Bajaj Discover 150S - Yollarda Bir Kaşif Daha!
Reklamlar
-
Yollarda Bir Kaşif Daha: Bajaj Discover 150S!
Yerli Bajaj Discover Ailesi Büyüyor!
Türkiye’de Kuralkan Holding çatısı altında temsil edilen ve dünyanın en büyük motosiklet üreticileri arasında yer alan Bajaj markası, ülkemizde satışa sunulan commuter sınıfındaki iddialı modellerine bir yenisini daha ekliyor. Temmuz sonundan itibaren 4 bin 800 TL’lik fiyatıyla satışa sunulacak olan Bajaj Discover 150S, motosiklet pazarında en önemli paya sahip, bireysel ve ticari kullanımda en çok tercih edilen commuter sınıfı motosikletler arasında performansın yanı sıra fiyatı ve yakıt ekonomisiyle de dikkat çekiyor.
Dünyanın en büyük 3. motosiklet üreticisi olan Hintli Bajaj Auto’nun ülkemizdeki temsilcisi Kuralkan Holding tarafından ülkemizde üretilmeye başlanan Discover 150S modeli, Temmuz ayı sonu itibariyle satışa sunuluyor. Anahtar teslim 4 bin 800 TL’lik satış fiyatıyla dikkat çeken Bajaj Discover 150S; performans ve yakıt ekonomisinin yanı sıra, çarpıcı tasarımı, düşük bakım maliyeti ve konfor odaklı donanımıyla da bireysel ve ticari kullanıcılar tarafından en çok tercih edilen modellerden biri olmayı hedefliyor. Vitesli motosiklet kullanmaya yeni başlayacaklar için de ideal bir model olan Bajaj Discover 150S, standart donanım olarak sunduğu teknolojik ayrıntılarla da sınıfındaki diğer modellerden farklılaşıyor.
Commuter Sınıfındaki En Ekonomik Yüksek Teknoloji
Bajaj Discover 150S’in 150 cc'lik, 4 valfli, DTS-i teknolojisine sahip çift bujili motoru, 14.5 HP’lik güç üretiyor ve özellikle çekiş gücü arayan kullanıcılar için ideal bir seçenek sunuyor. Yine sınıfında bir ilk olarak “Nitrox Tekli Amortisör” kullanılan Discover 150S, üstün sürüş keyfini benzersiz bir konforla birleştiriyor. Güvenlik donanımında da sınıfında ilk kez standart disk fren yerine papatya disk fren kullanılan Discover 150S, bu sayede daha fazla yüzey alanıyla daha iyi fren soğutması ve daha güvenli sürüş sağlıyor. Doğrudan aküye bağlı DC ön far özelliğiyle klasik ön farlarda görülen ve ışık şiddetini etkileyen hıza bağlı dalgalanmaların önüne geçiliyor ve güvenli sürüş için önemli bir ayrıntı daha Discover 150S’te standart olarak kullanıcılara sunuluyor. Commuter sınıfındaki motosikletlerden görünüşüyle de farklılaşan Bajaj Discover ailesinin yeni üyesi Discover 150S, Discover 150F modeline göre daha sade bir tasarıma sahip. Bağımsız kullanıcı testlerinde 100 kilometrede 2.5 litre yakıt tüketen Discover 150 serisi, bir depoyla 400 kilometrenin üstünde yol yapmayı kolaylıkla mümkün kılıyor. İlk bakımı 500 – 750 kilometre arasında yapılan motosikletin sonraki bakımları ise 5000 kilometrede bir gerçekleşiyor ve sınıfındaki en düşük bakım maliyetine sahip model olarak dikkat çekiyor.
Japon markalı motosikletlerin seviyesinde teknoloji ve üretim kalitesinin yanı sıra Çin markalı motosikletlerle yarışacak fiyat skalasına sahip olmasıyla farkındalığını arttıran Bajaj markası, Türkiye çapında Kuralkan Holding tarafından oluşturulan 151 adet yetkili servis ve 127 adet yetkili bayili yaygın satış/satış sonrası ağına sahip olmasıyla da bir adım öne çıkıyor.
Model hakkında ayrıntılı bilgi ve teknik özellikleri için tıklayın
Reklamlar
-
S ile F arasındaki farklar neler acaba? Ben bi tek kafa farkı gördüm.
Bu arada fiyat çok iyi.Ybr 2016'da yeniliklere gitmezse bu model tahtını sallar gibi.Ybr 9 beygir(yanlış bilmiyorsam) bu 14.5 beygir.
-
Honda da aynı şekilde cbf 150 de beygiri yükseltmezse bu motosiklet çok taht sallar. Bu arada honda Titan ı yeniden 2016 da satışa sunacak ve Türkiye'de de satılacak
-
Honda Titan iyi bir fiyat ile dönerse bu segmentte rekabet felaket kızışır.
-
Bizim discover 125 ST ile arasındaki tek fark cc ve lastikler tubeless gerikalan herşey aynı
Passionately in love with Motorcycle
-
..Carmentality.. adlı üyeden alıntı
Bizim discover 125 ST ile arasındaki tek fark cc ve lastikler tubeless gerikalan herşey aynı
150F ile far kafası hariç herşey aynı. Bide benzin göstergesi analog, daha iyi bence.
-
Honda dan sonra bu motora geçebilirim. Kobaylar bi almaya başlasın bizde ona göre bakalım
-
Merhabalar
Bu reklama istinaden bende birkac sey soyleyeceğim
Derbi Etx kullanıyorum
150 cc,11 beygir ,Yedege düştükten sonra 50 tl ye 450 km gittim ve ısık daha yeni yanmıştı ne olur ne olmaz diye benzin almıstım.1 depoya 650 km cıvarı gidiyor ki ışık yanıncaya kadar,işık yanında 55 km daha gidiyor.Yedek depoya gecince 100 km daha gidiyor.
Bakım maliyetlerine gelince 1000 bakımı 40 tl
sonraki bakımı 6000 de 80 lira
su na bazı bayiler 4500-4900 tl arasına satıyor motoru
-
ETX'i çok beğeniyorum, sırf bu yüzden Spada Anton 200 ile ilgilenmeye başladım. EXT 200 cc olsaydı hemen geçerdim.
-
24 Temmuz 2015, 11:10
#10
150F'i piyasaya çok iyi oturttu ya kuralkan durmamış onun çıplak modeli olan 150S i getirmiş.
150F in fiyatı sitesinde ne kkadar 5200 de yazsa bayiler 4800-4900 arasına kadar veriyor(ben 4.750 e almıştım) yani baktığımızda fiyat aynı
Gelelim motor bloğuna; tamamen aynı motoru kullanmışlar hiç bir fark yok teknik verileri incelediğinizde aynı
Görüntülerde bir kaç farklılık var gösterge farklılığı,yan grenajların olmaması, selenin biraz daha uzun olması
150F de en çok eleştirdiğimiz vibrasyon sorunu ve söylendiği gibi ekonomik olmamasıydı aynı sorunların hiç değişmeden bundada devam edeceğini rahatlıkla söyleyebiliriz.
Bajajın getirdiği modeller balansörsüz olduğu müddetçe gelen modeller hepsi birbirinin aynı olacaktır ve titreşimli olacaktır
Bu yüzden kimse aynı bajajın diğer modellerinde olduğu gibi hemen şu yargıya varmasınlar,Gelen model Cbf ve Ybr ye iyi alternatif olur diye düşünmesin kesinlikle yanından bile geçemez bu titreşim ve satış politikasıyla
Artık çift buji dört subap olması artık kimseyi ırgalamıyor ve 72 km denen ama gerçekle alakası olmayan bir yakıt sistemi
Bunları söylerken karalama amaçlı değil Bajaj 150F i sıfır almış biri olarak söylüyorum yapıcı eleştiri olması babında Ekrem abi bu dediklerimizi görsün ki aynı tarz motorları getirmesinler
Türkiyedeki motor kullanıcısının isteklerine göre motor getirsinler
Vesselam
-
24 Temmuz 2015, 13:09
#11
bu fiyatıyla biraz zor star bune ya önüne gelen çok güzel fiyat çekiyor ybr mi alıyoruz ki ben ybr ninde bu denli yüksek fiyatını sevmiyorum ama genede bunu alıp sorun yaşayacığıma ybr alırım daha iyi diyorum.
-
24 Temmuz 2015, 13:52
#12
Mardin İl Temsilcisi
YBR125 motor mu ya. Tenekeye binip yokuş aşşağı salsan daha torklu gidersin
-
24 Temmuz 2015, 20:07
#13
COMPAN ERROR kesinlikle bu motorun ybrden iyi olduğunu söyleme gülerim çünkü motorda herşey güç değil tenekeden bahsetmişsin ybr teneke motormu ne diyorsun anlamadım küçük hacimli motorlarda ybrenin üstüne motor tanımam.
-
26 Temmuz 2015, 07:06
#14
Bajaj bir sürü biri birine benzeyen modeller getireceğine evvela şu önceki getirdiği modellerini iyileştirmeli.
Kampana frenli, 4 vitesli, balansörsüz ve daha 70. km de titreşime giren motorları piyasaya sürmek, siyah beyaz, kumandasız ve tüplü televizyon satmaya çalışmak gibi bir şey.
-
26 Temmuz 2015, 19:14
#15
2.TVS RTR150 APACHE alışım bilinen kendini kanıtlamış modeller var iken devir saati olmayan bir motor, macera aramak gibi geliyor bana bu bilinen 1.ybr 2.cbf 3.tvs üçlüsü dışında .
-
28 Temmuz 2015, 11:14
#16
vites gostergesi olsa ıyı olurmus
-
01 Ağustos 2015, 16:32
#17
Mardin İl Temsilcisi
ninja h2 adlı üyeden alıntı
COMPAN ERROR kesinlikle bu motorun ybrden iyi olduğunu söyleme gülerim çünkü motorda herşey güç değil tenekeden bahsetmişsin ybr teneke motormu ne diyorsun anlamadım küçük hacimli motorlarda ybrenin üstüne motor tanımam.
Bilader 2 tane ybr bindim o zaman bende cross mondial x treme vardı. Yahu bir motor o kadarmı kötü olur? Tamam yamaha belki sağlam vs ama motosiklet zevki vermiyor ki.
Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)