Yeni full grenajlı tasarımı ile KTM RC200
Reklamlar
-
Yeni full grenajlı tasarımı ile KTM RC200, saf spor sürüşünü ve pratik günlük kullanımı birlikte sunuyor.
- 26hp, 137.5kg ile hafif ve güçlü, çok eğlenceli.
- İleri teknoloji bileşenlerle donatılmış yepyeni spor şasi
- Eğlenceli ve kolay sürüş, uzun bakım aralıkları
Her KTM gibi “Ready to Race”, yarışa hazır.
Yeni KTM RC200, saf bir spor motosikleti olmasının yanında aynı zamanda birçok sürücü seviyesi ve kullanım koşuluna hitap edebilen çok amaçlı bir motosiklettir. KTM RC200 segmenti içerisindeki en kaliteli bileşenlere sahip, rafine ve sportif supersport motosiklettir. Alışılagelmiş KTM geleneği olarak rakiplerine kıyasla en ileri teknoloji bileşenlerle donatılmış ve en yüksek güç/ağırlık oranına sahiptir. Son derece atak olması ve yüksek yatış açısıyla KTM RC200, önüne çıkan her türlü zorlukla rahatlıkla başa çıkabilecek bir motosiklettir.
KTM’nin şimdiye kadar en çok satan modeli olan KTM Duke200 ile birlikte yeni RC serisi bu başarıyı devam ettirmek için geliştirildi. Son derece keyifli ve verimli KTM Duke200 motor bloğu KTM RC200’de de kullanılırken, yarış şasisi, sürüş pozisyonu ve Grand-Prix’ten ilham alınan tasarımı en büyük farklılıklar olarak göze çarpıyor.
KTM RC200, yalnızca Moto3 pistinden alıntı yapılarak üretilen bir motosiklet değil, hali hazırda yarışmakta olan 4 zamanlı 250cc klasmanı şampiyonları tarafından geliştirilmiş bir motosiklet. KTM RC200’ün daha sportif bir hedefe odaklanması nedeniyle yepyeni bir şasi üzerine üretildi.
Yeni Şasi
KTM RC200’ü daha sportif bir görünüme kavuşturmak için yepyeni bir şasi tasarlandı. KTM RC200’ün geometrisi, bir yarış motorunun ergonomisi ve sürüş karakteristiğini elde etmek için KTM Duke’e kıyasla çok daha farklı şekillendi. Daha dik gidon açısı, daha kısa trail ve tekerler arası mesafe ile KTM RC200 supersport sürüş dinamiklerine kavuşurken, çok daha önemli olarak tüm süratlerde dengeli bir sürüş imkânı sunuyor. Duke serisinden diğer bir farkı ise daha sert ve kısa aralıklı WP süspansiyon. 43mm’lik ileri upside-down ön çatal KTM 1190, KTM RC8R üst modelindeki aynı çatal çaplarına sahip. Bu da motorun maksimum derecede dengeli ve keskin bir sürüş sağlamasına yarıyor.
Güçlü Motor
KTM Duke200’de de kullanılan sofistike, güçlü ve sorunsuz motor bloğu RC serisinde de kullanılmakta. 199.5cc hacmindeki tek silindir sıvı soğutmalı motor 26 HP güç ve 19.5nM tork üretiyor. Elektronik yakıt enjeksiyonuna sahip bu motor gaza olağanüstü tepki verebiliyor. Yüksek güç iletimi ve saflık, KTM’in gerçek yarış kimliğine cevap verirken, düşük yakıt tüketimi ile de günlük kullanım için son derece uygun bir motor olarak ön plana çıkıyor.
İleri Teknoloji Bileşenler
Bir motosikleti iyi yapan sadece gücü ve tasarımı değil onu tamamlayan bileşenleridir. KTM RC200’de Brembo ile geliştirilen disk fren sistemi mevcut. Bu da sürücüye her süratte kontrollü güçlü frenleme imkânı sağlıyor. 110/70 ZR17 ön, 150/60 ZR17 lastikler asfaltla en yüksek temas yüzeyini sağlayacak formatta geliyor.
Reklamlar
-
-
her ktm modelinde de dikkat ettiğim gibi fiyat fiyat fiyat
Her ne kadar rakibi olmasa da Ninja 300'e milletin ağzının suyunun aktığı yerde bu makinenin satışını yapmak açıkcası zordur.
İyi bi fiyatla gelirse akılda kalır.
https://www.facebook.com/cenk.toker.3
Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]
-
abi naptınız farları yaa
-
grenajlar ful değil gibi.
-
Çok güzel gözüküyor sadece farlar bu denli spormotora çok klasik bir görüntü vermiş.
-
-
kuyruk cıplak kalmış sanki.
-
Ben farlarıda beğendim aslında, ben fiyatını beğenmedim.
-
o farlar bozmuş bana göre.bir motor ancak bu kadar çirkin yapılaiblirmiş :S
-
Tasarım masarim hikaye , kaliteli-düşük hacimli racing segmentinde çıtayı çok yükseltir .Hele bunun 390 ı usta ellerde çook 600 lük ağlatır. Yoksa yarışacak adam şekle değil gidişe bakar .Para mı biriktirsem acaba
-
Alet güzel de fiyatına bağlı satılması, iyi fiyata gelmeyeceği de açık... O sebeple, yav he he der geçerim. Çok param olsa Ninja bakarım zaten bundan önce.
-
teknoloji iyide satan her zaman tasarım oluyor.. tasarımda retro bir 90 lıların başı gördüm açıkcası pekde beğenemedim..
-
KTM tasarımcılarını işten atsın, Türk sürücülerinin yorumları ile iş yapsın
-
On karenaj ordekten, arka stop da maymun kicindan calinti. Begenmedim ben Ayrica ne kadar spor bir motosiklet olsa da, artci koltugu nerede aga?
-
Sj's adlı üyeden alıntı
Ayrica ne kadar spor bir motosiklet olsa da, artci koltugu nerede aga?
Arka taraf sert plastik gibi duruyor ama orası aslında köpük ve değişik siyah bir malzeme ile kaplanmış yumuşacık yolcu koltuğu.
S.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
Bu alete İtalya Bologna'da binme şansı buldum. Çok keyifli ve güzel bir motor. Spormoto'nun bana söylediği üzere Duke'ten 1000 Tl fazlaya satılırsa, 13.500 liraya güzel bir opsiyon olur.
S.
-
Arkaya oturma ihtimali yok sanırım.varmış simdi gördüm fakat artçı için korkutucu çok çıplak
-
arkaya birini oturtmak için adama kastınız olması lazım )
-
-
sanausbe adlı üyeden alıntı
Arka taraf sert plastik gibi duruyor ama orası aslında köpük ve değişik siyah bir malzeme ile kaplanmış yumuşacık yolcu koltuğu
Bu açıdan KTM tasarımcılarına şapka çıkartıyoruz. yüzbinmilyorlarca kez ss tasarlayan 1 tane japonun da aklına gelmedi şu...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler