Şu forumda Kawasaki Ninja 250R ve Hyosung GT250R ile ilgili neredeyse bütün başlıkları okumuşumdur hepsi polemik yahu... FB-GS rekabeti gibi olmuş bu 250 SS muhabbeti. Bu başlık bile baştan sona polemik
Şu forumda Kawasaki Ninja 250R ve Hyosung GT250R ile ilgili neredeyse bütün başlıkları okumuşumdur hepsi polemik yahu... FB-GS rekabeti gibi olmuş bu 250 SS muhabbeti. Bu başlık bile baştan sona polemik
bu aletlerin kasa ss, motorları klasik naked, enduro, cruiser motoru gibi. hiç bir zaman bana ikiside ss gibi gelmedi. ss in hacimi ve motor sesi olmadıktan sonra ben bu motorlara ss demem. çakma racing derim. ben olsam hyo nun gv 250 yada naked ını tercih ederim. hiç değilse motorun görünüşü ile sesi uyum gösterir. ne o öyle ss den tor tor çift silindir sesi.....
SS değil zaten hocam. Super Sport demek fazla iddialı olur Hyo GTR ve Kawa Ninja 250R için.
Super'likleri falan yok yani
Görünüşleri itibariyle olsa olsa Sport olurlar.
Ama benim anlamadığım bir olay var. Bizim ufaklıklara(kardeşlerime) 600F'i ,Fazer'ı göstererek "bunu alacağım abicim" diyorum.
"Ya onlar senin motordan kötü gözüküyor" diyorlar
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
gsr 600 e ss diyen yok ama ss kadarda performansı var. eşşeğe altın semer vursan eşşek aynı eşşek. herşey görünüş değildir. ayrıca gsr 600 ün kasasının hyo dan daha kötü olduğunu düşünen varsada hayret ederim gsr 600 kendine özgü tasarıma sahip sayılı naked lardandır. ducati takliti değildir! unutmayınki taklitler aslını yaşatır. ben çok hyo alıp üzerine ducati yazdıran gördüm ama suzuki alıp ta başka bir şey yapan görmedim. bu arada hiç bir markayı küçümsemem hatta şu an gv 250 almayı bile düşünüyorum ama sizin yaklaşım ve msj larına karşılık olarak bu cvp ı yazmak zorunda kaldım. alay etmeyin, komik duruma düşen kendiniz olursunuz...(vasco 1925)
twona..
sanirim vasco kiz arkadasindan bahsetmistir..
tahminen(varsayim) motordan anlamadigi icin bole demistir dolayisiyla gereksiz bi savunma olmus seninki..
vasco kiz arkadasin motordan anliyosa ozur dilerim bastan yanlis anlamisim
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
hyosung gt 250 geçiş için çok qüzel bir motor görüntüsü oldukça iyi performansIda seside bi 250 lik için tatmin edici ancak şu öndeki farlar benim hep sinirimi bozuyor =)
Hyasung Un Farları 600RR Gibi Olsa İdi Felaket rekabet görebilirdi kawasaki karşısında Bence Farları Bozuyor
Seni Sevdimde Ne Oldu Efes Ve Turkcell Zengin Oldu
ya bu kawa biraz küçük ve oturuş pozisyonu olarak bana cbr ı anımsattı ama görmediğim için bişey diyemem şuda bi gerçek hyosun gt 250 r1 yanında küçük kalıyoı zaten benim motorun ön takım yere pısık
vallaa hyoo güzell makina evet hızlanması atak olmasıda çok hoşş ve ARTI amaa en kötü özelliği krank hastalıgı var.. bu motorun krank sorunu olmasa emin olun kawadan binn katt daha iyi giderr kimsede bişeyy demezz egzoz koydugunda kawadan daha ıyı sess cıkarıyo bu 1 GERÇEK..
Ben bu Kore motorlarından hiçbir şey anlamadım arkadaşlar. Baz racingde Hyosung Kawasaki ile karşılaştırılabilirken Scooter-Cup tipte Kymco Honda karşısında sus pus oturuyo. Japonu varken bu Koreliler her zaman 2. planda olur diye düşünüyorum.
Kafa karışacak birşey yok bence, öncelikle kendini bilirsen sorunu da çözmüş olursun.
Eğer şu ana kadarki tecrüben itibariyle sana 250cc.lik bir motorun yeteceğini ve daha fazla yükseltmeyeceğini düşünüyorsan, o zaman bir Kawa al derim sana. Verdiğin paranın beklentini karşılayacağını ve uzun süre bineceğin bir motora kavuşacağını düşünüyorum.
Ama yok, sen şimdiden ileride R6 kullanmayı düşünüyorsan, bence Kawa'ya o kadar para bağlamaktansa, fiyat-performans açısından en elverişli geçiş motoru olarak 2. el temiz bir Hyo, tam sana göre derim. Hem boyutları itibariyle Kawa'dan daha büyük olması nedeniyle de, ileride kullanmayı düşündüğün büyük hacimli makineye geçiş açısından daha uygun.
Sonuçta ben de aynı yollardan geçtim ve tecrübeyle sabit bu şekilde konuşuyorum. 125cc scooter, Hyo250 ve 600F. Hyo'dan 600F'e geçtiğimde gaz tepkisi ve frenaj haricinde motorda hiçbir yabancılaşma hissetmedim; gayet de kolay adapte oldum. Ayrıca şahsen Kawa'yı daha çok beğenmeme rağmen, daha önce kullanmamış kişilerin Hyo hakkında yaptıkları karalama tarzı konuşmalara da katılmıyorum. Ben eski makinemi 2. el aldım ve 13000km. kullanıp sorunsuz bir şekilde sattım. Ben her zaman şunu söylerim: lastiklerini daha yumuşak lastiklerle değiştirip, bakımlarını aksatmayıp, bilinçli kullanıldığı takdirde bu motor sizi üzmez, tepe tepe kullanırsınız; içiniz rahat olsun.
hocam ilginiz için çok sağolun.bunları kenara kaydettim.diger baslıklarlarda hyo için yazılanlara bakıcak olursak stkanuni de sorunlar giderilmiş ve enjeksiyonlu oldugu söyleniyor . sizin söylediklerinizle birleştirdigimde ikinci el temiz bi stkanuni benim işimi görücek demektir.tekrardan teşekkürler
yalnız lastikleri neden yumusak lastiklerle değiştiriyoz onu anlamadım.
Arkadaşlar ss motor motosikletin gücüne göre değil, şekline süspansiyonlarına oturuş pozisyonuna göre belirlenir.Gücüne göre belirlenseydi 1000cc ler 600cc ye 1200 ler 1000 cc ye sen ss değilsin derdi güce göre belirlenseydi z1000 ler gtr1400 ler fjr1300 ler de ss olurdu.İlk önde burda bi anlaşmak ss motorun ne olduğunu iyi irdelemek gerekir.Konuya burdan baktığımızda bu iki motor arasında hyosung yada bugünkü adıyla st ss motordur.Kawasaki kesinlikle ss sınıfına girmez.Oturuş pozisyonu, süspansiyonu, depo yapısı lastikleri gibi faktörleri iyi baktığımız zaman daha çok sport touring makinalara yakındır.Buradan hyosung daha kalitelidir anlamı çıkarılmamalı elbette...Kawasaki zaten kendini kanıtlamış bi markadır ama şuda varki kawasaki markadır diye hyosungtan daha üstün olacağı anlamıda çıkmamalıdır.Burda önemli olan kişilerin beklentileridir bana göre.Eğer ilerde 600rr gsxr600 vb.gibi güçlü ss makine kullanacaksam hyosungla bu adıma başlamak en doğrusu olacaktır.Hyosunglardaki krank problemi 2007 itibariyle çözüldü.Frenleri iyi değil diyenlere ise sadece gülerim.Ben görmedim ama bu forumlarda hyosung 250r-kawasaki 250r kapışmasında hyosung un kawasakiyi geçtiğini okumuştum.Ne derece doğru bilemem yani kısaca ben hyosung kullandım şimdi bu katagoride bi motosiklet alacak olsam tekrar hyosung alırdım. Kawasakinin yeşili var tamam ama hyosung tada bi duruş varki bu 250cc dediğim zaman millet şaşırıyor.Ucuz motor kullanıp pahalı büyük cc li motorlar kadar sükse yapmak isteyende tercihini hyosungtan yana kullanacaktır.Şu anda 650r ler sıfır 250r fiyatına yakın satılıyor. kendine güvenen tecrübesi olan ama parası bu sınıfa yeten arkadaşlarada bu motoru önerebilirim...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)