üstad elleri sağlık, iyi, güzel, hoş da ....
bir inceleme yazısı böyle olmamalı, şundan iyi bundan iyi demekle olay bitmiyor.
mesela senin örneklediğin ls2 ve n62 kullanmayanlar ne ile kıyaslayacak. bunun fabrika değerleri , hız testlerinden alınmış değerler olmalı gürültü için.
ayrıca kask için "crash test" yapman lazım. mesela atacaksın kaskı 6. kattan "bak şurası kırıldı, burası çizildi" yazacaksın.
cık olmamış.
ayrıca fotoğrafların boyutları büyük.
bunları geçtikten sonra güle güle kullan, almanya fiyatları çok yiyi olmasına rağmen bizim gümrüğe güvenemediğimden sipariş veremedim. louis de senin dediğin 100 eur civarında satılıyor.
biraz da ek yapayım;
100km ye yaklaştıkça rüzgarın hızını içerideki sesten anlıyorsunuz, çok sessiz bir kask değil, kaskın altına denk gelen padler aşınıyor, çene için aparat ayrıca satılıyor, vizörlerin kaska bağlantı noktasındaki plastik kulaklar çok çabuk kırılıyor.
kask biraz yıprandıktan sonra evin 3. katından aşağıya attım, beton zemine bir kere zıpladı, üzerinde biraz çizik oldu içine baktım bir sıkıntı yoktu.
kaskın orjinal şeffaf vizörü buğu açısından ek bir işleme ve aparata gerek duymadan yeterince başarılı, tabi durduğunuz zaman buğu oluyor fakat yolda pek buğulanmıyor. 2 senelik kullanımdan sonra yavaş yavaş bu özelliğini yitiriyor.
ayrıca kask üzerindeki grafikler çok şık ve kolay kolay kazınmıyor, sanırım silikon bir yüzey ile kaplı airbrush ile yapılmışlar. bendeki shivan dragon kırmızılı siyahlı olan, siyah vizör ile mükemmel derecede şık, aynalı vizör tavsiye etmem zira ayna içerideki yansımayıda vizöre yansıtıyor ve görüş kaybına sebebiyet veriyor.