Yamaha Motor Çin'de Shanghai, Pazarlama kurar Motosiklet Şirketi
Move to integrate motorcycle marketing operations in China Çin'de motosiklet pazarlama faaliyetlerini entegre taşı
Yamaha Motor Co., Ltd. recently established a new motorcycle marketing company in Shanghai, which is slated to begin operation on May 26, 2004. Yamaha Motor Co, Ltd yakın May 26, 2004 tarihinde operasyon başlaması planlanıyor Şangay, yeni bir motosiklet pazarlama şirketi kurdu. It will market Yamaha-brand motorcycles, provide after-sales service, and sell spare parts in China. Bu satış sonrası servis ve Çin'de yedek parça satmak sağlamak, Yamaha marka motosiklet pazarı olacaktır. The new company, to be known as Yamaha Jianshe Motor Shanghai Marketing Co.,Ltd. Yeni şirket, Yamaha Motor Jianshe Shanghai Pazarlama A.Ş. olarak bilinen is capitalized at US$4 million (approx. 420 million yen), with 30% ownership by Yamaha Motor; 55% by Chongqing Jianshe-Yamaha Motor Co., Ltd. (“Jianshe-Yamaha”), a joint-venture company for the manufacture and sales of motorcycles in China; and 15% by Jianshe Industries (Group) Co., Ltd. (“Jianshe Industries”), the business partner with whom Yamaha Motor founded Jianshe-Yamaha. Yamaha Motor tarafından% 30'una ile ABD 'de 4.000.000 $ (yaklaşık 420.000.000 ¥) büyük harf, Chongqing
Jianshe-Yamaha Motor Co, Ltd ("Jianshe-Yamaha") için bir ortak girişim şirketi tarafından% 55 üretim ve Çin'de motosiklet satış ve% 15 Jianshe Industries (Grup) Co, Ltd ("Jianshe Industries"), Yamaha Motor Jianshe-Yamaha kurdu ile iş ortağı. Previously, Yamaha Motor had two joint-venture motorcycle manufacturing and marketing companies in China, Jianshe-Yamaha and Zhuzhou Nanfang Yamaha Motor Co., Ltd. (“Nanfang Yamaha”). Daha önce, Yamaha Motor Çin, Jianshe-Yamaha ve Zhuzhou Nanfang Yamaha Motor Co, Ltd iki ortak girişim motosiklet üretim ve pazarlama şirketleri vardı ("Nanfang Yamaha"). Each was manufacturing complete Yamaha-brand motorcycles independently, and using its own sales routes for product sales and after-sales service. Her bağımsız tam Yamaha marka motosiklet üretim ve ürün satış ve satış sonrası servis kendi satış yolları kullanarak.
By transferring motorcycle marketing functions from these companies and integrating them into the new company, Yamaha Motor is moving aggressively to implement its marketing strategies, expand the product line-up, further improve customer services, enhance the Yamaha brand image, in order to increase sales in China. bu şirketlerden motosiklet pazarlama fonksiyonları aktarılması ve yeni şirketin içine entegre ederek, Yamaha Motor satışları artırmak amacıyla, pazarlama stratejilerini uygulamak için daha fazla, line-up ürün genişletmek müşteri hizmetlerini geliştirmek, Yamaha marka imajını geliştirmek agresif hareket ediyor çin.
The new company will start with some 200 employees, and plans to sell 260,000 units in the first year, amounting to 1,440 million yuan (approx. 19.4 billion yen) in total sales. Yeni şirket, yaklaşık 200 çalışanı ile başlayacak ve ilk yılında 260.000 adet satmayı planlıyor, toplam satış 1.440 milyon yuan (yaklaşık 19400000000 ¥) tutarında.
A decision was made ahead of forming the new joint venture, in April, for Jianshe Industries, (Chinese partner of Jianshe-Yamaha), to acquire the entire investment made by the Chinese partner of Nanfang Yamaha. Bir karar öncesinde Nanfang Yamaha Çinli ortak tarafından yapılan tüm yatırım kazanmak Jianshe Sanayii (Jianshe-Yamaha Çin ortağı), Nisan ayında yeni ortak girişim, şekillendirme yapılmıştır. The idea is to integrate the joint-venture partners for manufacturing operations, in tandem with the marketing integration. Fikir pazarlama entegrasyonu ile tandem, üretim faaliyetleri için ortak girişim ortaklarının birleştirmektir. That capital transfer is now underway, with the process due to be completed in June. Bu sermaye transferi süreci Haziran ayında tamamlanması nedeniyle, şu anda devam etmektedir. When that is accomplished, Nanfang Yamaha will be renamed Zhuzhou Jianshe Yamaha Motor Co., Ltd. Following the consolidation of sales into the new company, the two existing joint-venture companies will specialize in manufacturing operations. Bu tamamlandığında Nanfang Yamaha Zhuzhou Jianshe Yamaha Motor Co, mevcut iki ortak girişim şirketlerinin üretim faaliyetleri konusunda uzmanım olacak Ltd yeni bir şirket haline satış konsolidasyon ardından yeniden adlandırılır.
Thanks to favorable results from new model launches and the successful expansion of sales channels, motorcycle sales increased significantly in China last year. yeni model lansmanları ve satış kanallarının başarılı genişleme gelen olumlu sonuçlar sayesinde, motosiklet satışları geçen yıl Çin'de önemli ölçüde artmıştır. Unit sales by Jianshe-Yamaha increased 177% from the previous year, to about 110,000 units, and unit sales by Nanfang Yamaha also rose, by 92%, to some 50,000 units. Jianshe-Yamaha Birim satış ve yaklaşık 110.000 adet, bir önceki yıla göre% 177 artış Nanfang Yamaha tarafından birim satış da 50.000 adet,% 92 oranında yükseldi.
Establishing the new marketing company while integrating the joint-venture manufacturing partners represents a key effort to restructure the foundation of the motorcycle business in China. ortak girişim üretim ortakları entegre ederken yeni pazarlama şirketi kurulması Çin'de motosiklet iş temelini yeniden yapılandırılması için önemli bir çaba gösterir. The move will help Yamaha Motor expand sales and develop an optimum production system in China. Hareket Yamaha Motor satış genişletmek ve Çin'de optimum bir üretim sistemi geliştirmeye yardımcı olacaktır.
Meanwhile, a plan to establish a local R&D company this year is also in progress. Bu arada, bir plan bu yıl devam eden, aynı zamanda bir yerel Ar-Ge şirketi kurmak için. The new enterprise will further promote product development that meets local needs. Yeni kurumsal fazla yerel ihtiyaçları karşılayan ürün geliştirme teşvik edecektir. Once this local R&D presence is established, Yamaha Motor will have in place a comprehensive operational system for the development, manufacture and marketing of motorcycles in China. Bir kez bu yerel Ar-Ge varlığı kurulduğunda, Yamaha Motor yerde geliştirme, üretim ve pazarlama Çin'de motosikletler için kapsamlı bir işletim sistemi olacak. Yamaha Motor will then be capable of flexible response to any change in the Chinese market, and will be well positioned to hone its competitive edge in China. Yamaha Motor ve sonra Çin pazarında herhangi bir değişiklik için esnek tepki yeteneğine sahip olacak ve Çin kendi rekabet gücünü bilemek için yerleştirilmiş olacaktır.