Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yeni Yamaha NMAX. Günlük yaşamın yeni vazgeçilmezi!

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Ocak 2015
    Şehir
    Darıca
    Motosikleti
    Honda spacy alpha
     
    Yeni sportif Yamaha NMAX'i sürdüğünüzde günlük şehir içi yolculuğunuz katlanılacak bir deneyim olmaktan çıkarak keyfini süreceğiniz bir deneyim haline gelecek.

    Bu sportif şehir içi ulaşım aracı üstün performans ve olağanüstü tasarruf özelliklerini bir araya getirerek sürüş keyfinizi bambaşka bir düzeye çıkarmak için özel olarak tasarlandı. Kompakt gövdesi, hem size hem yolcunuza şehrin dar sokaklarında ihtiyacınız olan çevikliği sağlar. Üstelik NMAX, yeni 125 cc 4 zamanlı güçlü motoruyla daha düşük yakıt tüketerek daha güçlü hızlanma imkanı sunar.

    Dinamik görünümü ve ABS gibi yüksek kalite standartlarına uygun özellikleri sayesinde bu şık şehir scooterı, üstün tasarımı sayesinde başlangıç seviyesi scooter kategorisine yeni bir soluk kazandırıyor. Yeni NMAX: Ulaşım anlayışınıza yepyeni bir boyut kazandırır.

    Detaylar

    Üstün kaliteli, başlangıç seviyesi için ideal şehir içi scooterı
    125 cc, SOHC 4 valfli, sıvı soğutmalı güçlü motor
    Güçlü hızlanma için değişken valf hareketi
    Muhteşem yakıt verimi: WMTC modunda 45,7 km/litre
    Kompakt ve sportif, kullanımı kolay şasi
    Olağanüstü denge ve esnek çeviklik
    230 mm ön ve arka disklerde standart ABS
    Oldukça fazla bacak boşluğu sunan geniş iç hacim
    Geniş sele altı kask bölmesi
    Sportif aerodinamik gövde
    130 kesitli arka lastiğe sahip 13 inç tekerlekler
    LED farlar ve LCD göstergeler

    Teknik Özellikler

    Motor tipi Tek silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, SOHC, 4-subap
    Motor hacmi 125cc
    Çap x Strok 52,0 mm x 58,7 mm
    Sıkıştırma oranı 11,2 : 1
    Maksimum güç 9,0 kW @ 7.500 dev./dk.
    Maksimum tork 11,7 Nm @ 7.250 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyon
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman V-Kayışı Otomatik
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Ön teker hareketi 100 mm
    Arka süspansiyon Tek kol
    Arka teker hareketi 90 mm
    Ön fren Hidrolik tek disk, Ø 230 mm
    Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 230 mm
    Ön lastik 110/70-13
    Arka lastik 130/70-13
    Toplam uzunluk 1.955 mm
    Toplam genişlik 740 mm
    Toplam yükseklik 1.115 mm
    Sele yüksekliği 765 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1.350 mm
    Minimum yerden yükseklik 135 mm
    Islak ağırlık 127 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 6,6 litre

    Kaynak: Yamaha Türkiye







    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mustafa_Uz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2015
    Şehir
    Bursa - Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati Multistrada 1200
    Türkiye ye sadece 125 cc olan mı gelecek, 155 cc gelmeyecek mi?
    Lansman fiyatı ne olacak. Bilgisi olan arkadaşlar paylaşımda bulunabilir mi acaba.

  3. #3

    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    honda pcx
    BW's 125 i 7600 tl ye satıyosa yahama, bunu galiba 9.000 tl den aşağı satmazlar diye düşünüyorum.
    agrasiwe ve kbR bunu beğendiler.

  4. #4

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    honda pcx için güzel bir rakip olmuş,pcx 125 7600 olduğuna göre buna 7800 lira fiyat isterler diye düşünüyorum.

  5. #5
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    sen yap 250 400 cc de o modern tasarımıda sonra 125 liğine eski modeline benzeyen bir tip ekle piyasaya sür millet begenmez

  6. #6
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    ABS'li bir 125 cc.den bahsediyoruz. Fiyatı 10000 tl olarak düşünün.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    arka tekerde 10 hp zor veren 125 lik bir scooterda ABS , iyice saçmaladılar artık. Gazı kessen kendi kendine duracak bu kadar saçmalık olurmu artık. Biz 180 beygir motoru ABS olmadan kullanıyoruz hiçte ihtiyaç duymuyorum millet 10 beygirlik scooteri ABS li üretiyor. Ne kadar acemi, cahil motosiklet sürücüsü var piyasada
    essegesse bunu beğendi.

  8. #8
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka tekerde 10 hp zor veren 125 lik bir scooterda ABS , iyice saçmaladılar artık. Gazı kessen kendi kendine duracak bu kadar saçmalık olurmu artık. Biz 180 beygir motoru ABS olmadan kullanıyoruz hiçte ihtiyaç duymuyorum millet 10 beygirlik scooteri ABS li üretiyor. Ne kadar acemi, cahil motosiklet sürücüsü var piyasada
    Senin gibi ustalar için yapılmamış bu scooter.Piyasada sadece sen ve senin gibilerin dışında kalan potansiyel amatör sürücüler için imal edilmiş bir motosiklet olabileceğini hiç düşünemiyormusun?Satın almazsın olur biter.Bu kadar dert etmene gerek yok.

    Scooter pazarında yeni piyasaya çıkacak bir ürünün tanıtıldığı ve sadece resmi ve teknik özelliklerinin belirtildiği bir sayfada nasıl olduda anladın piyasada acemi ve cahil motosiklet sürücüsü olduğunu? Tavan yapmış egoistliğinizin dışa yansıması bunlar bence.
    Neyse uzatmadan bunun yorumunu saygıdeğer ve herşeyin en güzelini hakeden tüm motosiklet sürücülerine bırakıyorum...
    RAMİREZ bunu beğendi.

  9. #9
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    30-40 km/h nin üzerindeki hızlarda ve özellikle ön freni acemi bir kullanıcının bilinçsizce sıktığını ve ön tekerlegi kitledigini düşünsenize ? Bence esas küçük cc kullanıcılarının ihtiyacı var bu tip güvenlik sistemlerine.
    Küçük cc sevdigi icin büyük cc kullanmayan tecrübeli arkadaşlarımızı saymazsak kaç tane küçük cc kullanıcısı tam verimli bir şekilde frenleyebilir ?
    İllede 180 hp lik motorla 250 km ve üstü hizlarda gerekmez abs.
    Hem şunuda unutmayın; 180 beygirlik dediginiz motor muhtemelen litrelik racing motosiklettir, frenleme esnasında ön teker herhangi bir scooterdan cok daha iyi tutunur yere. Benimde 180 hp lik bir motorum var ve ayni zamanda bws 125 scooterımda var. Sanırım bu ikileme en iyi şekilde cevap verebilecek yeterliliğe sahibim.
    Hem şunuda unutmayalım; normal zamanda stopie yapabilecek kadar iyi frenleme yapabilirsiniz ama panik anında motoru kaydırıp düşürmek hiçte zor değil. İnsan kaza riskiyle karsi karsiya kaldiginda panikleyip sacmalayabiliyor.
    RAMİREZ ve ebleksin bunu beğendiler.

  10. #10
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    arkadaş saçmalamış "acemi" "ben absye gereksinim duymuyorum" vs. gibi şeylerle fazla ciddiye almamak lazım böyle eleştirileri ancak yamahanın abs politikasını anlamış değilim scooterı, xv950 serisini absli çıkartıp xj6, fz8i wr 125 ve 250 gibi serileri abssiz getirmesine anlam veremiyorum. keşke her motosikletin absli (isteğe göre iptal edilebilen) modeli çıksa
    TOTEMONS bunu beğendi.

  11. #11
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka tekerde 10 hp zor veren 125 lik bir scooterda ABS , iyice saçmaladılar artık. Gazı kessen kendi kendine duracak bu kadar saçmalık olurmu artık. Biz 180 beygir motoru ABS olmadan kullanıyoruz hiçte ihtiyaç duymuyorum millet 10 beygirlik scooteri ABS li üretiyor. Ne kadar acemi, cahil motosiklet sürücüsü var piyasada
    sizin 100 km hıza çıkmak için 2 mm gaz çevirdiğiniz yerde, bu cc sürücüler 80 km hıza çıkmak için dip gaz çeviriyor, durmak isteyince durmuyor, çünkü ön taraf da çay tabağı kadar disk arkada kampana, (bknz. pcx) değil ABS. gidon amortisörü de olsa hayır demem.
    TOTEMONS bunu beğendi.

  12. #12
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Saydığınız Abssız modeller piyasaya yıllar önce çıktı.
    Mevcut bir modelde güncelleme yapmak başka iş yeni modeli Abs li çıkartmak bambaşka bir iştir. Birinde tedarik üretim parça stoğu vs zincirini baştan sona değişmek gerekir ki kolay kolay yapılmaz bu. Taki otomobillerde makyaj dediğimiz olay yaoılıncaya kadar ki motosikletlerde bu çok daha az yapılıyor. Bunun yerine yeni model çıkartıyorlar.

  13. #13

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Bence abs polemiğinden çok bu scooter ın baş rakibi olan pcx ile nmax arasında kalanlar için artılarını ve eksilerini belirtmemiz daha doğru olacaktır. Sonuçta bu scooter ı alacak sürücü (acemi veya değil)xmax 400 performansı beklemeyerek alacaktır. Şu an yaşadığım yerdeki yamaha bayiine sorduğumda temmuz sonu gibi gelecek bilgisi aldım merakla bekliyoruz özellikle alanlar hemen videolarını çekip koyacaktır ki bu da bizlere fikir verecektir ama şu an teknik özelliklerine bakarak yorum yapmaktayız sıfır bilgisi olan biri dahi karşılaştırdığında yahu pcx 7.900 lira bu scooter 8.600 lira arada pek bi fark yok ama bunda abs var diyerekten nmax ı tercih edecektir diye düşünüyorum abs ye ihtiyaç olsun olmasın memleket 1 lira farkla menülerini hiç ihtiyacı olmadığı halde büyüten insanlarla dolu bana kalırsa nmax pcx in kökünü kazıyacak gelir gelmez.

  14. #14

    Üyelik
    10 Temmuz 2015
    Nmax mı ? Pcx mi ?
    Öncelikle aralarındaki fiyat farkına bakalım bu farka neler alıyoruz onu düşünelim . Pcx 7900 tl buna karşın Nmax 8600 tl yani fark 700TL . Peki bu Nmax bu 700 TL nin hakkını verir mi ? Ben kesinlikle verir diyorum nedenlerine gelince ;
    1) Nmax da her iki tekerde disk fren ( Hala eski kampana teknolojisini arka tekerinde kullanmaktan vazgeçemeyen Pcx in aksine )
    2) ABS Nmax da standart ve fiyata dahil daha güvenli sürüş için tercihini ABS li motordan yana kullanacaklar için önemli bir avantaj hatta tek başına bu bile yeter .
    3) Nmax ın sahip olduğu değişken valve teknolojisi , geliştirilmiş su soğutma gibi teknolojik farklar .
    4) Nmax - sözlerinde bir değişiklik yapmazlarsa - kaliteli bir lastikle gelecek IRC ile değil . Çoğu motorcunun artık alışık olduğu üzere yepyeni sıfır motor al dandik IRC lastikleri değiştirmek içinde ayrıca üzerine para koy süprizi yok yani . Sadece lastik bedelini bile satış fiyatından düşersek birbirine çok yakın fiyatlarla satılan iki scooter arasında Nmax ı tercih etmek çok daha mantıklı geliyor .
    - Temennim : Bana öyle geliyor ki Honda cbr 250 de R25 den yediği sert kroşelerin bir benzerini Pcx de Nmax dan yiyeceğe benziyor .Temennimiz nasıl olsa satıyorum diye kafasına göre pazarda fiyat koşturan ve her sene teknoloji namına kayda değer bir artı katmayan Pcx in üreticisi Honda artık silkelenir ve bir kendile gelir ve gerek fiyat gerek yenilik olarakta ciddi adımlar atar . Yoksa pazardaki payını daha da kaybetmeye razı olur .
    - Keşke dediğim nokta : Nmax yurtdışında 155cc den pazara çıkarken Türkiye ye 125 cc olarak gelmeseydi çok daha iyi olurdu .
    Mirkuza bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler