14.900 olur yer yerinden oynar.ama 250 cc yi geçiyor ötv den kurtulamicak.
14.900 olur yer yerinden oynar.ama 250 cc yi geçiyor ötv den kurtulamicak.
13500-14000 bandı
Hindistan'da öngörülen satış fiyatı = 1,60,000 hint rupi si olacakmış.
Türk parasına çevirirsek=6850tl ediyor
%37 ötv = 2535 tl
%8 kdv = 550tl
fabrika ücreti = 3500tl desek
bayilik = 1500tl desek
==14935 civarı
Bence 14 ile 16 arası olur.
yada klasik bajaj fiyatı :D 14.990 :=)
Böyle bir motosikletin 2 silindir olmaması çok kötü oldu :(
Hacı motor testteyken stop etmiş test eden adam tekeri kitlemiş kaydırıp yaralanmış...
daha düşük katsayı çarpanıyla (%08) duke 200 ile arasına 4700 fiyat farkını koyabiliyorsa 0.37 çarpanıyla rahat rahat müşteriye ulaşan fiyatta 5000-5500 fark mümkün. Yalnız duke ve rc390 uzun süredir zam yapmıyor döviz zamlarını yansıtmıyor. şuan fiyatları Hondadan uçuk derecede uygun arada 6 bin TL var.
Yani geldiğinde 19-5 bu 14 bine satılacak demek zor. seneye duke 21 olsa 21-5 16 bin mümkün. O da 0 yılın R25 fiyatıa denk düşer.
Aynı fiyata 36 hp japon R25 mi? 40 hp RS400 mü? İşte bu soru nedense pek iç açmadı. R25 7 sn de 100 e çıkar Rs 6 sn.
2017 de çift silindir cbr250 gelirse 30 un altı olan asıl kitle, gençlik yine Japondan devam eder. SS değilde naked olanı iş yapar.
Ben fiyatlandırmasından ve patlama derecesinde satışından umutlu değilim pek
Arkadaşım sen ne yaptığının farkında mısın? AEA nın başına gelen seninde başına gelebilir. Kapında bir avukat veya noterden bir ihtarname, dava ve tazminat tehditleri vb. Bu formda bajajı eleştirenlerin banlandığını, AEA'nın tehdit edildiğini gördük. Aman dikkatli ol bir süre ortalıkta görünme bence
şahsi fikrim: tek silindir ve mtv de 250cc yi aşan bir motora 15 bin bandının uzerinde bir fiyat vereceğime, ki çok yeni bir marka (kesinlikle kötüleme amaçlı değil)... Japon malından yürümeye devam ederim satarken üzülmem kafam rahat olur.
Tahminim ,
Motorun piyasayı yine allak bullak edeceği yönünde. Bajaj artık piyasaya yön veren marka pozisyonuna geçecek gibi. Eminim fiyatları da bizlere ulaşılabilir seviyelerde olacak. Bugünün şartlarında 14-15 bin aralığı olur kanısındayım.
bir çıksın'da görelim yalnız 2016 da piyasaya çıkması yalan oldu
R25 değilde kılasman olarak z300 varken 16-17'ye satarlarsa z300'den yana kullanırım hakkımı. İkiside yaklaşık 40hp kaydırmalı debriyaj ve abs ikisndede var. Biri japon biri hint. Kim alır cs400 muamma. Fiyat max 15 olmalı...
Yukarıda da yazdığım gibi güç değerleri aynı bile olsa büyük tork farkları var ve bu torku alt devirlerde veriyor. Hem iyi gider, hem de az yakar. Değerler şöyle :
Ninja 250 R : güç 29,9 BG / 10500 Dev/dak, tork : 21.7 Nm / 10000 Dev/dak
Ninja 300 R : güç 39 BG / 11000 Dev/dak, tork : 27 Nm / 10000 Dev/dak
Duke 390 : güç 43 BG /9500 Dev/dak, tork : 35 Nm / 7250 Dev/dak
Bajaj'ın teknik verileri kesin olmadığından ve her yerde Duke 390 motoru kullanacağı yazdığından direk Duke 390 verilerini aldım. Benim asıl endişem her zamanki gibi titreşimden yana çünkü ufak Duke'lerin tümü çok titriyor.
niye tek silindir yapıyorlar bilen var mı? tek silindirler titreme yapıyor diye biliyorum ama nerden öğrendim yada kendimmi uydurdum hatırlamıyorum.
400cc benim için yetersiz gelir, şu anda 150cc apaçi var ve alalı yaklaşık 2 aydan fazla oldu. gerçekten güzel motor ama yetmiyor, 400 alcam yetmiycek. para sıkıntısı yüzünden 1000cc falan alamam ancak 600cc düşünüyorum.
yamaha yzf r6 var aklımda 2004 model.
bugün televizyonda kanal tvnetde para politikası programında ekrem ata beyin konuşmasına denk geldim, 3-4bin tl bandındaki motorsiklet üzerindeki ağır vergi(2bin tl) yükünün kaldırılmasından vs bahsediyordu, link bulabilsemde eklesem video yu..
Uu beybi, ducati style ekran koymuşlar depoya.
herşey iyi hoş da o egzos ve gidon ne öyle , ve 14 bin asla beklemeyin ötv bayağı yüksek ccden dolayı en az 16-17 bin biçerler. Dandik pulsar bile neredeyse 9 bin
pulsar dandik değil ya, pulsarı niye gömdün şimdi )
pulsar dandikse mondial e ne dersin kubaya ? yapma böyle ..
Saniyorum 10-12bin lira arasinda satisa sunarlar.
Bu fiyatlara inemiyorlarsa Türkiye'ye getireceklerini zannetmiyorum.
Türkiye'de motosiklet fiyati olarak psikolojik sinir 15bin lira civari.
Bu rakamin üzerine çikildiginda gözler eski model de olsa bilindik markalara yönelmeye baslar.
Kisacasi isterse 1000cc yapsin bajaj gibi mondial gibi henüz rüstünü ispat edememis markalar bu psikolojik sinirin üstünde fiyatlara çikmaya cesaret edemezler.
Bu nedenle bu model ülkemizde satilacaksa 15bin liranin altinda bir fiyata sahip olmak zorunda.
Hindistan'da ki tahmini satis fiyatina baktigimizda da 12bin lira gibi bir fiyata ülkemizde satisinin mümkün oldugu görülüyor.
Sorun çikaracak tek sey ÖTV.
Piyasa bu sekilde daralmaya devam ederse hükümet ÖTV'yi düsürme ya da kaldirma yolunda bir adim atabilir.
Bu diger motosiklet modellerinin fiyatinin da düsmesini saglayacaktir.
Mesela ÖTV kaldirilsa CBR500 18-19bin lira gibi fiyatlara düser.
Bu durumda 400cc bir bajaj 15bin liranin üstünde veya civarinda bir satis fiyatina çikmaya cesaret edemez.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)