Piaggio Beverly 500 İzlenimlerim
Reklamlar
-
bsı tablo grafik güzel katılıyorum..benim düşüncemde şöyle bence scooter ekonomi aracıdır şehir içinde sağa sola pazara bakkala gitmek için yada yazlıkta filan takılmak için bir araçtır..gidipte 17bin lira verip motor alıcam bir senede 12bin yapıcam 600küsür lira servis parası vericem pek mantıklı gelmiyo açıkçası..yazın yazlıkta 5bin civarı km yaptım bırak o yollarda 170i 70e bile çıkacak bi yol yoktu bunu bilerek aldım pişmanda değilim.. yüksek beklentiler için scooter değilde touring yada enduro tarzı bir motor alınabilir..tabi tercih meselesi otomatik konforu isteyen scooter alabilir karşı değilim sadece kendi düşünceme göre mantıksız geliyo..ayrıca bir diğer olay scooterde yüksek ağırlık debriyaj kısmındaki parçaları çok zorluyo gibimi geliyo hakısızmıyım sence? benim dylan 45binde daha varyatör debriyaj balatası filan orjinal mümkün mü 200kg ve üstü bir scooterın bu kmleri yapması? buda ekstra bi masraf bence..ayrıca tek silindirin titreşimi kalkışta çiyaklamada filanda cabası..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Reklamlar
-
choconut adlı üyeden alıntı
bsı tablo grafik güzel katılıyorum..benim düşüncemde şöyle bence scooter ekonomi aracıdır şehir içinde sağa sola pazara bakkala gitmek için yada yazlıkta filan takılmak için bir araçtır..gidipte 17bin lira verip motor alıcam bir senede 12bin yapıcam 600küsür lira servis parası vericem pek mantıklı gelmiyo açıkçası..yazın yazlıkta 5bin civarı km yaptım bırak o yollarda 170i 70e bile çıkacak bi yol yoktu bunu bilerek aldım pişmanda değilim.. yüksek beklentiler için scooter değilde touring yada enduro tarzı bir motor alınabilir..tabi tercih meselesi otomatik konforu isteyen scooter alabilir karşı değilim sadece kendi düşünceme göre mantıksız geliyo..ayrıca bir diğer olay scooterde yüksek ağırlık debriyaj kısmındaki parçaları çok zorluyo gibimi geliyo hakısızmıyım sence? benim dylan 45binde daha varyatör debriyaj balatası filan orjinal mümkün mü 200kg ve üstü bir scooterın bu kmleri yapması? buda ekstra bi masraf bence..ayrıca tek silindirin titreşimi kalkışta çiyaklamada filanda cabası..
Tamamen tercih meselesi, ancak şimdi ben günde e-5 te 80km yol yapacağım, Honda dylan lamı gitmek daha iyi yoksa Beverly 500 le mi diye sorarsan masraflarına rağmen beverly 500 derdim. Benim şartlarımda motor kullanan biri için Honda Dylan bu yolda daha güvensiz olacaktır. Ancak Honda Dylan gerçekten 1 numara bir motor kullanım amacına göre her motorun avantajları ve dezavantajları vardır. Ben bu yazıyı çok yönlü yazmaya çalıştımki herkes kendi kullanım amacına hitap edip etmediğini çıkarabilsin ve tercihini o yönde yapabilsin.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
scooter ekonomik araçtan daha ziyade bir konfor aracıdır. yamaha ybr 125 bizden daha ekonomiktir ama konforlu değildir. Malesef türkiyede Scooter kullanan insanlara bakış açısı parası buna yetmiş bunu almış mantığı vardır... scooter kullanan insanların yaş ortalaması türkiyede 20, amerikada ise 40 küsurdur..Malesef ülkemizde 1000 tl yede sıfır araç vardır.
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
-
tabiki beverly ile daha güvenli ve daha konforludur ona lafım yok..ama diyorumki o paralara 4silindirli bi naked yada 2silindir bir enduro tercih edilebilirdi scooter olmasına gerek yoktu..aynı paraya 2-3katı hp gücü alınabilirdi istenirse..belki yanlış ama hp eşittir fiyat olarak bakmıştım ben oraya..sonuçta parayı veren sensin ister 500lük ister 1500lük alınır sorun değil yani
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
-
01 Aralık 2009, 00:01
#25
choconut adlı üyeden alıntı
tabiki beverly ile daha güvenli ve daha konforludur ona lafım yok..ama diyorumki o paralara 4silindirli bi naked yada 2silindir bir enduro tercih edilebilirdi scooter olmasına gerek yoktu..aynı paraya 2-3katı hp gücü alınabilirdi istenirse..belki yanlış ama hp eşittir fiyat olarak bakmıştım ben oraya..sonuçta parayı veren sensin ister 500lük ister 1500lük alınır sorun değil yani
Hocam birkaç örnek verir misin bu paraya 4 silindir naket yada 2 silindir enduro hangileri olabilir Ve şehir içinde (İstanbul E-5) hergün kullanılacak en uygun makineleri artı ve eksileri ile yazabilir misin ?
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
01 Aralık 2009, 02:11
#26
Bu alet çok zevkli bir şey ya bir kere kullanma fırsatım oldu bayıldım yolda herkes sizi küçük görüyor ama kalkışınızı gorenler şok oluyor Birde benim kullandığım komple malossi modifiyesi vardı, çok guzel bir alet hayırlı olsun.
Biz gökyüzüne inanırız, sunroof'a değil . . .
[B][COLOR="Blue"]MerT ÇiftÇi[/COLOR][/B]
-
01 Aralık 2009, 02:26
#27
Emeğinize sağlık güzel yazı olmuş..Herşeyden önce konforlu motosiklet.
-
01 Aralık 2009, 14:23
#28
herşeyi iyi güzelde bu 5,5 litrelik yakıt tüketimi ürküttü beni anlaşılan 250cc den yukarısı bize göre değil benim araba 6-6,5 litre yakıyor 100km de
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
02 Aralık 2009, 19:45
#29
Tolme adlı üyeden alıntı
herşeyi iyi güzelde bu 5,5 litrelik yakıt tüketimi ürküttü beni
anlaşılan 250cc den yukarısı bize göre değil
benim araba 6-6,5 litre yakıyor 100km de
5.5 lt sadece bir defa oldu saatlerce dur kalk dur kalk şeklinde yapabileceği maksimum yakıt budur herhalde.
Ben hergün kullanıyorum ve diyebilirimki 100kmde / 4.1 lt yakıyorum.
Uzun yola arada sırada çıkıyorum 3.3 lt, aşırı trafikte saatlerce dur kalk yaparsanda maksiumum seviye.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
19 Aralık 2009, 17:46
#30
Bugün bir arkadaşın PS150i'sini kullandım, ne zamandır 150cc motor kullanmıyordum. Anladımki Beverly 500 aslında tam İstanbul trafiği için yaratılmış Motorda kendimi çok tedirgin hissettim İstinye tarafından Zincirlikuyu'ya kadar kullandım, heran kayacak ve düşecekmişim izlenimine kapıldım. Hergün İstanbul trafiğinde 150 lik motorla 80km yapılmaz arkadaşlar. 7-8km içersinde bile kendimi son derece kötü hissettiğimi söyleyebilirim.
Tekrardan kendi motoruma bindiğimde dünyaya yeniden gelmiş gibi oldum Denge, Güç ve güven eğer bir motorda olmazsa motor kullanmak akıl işi değil arkadaşlar.
Yakıt olarakta bu aralar sürekli max 4.2lt yakıyorum. Artık Yeni Ferco Servisinin açılması ile birlikte Piaggionun büyük cc li motorları ülkemizde gönül rahatlığı ile kullanılabiliyor halde olacak.
Şehir içi büyük CC kullanılmaz diyenler gerçekten bu farkı test etmeli sonra karar vermeli.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
19 Aralık 2009, 18:13
#31
Deryali adlı üyeden alıntı
Bugün bir arkadaşın PS150i'sini kullandım, ne zamandır 150cc motor kullanmıyordum. Anladımki Beverly 500 aslında tam İstanbul trafiği için yaratılmış
Motorda kendimi çok tedirgin hissettim İstinye tarafından Zincirlikuyu'ya kadar kullandım, heran kayacak ve düşecekmişim izlenimine kapıldım. Hergün İstanbul trafiğinde 150 lik motorla 80km yapılmaz arkadaşlar. 7-8km içersinde bile kendimi son derece kötü hissettiğimi söyleyebilirim.
Tekrardan kendi motoruma bindiğimde dünyaya yeniden gelmiş gibi oldum
Denge, Güç ve güven eğer bir motorda olmazsa motor kullanmak akıl işi değil arkadaşlar.
Yakıt olarakta bu aralar sürekli max 4.2lt yakıyorum. Artık Yeni Ferco Servisinin açılması ile birlikte Piaggionun büyük cc li motorları ülkemizde gönül rahatlığı ile kullanılabiliyor halde olacak.
Şehir içi büyük CC kullanılmaz diyenler gerçekten bu farkı test etmeli sonra karar vermeli.
ya şu maxi scoterler bayağı gözüme ilgili gelmeye başladı ne varki vitesli motosıklet kullanmaktan zevk alıyorumbırde motosıkletın bacaklarımın arasında olmasından bana daha iyi ve guvenli gelıyor birazda duruma göre virajlara sert gırdiğim oluyor yanı bana göre değil desemde kasa larının görünümü ve konforları olsun göz kamaştırıyor beverly 250 ve 500 pıago xevo 250 ve özellıkle honda sılvervıng modeli hastasıyım
-
yazı çok güzel olmuş. artısıyla eksisiyle gayet hoş bende 600f den sym hd 200 e döndüm yakıtıyla çevikliğiyle beni tatmin ediyor.ve şimdi daha çok mutluyum çünkü masrafı az benim canımı acıtmıyor. her yönüyle rahat rahat işletim maliyetlerini zamanı gelmeden degiştirebilirim.belki bazı şeylerden fedakarlık ettim hız güç ve en çokda ilgi 600 f imle gezerken daha çok ilgi çekiyor ve insanların gözdesi olurken bir tekerinin fiyatıda içimi yakıyor du. en iyisi rahat ve huzurlu olmak
eğer maddi gücüm 1000 cc kaldıracak durumda olsaydı 600 cc alırdım. herkes kendi bütcesini tartacak buna göre hareket edecek böylesi çok daha güzel
-
çok güzel bi yazı olmuş kafamdaki soru işaretlerinin bir kaçıda gitmiş oldu bu durumda. işe gidip gelmek için bende bitane maxi bakıyorum kafamdan geçen nexus 500 du ama izmirde şuan 2. el bulmak mucuze altarnatif olarak x9 baktım deryali arkadaşın servise ödeyeceği ücreti görünce açıkçası biraz tırstım ve üretimden kalkmış olmasıda biraz düşündürüyor. kafamda şuan yeni çıkacak olan sym GTS 250i Var (yakıt ve servis yönünden avantajlı) ama 250 alırsam 500 ile arasında performans ve hızlanma olarak ne kadar fark var kafama çok takılıyor her iki ccli motoruda kullanma şansım olmadı maleseff :(
-
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
muratalagoz adlı üyeden alıntı
çok güzel bi yazı olmuş kafamdaki soru işaretlerinin bir kaçıda gitmiş oldu bu durumda. işe gidip gelmek için bende bitane maxi bakıyorum kafamdan geçen nexus 500 du ama izmirde şuan 2. el bulmak mucuze altarnatif olarak x9 baktım deryali arkadaşın servise ödeyeceği ücreti görünce açıkçası biraz tırstım ve üretimden kalkmış olmasıda biraz düşündürüyor. kafamda şuan yeni çıkacak olan sym GTS 250i Var (yakıt ve servis yönünden avantajlı) ama 250 alırsam 500 ile arasında performans ve hızlanma olarak ne kadar fark var kafama çok takılıyor her iki ccli motoruda kullanma şansım olmadı maleseff :(
Dostum Yeni açılan Ferco servisten sonra bakım masrafları oldukça düştü.
http://www.scooturk.net/showthread.php?t=6222 Bak buradan en son yaptırdığım bakım ücretini görebilirsin ( 120 TL )
Buda son yaptığım geziden kesitler belki fikir verir.
http://www.scooturk.net/showthread.php?t=6277
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
Araba çok masraflı oluyor diye sattım motor almaya karar verdim ama arabadan daha çok masraf açmasın başıma? İzmirde Ferco Motor Yok Malesef Birde X9 ların Motorları İle Beverlylerin Motorları Aynı Yanılmıyorsam X9 ların Üretimi de durdu problem olur mu parça konusunda?
-
bilgileri için eline sağlık arkadaşım.
-
muratalagoz adlı üyeden alıntı
Araba çok masraflı oluyor diye sattım motor almaya karar verdim ama arabadan daha çok masraf açmasın başıma? İzmirde Ferco Motor Yok Malesef Birde X9 ların Motorları İle Beverlylerin Motorları Aynı Yanılmıyorsam X9 ların Üretimi de durdu problem olur mu parça konusunda?
İzmirde Ferco servis var. Ayrıca bir model getirilmediğinde bile 10 sene boyunca parça temini sağlar. Güzel ve bakımlı kullandığınız sürece sorunda çıkarmaz.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
Peki hocam
250 lik bir makine ile 500 luk bir makine arasında hızlanmada çok fark var mı yoksa tek değer sadece sürat mı ?
250 lik bir sym alsam 500 lüğü aratırmı bana?
Bu X9 ların Absli Modeli Var Birde Önde Çift Disk Olanı Var Abslidede Fren Dağılım Sistemi Var mı ? Çok Soru Sordum Galiba Siz X9 Kullanmadınız Ama Beverly Almadan Önce Araştırmıştrsınız Hepsini Kararsızlık Çok Zor
-
muratalagoz adlı üyeden alıntı
Peki hocam
250 lik bir makine ile 500 luk bir makine arasında hızlanmada çok fark var mı yoksa tek değer sadece sürat mı ?
250 lik bir sym alsam 500 lüğü aratırmı bana?
Bu X9 ların Absli Modeli Var Birde Önde Çift Disk Olanı Var Abslidede Fren Dağılım Sistemi Var mı ? Çok Soru Sordum Galiba
Siz X9 Kullanmadınız Ama Beverly Almadan Önce Araştırmıştrsınız Hepsini
Kararsızlık Çok Zor
Memnuniyetle cevap vereyim
250 lik makine ile 500 lük arasında tam 2 katı kadar ivmelenme farkı var. örneğin kendi klasmanındaki
beverly 250 = 21 beygir, iken
beverly 500 = 40 Beygir gücünde
Kağıt üzerindeki bu rakamı reel dünyada test ettiğinde asıl ne demek istediğimi anlayacaksın. 160km hızla giderken önümdeki arabaya selektör yapabiliyorum. 250cc lik motorla zaten 160km hıza hem çıkamazsın hemde belki 1 dakika kadar sürer. oysaki yanılmıyorsam ben 160 a 13 saniyede çıkıyorum. 160 dan sonra gaz açtığımda ise 180km hıza hemen geliyorum.
Bunların dışında yol tutuşu lastik genişliği ve ağırlık farkıda 500 lük makineyi 250 likten kolayca ayırt ediyor. 1 kere 500 lüğün tadını aldığında zaten daha aşağı bir makineyi düşünmek bile istemezsin.
tüm bunların yanında 2.el fiyatları 500 lük ve 250 likte aynı iken arasında seçim yapmak için düşünmek bile bir zaman kaybı.
--250 lik bir sym alsam 500 lüğü aratırmı bana?
Bu sorunun yanıtıda vermiş olduk.
X9 ların ABS'li modelleri gerçekten çok başarılı olduğunu duydum. beverly'de Abs yok ama önce çift disk var 180le giderken frenleri güvenle kökleyebilirsin. Kaymadan sarsılmadan güvenli bir şekilde durabilirsin. Beverlyinin frenlerini bu yüzden çok beğeniyorum
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler