Lastikleri ebat olarak heyecan vermiyor cross gibi, Enduro diyince şehirlerarası otoban köy Vs karma düşünüyorum...
Aga iyi güzel hoş ta, 9 binde 20hp üstü 2 tane mal var. Biri Apache diğeri Mondial. Apache yi gördüm üstüne oturdum, "Apachi 23 değil 27 beygir", tok ve yüksek bir makine, boyum kısa ve aleti arada şehirde de kullanmak zorunda olduğumdan daha alçak bir opsiyon istiyorum. KTM Freeride 350 buldum bidene 20bin çektiler 2013 model. KLX 250 buldum 10 bin çektiler 2011 model lastikler bitik, yağı suyu ne alemde kim bilir, keza kawa cılar bilir servis iyi paralar çeker sana. WR250 buldum 14500 dedi 2012 model alçaltılmış 25000km de, şimdi bu opsiyon çıktı 9bin sıfır gidip deneyecem. Bana uygun gelirse almayı düşünüyorum. Hem daha kolay öderim hem aklımda kalmaz bir yamuğu var mı acep diye.
olay hacimde bitiyordu zaten hocam. iki katı fiyat vermek için 100cc çok dimi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------
yanlış anlamayın da saçmalamışsınız hakkaten. fiyata tek etki eden motosikletin hacmi olarak düşünüyorsanız bravo
bu arada karacocuk dostum 27bg apaçiler plakasız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------
zaten motosiklet touring değil enduro. eğer google a enduro yazarsanız enduronun aslında ne olduğunu görürsünüz.
Sanırım sıfır 27 beygirlik kast ettin , 27 beygir RM modeli hali hazırda kullanıyorum ruhsat+plakalı olarak , çift takımlı hem cross hem süpermoto hali ile şuanda satılık, biraz bakım ve conta yenilemek gerek gerçi.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...18490614/detay
Şuanda fiyatlar uçuk, 27 beygirin plakasızına 9 ila 9.700 arası isteniyor , trafiğe çıkış yok, alet iyi olabilir ancak şahsen AYAK MARŞI bulunmayan hiçbir alete arazi motoru enduro diyemiyorum...
Arazi ve arazi sürüşü karşılaşılabilecek sorunlar, yumuşak zemine saplanma, kar/kış/çamur/tepe/tırmanış daha bir çok şey var , yumuşak zeminde motoru itip çalıştıracaksın?? ve sen bunlardan Bİ-HABER'sin , belli'ki zor şartlarda enduro yapmamış ve sorunlarla yüzleşmemişsin, sırf muhalefet olsun diye yazıyorsan cebelleşme her seferinde dahada batıyorsun.
Klavye'yi sakince yere bırak, commuterlerinle oynamaya devam et.
Muhalefet olsun diye yazmıyorum. Cebelleştiğim bişey yok bi sakin olun. Marş motoru bozuk olduğu halde sokma kar kışa çamura o zaman. Her çıkışın bir inişi vardır, motoru geri salar inersin en kötü. 1 metre düzlüğü veya inişi olmayan arazi mi var da motoru çalıştıramayacaksın. Zor şartlarda enduro yapmadım ama yürümeye kalksan zorlanacağın dağ yollarında 4x4 kamyonet sürdüm, çok da iyiyim bu konuda.
Gereksiz polemik yapmayalım arkadaşlar zaman kaybı. Eğer motor yumuşak zeminde battı ise motoru çalıştırmanın çok bir faydası olmaz zaten batıktır mecbur ittiricen kaktırıcan çıkarıcan dışarı, yokuşta devirdin yada stop ettirdiysen, ayak marşı için sakat bir yerde duruyorsun en mantıklısı el marş, hava soğuk ve akün zayıf ise birde ayak marşın yok ise vay haline bul bir yokuşta vurdurasın motoru. Polemik gereksiz yani. El ayak marşlarının + - yönleri var, önemli olan motorunu tanıyıp ona göre davranmak. Karbüratörlü motorlarda genelde ayak marşı olur, çünkü soğuk motor ve soğuk hava birleşince karbüratör biraz ağır çalışıyor. Isıtana kadar göbeği çatlıyor adamın, ısıtma işini el marşı ile yapıcaksan da sana bir araba aküsü gerekiyor:D. O yüzden hemen hepsinde ayak marşı vardır. Enjeksiyonlarda daha kolay ilk çalışma oluyor. O yüzden pek koymazlar enjeksiyonlara ayak marşı. Bu motorda eksik olmuş bence de olaydı daha da bir güven verirdi sanki ama sonuçta laf benimki denemeden bilemeyiz. Ben yazında kışında ayak ile ilk çalıştırmayı(ısıtmayı) yapıyorum. Akümü arazideki riskler için güçlü tutmaya çalışıyorum.
Bu biraz futbol yorumcularımızın hangi futbolcu sağ ayakla kaçıncı dakikada kaç gol atmış istatistiklerine benzemiş. Japon rakiplerinin 125 cc olanları ile 250 cc olanları aynı teknolojiye sahipler. Kalite olarak aynılar, sadece motor hacimleri değişik. Bu motor ile X-Treme Max'ın ise alakası yok. X-Treme Max'ın sadece kasası kros, üzerindeki motor bloğu MCX'ten daha zayıf. Bunda ise 24 Nm tork veren su soğutmalı bir motor var. Amortisörlerinden motoruna X-Treme Max ile kalite farkı çok fazla. O yüzden iki katı fiyatta olması normal. Fiyat azdır, çoktur (bana göre normal) ona bir şey demem.
aynen dostum ilk çıktığı sıralarda plakalı çıkartmışlar sonra plaka vermemeye başlamışlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------
dostum artık menguyu sallamamayı öğrenmek gerek :D her başlıkta paso muhalefet. msx e akrapovic, ve headers taktım soba borusu taksaydın daha iyi ses alırdın dedi bana :D ahahahahhaa gerisini sen düşün
bu arada ilanını kitap okur gibi okudum helal olsun. kitap gibi yazmışsın :D allah gönlüne göre versin kardeşim.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Alınabilir gibi Rx3deki gibi bu işten anlayan sosyal medya ile arasi iyi birisine motosikleti verseler de güzel bir test yazısı okusak. Kâğıt üzerindeki veriler de, resimler de harika..
Yiğit, mondial firmasına bir dosya hazırlayalım. Senin motosikletin, parkurdan fotoğraflar, sosyal medya paylaşımlarının ekran görüntüleri falan. Ciddiyim, bir teklif sunalım. Sonuçta sen bu tarza gönül vermiş, sosyal mecranın heryerinde olan, kalemi de düzgün bir arkadaşımızsın. Hem atasözü bile var, isteyenin bir yüzü vermeyenin.....
10.000 E bi sürü ikinci el 3.000- 5.000 km de Honda CRF250L varken bunu 9.000 'e zor satarlar
Tabiki çok sattığı için ve insanlar çok heves ediyor ama şehiriçi kullanıyor , üzerindeki lastiklerlede ona sırf şehiriçinde binince keyf vermiyor çabuk sıkılıp çabuk el değiştiriyor yoksa kalitesi berbat felan değil yani taş gibi motor .Çinli japondan çok zarar ettirir bu motoru 8.900 e alacak arkaşlar hemen arefesinde 7.000 e anca satarlar zor alıcı bulurlar ama 12.500 e crf alan adam hemen arefesinde 11.000 e satacak olsun bir sürü alıcı çıkar.
Karaçocuk kardeş benim asıl kızdığım bu çinlileri getiren firmalar inan bana daha çok kar ediyor daha çok kazanıyor diğer taraftan ise suzuki honda yamaha gibi markalar kalitesinden asla vazgeçmiyor fiyatlarınıda eminim istikrar sağlayacak şekilde belirliyorlar,onun için yıllardır varlar. Bir arkadaşın mondial extreme 150 liğini tanzikli su ile yıkıyordum öyle 1 santim mesafedende sıkmadım resmen arka maşadan boya kalktı daha 2 aylık motor ve bayiden aldığında bazı yerleri paslanmıştı bile
Demem o ki kaliteli getirsinler abi çinlide olsa kaliteli getirsinler çinliler emin ol paraya göre iş yapıyor daha iyisini yapabilirler, benim vatandaşım kalitesiz almak zorundamı
Bizim firmalar çıkıyor 2 sene çükübik marka 1 sene çükibok marka 3 sene sonra zübüdik marka motorları getiriyolar ve alabilecekleri en uygun fiyatlarla getiriyorlar.
Şu konu başlığındaki motoru ben tahmin ediyorum ki 7.500 e ve gayet kaliteli olarak getirebilirler ama o zaman kar hadleri %5 e düşer, zaten bu firmaların sayısı beş parmağı geçmiyor eeee güzelde kazanıyorlar memleketin gençlerini kim ne yapsın
DİĞER MOTORLAR YAKITSIZ VE YAĞSIZ MI GİDİYOR. SÖYLEYECEK BİR ŞEY BULAMAYINCA YAKIT YAĞ ŞU KADAR BU KADAR BLA BLA. MAKSAT ÇAMUR ATMAK. NE DESEMDE KÖTÜLESEM DİYE BİRAZ FAZLA KASMIŞSIN. BEN 150 LİK OLANINI KULLANDIM TEK KELİMEYLE GERÇEK ANLAMDA MÜHENDİSLİK VE KROS KABİLİYETİ OLAN TÜRKİYEDEKİ KENDİ SINIFINDA EN İYİ MOTORDU. BIRAKIN ARTIK KARALAMAYI DA BİRAZ AÇIK FİKİRLİ OLUN. SAYGILAR.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)