Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM 1290 Duke GT - KTM 173 hp gücündeki modelini tanıttı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    KTM birçok söylentinin, spekülasyonun ve spyshotların ardından 1290 Duke GT modelini resmi olarak tanıttı. Modelin başlıca özellikleri şu şekilde;

    - 173hp ve 106 lb/ft
    - Yarı aktif WP süspansiyon sistemi
    - Yatma açısı duyarlı ABS ve çekiş kontrol sistemi
    - Cruise kontrol sistemi
    - Sürüş modları
    - Quick Shifter (Hızlı geçiş sistemli vites)

    Modelin tasarımına bakacak olursak, agrasif ve farklı bir tasarıma sahip olduğunu söyleyebiliriz ve bu tasarımın baz alındığı model ise 1290 Super Duke R. KTM bu modeli üretirken hedefi tamamen hızlı bir seyahat sunmak ve Supersport modellerindeki hız tutkusunu sürdürmek olarak söylenebilir.

    1301cc lik 4 silindirli motorun yeniden ayarlanması sonucunda ortaya çıkan bir motor kullanılmış ve KTM ye göre güç değerleri 173 hp ve 106 lb/ft. KTM nin aktardığına göre tüm bu ayarlamalar uygun bir güç aktarımı elde edebilmek adına yapılmış ve bunun sonucunda da en yüksek güç değeri olan 173 hp lik değer 8865 devir yerine 9500 devirde elde edilmiş. Maksimum tork ise 6750 devirde alınmış ve bu değer Super Duke R modelinden tam 1000 devir daha aşağıda.

    Sürücü asistanı sistemlere bakılacak olursa bu model bütün sistemlerini 1290 Super Adventure modelinden almış ve dolayısıyla tam bir teknolojik ekipmana sahip olduğunu söyleyebiliriz. Modelde yer alan farklı sürüş modları gaz tepkisine, ABS ye ve Çekiş Kontrol sistemine direk etki ediyor. Ayrıca Super Duke R da yer alan Slipper Clutch özelliği de modelde yerini alacak.

    Motosikletin uzun yollar alabilmesi için üretilecek olmasından dolayı Cruise kontrol sisteminin olmaması şaşırtıcı olurdu. Sistemde ayrıca lastik basınçları görülebiliyor. Diğer özelliklere gelecek olursak ısıtmalı elcikler ve LED sinyaller dikkat çekiyor. Sinyaller otomatik kapatma özelliğine sahipler.

    Fren sistemleri Brembo ve önde 320mm lik diskler yer alırken bu değer arkada 240mm olarak belirlenmiş. Şasi ise genişletilmiş ve çantalar için bağlantı noktaları konulmuş.

    Motosikletin kuru ağırlığı 205 kg olarak verilmiş ve 23 litrelik tank ile bu değer 228 kg değerine çıkıyor. Ve bu değer için sports tourer modellerde en iyi ağırlık güç dengesini sağladığı söyleniyor.





    Motosiklet.net Fotoğraf Galerisi

    KTM 1290 Super Duke GT – 2016
    Fotoğraf Galerisi için Tıklayın

    EB61 ve ilkadam bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Evi arsayı satıp alalım anasını satiyim.
    natila bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı admin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM birçok söylentinin, spekülasyonun ve spyshotların ardından 1290 Duke GT modelini resmi olarak tanıttı. Modelin başlıca özellikleri şu şekilde;

    - 173hp ve 106 lb/ft
    - Yarı aktif WP süspansiyon sistemi
    - Yatma açısı duyarlı ABS ve çekiş kontrol sistemi
    - Cruise kontrol sistemi
    - Sürüş modları
    - Quick Shifter (Hızlı geçiş sistemli vites)

    Modelin tasarımına bakacak olursak, agrasif ve farklı bir tasarıma sahip olduğunu söyleyebiliriz ve bu tasarımın baz alındığı model ise 1290 Super Duke R. KTM bu modeli üretirken hedefi tamamen hızlı bir seyahat sunmak ve Supersport modellerindeki hız tutkusunu sürdürmek olarak söylenebilir.

