Yamaha YZF-R25 sonunda sahneye çıktı
Reklamlar
-
08 Aralık 2014, 18:33
#121
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
cbr250'yi piyasadan silecek motor henüz anasının karnından doğmadı onu bir bilelim önce. Motosikletin piyasası sadece fiyata ve kaç silindir olduğuna göre belirlenmez. Honda sorunsuz, yedek parça ve servis ağı inanılmaz kuvvetli bir markadır. İn cin top oynayan yerde kaza yapsanız iki sokak arkada yetkili servis var.
Ayrıca rahatlığı, kronik hiçbir probleminin olmayışı, fren sistemi, az yakması, 2014 modelinin gayet yakışıklı olması...
Buna oranla pek agresif olmadığı da bir gerçek. Ama başlangıç motoru olarak alınan 250 cc yarı commuter yarı racing bir motordan kim niçin agresiflik beklesin. Aralardan deli gibi kaçabiliyoruz, boş yolda çok rahat 175 görüyoruz. İstanbul'da kaç kere top speed yapacak alan bulacağız da hızlı olmamasından yakınıyoruz.
Gelelim r25'e. Eğer 15.000'den fazla olmazsa ben de cbr 250'den vazgeçip alacağım. 15.000e kadar çıkarım kısacası. Kafa karenajı diğer arkadaşların aksine oldukça beğendim ben. Çok şık olmuş. Hiç kaba değil, aksine klas gözüküyor. Ölçülerine bakacak olursak gt 250r'dan bile cüsseli. Fuarda almak ne kadar doğrudur bilmiyorum, önce bir denenmeli, yorumlar dinlenmeli sonra motor alınmalı. Ama ben oldukça beğendim r25'i. 15.000 e kadar düşünürüm, fazla olursa da başka alternatiflere yönelirim.
cbr 125: 8.650 tl
R125: 10:250
arada 1600 lira var.
cbr 250r : 13.500
r25: artık siz hesaplayın (silindir farkı, tork, maksimum güç gibi farklılıkları da göz önünde bulundurarak)
Motorun fiyatını oran orantı ile belirlemiyorlar. Ortada 12 bin TL'ye Kawasaki Ninja 250 SL, 18 bin TL'ye de Ninja 300 varken bunun fiyatı da onların arasında kalacaktır. Yamaha hiç kimsenin 1000 TL fark için R25'i Ninja 300'e tercih etmeyeceğini biliyor. O yüzden fiyatını CBR 250'den en fazla 1000 TL yüksek tutacaktır ki millet korkup SL 250 veya CBR 250'ye kaymasın. Bana göre bu motorun satılabileceği en yüksek fiyat 16 bin TL, onu da şekle şemale çok önem veren birkaç kişi alır o kadar. Fakat 14 - 15 bin TL olursa en az iki üç katı fazla satacaktır ve CBR 250R satışlarını kesinlikle etkileyecektir. CBR 250R bugüne dek sadece iyi bir motor ve güvenilir bir marka olduğu için çok satmadı, rakipsiz olduğundan sattı. CBR 250R piyasaya çıktığında R25 de satılıyor olsaydı, onun sattığının yarısı kadar satış yapamazdı.
Reklamlar
-
08 Aralık 2014, 18:45
#122
Sanırım Honda'nın çok satılma sebebi servis ağları ,Sürüş eğitimleri ,Uzun ömürlü motorlar üretmesinden dolayı gibi
-
08 Aralık 2014, 18:57
#123
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
cbr250'yi piyasadan silecek motor henüz anasının karnından doğmadı onu bir bilelim önce. Motosikletin piyasası sadece fiyata ve kaç silindir olduğuna göre belirlenmez. Honda sorunsuz, yedek parça ve servis ağı inanılmaz kuvvetli bir markadır. İn cin top oynayan yerde kaza yapsanız iki sokak arkada yetkili servis var.
Ayrıca rahatlığı, kronik hiçbir probleminin olmayışı, fren sistemi, az yakması, 2014 modelinin gayet yakışıklı olması...
Buna oranla pek agresif olmadığı da bir gerçek. Ama başlangıç motoru olarak alınan 250 cc yarı commuter yarı racing bir motordan kim niçin agresiflik beklesin. Aralardan deli gibi kaçabiliyoruz, boş yolda çok rahat 175 görüyoruz. İstanbul'da kaç kere top speed yapacak alan bulacağız da hızlı olmamasından yakınıyoruz.
