motorhocası
Ben vites meselesini tam anlamadım.
Şimdi Topuğumuzla vitesi büyültüyoruz.Orasını güzel düşünmüzler.Hızlandık ve 5. vitese attık.Ondan sonra tekrar yanlışlıkla Topuğumuzla arkaya basarsak 1. vitese mi geçiyor?
motorhocası
Ben vites meselesini tam anlamadım.
Şimdi Topuğumuzla vitesi büyültüyoruz.Orasını güzel düşünmüzler.Hızlandık ve 5. vitese attık.Ondan sonra tekrar yanlışlıkla Topuğumuzla arkaya basarsak 1. vitese mi geçiyor?
Yarın Olmayacak Gibi Kullanırsan Yarın Olmaz...
haklısın. bir onceki gonderdigin resimde park ampulu sanki civalı ampulun başıymış gibi gorunuyordu. oradan yanıldım.
Vites kutusu: Vites levyesi ön ve arka basmalı olarak tasarlanmış, bu sayede vites değiştrirken ayağımızın burnuyla sürekli büyüyek Boş-1-2-3-4-5-Boş-1-2-3-4-5...şeklinde,düşürürken de ayağın topuk kısmıyla geriye doğru vitesler küçülüyor 5-4-3-2-1-Boş-5-4-3-2-1... şeklinde, vitesler çok basit, yanlız 5. vitesle giderken yanlışlıkla vites büyütmemek gerekiyor hata 2 kere basıp yüksek hızda 5. vitesten 1. vitese geçmek arka tekerin kilitlenmesine neden olur. Neyse ki yeterince büyük ışıklı bir dijital vites göstergesi var.
Allah korusun 5. viteste hızlı bi şekilde giderken 4 de zannedip 5 atmaya kalkarsan teker kitlenmesi çok tehlikeli durum.
Sen Hiç Karşılaştın mı böyle bi durumla?
Yarın Olmayacak Gibi Kullanırsan Yarın Olmaz...
5 den sonra boş geliyo (N) boştan sonra 1
Sürüşte dikkat edilecek hususları eklemek isterim,
Yeni çıkanlar düz desenliye göre daha geniş 2,75-18 lastikler uyum sağlamıyor.Tekerde 50-70 km/h hızlarda zıplama oluyor.( 2 lastik değişti ) Değiştirirken eski tip lastiklerden bulmaya çalışın.
Çamurluğu bir üst yerine koysanız da aralık çok az kalıyor. Çamurlu yola sürerseniz teker dönmüyecek duruma geliyor.
Egsozun üstüne yanlışlıkla artçı ayağı basabiliyor,temizlemek ölüm, bozuk parayla fazla çizmeden çıkıyor.
Motor yağını tam sentetik 10-40 koyun 20-40 Actevo vs. yağ karankı bozabiliyor.
s.a Arkadaşlar yakın bi zamanda bende bi cgl alıp aranıza katılcağım inş. Alıcağım motoru buldum. 2003 model 1700km (orjinal Km) sadece 2003-2005 arası köy içinde bakaldan yazlığa misali kullanılmış. Sahibi vefağat edince 2005 ten buya yazlıkiçinde öylece beklemiş beni Motor sanki fabrikadan yeni çıkmış gibi çilçil. Şimdi Motor hocası arkadaşım haftaya bu motoru çalıştırıp 70-80km yol yapıp eve getireceğim. Ama dediğimgibimotor 5 seneden bu yana yatmakta Burdan giderken nasılbi hazırlık yapmalıyım.oraya gidince ne yapılmalı bana bu konuda yardımcı olururmuzunuz?
A.s. motor 5 senedir yatmış ve 80 km getireceksin yağını mümkünse değiştir, eksikse kesinlikle tamamlayın!!!!!!!!!!!
CG ile CGL arasındaki fark nedir?
bir kactane özelleştirilmiş cgl ile cgl ekledim
Alttaki resmi tanıyamadım ama diğerleri Cb 125
Cgl 125 bir önceki nesil Cg 125'in devamı olarak üretilmiştir.
2004 model son Cg 125 den önce bir de geçiş modeli Titan es vardır,diye biliyorum.
usttekının cg olduguna emınım
kontrol ettım bır altındakı cb
onun altındakını bende bılmıyorum
cb'de benzıyor
bu hallerı yakısmıs
cıtkırıldım gorunmesıne ragmen cigeri saglam bır motor
gecenlerde tecrube ettım.gercekten guzel motor
ufak tefek degısıklıklerde yakısıyor
cb'midir?
Şimdi alıcı gözüyle tekrar baktım resimlere
Üstteki Cb 125,alttaki bir önceki kasa Cg 125 eminim.
En alttaki eski bir ingiliz motoru galiba.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:55 ----------
Son gönderdiğin şaheser de şasi-motor Cb 125
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)