    1301cc lik 4 silindirli motorun yeniden ayarlanması sonucunda ortaya çıkan bir motor kullanılmış ve KTM ye göre güç değerleri 173 hp ve 106 lb/ft. KTM nin aktardığına göre tüm bu ayarlamalar uygun bir güç aktarımı elde edebilmek adına yapılmış ve bunun sonucunda da en yüksek güç değeri olan 173 hp lik değer 8865 devir yerine 9500 devirde elde edilmiş. Maksimum tork ise 6750 devirde alınmış ve bu değer Super Duke R modelinden tam 1000 devir daha aşağıda.

    Sürücü asistanı sistemlere bakılacak olursa bu model bütün sistemlerini 1290 Super Adventure modelinden almış ve dolayısıyla tam bir teknolojik ekipmana sahip olduğunu söyleyebiliriz. Modelde yer alan farklı sürüş modları gaz tepkisine, ABS ye ve Çekiş Kontrol sistemine direk etki ediyor. Ayrıca Super Duke R da yer alan Slipper Clutch özelliği de modelde yerini alacak.

    Motosikletin uzun yollar alabilmesi için üretilecek olmasından dolayı Cruise kontrol sisteminin olmaması şaşırtıcı olurdu. Sistemde ayrıca lastik basınçları görülebiliyor. Diğer özelliklere gelecek olursak ısıtmalı elcikler ve LED sinyaller dikkat çekiyor. Sinyaller otomatik kapatma özelliğine sahipler.

    Fren sistemleri Brembo ve önde 320mm lik diskler yer alırken bu değer arkada 240mm olarak belirlenmiş. Şasi ise genişletilmiş ve çantalar için bağlantı noktaları konulmuş.

    Motosikletin kuru ağırlığı 205 kg olarak verilmiş ve 23 litrelik tank ile bu değer 228 kg değerine çıkıyor. Ve bu değer için sports tourer modellerde en iyi ağırlık güç dengesini sağladığı söyleniyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=gPnOEAZapeY

    https://www.youtube.com/watch?v=83Gu_d1SkAM

    Motosiklet.net Fotoğraf Galerisi

    KTM 1290 Super Duke GT – 2016
    Fotoğraf Galerisi için Tıklayın

    Mod abey...KTM 4 silindirli makine hiç üretmedi-V2 olmasın ''O''...
    The Power of The Dreams.

  4. #4
    garabel67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2009
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    YBR125, CBR 250R, VFR 800, Tracer 700
    KTM 'nin kendi sitesinde 1301 cc 75 derece V-TWIN olarak yazıyor.

    https://www.ktm.com/sports-tourer/1290-super-duke-gt/

  5. #5
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    şaka gibi alet çıkartıyorlar hevesim kursağımda kalıyor hakkaten malı mülkü sat bunu al

  6. #6
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Off alete bak para isterler buna

  7. #7
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    at gucu biraz fazla kaçmış

    gen 1 hayabusa gucunde ama daha hafif

  8. #8
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Off alete bak para isterler buna
    öpücükle dağıtıyorlarmış bence git al
    Kısaca ben;

  9. #9
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Vay arkadaş teknik özelliklere bak
    205 kg
    173 beygir
    Yanı kısacası yer uçağı
    Birde benim motora bakıyorum 52 EŞŞEK 218 kg
    Honda harbiden biraz malzemeden çalmış
    Ktm motor yapıyorsa honda nın yaptığı ne?
    mete_han bunu beğendi.

  10. #10
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    Tipi tip değil, sesi ses değil. Mekaniği ise zaten tartışılır. Sevemedim vesselam şu KTM traktörlerini...
    TOTEMONS bunu beğendi.
    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS

  11. #11
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı serkani adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tipi tip değil, sesi ses değil. Mekaniği ise zaten tartışılır. Sevemedim vesselam şu KTM traktörlerini...
    Köyde massey ferguson şehirde keytiem

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı serkani adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tipi tip değil, sesi ses değil. Mekaniği ise zaten tartışılır. Sevemedim vesselam şu KTM traktörlerini...
    Al benden de o kadar. Zaten bu KTM motosiklet üretmekten falan anlamıyo. O gaga nedir önde öyle. Doksanlarda mı yaşıyoruz. Motor ömrü desen, sen de üç gün, ben diyim beş. Hayret ediyorum o kadar para verene. Ahanda bi traktör daha:





Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)