sonra bizim 250 cc liğimiz yok demesin kimse demişler :D
-
04 Ağustos 2016, 16:59
#6
Çeşitlilik iyidir.
Kasanın honda'nın yeni RR ı ve yamaha R25 le rekabet edecekmiş gibi bir hali yok. Teknik özellikleri beklemek lazım zaten 2 yııla anca gelir.
-
04 Ağustos 2016, 17:26
#7
Romedon adlı üyeden alıntı
250 cc sınfının bu kadar coşma sebebi motosiklet kullanıcılarının yaşlanması.Hep yüksek cc alanlar yaşlanıyor. Ve birgün ölecekler.Bunların amacı gençleri çekmek nasılsa 250 cc alan ilerde daha yüksek alacak.600 cc sınıfının da bitmesi bu işi etkiledi.
Dediğiniz Avrupa ve ABD için haklı bir argüman ancak 250cc'leri coşturan asıl sebep, Asya pazarının zenginleşmesi. Çin, Hindistan, Endonezya gibi devasa pazarlarda insanların alım gücü arttıkça ne olduğu belirsiz sadece ucuz ulaşım amaçlı kullanılan abuk zambak motosikletler yerine bu motosikletlere paraları yetmeye başlıyor. Oluşan talebe de, işgücü nispeten düşük ülkelerde Avrupalı, Japon üreticilerin ürettiği küçük motorlar yetişiyor.
Avrupa'da, ABD'de zaten ehliyet kısıtlaması/yeni sürücü olmak sebepleri olanlar dışında kimse almaz bu motorları. Zaten Avrupa için genelde vergi dilimi vb gibi sorunlar da olmadığından 250cc versiyonlar yerine daha yüksek silindir hacimli versiyonlar satışa çıkartılıyor. ABD ise MT-07, SV650 gibi motosikletlerin başlangıç motoru olarak kabul edildiği manyak bir pazar.
AB ülkelerinde 2014'te en çok satılan motosiklet BMW R1200GS, en yakın rakibi olan MT-07'ye 5.000 fark atmış. Bu listeye 50cc'den itibaren her motosiklet dahil. Varın zenginliğin refahın vardığı boyutu siz düşünün. Adam kıçıkırık 250cc'yi ne etsin, ya 50cc alır B ehliyet ile kullanmak için, ya gider scooter alır işini görür, motosiklet istiyorsa da adam gibi motorunu alır, kim ne etsin 250cc Asya ülkesinde üretilmiş motoru.
-
04 Ağustos 2016, 17:31
#8
ilk çıkaran voleyi vurur aga!
-
04 Ağustos 2016, 17:38
#9
Hero Karizmanın aks aralığı biraz daha dar olanı. Bu kadar kötü görünümlü bir yapıya "Tasarım Çizimi" demem ben. Çünkü ortada tasarım yok.
-
04 Ağustos 2016, 17:42
#10
Formation adlı üyeden alıntı
Hero Karizmanın aks aralığı biraz daha dar olanı. Bu kadar kötü görünümlü bir yapıya "Tasarım Çizimi" demem ben. Çünkü ortada tasarım yok.
Suzuki hocam bu ne bekliyoruz yani demode tasarimlariyla meshurlar... Inazuma gibi bi motosikletleri var cirkinlik akiyor aletten... Diger yonleri iyidir ama buyuk firmalarda acik ara en kotu tasarimlar suzukilere ait.
-
04 Ağustos 2016, 17:53
#11
Tasarım konusunda Kawasaki ve Yamaha açık ara önde.
Honda ve Suzuki ise diğer konuda birinciliği kaptırmamaya çalışıyorlar. Hondanın yaptığı son güzel motor,sanırım Hornet serisi geliyor aklıma.
-
04 Ağustos 2016, 17:55
#12
İyi iyi böyle devam 250 cc piyasası karman çorman olsun tnt 25 veya 200ns alıp bir sonraki sene değiştiririm
-
04 Ağustos 2016, 17:56
#13
250 cc kategorisi karışıyor nördaliii yaktılar bizi ali kerem
yerimizi alalım
-
04 Ağustos 2016, 18:29
#14
Yabancı bir sitede görüp bize gelmez diye refleks gösterip bakmamıştım. Ama 600cc akıbeti belirsiz olduğundan, gelme ihtimali yüksek şöyle bir düşününce.
-
04 Ağustos 2016, 19:04
#15
Şu fotolardan ismini hak etmeyen bi duruşu var. Ya sen Suzukisin azıcık ciddi makine havası yaratın küçük cc lerde
-
04 Ağustos 2016, 19:22
#16
3 kollu jantdan vazgeçmişler ya, içimde bir beklenti oluştu hadi bakalım.
-
04 Ağustos 2016, 20:35
#17
Çok eleştirilmiş ama bence kötü bir görüntüsü yok. Bu resimlerde renk ve desenlerin olmadığını da göz önüne almak lazım.
-
04 Ağustos 2016, 21:05
#18
Düz profil arka maşadan bi kurtulamadılar.
-
04 Ağustos 2016, 21:38
#19
250rr varken buna pek bakılmaz gibi geliyor.
fiyatı düşük çıkarsa belki bi şansı olabilir.
-
04 Ağustos 2016, 23:46
#20
Bunu ben paylasicaktim ya la
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)