Honda X-ADV Scooter Testte Yakalandı
Reklamlar
-
Honda X-ADV, Honda’nın Avrupa’daki dizayn merkezi olan Roma’da teste yakalandı. Honda X-ADV, geçen yılın tanıtılan City Adventure konseptiyle neredeyse aynı özellikleri taşıyor.
Görünürde ayrıntılarda değişiklikler olsa da, motorun, şaşırtıcı biçimde ters amortisör, aliminyum salıncak ve radyal frenleri de içeren, ana parçalarında bir değişim yok.
Motorun NC750 (ve Integra scooter) temel alınarak yapıldığını düşünürsek, belirtiler bu modelin muadillerinden yüksek özelliklere sahip olacağı düşünülüyor. Diğer NCler standart amortisörler ve frenler kullanmaktadır ve çoğu versiyonunun basit, çelik salıncağı vardır.
Doğal ortamında, Roma sokaklarının çok kaygan ve bozuk kaldırımları üzerinde motosikletin "maceracı" tarzı ve süspansiyonu, geçen seneki Intermot’un gösteri ışıkları altındakinden daha büyük bir teste girdiği aşikar. Tabiki sahiplerinin bu motorun yabaniliği ile dalaşmasını beklemiyorlar ama macera motorlarını çekici yapan çoğu özellik şehrin "balta girmemiş ormanlarına" gittikçe daha uyumlu hale geliyor.
Araba aynalarına karşı el korumaları, kaldırıma çıkmak için bolca yerden yükseklik, en kötü çukurlarlarla başetmek için uygun süspansiyon, trafiği kontrol edebilmek için uzun sürüş pozisyonu ile modelin herşeyi anlam kazanmaya başlıyor.
Üreticilerin, motorlarının dikkat çekmesini istediği ama öyle değilmiş gibi davrandığı zaman sürekli kullandıkları klişeleşmiş siyah ve beyaz kamuflajtan sıkılmış olsak da, bu kamuflajın altındaki motor hemen hemen üretime hazır görünür. Peki, 2017’de showroomlarda olur mu? Kesin gözüyle bakabiliriz.
Reklamlar
-
Motora bak be
-
Admin abi, iki hafta evvel motorun konusunda bu haberi geçtik ki...
http://www.motosiklet.net/forum/gunc...ml#post3837422
-
ben alırsam integra alırım
-
integra o gücünün karşılığında gösterişi yok gibi geliyor bana ..yani zayıf görünümlü bence görseli 250 cc motor gibi duruyor
-
-
-
tasarımcı hep aynı telden çalıyo. ayağımı bilekten burkarak ordan geçirip binmekle uğraşacağıma normal şekilde binerdim zaten. o boşluk ufak tefek şeylerin sığabileceği bagaj olarak kullanılabilirdi. artçı selesi yine alçak...
-
Scooter denen şeyin ayak zemininde kesinti olmamalı, hafif olmalı, pratik olmalı, bir sürü malzeme taşınmasına imkan sağlamalı vs vs vs. Yukarıdaki alet bunların hiçbiri değil. Integra falan bunlar normal motosiklet kategorisinde değerlendirilmeli bence, scooter alt segmentinde değil.
Ayrıca şu arka tekerlerin üstünü artık kapatsınlar komple ya yetti gına geldi artık. Sen dizayn edip fabrika çıkışı koyarsın kocaman bir çamurluk, sonra "lastiğim görünsün" fetişi olan varsa kendisi söker atar zaten. Ama şu haliyle çamurlu bir yerden geçtiğin an artçının hatta sürücünün bile arkası komple çamur olacak. Nedir yani bu şekilde yapılmasının amacı?!? Pisliğine bilerek böyle yapıyorlar artık kanaat getirdim buna ben.
-
Acayip bir makine olmuş.
Bizim buralara gelir mi? Gelirse ne kadar olur? Fiyat Yüksel olur muhtemelen.
https://youtu.be/cuoCqhPLd0U
-
Honda saçmalamazsa gelir. Integra ile benzer fiyatta olur "Mini Africa Twin" olarak satılır.
-
Artık bütün araçlarda vitesli muhabetini kaldırmaya çalışılıyor bence geç bile kalındı
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
Geliyor, da Almanya Fiyatı 11.115 avro. Bizde herhalde 50 falan olur.(ayrı konu açıp honda'nın kulaklarını çınlattım)
-
ben bilgi talebinde bulundum aradılar önsiparişler alınıyomuş fiyat sıkı durun 55000tl dediler africa twin alınır dedim temsilciye bunda anahtarsız giriş gibi yeni özellikler var dedi . Aman tanrım didim
-
yuhanzi, bencede africa twin alınır bununda canına okunur,olmadı nc750x alınır, bune yahu 55 bin, hayal aleminden acil uyanmalı bu Honda....
-
55.000 tl demek😁😁 yarış atları varken bu su aygırı kılıklı ucubeye bu para....... hihohaaaa....
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------
Zannımca 2. VTR250 fiyaskosu yolda.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)