Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

100cc Debriyajlı Motor Tavsiyeleri ?

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    09 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Pulsar
    Alıntı kınık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Küba cg-100 lük motorum var bunu 125 lik yada 150 lilğe cevirtebilirmiyim dik motor saygılar
    Güzel bir ustaya gidersen 125 yada 150 cc lik yapabilir. Maliyeti de 100 tl civarı tutar. Ama 150 lik yapanlar pek memnun değil sanırım en iyisi 125 cc yapmakmış. 125 yapanlardan hiç şikayet duymadım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    emrekulahli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    honda spacy 110
    bu kategoride bisan wrc 100(toprak modeli) var kullanan arkadaşlar varsa biraz bilgi verirmisiniz?yardımcı olursanız sevinirim.

  3. #63
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Mondial mg 100 prince .. Yeni cikan bir model, binip test ettim, cok kolay on kalkiyo, tork ve gucu beni sasirtti.. 100luk cinliler icinden bu motoru tavsiye ederim..

  4. #64

    Üyelik
    20 Ocak 2012
    Arkadaşlar bu 100'lük cup'ların arka dişlisini mi ne çıkartıp yerine daha küçük dişli takılıyolarmış ? Hız olarak artış oluyormuş,motorun orjinal dişlisi varken bağırarak giden motor,küçük dişli ile daha düşük devirde aynı hızı yakalıyabiliyormuş,buda demek hem performans,hem daha az yakıt sarfiyatı.Bilgi sahibi olan varmı ?

  5. #65
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    rugget arkadaşım o soruyu yüzlerce kişi sormuştur formda. Bak şöyle yapıyosun. Ön dişlini orjinalinden bir diş büyüğünü takıyosun, rampada biraz çekişten düşsede düzde ve rampa aşa hızın 5-10 km artıyo. Dümdüz yolda son vites ile uzun yol gidersen yakıtıda düşer. Birader 195 km gitmişti bi depoyla. 100 lük cup la. 3.5 litre falan alıyodu deposu. Hesabını sen yap.

  6. #66

    Üyelik
    20 Ocak 2012
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rugget arkadaşım o soruyu yüzlerce kişi sormuştur formda. Bak şöyle yapıyosun. Ön dişlini orjinalinden bir diş büyüğünü takıyosun, rampada biraz çekişten düşsede düzde ve rampa aşa hızın 5-10 km artıyo. Dümdüz yolda son vites ile uzun yol gidersen yakıtıda düşer. Birader 195 km gitmişti bi depoyla. 100 lük cup la. 3.5 litre falan alıyodu deposu. Hesabını sen yap.
    Hocam illaki ön dişliyi mi büyütmek lazım.Peki arka dişliyi küçültsek aynı sonuca ulaşamazmıyız ? Yada Ön dişlinin bi büyüğünü,arka dişlininde bi küçüğünü taksak nasıl olur ?

  7. #67
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    fazla gelir. Ya önü bi numara büyüt, yada arkayı 2 numara küçült. Sakın 2 sini birden yapma motora ağır gelir. Karar senin.

  8. #68
    yasin.33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Çelik SK 100-3
    benim çelik var sk 100-3 klasik modelinden almıştım benzin göstergesi yok ama sport modelinde var onun da vites göstergesi elektronik çabuk bozuluyor.

  9. #69
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O motordan sahip olmama rağmen tavsiye etmiyorum, 0km olarak aldığınızda hemen yada bir süre sonra sorun çıkartan bir sürü tasarım hatası var. Teknik işlerden anlayan motoru kurcalamayı değiştirmeyi sevenler alabilir, 150-200 lira masrafı gözden çıkarın.
    0 aldığımızda ortaya çıkan hemen sorunları nelerdir

  10. #70
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı metin_006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 aldığımızda ortaya çıkan hemen sorunları nelerdir
    Sinyaller kopuyo, iç lastikler sibop kesiyo, orta grenaj kapakları çatlıyo. Ufak tefek gevşeyen şeyler de var ama onlar çoğu yeni motorda oluyo dikkat etmek lazım bi süre.

  11. #71

    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İZMİR-Dikili
    Motosikleti
    ehliyeti alınca paraya bağlı :D
    mondial 100 mg sport mu 100 superboymu ? teknik özellikleri aynı.

  12. #72
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    bence mg100sportla degıl prınce'le karsılastır. sportun tıpı berbat. ben prince'le superboy'u karsılastırdım hıcbı farkı yok sadece on fren prince'de Disk superboyda kampana bu yuzden kampana skıntı yaratabılır superboyda. ve cok yenı bı motor hanı oyle denenıp yorumlara aktarılmıs bı motor degıl. olumsuz tarafıyla karsılasabılırsın. ama Prince iyi duruyo. Tabi motorun koltuk bıtımındekı sacma dızaynı goz ardı edersen. o dızayn daha modern bı sekılde yapılsaydı yok satardı Prince.

  13. #73

    Üyelik
    03 Mart 2013
    çelik sk 100-3 clasic almayı düşünüyorum bilgi verebilirmisiniz

  14. #74

    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Arkadaşlar ben 15 yaşındayım 150 cc kuba xcg aldık hiç debriyajlı sürmemiştim ve arkadaşlarım çok seri motor olduğunu söyledi 1. vitestemi kalkmam gerekir 2. vitesmi

  15. #75
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Mondial Prince 100 güzel motor hakkında bir şikayet de duymadım.
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  16. #76
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    Alıntı kınık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Küba cg-100 lük motorum var bunu 125 lik yada 150 lilğe cevirtebilirmiyim dik motor saygılar
    ben 150 cc ye cevirdim titreşim biraz arttı ama cok rahatsız edici degil.torku cok iyi ve su anlık haliyle 1lt de 30 km felan gidiyor daha motor acılmadı sanırım :-))
    camgözde http://www.camgoz.com.tr/asp/product/5003/MODIFIYE-150CC-SILINDIR-KIT-62 bu silindir kit işini görüyor..http://www.camgoz.com.tr/asp/product/5010/MODIFIYE-150-CC-KOMPLE-UST-KAPAK üst kapağıda aldım ama kendi üst kapak uyumluymuş dendi bana 2 si aynı marka uygun olsun diye aldım.katalizörü direk iptal etmiş olursun alırsan. su an 1250 km yi geçti bir problemim yok.yanlız ön dişliyi 16 taktır.üstündeki 14.böylece titreşim daha da azalır vites aralıkları uzar motor rahatlıyor..başka birseye gerek yok degişim için...
    plectrum bunu beğendi.

  17. #77

    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Yardımcı olur musunuz cevap verin lütfen

  18. #78
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı omerrozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yardımcı olur musunuz cevap verin lütfen
    Tabi ki birinci viteste kalkılır.
    cenkito bunu beğendi.

  19. #79

    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Abi ama ben daha acemiyim, motorda seri dediler 150 cc acemiliğim yüzünden 2 de kalksam olur mu

  20. #80
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı omerrozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ama ben daha acemiyim, motorda seri dediler 150 cc acemiliğim yüzünden 2 de kalksam olur mu
    Olur. Debriyaja alışana kadar 2 vitesle kalkış yaparsın. Alıştıktan sonra yine 1. viteste kalkış yaparsın.
    Çünkü 2 vitesle kalkış yapmak 1. vitese göre motoru zorlayacağından pek sağlıklı değil.


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)