Gelelim r25'e. Eğer 15.000'den fazla olmazsa ben de cbr 250'den vazgeçip alacağım. 15.000e kadar çıkarım kısacası. Kafa karenajı diğer arkadaşların aksine oldukça beğendim ben. Çok şık olmuş. Hiç kaba değil, aksine klas gözüküyor. Ölçülerine bakacak olursak gt 250r'dan bile cüsseli. Fuarda almak ne kadar doğrudur bilmiyorum, önce bir denenmeli, yorumlar dinlenmeli sonra motor alınmalı. Ama ben oldukça beğendim r25'i. 15.000 e kadar düşünürüm, fazla olursa da başka alternatiflere yönelirim.
cbr 125: 8.650 tl
R125: 10:250
arada 1600 lira var.
cbr 250r : 13.500
r25: artık siz hesaplayın (silindir farkı, tork, maksimum güç gibi farklılıkları da göz önünde bulundurarak)
MT 07 katalog verisi son hız 190 km....XJ6 200 km...ikisine de sahip oldum...175 fenaymış...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
08 Aralık 2014, 19:09
#124
çıkışı evraklarla 15,000 olursa motorumu satıp üstüne kredi çekip alacağıom
-
08 Aralık 2014, 19:43
#125
Xj 6 ile izmire giderken 225 gördüm dostlar, tescilli.
-
08 Aralık 2014, 22:17
#126
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
cbr250'yi piyasadan silecek motor henüz anasının karnından doğmadı onu bir bilelim önce. Motosikletin piyasası sadece fiyata ve kaç silindir olduğuna göre belirlenmez. Honda sorunsuz, yedek parça ve servis ağı inanılmaz kuvvetli bir markadır. İn cin top oynayan yerde kaza yapsanız iki sokak arkada yetkili servis var.
Ayrıca rahatlığı, kronik hiçbir probleminin olmayışı, fren sistemi, az yakması, 2014 modelinin gayet yakışıklı olması...
Buna oranla pek agresif olmadığı da bir gerçek. Ama başlangıç motoru olarak alınan 250 cc yarı commuter yarı racing bir motordan kim niçin agresiflik beklesin. Aralardan deli gibi kaçabiliyoruz, boş yolda çok rahat 175 görüyoruz. İstanbul'da kaç kere top speed yapacak alan bulacağız da hızlı olmamasından yakınıyoruz.
Gelelim r25'e. Eğer 15.000'den fazla olmazsa ben de cbr 250'den vazgeçip alacağım. 15.000e kadar çıkarım kısacası. Kafa karenajı diğer arkadaşların aksine oldukça beğendim ben. Çok şık olmuş. Hiç kaba değil, aksine klas gözüküyor. Ölçülerine bakacak olursak gt 250r'dan bile cüsseli. Fuarda almak ne kadar doğrudur bilmiyorum, önce bir denenmeli, yorumlar dinlenmeli sonra motor alınmalı. Ama ben oldukça beğendim r25'i. 15.000 e kadar düşünürüm, fazla olursa da başka alternatiflere yönelirim.
cbr 125: 8.650 tl
R125: 10:250
arada 1600 lira var.
cbr 250r : 13.500
r25: artık siz hesaplayın (silindir farkı, tork, maksimum güç gibi farklılıkları da göz önünde bulundurarak)
CBR ı piyasadan silecek motor henüz anasının karnından doğmadı diye girmişsiniz ama yazdığınızın bütünlüğünde büyük bir çelişki var ki siz yazdığınızla çelişiyorsunuz en önce çünkü siz şimdiden cbr250 yi silmişsiniz bile
15.000 tl ye alırım demişisiniz hali hazırda cbr250 niz olmasına rağmen ve bakalım R25 için gözünüzü ne kadar karartmışsınız?
CBR250 yi 12.250 ye elden çıkartsanız(ki zor sıfır çok hızlı bir satış beklemeyin R25 ve o fiyata 0 km Ninja250sl varken ) sezon başı 15.500 e de plaka sigorta R25 alsanız mevcut motorunuza göre +3.250 cebinizden para çıkarak R25 sahibi oldunuz.
CBR250 ye 13.750 herşey deahil aldığınız varsayarsak R25 e sahip olmak için +3250 18.000 para çıktı cebinizden...
