Fiyat olarak bence GSX-250R'la aynı olması gerekir ama olmayacaktır. Ben Suzuki'nin yerinde olsam CRF250 Rally ile aynı fiyattan (21700 TL) piyasaya sürerim. Rally'i bitirir böyle olursa.
Fiyat olarak bence GSX-250R'la aynı olması gerekir ama olmayacaktır. Ben Suzuki'nin yerinde olsam CRF250 Rally ile aynı fiyattan (21700 TL) piyasaya sürerim. Rally'i bitirir böyle olursa.
3-5 güne fiyatı açıklanır. Fiyat taminimi yapayım:
19bin TL ABS'siz Euro3 2016 inazuma + ABS ve Euro4 farkı 3bin TL + 2017-18 model olacak 2bin TL + 3 bin TL çanta = 28bin TL
25.binden aşağısını beklemek biraz hayalcilik olur.
çantali fiyatini konusmayalim bence ise canta girince rakiplerinde yok nasil fiyatlandircaz deriz cantasiz halini konusursak 25 binden pahali gelebilir ama 25 binden asagisini beklemek hayalcilik demek cok yanlis bir yaklasim niye gelmesin ki bence 23-25 bandinda gelicek cantasizi sonucta bu motor versys 300 gibi tel jant buyuk lastikli arazi tipi birsey degil inazuma ya abs koycagimiza adini degistirelim cakalim gitsin durumu soz konusu aciklaninca gorcez )
25 bin olursa alacak olan adam TRK502'ye kayar. Suzuki de bunun farkındadır, o yüzden psikolojik olarak 25 bin'in altında kalmaya çalışacaktır diye düşünüyorum. TRK'ya zam gelse bile 31 bin'i geçmez bence.
yalnız şuda var endurocuların çoğu enduro sınıfında düşük hacim olmadığı için mecburi zorunlu takılı kalıyorlar 600-800 cc arası hacimlerde..
neticede endurocu adamın süratle işide yok çoğu zaten orta yaşlı insanlar 250 c.c de hayli hayli işini görür onların..
bu birde harbi enduro güzel makine kasasıyla duruşuyla çantalarıyla tam bir enduro .. umarım fiyatı güzel gelirde satar. en azından diğer markalarada tetikleme yaparda düşük hacimde enduro sayısı artar..
büyük markaların çoğu cruiser,enduro,touring klassmanında düşük hacim üretmedikleri için zorunlu yüksek hacim alıyorlar bunuda unutmamak lazım. yüksek hacim bazı klassmanlarda zorunluluk olduğu için insanlar alıyor..
malum sitede ilanlara bakarsan TRK502 de bazıları şehir içinde çok zorlandığı satıyor ama suzukinin reklamlarına bakarsan şehrin endurosu tarzı bir amaca yönelmişler. o yüzden TRK alanla bunu alan çok farklı TRK bildiğin yol endurosu gez toz şehre girince ya arabana bin yada scooterınla takıl DL250 ise ikisinden de biraz biraz gibi bir durumda o yüzden ben hala 24bin TL gibi bir fiyatta geliceğini düşünüyorum
Endurocu adamlar zaten genelde ya 1200GS + scooter takılıyorlar yada farklı bir enduro + araba bunu zaten enduro forumlarında görürsün bide endurocu olsam ve yeniş başlasam önceki mesajımda da dediğim gibi 1 tane naked alırım acemiliğimi atarım sonra 600 800cc enduromu alırım enduro tadını veremiyecek bir enduroya 25.000 TL vermek istemem coook arazi meraklısıysan zaten CRF ler var onlara bakarsınyalnız şuda var endurocuların çoğu enduro sınıfında düşük hacim olmadığı için mecburi zorunlu takılı kalıyorlar 600-800 cc arası hacimlerde..
21-22 bin bandında her türlü satar.Fiyat artarsa başka modellere yönelimde o seviyede artar.
Heleki suzukinin servis azlığı ve ikinci eldeki değer kaybınıda göz önüne alırlarsa 22 bini geçmemeleri gerekir.Ne olursa olsun her şehirde hatta ilçede bulunan honda ve yamahayla baş etmek istiyorsa fiyattan feragat etmelidir.
Bugün tekrar tekrar baktım,iyi hoş motor ama adamların daha Ankara'da servisi yok,bayi desen otomotiv firmasının yanında satıyor.Ucuz gelse bile servis olmadıktan sonra ne yapayım ben !
Fiyatta çok rekabetçi olmayacaktır zaten,suzukinin işi harbiden zor.
senin gördüklerin tuzu kuru enduroculardır.. Onların zaten maddi durumları çok iyidir ihtiyaçları yoktur öyle 250 lik bir enduroya.. dediğin gibi ikinci bir şehir içi kullanmalık scooter tarzı motorları olur .. bu dediğin ben genelde racing motoru olan arkadaşlarımda çok karşılaşıyorum.. piste falan racingle gidip gazlarını atıyorlar şehir içindede xmas pcx sym tarzı motorlarla takılıyorlar.. ama işte bu maddiyat ile ilgili ..
tuzu kuru insanın yapabiliceği şeyler bunlar.. benim dediğim bu kesim değil çünkü bu kesim motorcular içinde bile ufak azınlık bir kesim.. en azından benim genel gördüğüm çevremde..
1200gs li arkadaşlarımda var 98 model bmw f650 ye binen arkadaşlarımda var yani endurocu kesmi içinde maddi imkanları dar olan kesim aslında azımsanmıycak kadar çok ve bu insanlar genel giderlere çok önem veriyorlar .. yakıt sigorta mtv motorun bakımları v.b ..
Kendi çevremden konuşabilirim benim çevremdekiler genelde orta yaş ve üstü insanlar ... enduro ağırlıklı rahat seyahat motoru olarak tercih ediliyor arazi merakı olan dediğin gibi klassmanı başka.. genelde benim kendi çevremde gördüğüm bozuk türkiye yollarında bu kötü asfalt ve çevresel şartlarda en güzel en garantici ve sağlam yormadan sarmasmadan yol alınabilicek motor tarzı olduğu için orta yaş ve üstü enduroyu tercih ediyor.. ve bu insanlar zaten basmıyor süratleri çokda 250 lik bir motorcunun gittiği süratten farklı değil.. dertleri en bozuk en berbat normal asfalt yol koşullarında bile rahat rahat gidebilmek..
O yüzden diyorum makul rakamlı 250 lik kaliteli güzel endurolar gelirse bu ülkede satılır.. ama rakamın makul olmasıda şart tabii.. yakıtı koklasın beygiri 30 beygir olsun abs si olsun birde harbi enduro olsun öyle çakma lafda falan değil yok satar.. rx3i evo misal satışları çok iyiydi bir ara sıra vardı 2015 de motoru görmek istemişdik adam 3 aylık sıra olduğunu söylemişdi ellerinde kalmadığını söylemişdi..
demek ki doğru satış fiyatlaması doğru taktik sattırıyor ..
Evet katılıyorum ama zaten konu enduro nedir nasıl yapılır kimler kullanır değil. Konu yukarıda bir arkadaş arayıp 27.000 TL lik bir fiyat beklediklerini söylemiş şimdi 27.000 TL sadece enduro olduğu için bir motora vermek istemem diyorum eğer acemi değilsem 27.000 TL ye nc750x alırım eğer motordan anlıyorsam ki ben anlamıyorum transalp gibi eski model ama adam gibi motorlara yönelirim. eğer acemiysemde giderim çekerim altında ktm 2. el duke 200 250 inazuma mt-25 13 14 bin TL ye 2. el acemiliğimi atarım yine dediğimi yaparım 27.000 TL nedir ya az daha koysam 2. el tracer bile alırım demek istediğim 27.000 TL 2. el için o kadar iyi ki o motora vermek istemem o parayı
aynen o paralar çok verilmez 250 lik makineye ..
Benelli TRK502 in v-strom 250out.. ( para oyunu bozar)
Ya 250lik makine diye verilmez diyemem çünkü Kawasakinin VersysX-300 de küçük motor ama gerçekten enduro gibi yani hatta youtubede videoları var crf250 rallynin çıktığı heryere çıkıyor gerçi oda 12.000€ ama işte suzukininki gerçekten versys gibi enduro olsa ve 27 olsa düşünürüdüm ama gördüklerim ve okuduklarımdan sonra yeni model inazuma gibi geldi bana
Fuarda şöyle bir 10 saniye bakmıştım. Çünkü, ne olacağını biliyorum. Fiyatı ucuz olsa ne olacak. Yedek parça, servis v.s. adamı üzer. İmkanlarım iyi olsa yine bakmazdım. Daha güçlü bir şey bakardım.
22 bin fiyatı , bu gün görüştüm suzukiyle . Rx3i evoyla devam :D
Fiyat açıklanmış. Liste fiyatı: 27450tl, lansmana özel fiyatı: 25450 tl.
Bu fiyata bakalım kaç adet satacak.
Bugün bayiye gittim. Motor bayiye indiği gibi satılmış göremedik. Fiyatı 25 bin küsür. Bu fiyat boş fiyatıdır. Çanta demirleri, orta sehpa, çanta takımı, ısıtmalı elcik gibi aksesuarlarda eklenince fiyat 30 bin tl yi bulurmuş
Bende aldım bu motordan
1-Rodajda 135 gördüm Hızla işim olmaz merak ettim(ben 100kg)
2-Motorun sesi ve heybeti 600 lük ,arkadaşları 250 lik olduğuna inandıramadım daha önce 250 lik 2 farkli motorum oldu bunun sesi beni mest etti özellikle akrapoviç takmışsın gibi özelbir sesi var.
3-Hizlanma çok iyi saniyeler içinde 100 km yi görüyorum
4-Titreşim sucuter den bile az bana konforlu geldi
5-Trafikde manevra çok rahat motor çok kıvrak
6-bir depoyla 550 km gitmeyi umuyorum ;)
25 400 e aldim fiyat geçen yilki motor fiyatlarına göre pahalı yapacak birşey yok.
Orta sehpaya alışıgim yan ayakda motor guvenli durmuyor gibime geliyor.
Elcik korumanin böyle bir motorda bence standart olması gerekiyor
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)