Nedir bu cafe racer, scramler, bobber cilginligi anlamiyorum. Eski gorunumlu motorlara dunyanin parasini veriyorlar. Guzelde gorunmuyor,performansta yok, birde eskiye ragbet olsa bit pazarina nur yagarmis derler o misal. Adam elinde iphone telefon, ayaginda vans ayakkabi, evinde, isinde son sistem elektronik cihazlar, hayati bilgisayara,internete, bagli, hala eskiye doneyim havasinda, buna tavsanlar bile guler. Git dagda kulubede biyerde teknolojisiz yasa al cafe raceri bin o zaman, bu ne sacmaliktir, ustunde son model textil mont, ayaginda kevlar pantolon, shoi spor kaskla cafe racera biniyor insanlar. Bu iste akil mantik aramayi biraktim, goruntude yok, tamirciden cikmis eski motorlar gibi, sagi solu camurluklari metal, hilkat garibesi olmuş birde millet bakiyor begeniyor diyorlar. Millet adamin motoru eski yazik yeni motor alamamis diye bakiyor aslinda.
Derli toplu görüntüsü, tasarımın klasikliği bence gayet başarılı. Bence suzuki saf motor yapmış. Motor sıralanışı falan teknik mevzular olduğu için fayda mı zarar mı iyi mi kötü mü bilmiyorum, lakin yakıt sarfiyatı denildiği gibi tasarruflu ise uzun vadede avantajlı olur. Ayrıca iki silindirli makinelerin bakım masarafının daha az olacağı ve daha az arıza çıkardığını duymuştum.
Yav.. Alet güzel de, o parayla öküz alırız...
hiç aklımda yeni motor yokken bugün gördüm ve aklımı başımdan aldı. resimlerde göründüğünden çok daha şık ve iri. klasik,sade bir o kadar da çekici. eşimi kandırıp altınlarını alabilirsem yeni motorum olacak kendisi
teşekkürler henüz almadım ama satın almak için tüm enerjimi harcayacağım. rakiplerinden pahalı olmasının sebepleri var, 2 eli de hiç yok ama ben çok takılmadım bu konulara, sonuçta motosiklet gönül işi. 36 ay kredisi bitene kadar binerim bu süreçte de 2. el piyasası oluşur. beni bunlardan ziyade düşündüren konu;yerli/yabancı sitelerin hiç birinde aksesuarlarına rastlayamadım. bu da zamanla olacak galiba
bence güzel bir tipi var sonuçta klasik bir tip motor neye göre kötü tipli diyorsunuzki 1000rr a göre mi?
Bir suzuki fun'ı olarak bunu almazdim.
Sv650s hayalimdir ama bu çiplak güzelleri gsr600 kullandığından beri sevmemeye basladim. naked modellerde kafa karenaji mi yeglerim. bmwf800s, fazer, sv650s gibi.
Yoksa uzun yolda rüzgar öyle bir dovuyor ki yoldan çok o yoruyor.
Ve ayrıca bu fiyatlara bunu alacağına neredeyse yarı fiyatındaki ducati monster bakarım.
İkisinin de ikinci eli yok zaten.
Çift silindir hayranligim olmasa zor begenirim.
Yahu su eksoza bir çözüm bulamadı suzuki.
Er6n'leri de gormuyor mu?
Kesin ruh hastası bu eksozu tasarlayan adam.
Ben motorun neresinde çizik varsa takmam ama kaldırıma yanasinca egsozu sürterse filan fena gıcık oluyorum ve soguyorum motordan. O yüzden motorlarının egsoz dışına krom plaka ceket yaptiriyorum. Yoksa direk satıyorum.
Egsoz olmamış, far olmamış, diskler olmamış(papatya olaymis), dumlop lastik olmamış, tank ped yerine sv yazısını koymak mantıklı mı yani? Sonra denge topuzlari yok, eksoz manifolt çıkışı halY çekiyor, radyatör onar santim motordan geniş, olduğu yere dusse yolda mı kalacam?.. artçı kısmı daha yüksek olsa konfor gozetilse, ön camı standart verse..
Diversiyon F alırım, ,750 s alırım 15.000 E hatta suzuki bandit 1200s alırım 15000 E..
Suzuki sacmalamata devam et, bir Kawasaki farina, kuyruğuna bak bari..
Sv650s ten sonra sacmaladin. Gsr 600'ü dahi devirdaim sesinden sattim..
Şanzımanın ve motor teknolojinin hariç bence iyi değilsin!
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)