Siz bu kadar paraya vericek olmanınza rağmen gözünüz CBR250 nizi görmüyorsa kendinizle çelişmeyin.
kimse 1000-1500 farka cbr250 nin suratına bakmaz
-
08 Aralık 2014, 23:27
#127
Kara35 adlı üyeden alıntı
Sebzeliçorba
Az salla biraz 27,5 ps motorla 175 i ruyanda gorursun ancak. Niye eziklik yapiyorsunuz anlamiyorum. Biz zamaninda 34 ps, 130 kilo rs 125 extrema larla 175-180 i anca goruyorduk. Senin essek cibirini, ucurumdan asagi atsan duserken bile 175 gormez.
Az sallayin biraz arkadasim.
Yalandan kim ölmüş... 2010 Yamaha mt-03 (183kg-48bg-57nm) top speedi 174km/h...yarı gücünde çakma race daha hızlı...İyimiş....
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Yalandan kim ölmüş...
2010 Yamaha mt-03 (183kg-48bg-57nm) top speedi 174km/h...yarı gücünde çakma race daha hızlı...İyimiş....
youtube'de yeni Ninja 250sl'in top speed videolarına baktım şimdi ıkına-kıkına 168km/h diyor...kaldı ki Ninja 250sl-cbr250 den hem güçlü-hemide hafif....Kawasaki bu işi bilmiyor bu halde...
-
08 Aralık 2014, 23:45
#128
su son hız tartısmaları bence cok yersız bı kere kadrana bakıp gordugumuz hızlar hatalı kadranlar 8-10 kmh arası fazla gosterır. nedenınıde bır arıza veya eksıklık degılde bence psıklojık olarak kullanıcı hızlı gıdıyorum yavaslıyayım desın dıye uretıcıler hem arabalarda hemde motorlarda boyle yapıyor,hatta SAAB marka arabalarda kadran cok farklıdır hız yukseldıkce kadrandakı hız rakamları sekıl degıstırır kı cok hızlı gıdıldıgı zaman surucu ona gore hareket etsın dıye . gercek hızı gps ıle olcmek lazım 168 km yapan cbr nın bence asıl hızı en fazla 160 kmh dır oda yol ruzgar sartları en ıyı durumda ıken . bıde motorların o son hızlara nasıl ve nekadar surede cıktıgı daha onemlı.
-
09 Aralık 2014, 10:08
#129
Kara35 adlı üyeden alıntı
Sebzeliçorba
Az salla biraz 27,5 ps motorla 175 i ruyanda gorursun ancak. Niye eziklik yapiyorsunuz anlamiyorum. Biz zamaninda 34 ps, 130 kilo rs 125 extrema larla 175-180 i anca goruyorduk. Senin essek cibirini, ucurumdan asagi atsan duserken bile 175 gormez.
Az sallayin biraz arkadasim.
Birincisi. CBR250'yle 175 görülemeyeceğini düşünüyorsan sen motosiklet kullanma, git dondurma yala, kumda oyna
http://www.youtube.com/watch?v=nY__CtTsmRw
https://www.youtube.com/watch?v=SboYruHpCZ8Bu ben değilim ama 175 göremez az sallayın diyen adamın döt oluş hikayesidir iyi izle ben de 173 yaptığım videoyu getirip koyacağım buraya. O zaman da 2. gt oluş hikayesini yaşayacak o adam.
Sen yine de gir cbr250r başlığına, en fazla kaç gören var diye sor.Ordakilere de sallıyorsunuz dersin.
Neyse uykusuz kalmışsın sen, erken yat. Yarın lise yok mu
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------
GP500-1st adlı üyeden alıntı
CBR ı piyasadan silecek motor henüz anasının karnından doğmadı diye girmişsiniz ama yazdığınızın bütünlüğünde büyük bir çelişki var ki siz yazdığınızla çelişiyorsunuz en önce çünkü siz şimdiden cbr250 yi silmişsiniz bile
15.000 tl ye alırım demişisiniz hali hazırda cbr250 niz olmasına rağmen ve bakalım R25 için gözünüzü ne kadar karartmışsınız?
CBR250 yi 12.250 ye elden çıkartsanız(ki zor sıfır çok hızlı bir satış beklemeyin R25 ve o fiyata 0 km Ninja250sl varken ) sezon başı 15.500 e de plaka sigorta R25 alsanız mevcut motorunuza göre +3.250 cebinizden para çıkarak R25 sahibi oldunuz.
CBR250 ye 13.750 herşey deahil aldığınız varsayarsak R25 e sahip olmak için +3250 18.000 para çıktı cebinizden...
Siz bu kadar paraya vericek olmanınza rağmen gözünüz CBR250 nizi görmüyorsa kendinizle çelişmeyin.
kimse 1000-1500 farka cbr250 nin suratına bakmaz
Ne ilgisi var çelişkiyle? Benim r-25 almayı düşünmem başka bir şey, cbr 250'nin piyasadan silinmeyeceğini düşünmem başka şey. Şöyle örnekleyeyim, piyasaya iyi bir müzisyen çıkıyor. Çok daha kaliteli, daha iyi müzik yapıyor ama serdar ortaç daha çok satıyor. Onu piyasadan silemiyor. Ama bana göre piyasaya yeni giren müzisyen daha iyi o yüzden onun albümünü alıyorum. Ama serdar ortaç'ı piyasadan silemeyeceğini düşünüyorum. Anladın mı şimdi hocam? Cbr 250'nin piyasadaki yerini koruyacağını düşünmem demek, yine onla devam edeceğim anlamına gelmez. İkisi farklı şeyler. Algılamak bu kadar zor olmasa gerek.
Ayrıca şu an cbr 250r'a sahip değilim. Geçen ay çaldırdım. Kaskodan paramı alır almaz tekrar 250r almayı düşünüyordum ama piyasaya r-25 geleceği duyruldu. Parça kalitesi ve fiyatı istenilen düzeyde olursa onu alacağım.
-
10 Aralık 2014, 12:20
#130
Kara35 adlı üyeden alıntı
Sebzeliçorba
Az salla biraz 27,5 ps motorla 175 i ruyanda gorursun ancak. Niye eziklik yapiyorsunuz anlamiyorum. Biz zamaninda 34 ps, 130 kilo rs 125 extrema larla 175-180 i anca goruyorduk. Senin essek cibirini, ucurumdan asagi atsan duserken bile 175 gormez.
Az sallayin biraz arkadasim.
Bu bir http://www.youtube.com/watch?v=nY__CtTsmRw 175
Bu iki https://www.youtube.com/watch?v=SboYruHpCZ8 174
Bu da benimki asdhga http://www.youtube.com/watch?v=xFU2M...ature=youtu.be
Kusura bakma 173 olanı bulamadım 169 olanı buldum. Ama yokuş aşağı atsan 175'i anca rüyanda görürsün dediğin motorla 169'a çıkıp tırdan tırstığım için gaz kesiyorum. Kavşağa yaklaşmamış olsam yine görürdüm.
Sana eğimli yolda 181 yapılan videoları da gösteririm de "ama onlay modifiyelidiy yaa banane" diye ağlamandan korkuyorum. Honda kompleksini bi kenara bırak, bu üç linki güzelce yemeye başla. İki ayda anca hazmedersin. Bilmediğin, kullanmadığın motorlar hakkında da konuşmamayı öğren. cbr 250r 175 aman aman bir hız değil. Ulaşılması imkansız değil yani. Bilinen bir durum.
-
10 Aralık 2014, 13:45
#131
Sebzeli; senin yasin kadar motosiklet sahibi oldum ben, hemde ruyanda bile binemeyecegin motosikletlerin sahibi, eğimli yollarda ruzgari arkana alarak honda communiterin yalan yanlis gosteren kadranina bakarak 160 kusur vuruyorum deme. Ben 90 li yillarda gilera gfr me burada bulmamin imkansiz oldugu ngk b10egv bujisini almanyadan getirtmeye ugrasirken sen annenin kucaginda biberondan sut iciyordun muhtemelen. Hic konusma bu yuzden. Hakaretle , yalan yanlis gorsellerle kimseyi yemeye calisma eziklik yapma daha fazla.
-
10 Aralık 2014, 14:03
#132
-
10 Aralık 2014, 16:16
#133
Kara35 adlı üyeden alıntı
Sebzeli; senin yasin kadar motosiklet sahibi oldum ben, hemde ruyanda bile binemeyecegin motosikletlerin sahibi, eğimli yollarda ruzgari arkana alarak honda communiterin yalan yanlis gosteren kadranina bakarak 160 kusur vuruyorum deme. Ben 90 li yillarda gilera gfr me burada bulmamin imkansiz oldugu ngk b10egv bujisini almanyadan getirtmeye ugrasirken sen annenin kucaginda biberondan sut iciyordun muhtemelen. Hic konusma bu yuzden. Hakaretle , yalan yanlis gorsellerle kimseyi yemeye calisma eziklik yapma daha fazla.
Linkleri yedin oturdun aşağı işte. Şimdi de bahaneleri alalım aksjdak. "Ama onlay yannış gösteyiyo, yüzgay vay aykanda :("
Yaşım kadar motosiklet sahibi olmana bir şey diyemem de, yıllarca motosiklete binip motosiklet ruhundan nasıl bu kadar uzak kaldın onu çözemedim. Neyse böyle böyle ıslah olursun merak etme.
-
10 Aralık 2014, 17:05
#134
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
http://photo2.ask.fm/784/875/836/194...22634951_n.jpg
Linkleri yedin oturdun aşağı işte. Şimdi de bahaneleri alalım aksjdak. "Ama onlay yannış gösteyiyo, yüzgay vay aykanda :("
Yaşım kadar motosiklet sahibi olmana bir şey diyemem de, yıllarca motosiklete binip motosiklet ruhundan nasıl bu kadar uzak kaldın onu çözemedim. Neyse böyle böyle ıslah olursun merak etme.
Kardes sen kos cbr250 ile 500 de yap, ama ortaligi germe burada. Konu basligina isemekten baska ise yaramadi yazdiklarin.
-
10 Aralık 2014, 18:35
#135
ooo son hız tartışması çıkmış Son hız çok da umrumda olan bir şey değil ama madem konu açılmış; eski kasa(tek far) cbr ile 171 i gördüm. Ufak tefek bi adamım baya kapanmıştım. Yolda belki gizli eğim vardır ama lefkoşa-güzelyurt otoyolunun en düz kısımıydı. Km nin hata payı her ama her araçta vardır, az veya çok bilemem. Bi daha gps le çıkar söylerim.
-
10 Aralık 2014, 18:59
#136
10,000 rp / 22 Nm
Adamlar haklı, cennete ancak öldükten sonra ulaşılır
-
10 Aralık 2014, 19:40
#137
Sj's adlı üyeden alıntı
Kardes sen kos cbr250 ile 500 de yap, ama ortaligi germe burada. Konu basligina isemekten baska ise yaramadi yazdiklarin.
"Ezik, senin eşek cıbırın, anca rüyanda görürsün..." Bunları ortada hiçbir şey yokken, durduk yere tanımadığı bir insana yazdı. Halbuki ben kimseye sataşmamıştım. Kaşındı, ben de kaşıdım. Sen de lütfen yazıları oku, biraz objektif ol. Niye gereyim ortalığı. Hakedene hakettiği gibi davrandım sadece.
Doğru söylediğin bi konu için "yalancısın" deseler sen de susmazsın.
Her neyse, derdimin çok hız yapmak değil de iftiradan sıyrılmak olduğunu anlamalıydın.
-
10 Aralık 2014, 20:02
#138
Konuyu açan arkadaşı tebrik ediyorum.Ayrıca bu değerli konuyu top speed iddiasına çevirip konunun içine eden birbirlerini boş muhabbetin içine sokarak hakaret eden zihniyete sesleniyorum.Amacınız nedir.Kendinizi her platformda her tartışmada motosiklet camiasının yüzkarası olarak göstermekmi?Allahaşkına bir günde bulaştığınız yere yakışın örnek alsın herkes sizi.
-
10 Aralık 2014, 21:02
#139
RR motosiklet kullananların derdi belli, şöyle yapmıyorlar eskilerdeki gibi 250lik 400 lük 500 lük 2 zamanlı motor kapansın şu devirdi torktu muhabbeti.
Asalete bakarmısınız, yanında kalkacak sonra ona yetişecek, 600'lük 750'lik bayayiğit zor bulunur.
TZR 250 iki zamanlı, 50 beygir, 140 kilo ağırlık, farklı markalarda beygir gücü 60 hp...
-
10 Aralık 2014, 21:36
#140
bassturbin adlı üyeden alıntı
RR motosiklet kullananların derdi belli, şöyle yapmıyorlar eskilerdeki gibi 250lik 400 lük 500 lük 2 zamanlı motor kapansın şu devirdi torktu muhabbeti.
Asalete bakarmısınız, yanında kalkacak sonra ona yetişecek, 600'lük 750'lik bayayiğit zor bulunur.
TZR 250 iki zamanlı, 50 beygir, 140 kilo ağırlık, farklı markalarda beygir gücü 60 hp...
http://i.hizliresim.com/mrrpzy.jpg
Bir ara niyetlenmiştim rs 250 ye. Sahibi forumdandı 600f almıştı sonrasında o zevki bulamıyorum demişti. 60-70 beygir miş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------
Ama bunlar tabanca, gerçekten ss motor. Şu an ki 600 sınıfında. Şu an üretilenler " başlangıç motoru ".
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler