Suzukinin motorlarına baktigimda, bu sefer ne kadar berbat bir motor yapmışlar acaba diye bakıyorum.
Suzuki nerden ekmek yiyor bilen varmı.
Suzukinin motorlarına baktigimda, bu sefer ne kadar berbat bir motor yapmışlar acaba diye bakıyorum.
Suzuki nerden ekmek yiyor bilen varmı.
Tasarım bu değil! Resimlerini paylaştım ama ısrarla yanlış resimlerin paylaşılması şaşırtıcı...
Gerçek resimleri için:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4027672
Arkasında da GSX250R var sanırım. Google'a "GSX-R250 and the DL250 Concept (V-Strom 250) at the 14th China International Motorcycle Trade Exhibition" yazarak aratın, güzel bir kaç resim çıkıyor. Tek sıkıntı fiyat. Yoksa süper motosikletler olacağına eminim. Eğer fiyatı uygun tutarlarsa çok satacaktır. Millet ne zamandır 250cc her şeye gelen bir motosiklet istiyor. Bıktık reyzingden, çıplak motordan. 250cc'yi hobiye çevirmeyin bari.
Edit: GSX-R250 için 24.7hp@8000rpm ve 23.3Nm@6500rpm demişler. Üstelik 178 kg. Çift silindir olduğundan da gittiğinden fazla yakacak başka bir motor Suzuki'den.
Abi hep diyorum, Suzuki, japonlar ın Citroen i, her tarafı tamam, illaki biyerinde bi ucubelik olacak, mesela far, ve ya çamurluk.
Bu arada İnazuma 17 ye yakınken, bunu 19 unun altında beklemek hayal.
Gayet güzel bir motor. Inazuma'daki kısa vites oranlarını uzun yola göre ayarlayıp motoru rahatlatırlarsa çok güzel bir seçenek olur. Şöyle 8 bin devirde 120 - 130 giderse tamamdır.
Olmaz, o ağırlık ile o motoru birleştirerek uzun yol motoru olmaz. Tamam rahat, tamam kaliteli, ama gitmiyor arkadaş. Altının yakınlığını falan geçsin herkes. DL 650 de yol motoru NC 750 de. Kimse hoplamak zıplamak için o motorlara binmiyor. Zaten o motorların ebatları, ağırlıkları da hoplamaya zıplamaya uygun değil. Yol motoru bunlar. Dik oturayım, rahat olayım, uzun yola gideyim diyen insanlar tercih ediyor. Tamam yolsuz da gider ama nc ile gidilen hemen her yere gidebilecek bir sürü de commuter var. 180 kilo için o güç yeterli değil. O şaseden de zaten enduro olmaz. Yamaha MT25 ne kadar "master of torque" ise bu motor da o kadar enduro olur...
Üstad iyi de gene de yetmez. 17500'e alacaksın, aile otomobili gibi hantal olacak, yok öyle bir iş. Gider 2014 nc700x alırım. En fazla inazuma kadar yakıyordur. En azından abs, önde bagaj var ve gidiyor. Vergi hariç dezavantajı yok. İçinde bulunduğumuz mevsimde baya aksesuarlısı alınabilir 17500-18 bn dolaylarına.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
250cc de ötv saçmalığı olmadığı ve uzun yıllardır küçük enduro beklendiğinden ağzımız sulanıyor ama malesef olmamış.
Türkiyeye gelmeyen CB500x 196 kilo bu 192 kilo. Bu motor ortlama 4.5 lite yakacak en fazla 145-150 gidecek ve ABS ile 19 küsüre fiyatlanacak.
Şase 20 kg hafif motorda 8.000 devir 24 hp yerine 10.000 devirde 30 beygir olmalı en az. ufak cc hacim eksikliğini yüksek devirde acil güç gereksinimlerini karşılayacak güç ile kapatmalı. 100-140 km arsı sollamalarda bu haliyle hayal kırıklığı yaşatır. Ki rahat selesi ile birde erkek artçı alırsanız uzun yoldo vay halinize. yokuş çıkarken ve sollamalrda baya düşündürür. bajalarında dolu olduğunu düşünün
Daha geçen gün bir konuda dedim japon bir firma 250 lik enduro bir makine getirsin alırım diye şu anda o klassmanda tek rx3i evo var ama mondial olması beni uzak tutuyor.. o ayarda bir japon olsa şahane olur..
edit : motorun resmini gördüm soğudum resmen .. bunun nesi v-storm.. bildiğin naked commuter tarzı bit şey olmuş. bende Dl 650 nin 250 lik tarzı bir şey hayal etmişdim..
lol gitmiyor, gelmiyor. ulan altı üstü 15 - 20b para vereceksiniz motor hen uzun yola gitsin hem uzasın hem toprağa girsin. sanki cb500x türkiye'ye gelse 20 bin liradan satılacak.
DL250-RX3'ile Çirkinlik konusunda yarışır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
Suzuki'nin 250'likleri anlaşılan hepsi OBEZİTE hastalığına yakalanmış, hepsi şişko...Tenere 660 bunda hafif yahu..;)
The Power of The Dreams.
Burda biraz daha bir şeye benzemiş görünüyor ama genede tam bir enduro havası yok.
Senin toprak dediğin yerlere cbr 250 ile de gittim, pulsarla da giderim. Hoplamalı zıplamalı motor aramıyoruz. 250 cc 27-28 hp, 16 kg civarlarında, görsel olarak mesela DL'ye benzeyen konforlu bir motor arıyoruz. Ayrıca, yakıt beklentimiz de 2 litre yakması falan değil. Bana göre 4-5 litre arası gayet makul. Ama hem gitmeyecek, hem yakacak, hem çirkin olacak. Hem de fiyatı yüksek olacak. O işi geçecekler. 18 bine NC700X buldum gayet temiz, gider onu alırım. Çanta falan da var.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Hondanın 4 yıldır getirmediği cb500X in fiyatı cbr500r ile aynı Avrupada. Bu motora ABS li 19.500 vermektense CB500X e 26.400 verilir hiç değilse yok artçı vardı sollayamadım, 20 bin verdim beton mikseri rampada artçımla bana tecavuz etti yanımdan 180 le R25 geçti hani 250cc reyzing olmazdı demessin
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
Hondanın 20 sene önce ürettiği Varadero 125. V-twin motor. Daha yakışıklı be...
Elmanın sapı, kirazın çekirdeği. Az yaksın, hızlı gitsin, ucuz olsun, arazide gitsin, rahat olsun vs,vs vs vs.Her modelde aynı muhabbet.2003 den bu yana. Japon mühendisler de beceriksiz kardeşim, şu çılgın Türkleri memnun edecek motoru bir türlü üretemediler.En iyisi mondial almak, teklemeye başlayınca atarsın çöpe yenisini alırsın.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)