İleryen Km lerdeki izlenimlerini bekliyoruz....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Km de 10 kuruş yakması çok değilmi ya benim makine 500 cc km de 12 kuruş yakıyor enteresan geldi bana senin makine karbüratörlümü ?
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
evet arkadaşlar motorum 2700km oldu, bundan sonraki izlenimlerimi size anlatmak istedim, ilerleyen kilometrelerde yakıtı biraz daha düştü, ve en son maximum hızı düz yolda ve tek kişi 145km/ saat, bu hızda sürücüsünü hiç yormuyor, titreşim ve vibrasyon sıfır, yalnız dediğim gibi bu motora ön cam şart arı sinek v.b haşareler ok gibi gelip vuruyor, ben hemen taktırdım, hiç sorun çıkartmayacak dört dörtlük bir motor, bakımlarını iyi yapın yağını geçirtmeyin yıllar boyu kullanırsınız. Gerçekten çocuğunuza miras bırakacağınız bir motor, hondanın yeni çıkan vtr 250 motorundan az yakacağı belli, ve aradaki 3000tl farkta verilecek bir rakam değil, herkeze tavsiye ederim.
edremitli10
;aradaki fark olayına girme yav honda fanatikleri kuduracak.Teknolaji olarak aynı seviyeye geldiginde fiyat olarak söyleyecek söz bulamayacaklar.Hatta diyeceklerki şimdi bu çift silindirli aradaki fark az bileYamaha dört büyüklerin içinde en cep dostu makine(futbol fanatizmi gibi oldu:dört büyükler)Hani yokmu 12 bin ytl bayılabilen honda fanatigi göremiyoruuuummmmmm.....
yamaha işi biliyor honda gibi moloz motor çıkarmıyorki....adamlar yapmış..yakıt testlerini ve artılarını eskilerini sana göre bekliyoruz dostum...
er6 demek hayat demek!..
ybr 250 çok güzel bir motor....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
burdan bak
http://www.youtube.com/watch?v=1Nmhb8ISybo
yakıt konusunda tereddütlüyüm ... 100 km de 3.3 lt gibi bir tüketimi olması gibi bir sonuç çıkar , rodajdaki bir makina için hayal bir tüketim
en yakın rakibi ve ybr250 nin dizayn babası olan cbf250 bir depo ile 400-450 km ( devirli kullanım ve bakımlı olması durumunda ) menzil yapıyor , enjeksiyon faktörü tüketimde toplam depoda %15 - 20 gibi bir oranı ( en iyimser ihtimalle ) düşürüyor olsa bile ... bu test sonucunda ybr250 cbf250 den %50 daha uzun menzil yapıyor oluyor ki ????? pek mantıklı değil
benim makina rodajdan çıkalı çok oldu, şu anda 7800km'de 100/120km arası sabit kullandığında 550km yol yapıyor, 120/140 ve daha fazlası sürekli bu hızda uzun yolda kullandığında 510km civarı yolgidiyor, deposu 19lt ama kesilene kadar gitmedim her depoyu full yaptığımda 17 litreye doluyor yolda kalmiyim diye erken alıyorum benzini, yani 2lt daha depoda benzin oluyor, 2lt benzinde 50km civarı götürse son hız gittiğinde 550 götürür diye düşünüyorum
Hocam kıyasladığın ve 3.000 TL fark var dediğin Hondanın VTR'si 30 beygir ve çift silindir V-Twin motordur.Ayrıca vtr seninki gibi hava soğutmalı değil su soğutmalı olup kapışmaya kalktığında sana bol bol toz yutturur.VTR de enjeksiyonlu olduğundan yakıt tüketimi açısından çok az bir farka karşılık çok daha fazla performans üretecektir.Bu v-twin 250'liklerin (Hyodan bahsediyorum) 170'leri gördüğünü biliyoruz.Bence vtr ile lıyaslamaya kalkma bile.Naked motorlar benim tarzım değil.Enduro daha çok hoşuma gittiğinden ben şimdilik cbf150 ile takılıyorum ancak eğer naked almak istesem ybr 250 fiyatına gider iki tane cbf250 alırım.Birini yedek parça yapar 20 sene binerim.
vtr yi anlatmışsın biliyoruz, benim motordan fazla artıları var, ben sadece aradaki rakam fazla demek istedim, hyosoung a gelice 170 çıktığını biliyoruz ama servistende çıkmadığını biliyrouz krank kırıyor ve hyo ile son hız gittiğinde grenajları zırıl zırıl ötüyor, ve motoru ısındığında vitesleri zor geçiyor, arkadaşımda var kullandım benim motordan hızlı fakat üzerindeki sürücüsünü de yoruyor, ybr 250 nin fiyatına gelince herkez farklı düşünür alan alır, alamayan almaz
Hyo servisten çıkmayan motor ya.İşte bu vtr de onun servise uğramayan versiyonu.Hyo gibi krank kıracak değil heralde.Zaten bu 250 likler konusunda hondanın da yamahanın da politikaları hiç iyi değil.Sözde 250 cc'ye kadar ötv düşük olduğundan bunların daha ucuz olması lazım ancak vtr 250'nin fiyatı nerdeyse 600 cc'lere yaklaşıyo.
Bu arada ybr250 konusunda benim merak ettiğim bir konu titreşim konusu.Malum cbf250'ler biraz titreşimli ve hafiften rahatsız ediyo.Aynı titreşim sorunu ybr250'lerde de varmı?
Benim Piaggio X9 um 180kuruş yakıyor :(((
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)