Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

100cc Debriyajlı Motor Tavsiyeleri ?

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    20 Ocak 2012
    Piston dediğin aşağı-yukarı hareket eder. Yatay motor gözümden düştü şimdi Pejo gibi bu yataylar O zaman dik motor alıcaz..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    Yatık motorun performansı daha
    düşüktür yakıtı daha azdır dik motor
    daha performanslı titreşimli ve yakıtıt
    birazdaha fazladır.

    Alıntıdır

  3. #43
    mehmet eren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2011
    Şehir
    kahramanmaraş
    Motosikleti
    CBR 250R
    Kmt çelik sk 100-3 sport'a bir bak güzelmotor bg gücü 125 cc ile aynı 9.70hp olması lazım ve yakıt daha ideal 100km/2lt 2.3 litre arası ve performansta mükemmel!lakin benimkibir istisnaydı ve motoru aldıktan 3 ay sonra garantiden şanzıman değişmek zorunda kaldı sebebi tam anlayamadık kullanıcı hatası değildi parça hatasıydı ama alalı 1 yıl oldu o problemin haricinde başka sorun cıkartmadı motoruma temiz bakarım oda bana bakar!ve hep uzun yolda binerim!şunuda unutma tek kişilikmotordur 2.kişidemotorun performansı düşer!vites dişlileri kısadır son surate cabuk cıkar cok vites değiştirirsin bu sorunda orta göbek dişlisini 15 t takarsan tadından yenmez!fikir senin ama kesinlikle dik motor alma!!!

  4. #44
    ysn17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2010
    Şehir
    Çanakkale/Biga
    Motosikleti
    motoranTorro 100 - Mtr 125
    [QUOTE=fbcino;2554886]Motoran MTR100 Sport vb. kesinlikle tavsiye yorum. Bir arkadaşım kullanıyor, motor iki kişi ile çekmiyor.

    motor silindir hacmi 100 cm3 olan bir motosikletten güç beklemek biraz garip geliyor.
    Bir ağaçtan binlerce kibrit çöpü olur, ama unutmayalım ki bir kibrit çöpünden de binlerce ağaç kül olur...

  5. #45

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    arkadaşlar mevzu dik motor yatay motora kaydı bi soruda ben sorayım benim rr yatık motor
    yani bu iyi mi şimdi pek anlıyamadım bi anlayan cevaplıyabilirmi

  6. #46
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ysn17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor silindir hacmi 100 cm3 olan bir motosikletten güç beklemek biraz garip geliyor.
    Ben güç bekliyorum 97cc'den düz yolda anında 85 km hıza çıkıyor biraz bekleyince motora yatınca 95-97km hıza kadar çıkıyor düz yolda. Yokuş aşağı maksimum 110km hız yaptım 8500 devirde. Dişlilerim ön 15 arka 36. fabrika çıkışlı dişlilere göre yüzde 22 daha uzun oranlı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

    Alıntı brds adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar mevzu dik motor yatay motora kaydı bi soruda ben sorayım benim rr yatık motor
    yani bu iyi mi şimdi pek anlıyamadım bi anlayan cevaplıyabilirmi
    Dik motor daha iyi bence ama FMG motor olmasın CG blok olsun, bunu debriyaj telinin bulunduğu noktaya bakarak anlayabilirsiniz. FMG motorun debriyaj kolunun çektiği mesafe yetersiz, birde çok kolay pislik topluyor keçesi.

  7. #47

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    mengu16 kardeşim zaman ayırdığın için sağol ama pek fazla anlamadım vel hasıl ben motora biniyim gitsin yeter yinede sağol

  8. #48

    Üyelik
    20 Ocak 2012
    Ya arkadaşlar biri diyor kesinlikle dik motor alma.Biri diyor alıcaksan dik motor al.Biri diyor yatık motor daha iyi.Nasıl yapıcaz anlıyamadım ki.Bana son hızlara doğru titreşim vermemesi önemli.

  9. #49
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    Alıntı rugged adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaşlar biri diyor kesinlikle dik motor alma.Biri diyor alıcaksan dik motor al.Biri diyor yatık motor daha iyi.Nasıl yapıcaz anlıyamadım ki.Bana son hızlara doğru titreşim vermemesi önemli.
    o zaman dik motor tabiki

  10. #50

    Üyelik
    03 Kasım 2010
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kuba CG150 Sport(balanslı)
    konu biraz eskide kalmış sanırım ama çelik sk100-3 sport öneririm kardeş..nasip olursa bnde alacağım güzel motor

  11. #51
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Mondial MG 100 Prince de alınabilir bence, tipi baya hoş, dik motor ve ön disk fren.
    plectrum bunu beğendi.

  12. #52

    Üyelik
    09 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Pulsar
    Bu konuya daha önce yazmıştım; şubat ayında dediğim gibi çelik sk100-3 kırmızı motoru -0- olarak aldım.
    9.4 beygir olması beni şüphelendirmişti, diğer tüm 100 lük motorlar 7-7.5 beygir iken bu neden 9.4 beygir diye düşünüyordum. Konya kolat motor ile görüştüm ve içindeki motorun 125 lik olduğunu vergiden muaf olması için 100 lük yazdıklarını söylediler.

    Motor 18 jant ve dik oturuş pozisyonunda çok rahat sürüş sağlıyor. Yol tutuşu; yola oturuşu ve gidişi güzel. Rodajda 3 lt yani 14-15 kuruş arası yakmıştı; şu an 1300 km de 12 kuruş civarına düştü. 5bin - 8 bin arası çok seri hızlanıyor. 5 inci viteste 2 kişi ile (180 kg) 10 bin devirde (redline başlangıcı) 110 km yapıyor. Tek kişi düz yolda zorlayıp 120 yi gördüm 12 bin devirde yani full devirde bu hıza ulaştı. Hız göstergesi 2-3 km oynuyor.

    Bisan motorumun tamircisi ustamın tavsiyesi üzerine çelik sk100-3 ü aldım, gayet memnunum.

    Bu arada çelik sk100-3 ün aynısını bisan da üretmiş linkini koyuyorum.

    Çelik sk100-3 sport 97.8 cc 9.4 hp

    http://www.kolatmotor.com.tr/urun_detay.php?ID=4

    Bisan Toprak 100 cc 97.2 cc 7 hp

    http://www.bisantr.com/urun-gruplarimiz.aspx?id=1002

  13. #53

    Üyelik
    03 Kasım 2010
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kuba CG150 Sport(balanslı)
    125 cc ama 100 olarak piyasaya sürüyorlar yazdıklarınız için teşekkürler şahsen bu motor dan almak istiyorum nasipse..bu motor hakkında ki olumlu düşünceler üzerine kararımı kesinleştirdim diyebilirım gerçekten iyi motor..

  14. #54
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/bostancı
    Motosikleti
    Honda Hornet 900
    Senin ilacın HONDA CG 125. keçi gibi makinadır.Dağa taşa heryere vurabilirsin.Uzun yoldada sıkıntı çıkarmaz
    En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.

  15. #55

    Üyelik
    04 Ocak 2009
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Kuba cg100 sport
    Küba cg-100 kullanıcısıyım. Çok güzel bir motor. Fakat bence 100 cc alma derim çok zayıf kalıyor. 2 kişi rampada çok pısıyor motor. Daha önceki motorum da 100 lüktü almayacağım dedim yine 100 lük aldım memnunum az yakıyor iyi kaçıyor. parça bol ve ucuz görüntüsü 150 lik gibi. Ama dediğim gibi birdahaki motorum 200 cc den az olmayacak.. Bence ybr 125 yamaha al. Pişman olmazsın piyasası süper, ayrıca yolda yağ gibi kayıyor makina..

  16. #56

    Üyelik
    09 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Pulsar
    Alıntı ierisen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Küba cg-100 kullanıcısıyım. Çok güzel bir motor. Fakat bence 100 cc alma derim çok zayıf kalıyor. 2 kişi rampada çok pısıyor motor. Daha önceki motorum da 100 lüktü almayacağım dedim yine 100 lük aldım memnunum az yakıyor iyi kaçıyor. parça bol ve ucuz görüntüsü 150 lik gibi. Ama dediğim gibi birdahaki motorum 200 cc den az olmayacak.. Bence ybr 125 yamaha al. Pişman olmazsın piyasası süper, ayrıca yolda yağ gibi kayıyor makina..
    Kuba 100 lük motorların içinde en düşük beygir gücüne sahip motor 6.4 hp. Zaten 100 lük alıp içini 125 lik yapan çok. Bende öyle düşünüyordum fabrika zaten içi 125 deyince orjinal ayarlarını bozdurmadım. Yalnız dik motorlar yatay motorlara göre daha çok yakıyor. Bisan yatay motorlu 100 lük sert kullanım iki kişi ile 2 lt geçtiğini görmedim. Çelik ise 2.5 litrenin altına düşüremedim. Bisandan sonra konfor, yol tutuşuna ve iriliğine (18 jant) feda olsun 2.5 lt.


  17. #57

    Üyelik
    03 Kasım 2010
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kuba CG150 Sport(balanslı)
    arkadaşlar bişey sormak istiyorum..dişliyi büyütünce düz yol performansı mı artar yoksa rampalarda mı performansı artar ? Yakıtı etkiler mı bide ?devir uzuyor sandığım kadarıyla ..

  18. #58
    dogus2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400 UG

  19. #59
    oralet07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2011
    motoran mtr 100 v2 serisi yeni geldi. motor bloğu çok şık duruyor klasik tarz.

  20. #60

    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Küba cg-100 lük motorum var bunu 125 lik yada 150 lilğe cevirtebilirmiyim dik motor saygılar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)