Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

250cc SS'ler (Kawasaki Ninja 250R – Hyosung GT250R)

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neyse boşuna tartışıyoruz ama dijital göstergelerde hata payı çok az diye biliyorum çünkü bi ara uğraşmıştım bi km saatiyle.Bisiklette mesela.Bi iletkeni teker çapına takıyorsun.Bir tur attırıp giden mesafeyi yazıyorsun.Ondan sonra o sürekli tekrarlıyor olayı.Eğer yanılma payı varsa inik veya fazla şişik lastikte olur o da fazla değildir.Diğer kadranlarda yanılma payı yüksek olabilir...
    haydaaa...yahu bisiklet mi bu? Neden hem bilmeyip hem de inat eder senin gibiler hiç anlamam. Anlattık işte, adamların yaptığı test sonuçlarının olduğu linki de verdik, linkte görülüyor ki %20'ye varan hata payları var hala diyorsun ki hata payı az diye biliyorum. Çalışma prensiplerinde bir fark yok. Zaten üreticiler bu farkı bilerek ve isteyerek koyuyor, yoksa kimse düzgün bir alet yapamadığından olmuyor bu fark.

    gerçekten boşa tartışıyoruz, ispatlanmış gerçeklere karşı senin bilgin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bu arada 2007 ve 2007 hyolar arasında çok önemli bir fark olduğunu bu gün öğrendim bi kaç kullanıcıdan aldığım bilgilere göre...

    biliyorsunuzki hyolarda krank kırma problemi vardı ama motor 2007de görünüş olarak bir revizyona girdi ve daha güzel bir hale geldi renkleriyle ama değişen sadece bunlarla kalmamış aynı zamanda krank milide revize edilmiş beraberinde bu kırılma olaylarının baya bolca olmasından dolayı yani 2007 ve sonraki modellerde krank kıran biri varmı onu merak ediyorum sadece varsa bilgi verirseniz sevinirim bu durumda motorun eski yanları artılara geçmişmi geçmemişmi gerçekten öğrenmek istiyorum


    cevabi biri pmlede atarsa çok mesut olurum:D
    güncell

    Alıntı pyro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haydaaa...yahu bisiklet mi bu? Neden hem bilmeyip hem de inat eder senin gibiler hiç anlamam. Anlattık işte, adamların yaptığı test sonuçlarının olduğu linki de verdik, linkte görülüyor ki %20'ye varan hata payları var hala diyorsun ki hata payı az diye biliyorum. Çalışma prensiplerinde bir fark yok. Zaten üreticiler bu farkı bilerek ve isteyerek koyuyor, yoksa kimse düzgün bir alet yapamadığından olmuyor bu fark.

    gerçekten boşa tartışıyoruz, ispatlanmış gerçeklere karşı senin bilgin


    bide şu var o zaman motor kendi hızını sürekli %20 civarlarında düşük göstersin peki radara girdik olaki kendi hızımızı 80 görüyoruz ama motor 100 km/h la gidiyor peki bunun cezasını kim ödiyecek firmamı sizmi polise bunu nasıl açıklaycaksınız aradaki bazı şeyleri unutuyorsunuz bu gibi önemli bi nokta gibi.... öyle bişe olsa o zaman ben bi kaç arkadaş anlaşıp firmaya tazminat davası açarım firmanın hem adı kötülenmiş olur aynı zamanda bunu kim göze alabilir dersin?

    tamam hata payları olabilir %20ye varan hata payları olabilir diyorsun sende yani bu hep olan bişe değil oluyor olmuyor değil ama arada sırada oluyordur(bu konuda bende kesin konuşmam) dünya standartlarınca belirlenmiş kalite standandartlar var ve araç güvenlik standartlarında km/h göstergesinin tam bir şekilde çalışması gerekli olduğunuda duymuştum...

    biraz "tum"lu belli olmayan fiil kipinde olabilir ama kendi aklınızla düşünün biraz herkesin dediklerine inansaydık vay halimize diyorum sadece...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  3. #43

    Üyelik
    09 Temmuz 2008
    Kadranlar gerçek hızın fazlasını gösterir, aksini ne duydum ne de şahit oldum. 4-5 sene oluyor sanırım otomobille 97 model Fiat Uno nun 200 kadranını sonuna dayadım... Uno 200 basıyor diyene gülenler ağzıyla gülmez herhalde... Otobanda 150 ile ile gittiğinizi zannedip aslında yasal limiti aşmıyor olabilirsiniz yani...

