Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

SH 300i İncelemem

    REKLAM ALANI
  1. #1
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Herkese selamlar. 5 senelik Dylan beraberliğimin yaz başında sonuna gelmiştim. Dylan ile yaptığım 50000 kmnin sonunda, yine Dylan özellikleri taşıyan ve tabiki daha güçlü olmasını istediğimide göz önünde bulundurarak SH almaya karar vermem zor olmadı.



    Motoru almak için bütçe olarak kendimi ayarlayana kadar Honda bayilerindeki Shların tamamı tükenmişti ve bir sonraki partinin yıl başında geleceğini söylediler. Bu da yılbaşına kadar motorsuz kalacağım anlamına geliyordu. Bende malum 2.el sitelerinden boş bir ümit motor ilanlarına bakmaya devam etmek zorunda kaldım. Ta ki bir gece ilanların güncellenip yeni Shı ilanlar arasında görene kadar.




    Motor Bursa'da 55 yaşında bir abinindi ve daha 550 km deydi. Bursa'daki Honda bayisinin "yeni model çok iyi motor" diyerek abiye sattığı ve abinin "ben sağa sola gitmek için aldım ama bana fazla geldi" mazereti ile satmaya karar verdiği motoru ertesi gün hemen gidip aldım. İlk defa başka bir şehirden birşeyi görmeden almaya gittim ve allaha şükür beklemediğim birşey çıkmadı. Tam anlamı ile 0 km gibiydi. 2 hafta önce aldığım motorla ilgili bir yazı yazmadan önce rodajının tamamlanmasını ve onu biraz tanımam için vakit geçmesinide bekleyerek bu yazıyı yazmaya ancak şimdi başlayabildim.




    Sh almamdaki en büyük neden söylediğim gibi Dylan özellikleri taşıyan daha güçlü bir motor aramamdı ki 2 konu hariç her özelliğinin Dylandan daha üstün olduğunu söyleyebilirim. Bunlardan birincisi sele altı. Rezalet derecesinde ufak bir sele altı var. Bunun nedeninin büyük tekerler olması olduğunu biliyorum ama yinede henüz çanta takamadığım motorda 2. bir kask taşıyamıyorum. Bir diğer moral bozucu konu ise tipi. Spor ve hırçın tiplerin daha çok ilgi gördüğü kesin. Ama Shın italyanlar gibi kendi tarzında şık bir görüntüsü olmadığı da kesin. Yaratık gibi bir tipi var. Ancak bu konunun şöyle bir güzel yanı olduğunu farkettim. Herhangi bir ışıkta veya yolda giderken motorun tarzına ve tipine bakarak kanıya varan kişilerin şaşırtılması konusunda çok başarılı. Benim 23 yaşımda olduğumu ve altımda da böyle tipsiz bir motor olduğunu görenler önce eleştrilere başlıyorlar ancak mevzu gidişe gelince tipinden beklenmeyen şeylerle karşılaşıyorlar. Diğer keşke diyebileceğim konuları ise gidon altındaki küçük bölme içinde telefon şarj etmek için 12v çıkış olmasına rağmen bölmenin kilitsiz olması, dylanda aparat gerektirmeden kaskı sele kenarına kilitlemenin mümkün olmasına rağmen Sh ta acayip bir çelik tel ile bu işlemin yapılıyor olması ve çok basit mantıkla çalışan "el freni" görevi gören mandalın Sh ta olmaması dolayısıyla ramplarda tek elin devamlı frende olması zorunluluğu.
    Artık Shın güzelliklerini anlatmaya başlayayım. Öncelikle tabiki güçlü. Ne kadar güçlü sorusunun cevabı "Kendisinden beklenmeyecek derecede" şeklinde olur herhalde. Harika, muhteşem, dehşey gibi abartılı kelimeler kullanmayayım ama hızlanması ve son sürati gerçekten iyi. Hemen Scootercı moduna geçeyim şöyleki: Düz yolda 145-150 yi rahat rahat görüyor. Hafif eğimide yakalarsa ki zaten 158 de kesiciye giriyor deniyordu doğruymuş demekki 160ın bir gıdım altında motor gazı kesmeye başlıyor.



    Diğer en büyük güzelliği lastikleri ve freneri. Bu ikisini aynı anda yazdım çünkü ikisi birbirine bağımlı. Lastikler Metzeller ki ben bugüne kadar hiç kullanmamıştım gerçekten Pirellinin GTS ve Michelinin Pilot Sport serilerinden daha iyi. Frenlerin ne kadar iyi olduğunu da zaten bu çapta bir Scooterda böyle bir fren kaliperi görünce anlıyorsunuz. Ayrıca kombine özelliği ise Dylandan alışıpta olmayan bir motora geçtiğimizde eksikliğini duyduğumuz bir konuydu. Shta da var iyiki var.






    Büyük tekerler çukurlardaki avantajı zaten herkesin malumudur ama benim Dylanda tecrübe edemediğim ve Shta ne olduğunu anladığım konu ise "Amortisör ayarı" oldu. Aldığımda yumuşakta olan arka amortisörler ile Dylandan gelen reflexle ilk virajda motorun limitlerini deneyeyim diye yata yata girince arka tarafın yalpalaması ile ilk anda "bu ne ya" durumuna düştüm açıkçası. Eve gelip Dylanda fazla önemi olmayan amortisör ayarını belki etki eder diyerek en serte getirip bir sonraki sürüşte virajada en ufak bir yalpanın olmaması ile "oh be" diyebildim. Ancak gerçekten de 5 kademeli amortisörü en serte aldığımda çukurlarda hoplama zıplama farkedilir derecede arttıki en yumuşaktayken konfor çok daha yüksekti. Diyeceğim şuki Dylanda pek bir fark yaşatmayan amortisör ayarı Sh ta gerçekten "Ayar" denilebilecek durumda.




    Benim gibi günün her vaktinde hatta ve hatta yılın her vaktinde motor üzerinde olanlar için önemli olan diğer konuda aydınlatma. Shın aydınlatması ve görünürlük konusu gerçekten çok çok iyi. Farın gidonda olması benim için bir tipsizlik sebebi olmasına rağmen yolu aydınlatması açısından daha iyi olduğu kesin. Ayrıca fardan ayrı çift park lambası ve bunların güçlü yanmalarıda görünürlük açısından iyi bir durum. Gösterge panelinin aydınlatması ise benim motoru alana kadar hiç inceleyemediğim ancak aldıktan sonra ne kadar güzel ve okunaklı olduğunu gördüğüm diğer bir konu. Km sayacı ise 1 tane toplam ve birbirinden bağımsız 2 tane sıfırlanabilen şeklinde toplam 3 farklı şekilde yapılmış. Keşke devir saatide olsaymış demedim desem yalan olur ama T gidon scooterlarda yer sorunundan dolayı koymuyorlar işte. Hararet göstergesi var allahtan. Benim gibi motoruna titiz davranan biri için nimet. Normal çalışma sıcaklığına gelmeden gazlamalar yapmıyorum bu şekilde.


    Yakıt konusu ise kısaca değinmem gerekirse "Dylan kadar" yakıyor diyebilirim. Rodaj döneminde tam olarak 3,4 lt/100km yaktı. Tabi bu değer 80-90 km hızı geçmeden şehir için kullanımda yapıldı. Enjeksiyon sayesinde Dylandan çok daha sessiz çalışıyor. Ayrıca kalkışlarda ve sürüş esnasında titreşim hiç yok diyebilirim.



    Şu anda 48 lt lik çift kask alabilen bir çanta ve ön cam ihtiyacı duyuyorum. Bunlarında maliyetinin 700 lira civarı olduğunu sayarsak motorun fiyatına bunuda eklemek gerekir.





    Malzeme kalitesi, işçilik, Dylandan tecrübe ile Honda markasının verdiği güven, kullanım amacıma en uygun tarz ve yukarda yazdığım konular benim Shta karar vermemin sebepleridir. Bu motorun bu fiyat etmeyeceğini düşünenlere tabiki saygı duyuyorum ama ben 250 lik scooterların satıldığı fiyatlarla kıyasladığımda bu motorlar her konuda eşit bile olsa sadece parça ve güvenilirlik konularınıda işin içine kattığımızda Shın fiyatının normal olduğunu düşünüyorum ki T gidon sürüş tarzı ve fazladan güç benim için Shı diğer tüm 250 lik ve 300 lük scooterların önüne geçiriyor. 300 cc üzeri motor hacimlerine, scooter çalışma sisteminin uygun olmadığını (en azından ülkemizde) savunan biriyim ve bu hacime karşılık bu ağırlığın scooter için en üst limit olduğunu düşünüyorum. Dylan ile 5 senede 50000 km yapmış ve Türkiye'nin neredeyse harita üzerinde yarısını gezmiş biri olarak Shın beni scooter anlamında tatmin edecek son model olduğunu düşünüyorum.

    Eğer "altı üstü bir motor anlattı bu kadar ne yazmış bu ya" demeyip buraya kadar okuyabildiyseniz teşekkür ederim. Aylardır motoru ha sattım ha satıcam, motoru sattıktan sonrada ha aldım ha alıcam diyerek motor zevkimden biraz uzaklaşmıştım. Şimdi motoruma kavuşunca baya bir dolmuşum ve bu modeli almak isteyen veya düşünenler için yazılan incelemelere bir yenisini daha eklemek istedim. Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim. Shta sofrada beni bekliyor kahvaltıyı biraz geç yapmak zorunda kaldık. Herkese iyi günler dilerim.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    bu kadar açık net ve sade bir anlatım olamaz herhalde canım kardeşim...Allah kaza bela vermesin...kıdemli skutırcısın maşallahın var...bir skutır alacak olursam (ki alacam nasip olursa bir xcıtıng 250) mutlak kapını çalıp başını ağrıtacağım...çok sevindim ama makina çantayla daha şık olacak gibi...GIVI olsun motor renginde...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  3. #3

    Üyelik
    01 Ocak 2010
    Güzel motor, kalemine sağlık, süper bilgilendirici yazmışsınız,
    Allah Kaza, Bela GÖSTERMESİN
    3,4 lt / 100 km çok süper (An 125 3 lt/100 km:( )
    Güle güle Kullan,
    Hayırlı olsun

  4. #4
    ezme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha XSR 900
    güzel günlerde kullan! Çanta konusunda 46 lt lik kappa var bende 2 tane full face sığıyor! aparat+çanta 450tl gibi mal olmuştu! 46 lt nin üstüne çıkınca fiyatlar çok artıyor! olayda monokey-monolock muhabbetinden ortaya çıkıyor. Bence sadece 2lt lik bir fark için ki 46 da çift kask alacak yani işini görecek bence masraf ettiğine değmez!
    07 EEE 31

  5. #5
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD

    ps150,sh300

    güle güle kullan hem motorun hiçte tipsiz değil tipi çok güzel artı diğer maxi scooterlara özellikle büyük inç cantlı bu çok büyük bir özellik

    motorun sele altının küçük olmasının nedeninine gelince benzin deposunu honda scooterlarında sele altına koyuyor ama taywanlılarsa tam tersi gidon altına yerleştiriyorlar böylece arka tekerleğe hem daha az yük bindirip seriliğini arttırıyorlar hemde koltuk altı gepgeniş tutuyorlar ancak altın elbiseli adamın dediği gibi japon salak değil önce güvenlik


    ps150 mi çok seviyorum ama sh300 her acıdan benimkinden daha güzel



    güle güle kullan motorunu hayırlısı olsun
    Mustafa Kemal Atatürk

  6. #6

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    çok güzel bir anlatım olmuş..
    baştan sona hiç sıkılmadan okudum...
    benimde tipinden dolayı bakmak istemediğim bir motordu..
    lakin artıları hakikaten çokcaymış...
    Allah kazadan beladan korusun...
    nice 100000'li km'lere....

  7. #7
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    ALLAH.cc kaza bela vermesın scoterınız güzel ve hoş ama bır huyunu beğenmedım .Kahvaltı meselesı o bıraz canımı sıktı yanı hiç iyi bır huy değil hem benzın ver hem kahvaltı malesef bana pek ekonomık gelmedı.

  8. #8
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    motosikletin benim en hoşuma giden yanı ilk bakışta hissedilen kaliteli işçiliği ve güven hissi.bi göz doyumu söz konusu gerisi zaten honda kalitesi.kazasız sorunsuz km ler dilerim....

  9. #9
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Güle güle kullan güzel paylaşım olmuş

    Motorun kalitesi yakıt tüketimi ve dayanıklılığı tamamda bulunduğumuz zaman dilimi içinde gerçekten dizayn olarak çok başarısız kalıyor...

    X-max 250 bunun yanında kuğu gibi Xcity ise çok daha estetik

    Yinede senin yerinde olsam belki Dylandan buna geçmiştim avantajlarından ve marka memnuniyetinden
    gallıpolı bunu beğendi.

  10. #10
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim.

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu kadar açık net ve sade bir anlatım olamaz herhalde canım kardeşim...Allah kaza bela vermesin...kıdemli skutırcısın maşallahın var...bir skutır alacak olursam (ki alacam nasip olursa bir xcıtıng 250) mutlak kapını çalıp başını ağrıtacağım...çok sevindim ama makina çantayla daha şık olacak gibi...GIVI olsun motor renginde...
    Metehan abi elimden geldiğince yardımcı olurum. Bu arada çantayı Shad alıcam herhalde. Hem 48 litre hem tipi ve rengi motora uyuyor. Belki bi Givi, Kappa kadar kaliteli olamaz ama şartlar beni buna zorluyor.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  11. #11
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim.



    Metehan abi elimden geldiğince yardımcı olurum. Bu arada çantayı Shad alıcam herhalde. Hem 48 litre hem tipi ve rengi motora uyuyor. Belki bi Givi, Kappa kadar kaliteli olamaz ama şartlar beni buna zorluyor.
    hayırlısı olsun aga ayıptır sorması makina sana kaça maloldu...makina fiyatı ruhsat plaka vs ayrı ayrı yazarsın sevinirim...

    çantasız olmuyor abicim ...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  12. #12
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlısı olsun aga ayıptır sorması makina sana kaça maloldu...makina fiyatı ruhsat plaka vs ayrı ayrı yazarsın sevinirim...

    çantasız olmuyor abicim ...
    Çantasız olmuyor. Bu motorda hele hiç olmuyor.

    Abi motorun maliyeti şöyleki: Motor 10000 lira. Noter 70 küsür lira. Bursaya gidiş masrafı Nülifer turizm 22 lira. Bursaya indikten sonra Yıldırıma gitmek için otobüs bileti 2 lira. İstanbula dönüş için yarım depoya yakın benzin+10 lira feribot ve bursada yenen iskender. Hemen topluyorum... 10130 liraya gelmiş motor bana. Adıma çıkmış ruhsat 1 ay içinde adresine gelir ama seni adreste bulamazlarsa geri döner ruhsat yollarda rezil olur vaktin varsa hemen buradaki emniyetten ruhsatını al dediler. Bende gittim ruhsatı bastırdım. Bu işleme ücret ödenmedi. Plakayı ise bu şekilde kullanmamda bir sıkıntı yokmuş. İlerde de sorun çıkmaz ruhsatta nasılsa senin kendi ev adresin yazıyor dediler. Bende 190 lira olan yeni plaka çıkartma masrafından kurtardım. Hatta plaka 16 olduğu için Dylanda bile 80 küsür olan sigortayı 33 liraya yaptırdım. Oradanda her sene kardayız.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  13. #13
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çantasız olmuyor. Bu motorda hele hiç olmuyor.

    Abi motorun maliyeti şöyleki: Motor 10000 lira. Noter 70 küsür lira. Bursaya gidiş masrafı Nülifer turizm 22 lira. Bursaya indikten sonra Yıldırıma gitmek için otobüs bileti 2 lira. İstanbula dönüş için yarım depoya yakın benzin+10 lira feribot ve bursada yenen iskender. Hemen topluyorum... 10130 liraya gelmiş motor bana. Adıma çıkmış ruhsat 1 ay içinde adresine gelir ama seni adreste bulamazlarsa geri döner ruhsat yollarda rezil olur vaktin varsa hemen buradaki emniyetten ruhsatını al dediler. Bende gittim ruhsatı bastırdım. Bu işleme ücret ödenmedi. Plakayı ise bu şekilde kullanmamda bir sıkıntı yokmuş. İlerde de sorun çıkmaz ruhsatta nasılsa senin kendi ev adresin yazıyor dediler. Bende 190 lira olan yeni plaka çıkartma masrafından kurtardım. Hatta plaka 16 olduğu için Dylanda bile 80 küsür olan sigortayı 33 liraya yaptırdım. Oradanda her sene kardayız.
    vallahi temiz iş olmuş...ama bizde şu zihniyet var...10.000 gayme 300 cc lik motora verilirmi...benim kanaatim verilir ama en azından Kymconun downtown 300 leride aynı fiyat...şunda ki güzelliğe bakarmısın...

    yani pişmiş aşa su katmak gibi olmasın ama Honda beni her konuda yanılttı...inşallah sıkıntı yaşamazsın...Yunanistanda peynir ekmek gibi satılan pazara hakim olan bu modelin sorunsuz olduğuna inanmak istiyorum...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8471254/detay/

    yerinde olsam bu makinaya bi özel plaka çıkartırım...özel derken seksi bir harf grubu olabilir...plaka baskısı da kalın basım olabilir...

    çanta ile daha tok bir duruşu olacak...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  14. #14
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Metehan abi açıkçası bende çok düşündüm verilirmi verilmezmi diye. Birincisi ben Shı test ettikten sonra alma kararımı verdim. Yani okuduklarım ile karar vermedim. Şimdi çok iyi biliyorum bir çok kişi fiyatın yüksek olduğunu düşünüyordur. Zaten motorla alakası olmayan bir sürü arkadaşımda var kaça aldın diyince verdiğim cevaptan sonra suratının ifadesi değişen. İkinciside 250lik modellerin fiyatlarını göz önünde bulundurursak shın fiyatı normal. Benim avantajım sıfır motoru 1500 lira daha ucuza almış olmam. Kısacası "bu motora bu parayı vermem" diyenlere saygı duyarım ama "bu motor bu para etmez." diyenleri 10 dakkikada daha fazla edeceğine ikna ederim.

    Plakaya gelince valla abi ne yalan söyliyim plakamdan memnunum. Tamamen duygusal.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  15. #15
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metehan abi açıkçası bende çok düşündüm verilirmi verilmezmi diye. Birincisi ben Shı test ettikten sonra alma kararımı verdim. Yani okuduklarım ile karar vermedim. Şimdi çok iyi biliyorum bir çok kişi fiyatın yüksek olduğunu düşünüyordur. Zaten motorla alakası olmayan bir sürü arkadaşımda var kaça aldın diyince verdiğim cevaptan sonra suratının ifadesi değişen. İkinciside 250lik modellerin fiyatlarını göz önünde bulundurursak shın fiyatı normal. Benim avantajım sıfır motoru 1500 lira daha ucuza almış olmam. Kısacası "bu motora bu parayı vermem" diyenlere saygı duyarım ama "bu motor bu para etmez." diyenleri 10 dakkikada daha fazla edeceğine ikna ederim.

    Plakaya gelince valla abi ne yalan söyliyim plakamdan memnunum. Tamamen duygusal.
    sen bu makinaya zaten o parayı devletin ahmak vergi sistemiyle vermek zorunda kaldın...bunu hepimiz biliyoruz...o aptal 250 cc sınırını icad eden bürokratın anası babası ölsün daha ne beddua edeyim artık...motordan anlamaym çok adam var bunuda düşünürsek sen kendi iç dünyanda mutluysan sorun yok...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #16
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen bu makinaya zaten o parayı devletin ahmak vergi sistemiyle vermek zorunda kaldın...bunu hepimiz biliyoruz...o aptal 250 cc sınırını icad eden bürokratın anası babası ölsün daha ne beddua edeyim artık...motordan anlamaym çok adam var bunuda düşünürsek sen kendi iç dünyanda mutluysan sorun yok...
    Allaha şükür şimdilik gayet mutluyum. Ben motoru 4-5 seneden az binmeyecekmiş gibi düşünerek aldım. Dylanın parasının üstüne kredi çektiğimi de sayarsak zaten 1 senesi onu ödeyerek geçecek. Dylanıda 5 sene binip 50000 kmde aldığım fiyattan 1500 lira düşüğe satmıştım. Dylan okadar tutulduki çeyrek altın gibiydi maşallah. Shtan da böyle bir performans bekliyorum. Şu anda motor sanki tutulmamış gibi görünüyor ama Tr de 1 tane sıfır km sh kalmadı da ondan. Gelenlerde geldiği gibi bitti. Ben 0 km bulabilseydim alacaktım valla ne yalan söyleyeyim ama yok 1 tane bile kalmamıştı. Baktığım yerler arasında Ankara, Muğla, İzmirde dahil.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  17. #17
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allaha şükür şimdilik gayet mutluyum. Ben motoru 4-5 seneden az binmeyecekmiş gibi düşünerek aldım. Dylanın parasının üstüne kredi çektiğimi de sayarsak zaten 1 senesi onu ödeyerek geçecek. Dylanıda 5 sene binip 50000 kmde aldığım fiyattan 1500 lira düşüğe satmıştım. Dylan okadar tutulduki çeyrek altın gibiydi maşallah. Shtan da böyle bir performans bekliyorum.
    ben Hondaya artık güvenmiyorum...modele olan inancıma marka gölge düşürüyor...inşallah üzülmez sıkıntı yaşamaz kazasız belasız kullanırsın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #18
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben Hondaya artık güvenmiyorum...modele olan inancıma marka gölge düşürüyor...inşallah üzülmez sıkıntı yaşamaz kazasız belasız kullanırsın...
    Amin abi saolasın. Allah herkesin gönlüne göre versin.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  19. #19
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben Hondaya artık güvenmiyorum...modele olan inancıma marka gölge düşürüyor...inşallah üzülmez sıkıntı yaşamaz kazasız belasız kullanırsın...
    mete han abi biz sorun ettiğinde yerden yere vuruyozda genede ben bakıyorum motorundan hiç aşağıya inmiyorsun kaç senedir heryere götürüyor seni heleki 150 lik motorunla 130 kmhz yaptığın videoda youtubede..onca km devirmiş onca yol yapmışsın cbf150 ile kaç kez yolda kaldın kaçkez mekanik arıza yaşadın .tamam ses gelebilir şakur şukurda bizde herkezin alma gücü olsa 1000 lik makinalar alıpta herkez test edip paylaşssa onlarda bile ne kadar sorun bulucaz allah bilir bizdeki imkanlarla kurye motoruna binip bunun incini boncunu bıkmak bilmeden motorla bütünleşip sorun aramakta
    benim ps150 dede debriyajta ses problemi var ama bunun dışında herşey mükemmel heleki gidişi ataklığı ya mest oluyorum küçük tekerlekli 150lik scooterda 125 kmhzı ibremde görüyorum yokuşta bütün arabaları solluyorum sürmekten zevk alıyorum.bende motorla yatıp kalkıyorum debriyajtan sorun yapınca bende bastım kalayı veryansınlar ettim ama sym nin 100 lik mio su 5.500 tl kymco dink bundan güçsüzken bundan pahalıya alabiliceğim en iyi motoru almışım diyorum
    galiba azcık piskolojıyı değiştiemeli honda kötüde sym kymco yamaha bundan bir gömlek üstün değil baksan varsan her motor için sıkıntılar var mete abi
    motorla yatıp motorla kalktıktan sonra mutlaka bazı şeyleri olduğundan daha sorun eder insanlar

    yalnız 2011 cbfler pert olmuş mete abi :D o konuda sana hak veriyorum da seninki 2007 model
    Mustafa Kemal Atatürk

  20. #20
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Selamlar. Sh sahibi olanlara veya olmayı düşünenlere fikir olması açısından yeni çanta ve cam kombinasyonumu paylaşmak istedim.

    Çanta Shad marka 48 litre. İlk başta kulağa büyük gibi gelse de motorun üstünde gayet uyumlu ve şık durduğunu düşünüyorum. 2 kaskı yan yana rahatlıkla alıyor. Zaten sele altı olmadığı için ilk aradığım özellik 2 kask alabilmesiydi. Sh için orjinal çanta bağlantı aparatı ile beraber aldım. Aparatsız da takılabilirdi ama ben bakalit taşıyıcıya güvenmediğim için bağlantı aparatıyla beraber taktım.

    Ön cam ise puig marka. İnternetten çeşitli tarz ve modeller arasından uzun aramalarım sonucu seçtiğim bu modeli ithalatçısı mototaşa kod numarasını vererek özel olarak getirttim desem yanlış olmaz. Şekli ve rengi tam istediğim gibi. Ne çok yüksek ne çok alçak tam kıvamında. Yelken gibi dim dik değil özellikle rüzgar direnci zayıf olması için yatık bir dizaynı var. En güzel özelliği sadece aynanın ayaklarına 2 tane sağlam bağlantı ile monte ediliyor olması. Biryeri kesme biçme alttan üstten vidalama yok. Söküp takması 2 dakkika. Hem açısı hem de yüksekliği belli bir miktar ayarlanabiliyor.











    Uzun yıllar camsız kullandığım motordan sonra böyle camlı büyük çantalı bir motora binince kendimi Pan-european, Deauville gibi motorları sürüyormuş gibi hissettim. Camın son hızda ki etkiside gayet iyi. Motorun camsız bir sürüşten daha yüksek bir hıza çıktığını rahatlıkla söyleyebilirim.
    gallıpolı ve dreamkiller bunu beğendiler.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)