mutlaka gelmeli türkiyeye ... çok çok begendim
Güzellik görecelidir..
ama yakıt değerleri
kronik sorunları
ve satış fiyatı onu zirveye taşır yada
üç gün sonra tarihin tozlu raflarına..
Göreceli kavramına katılıyorum...kimine muazzam muhteşem hayatında hiç motosiklet görmemiş kadar abartılı güzel gelebilir kimi ise farkında bile olmaz..bu tamamen kişisel..ama Yakıt Yedek Parça ve Servis...durumunu göz ardı etmemek lazım.Hoş daha ülkemize gelip gelmeyeceği de muamma konuşuyoruz ama, Yamaha öncelikle satış ve servis politikasını gözden geçirmeli bence,fuarda gösterdikleri motorları satmamak için yapmadıkları yokuş kalmadı millete,öncelikle yedek parça ve servis olayını rakip olacağı firmalara yakın yaygınlığa ve uygunluğa getirmesi gerek nacizhane fikrim..Artık Türkiye'ye "gelirse" izleyip göreceğiz....
...Bir acaip Mühendis.....3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı
Motorun tasarım sorunu budur bence ;
http://hizliresimyukle.com/image/2SR
İyi yakalamışsın hocam :D
...Bir acaip Mühendis.....3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı
tekerin önde ya da açık kalması neden bu kadar eleştrildi anlamadım gerçekten Yamaha olduğu için mi? Zira cbr250nin tekerinin bundan geri kalır yanı yok motoru canlı görmek gerek diye düşünüyorum.
Köpek balığı görüntüsü tam profilden kafa ve grenajı orantısız gösteriyor ama önden ve çaprazdan mükemmel duruyor. 250 lik piyasası karışık ama bence Tr ye gelir
cbr 250'nin pastadaki dilimini kucultmek icin cbr250'den daha uygun fiyatli girmeli piyasaya. keza hyosung 250 nin de dilimini kucultmesi lazim, dolayisiyla hyosungla ayni fiyattan veya daha dusuk bir fiyattan piyasaya girmeli. eger yuksek satis adetleri yakalamak istiyorlarsa. (turkiye icin)
Yamaha'nın kimseyi aptal yerine koyduğu yok, senin linkini attığın motor ile yukardaki motorun benzerlik göstermemesi gayet normal zira farklı motorlar. Sen hiç aynası, farı, sinyali plakalığı olmayan sıfır sokak motoru gördün mü ? Hem de Tokyo fuarında... Muhtemelen yarış için hazırlanış bir prototip...
Yamaha nın çok satma gibi bir derdi olsaydı 125R ın fiyatını da oa göre belirlerdi. eğer Tr y gelirse bence ninja 300 civarı veya daha pahallı bir fiyat etiketinin olacağını düşünüyoum
wr250r dan daha ucuz olacağını sanmıyorum
Motorlarda ön teker ne kadar içerde olursa o kadar çabuk bayırlarda önü kalkar ön teker hem görüntüyü bozmamalı hemde biracık önde olmalı görüşüm. Fakat bunlar tasarımcılar tarafından hesaplanıyor sonuçta.
ZEMHERİ!
Hondanın 250 modelinin fiyatını yükseltmesiyle kendime kızmıştım motor alma diye bugün honda 250 alacaktım ki son anda bunu görünce vazgeçtim . TR ne zaman geleceğini bayiler bilmez mi acaba ? siyah modeli için kapora bırakmaya hazırım. Tek silindir makine istemiyorum, bu tam istediim gibi
r125 tasarımının neyi begeniliyor, altınelbiseli adam vidosunu çekti üstünde resmen yatmanız lazım. O motora hayatta binmem
CBR 1000RR'ın, Yamaha R1'in, Kawasaki ZX10R'ın, Suzuki GSXR 1000'in bir pist için hazırlanmış (aynalar, sinyaller, plakalık, farlar/stoplar sökülmüş) versyonlarına bak bakalım, normal halleriyle arada fark var mı. Normal versyonlarını bilenler pist makinesini görünce hangi motor olduğunu şak diye söylerler.
1000RR: Pist //// Yol
600RR: Pist //// Yol
Hepsiyle tek tek uğraşmayacağım. Açıp bakabilirsin. Yamaha R25'in promo fotoğraflarındaki pist versyonuyla seri üretim modelinin karenajlarının birbiriyle ALAKASI YOK, birbirlerini andırmıyorlar bile. Arada ayna sinyal vs. ile açıklanabilecek bir şey yok. Göz var izan var. Bu, insanları aptal yerine koymaktır.
Ben beğendim.
Far tasarımı güzel, gücüde çok iyi.
Ama fotoğraflardan pek anlaşılamıyor malesef, özelliklede sürücü yokken, çıplak gözle görmek şart.
İnsanın aklına MT25 de gelir mi acaba dedirtiyor, keşke yapsalarda gelse
Renkler ve esenler konusunda honda bana göre hep önde olmuştur, sade renkler pek göstermiyor, parçalı renkler daha bir güzel gösteriyor.
Ama favorim herşeyiyle yeşil ninja300 Sp dir. Hatta 6r ve 10r den bile.
E artık seneyede bir GSXR250 bekliyoruz artık
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Yamahanın Türkiyede pazara sunup sunmayacağı muamma..yine Mt07 gibi gösterip satmama politikası dahi izleyebilir hoş şubat ayından beri mt bekleyenler var..servisini yedek parçasını halledecek daha...silindir sayısı güç vb takıntılardan öte,satış ve satış sonrası konusu da var bu konuda da iddialı olması gerek..sonuçta alınıp satılıyor hiç bir motor son motor olmuyor...
...Bir acaip Mühendis.....3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı
arkadaşlar bu motor yine yzf125 gibi üstüne yatarak mı kullanacaz yoksa gidon açısı daha mı dik olur, gidon konusunda CBR 250standardı olur mu? öyle olmazsa CBR alacam. Biliyorum daha gelmedi ama bir tahmin yürütseniz ? boşuna beklemeyelim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)