  4. #44

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güncell





    bide şu var o zaman motor kendi hızını sürekli %20 civarlarında düşük göstersin peki radara girdik olaki kendi hızımızı 80 görüyoruz ama motor 100 km/h la gidiyor peki bunun cezasını kim ödiyecek firmamı sizmi polise bunu nasıl açıklaycaksınız aradaki bazı şeyleri unutuyorsunuz bu gibi önemli bi nokta gibi.... öyle bişe olsa o zaman ben bi kaç arkadaş anlaşıp firmaya tazminat davası açarım firmanın hem adı kötülenmiş olur aynı zamanda bunu kim göze alabilir dersin?

    tamam hata payları olabilir %20ye varan hata payları olabilir diyorsun sende yani bu hep olan bişe değil oluyor olmuyor değil ama arada sırada oluyordur(bu konuda bende kesin konuşmam) dünya standartlarınca belirlenmiş kalite standandartlar var ve araç güvenlik standartlarında km/h göstergesinin tam bir şekilde çalışması gerekli olduğunuda duymuştum...

    biraz "tum"lu belli olmayan fiil kipinde olabilir ama kendi aklınızla düşünün biraz herkesin dediklerine inansaydık vay halimize diyorum sadece...
    Yazdıklarımı bir daha oku bence. Ben az gösterir diye birsey dedim mi? Fazla gösterdiğini anlatıyorum, senin hız limitlerini aşmanı engellemek için.

    Test sonuçlarını gösteriyorum hala diyorsunuz ki yok bazen oluyordur, yok herkesin dediğine inansam, yok kalite standartları vs. Doğru bildiğiniz şeyi inatla savunmayı bırakıp biraz araştırma yapın, karşıt fikirlere açık olun.

  5. #45
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı pyro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdıklarımı bir daha oku bence. Ben az gösterir diye birsey dedim mi? Fazla gösterdiğini anlatıyorum, senin hız limitlerini aşmanı engellemek için.

    Test sonuçlarını gösteriyorum hala diyorsunuz ki yok bazen oluyordur, yok herkesin dediğine inansam, yok kalite standartları vs. Doğru bildiğiniz şeyi inatla savunmayı bırakıp biraz araştırma yapın, karşıt fikirlere açık olun.
    yok kardeşim ben yanlış okumuşum özür dilerim öncelikle

    msnde özel biriyle hareretli bi tartışmayada daldımda bi yandan mazuradımı öf eyleyin...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  6. #46
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    bi teker hastası olarak Hyo'yu almam , zırt pırt krankmı değiştircez
    aradaki fiyat farkı 1000 ytl , bence kawa için +1000 ytl feda edilir
    hyo'ların farı bana göre iğrenç
    En önemlisi : markadan vazgeçmem
    paylaşım için teşekkürler
    Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion

  7. #47
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bu arada 2007 ve 2007 hyolar arasında çok önemli bir fark olduğunu bu gün öğrendim bi kaç kullanıcıdan aldığım bilgilere göre...

    biliyorsunuzki hyolarda krank kırma problemi vardı ama motor 2007de görünüş olarak bir revizyona girdi ve daha güzel bir hale geldi renkleriyle ama değişen sadece bunlarla kalmamış aynı zamanda krank milide revize edilmiş beraberinde bu kırılma olaylarının baya bolca olmasından dolayı yani 2007 ve sonraki modellerde krank kıran biri varmı onu merak ediyorum sadece varsa bilgi verirseniz sevinirim bu durumda motorun eski yanları artılara geçmişmi geçmemişmi gerçekten öğrenmek istiyorum


    cevabi biri pmlede atarsa çok mesut olurum:D
    Alıntı SmirnouF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi teker hastası olarak Hyo'yu almam , zırt pırt krankmı değiştircez
    aradaki fiyat farkı 1000 ytl , bence kawa için +1000 ytl feda edilir
    hyo'ların farı bana göre iğrenç
    En önemlisi : markadan vazgeçmem
    paylaşım için teşekkürler
    böyle konuşuyoruz ama güzel bi noktaya değinmek istedim bi kaç yerde kimse tınlamıyor sanırım beni bu konuda... krank problemi varmı bilmiyorum 2007 ve sonrakilerinden kafam karıştı bu noktada bi sorun yaşayan varsa bişeler yazsın fazla zorlandığında süpap ayları az bozulabiliyor kullandığım yeşil motor zorlanarak kullanılan bir motor sadece eme sübapı işini biraz yetersiz yapıyor şıkır şıkır ses geliyor oda yaptırılacak kısa zamanda sanırım sahibi roni tarafından...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  8. #48

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşük torklu yüksek beygirli cruiser ide anca hyosung yapar mantığa bak milletde hasta oluyor
    Begenmiyorsan almazsin.

  9. #49

    Üyelik
    09 Temmuz 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    kymco ck 125
    Benda hyosung u tercih ederdim görünüşü daha kaslı ve şık duruyor

  10. #50
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    bu arada burayada yazıyım 2007de motorsikletler sadece renk olarak değil krank mili üzerindede bir revize durumu olmuş tabiki siz 600 makina gibi motordan performans bekleyip sınırlarının ötesini zorlarsanız krankı elinize alabilirsini yine anormal birşey yok ortada kısacası...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  11. #51
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı pyro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haydaaa...yahu bisiklet mi bu? Neden hem bilmeyip hem de inat eder senin gibiler hiç anlamam. Anlattık işte, adamların yaptığı test sonuçlarının olduğu linki de verdik, linkte görülüyor ki %20'ye varan hata payları var hala diyorsun ki hata payı az diye biliyorum. Çalışma prensiplerinde bir fark yok. Zaten üreticiler bu farkı bilerek ve isteyerek koyuyor, yoksa kimse düzgün bir alet yapamadığından olmuyor bu fark.

    gerçekten boşa tartışıyoruz, ispatlanmış gerçeklere karşı senin bilgin
    link vermedin, ayrıca ben sadece bildiklerimi anlatıyorum üste çıkmaya çalışmıyorumben daha neyine bakcam bu aletin acaba."Geçen Osman abiyle gps testi yaptık şu kadar bastı" mı dicem?Hyosungun hata payını bilmiyorum.%10 civarındaysa yine o hızı geçiyor.%20 civarındaysa yine o hızı geçiyor e %30 sa ben o ibreyi çöpe atarımKarşıdan da bana baktığın gibi gözüküyosun malesef...
    ek
    mekanik ibrelerde hata payı daha yüksektir...
    facebook.com/kaskafa

  12. #52

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    işte daha önce hyperlink olarak verdiğim link:
    http://www.motosiklet.net/forum/test...hiz-testi.html

  13. #53
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı ShowDown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mekanik ibrelerde hata payı daha yüksektir...
    evet bu ibare doğrudur eğer makanik bilgi dersinden biliyorum üniversiteden

    sapma hatası olarakta adlandırılıyor bu
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  14. #54

    Üyelik
    09 Temmuz 2008
    Özellikle Kawasaki'nin 2009 modeli için duyuru bilgi vs ne zaman yayınlanır bilen var mı?

  15. #55
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı pyro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte daha önce hyperlink olarak verdiğim link:
    http://www.motosiklet.net/forum/test...hiz-testi.html
    en fazla 12 mil fark var o da k1200gs
    bunun markaya göre değişeceğini sanmıyorum çünkü bmw en iyi markalardan birisi.Bu yüzden hyosung da orada yazılan hızdan fazla gider.
    yanlış yazdığım birşey varsa söyleyin lütfen...
    facebook.com/kaskafa

  16. #56

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    %10 hata olsa
    170x0.10=17
    170-17=153

    %15 hata olsa
    170x0.15=25.5
    170-25.5=144.5

    Ayrıca bahsettiğin BMW'deki 12 mil fark, motorun üstüne yatılarak yapılan hız ile dik kullanımda yapılan hız farkı.

  17. #57
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    ya bence boşa tartışıyorsunuz hata payı olabilir ama bunu serviste fark ederlerse düzeltirler ayrıca hata payı varsa sadece gösterge fazla gösteriyor diye birşeyde olamaz eksikte gösterebilir diyorum hata sadece 1 yönde olmas ölçme hataları eksi yöndede artı yöndede olur

    ayrıca bunu bilerek yapamazlar o zaman bunu bilen sürücüde nasıl olsa gösterge fazla gösteriyor diye fazladan basabilir bude fren mesafesinde acil fren durumunda çok büyük bir risk demektir....

    hiç bi şekilde tartışmayın derim çok mantıksız her şekilde
    üretici bir şeyi bilerek hatalı üretemez daha öncede dediğim gibi belli standartlar vardır dünya standartları altında ve hızın bilerek yanlış gösterilmesi demek 1 mil km m vs her ne uzunluksa bu birimlerinde uzunluklarının değiştirildiği anlamaına gelirki buda saçmalık !!!

    yani pyro alınma ama söylemek istediğin şeyi tam olarak ne kadar araştırdığın hakkında şüphelerim var mekatronik bölümünde okuyorum mekanik ve elektronik bileşimi olarak geçiyor robotik sistemler vs bunların hepsi alanımda ...

    ve derslerimin hiç birinde bahsettiiklerini destekliyecek bir şey yok birazda mantıksal düşündüğümde yine bi anlam çıkartamıyorum...

    senin bahsettiğin bağıl hata değeri çok az olabilir oda şundan kaynaklanabilir sadece
    1mil=1.66666.... km diye sonsuza giden bir raham çıkartıyor ve bunun hangi katsayı değerine kadar değer alındığı yüksek hızlara gelindikçe farklı markaların modellerinde değişik sonuçlarda bağıl hata üretebilir ama sonuç olarak gitiğin hız her şekilde aynıdır dünyada bir sürü üretim yapan otomobil ve motorsiklet üreticisi var ve üreticilerle ilgili sanayi işlerinde bunlada ilgili bi madde olacağına eminim değer şu şu kabul edilebilir diye genelde bi çok ince noktanın kuralları oluyor çünkü...
    havanın basıncı kuralını newtonun yer çekimi kurallarını nasıl değiştiremiyorsan uzunluk birilmlerinide değiştiremezsin diyorum en alt mantık buradan çıkıyor bende olamayacağın dair....

    sadece bu benim fikrim sert bir dilde eleştirmiş olabilirim bunun için kusura bakma ama bana göre çok mantıksız geldi söylediğin...

    aynı zamanda bu bahsettiklerin lastiklerin yarıapındaki ufak farklılıklardanda kaynaklanıyor olabilir ama fabrika çıkışındaki lastiklerle her motor değerinde gösterdiği hızı yapar...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  18. #58

    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS '08 & Piaggio X9 250 '06
    Haklısınız Hyosung en az 190 yapar.

  19. #59
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    kawasakinin kalitesinin hyo dan cok daha üstn olduğu tartışılmaz ama racing bir makineye geciş için alınacaksa hoy alınır

  20. #60
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı pyro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısınız Hyosung en az 190 yapar.
    yok 187 yapıyo en fazla
    facebook.com/kaskafa


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler