Yeri değil de, tek silindir, mt20 veya mt25 çıkar mı acaba?
Yeri değil de, tek silindir, mt20 veya mt25 çıkar mı acaba?
Bazı arkadaşlar gidonun daha aşağıda, yani bir süper sport gidonu gibi olması gerektiğini söylemişler. Ben buna katılmıyorum. eğer gidonu tam aşağıda olmasını istiyorsan yamaha nın bir sürü süper sport modeli var. gidip onlara bakacaksın. bu motor cbr 250 gibi süper sport ve touring melezi bir tasarımı var. bilerek böyle tasarlanmış. herkes eğilerek veya yatarak sürmeyi sevmez. kimisi de benim gibi biraz daha rahat oturuş pozisyonu ister. ben şimdi bir süper sport modele gidonu çok aşağıda biraz daha yukarda olması gerekirmiş desem olur mu?. o yüzden eleştiri yaparken biraz daha mantıklı eleştiriler yapalım. (bence) gücü olsun tasarımı olsun mükemmel olmuş. benim çok hoşuma gitti. eğer fiyatı da abartılı olmazsa tadından yenmez
valla bu motor çok iş yapar söylemedi demeyin
Gelsede alsak
eğer fiyatını abartmazlarsa ilk alanlardan olurum
Avrupa ve Amerika için 320 cc lik versiyonu tanıtıldı.
Abd fiyatı 4990 dolar olarak açıklandı.
http://www.motorcycledaily.com/2014/10/yamaha-unveils-2015-yzf-r3-goes-big-with-321cc-parallel-twin/
Endonezya'da da 53.000 rupi yani TL'ye çevirirsek 6 milyar falan oluyor.
Cbr 250r dan ucuz olmayacağı kesin fiyat olarak 16 dan aşağı olmaz diye tahmin ediyorum. Zira küçük hacimli motorlarda yamaha nin fiyat politikası belli ülkemizde
Hahaha
16 - 17 çok abartıyorsunuz, MT07'yi 17 - 17.5 liraya satmış bir firmadan bahis ediyoruz, bu motor 15 liradan 1 kuruş yukarıda olmaz ( ki bence bu bile yüksek bir rakam ) buna rağmen peynir ekmek gibi gidecektir
Fiyatın zaten bir önemi yok benim gözümde alacak adam 20 olsada alcak 15 olsada , ne kadar ekmek o kadar köfte yani. Çoğu kişi istiyor ki kaliteli olsun japon olsun ama ucuz olsun öyle bir dünya yok sanırım
Ben de tam tersi CBR 250'den ucuz olacağını düşünüyorum. Gidonun yüksek olması da çok iyi olmuş. Düşük olmasını tercih eden arkadaşlar rahatsız yolculuk etmeyi mi tercih ediyorlar, nedir anlamadım ? Tek sevmediğim nokta maksimum torkunu 10 bin, maksimum gücünü de 12 bin devirde vermesi oldu. Hacmi yüzünden zaten torku olması gerektiği kadar, bir de bunu 10 bin devirde verirse sürekli yüksek devir gerektirecek ve de maksimum güç devrine yakın olacağından çok yakacak. Çift silindir olmasının bir nevi bedeli bu... Motor çok güzel ama...
R25 Alınca ben:
Kakono hakiri sokomoyu tokaji.
Otoruş pozisyonu tam istediğim gibi...
Eğer avrupa versiyonu yani 320 cc gelirse ninja fiyatına olur.
250 gelirse kısa süre için dampıng niyetine crf-wr fiyat farkı kadar olmaz ama 15 ten aşağı neredeyse imkansız.
Hatta bir bayi bana 17 olabilir dedi. Mt-07 den pahalı olur kimse almaz dedim yok dedi alacak olan bire ikiye bakmıyor, konuşanlar alıcı değil dedi.
r25 gelirse.. r125 im elveda hoş geldin r25
Yamaha yakışıklılığı kaybolmuş.Ne kuyruk ne ön taraf,hiç biri beni tatmin etmedi.Çok çok kötü bir tasarım yamaha için.Ülkemizde sevilmesinden de anlaşılacağı üzere tamamı ile bir honda tasarımı olmuş.Bence fiyatı en fazla 14.500TL olur.Bu tasarımı yapan mühendisler hangi yüzle r125 e bakıyorlar merak ediyorum
Rossi için hazırlanmış versiyonu diye düşünüyorum,sende niye o kadar hayal kırıklığı yarattı?
modelin tipinde ne var harbiden merak ettim.ki honda cbr250'yi hem tasarım hemde performans olarak suya götürür susuz getirir.250cc'den insanlar ne kadar büyük beklenti içinde anlamıyorum.ayrıca 17bin diyen bayiye ben motorumu falan götürüp teslim etmem.250cc motosiklet 17bin lira evet.ne kafalar var abi yaa.17bine yamaha satsın bakayım kaç tane satıyormuş.sanki bilmiyolar kaça gidip gitmeyeceğini yamaha.ayrıca tasarımı da siz genelleme yapıyorsunuz hadi de ben yapmayayım.bence:'250cc-300cc segmentinde bu sınıftaki en şık tasarım.'
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)