250cc SS'ler (Kawasaki Ninja 250R – Hyosung GT250R)
Reklamlar
-
ShowDown adlı üyeden alıntı
neyse boşuna tartışıyoruz ama dijital göstergelerde hata payı çok az diye biliyorum çünkü bi ara uğraşmıştım bi km saatiyle.Bisiklette mesela.Bi iletkeni teker çapına takıyorsun.Bir tur attırıp giden mesafeyi yazıyorsun.Ondan sonra o sürekli tekrarlıyor olayı.Eğer yanılma payı varsa inik veya fazla şişik lastikte olur o da fazla değildir.Diğer kadranlarda yanılma payı yüksek olabilir...
haydaaa...yahu bisiklet mi bu? Neden hem bilmeyip hem de inat eder senin gibiler hiç anlamam. Anlattık işte, adamların yaptığı test sonuçlarının olduğu linki de verdik, linkte görülüyor ki %20'ye varan hata payları var hala diyorsun ki hata payı az diye biliyorum. Çalışma prensiplerinde bir fark yok. Zaten üreticiler bu farkı bilerek ve isteyerek koyuyor, yoksa kimse düzgün bir alet yapamadığından olmuyor bu fark.
gerçekten boşa tartışıyoruz, ispatlanmış gerçeklere karşı senin bilgin
Reklamlar
-
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
beyler bu arada 2007 ve 2007 hyolar arasında çok önemli bir fark olduğunu bu gün öğrendim bi kaç kullanıcıdan aldığım bilgilere göre...
biliyorsunuzki hyolarda krank kırma problemi vardı ama motor 2007de görünüş olarak bir revizyona girdi ve daha güzel bir hale geldi renkleriyle ama değişen sadece bunlarla kalmamış aynı zamanda krank milide revize edilmiş beraberinde bu kırılma olaylarının baya bolca olmasından dolayı yani 2007 ve sonraki modellerde krank kıran biri varmı onu merak ediyorum sadece varsa bilgi verirseniz sevinirim bu durumda motorun eski yanları artılara geçmişmi geçmemişmi gerçekten öğrenmek istiyorum
cevabi biri pmlede atarsa çok mesut olurum:D
güncell
pyro adlı üyeden alıntı
haydaaa...yahu bisiklet mi bu? Neden hem bilmeyip hem de inat eder senin gibiler hiç anlamam. Anlattık işte, adamların yaptığı test sonuçlarının olduğu linki de verdik, linkte görülüyor ki %20'ye varan hata payları var hala diyorsun ki hata payı az diye biliyorum. Çalışma prensiplerinde bir fark yok. Zaten üreticiler bu farkı bilerek ve isteyerek koyuyor, yoksa kimse düzgün bir alet yapamadığından olmuyor bu fark.
gerçekten boşa tartışıyoruz, ispatlanmış gerçeklere karşı senin bilgin
bide şu var o zaman motor kendi hızını sürekli %20 civarlarında düşük göstersin peki radara girdik olaki kendi hızımızı 80 görüyoruz ama motor 100 km/h la gidiyor peki bunun cezasını kim ödiyecek firmamı sizmi polise bunu nasıl açıklaycaksınız aradaki bazı şeyleri unutuyorsunuz bu gibi önemli bi nokta gibi.... öyle bişe olsa o zaman ben bi kaç arkadaş anlaşıp firmaya tazminat davası açarım firmanın hem adı kötülenmiş olur aynı zamanda bunu kim göze alabilir dersin?
tamam hata payları olabilir %20ye varan hata payları olabilir diyorsun sende yani bu hep olan bişe değil oluyor olmuyor değil ama arada sırada oluyordur(bu konuda bende kesin konuşmam) dünya standartlarınca belirlenmiş kalite standandartlar var ve araç güvenlik standartlarında km/h göstergesinin tam bir şekilde çalışması gerekli olduğunuda duymuştum...
biraz "tum"lu belli olmayan fiil kipinde olabilir ama kendi aklınızla düşünün biraz herkesin dediklerine inansaydık vay halimize diyorum sadece...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
Kadranlar gerçek hızın fazlasını gösterir, aksini ne duydum ne de şahit oldum. 4-5 sene oluyor sanırım otomobille 97 model Fiat Uno nun 200 kadranını sonuna dayadım... Uno 200 basıyor diyene gülenler ağzıyla gülmez herhalde... Otobanda 150 ile ile gittiğinizi zannedip aslında yasal limiti aşmıyor olabilirsiniz yani...
-
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
güncell
bide şu var o zaman motor kendi hızını sürekli %20 civarlarında düşük göstersin peki radara girdik olaki kendi hızımızı 80 görüyoruz ama motor 100 km/h la gidiyor peki bunun cezasını kim ödiyecek firmamı sizmi polise bunu nasıl açıklaycaksınız aradaki bazı şeyleri unutuyorsunuz bu gibi önemli bi nokta gibi.... öyle bişe olsa o zaman ben bi kaç arkadaş anlaşıp firmaya tazminat davası açarım firmanın hem adı kötülenmiş olur aynı zamanda bunu kim göze alabilir dersin?
tamam hata payları olabilir %20ye varan hata payları olabilir diyorsun sende yani bu hep olan bişe değil oluyor olmuyor değil ama arada sırada oluyordur(bu konuda bende kesin konuşmam) dünya standartlarınca belirlenmiş kalite standandartlar var ve araç güvenlik standartlarında km/h göstergesinin tam bir şekilde çalışması gerekli olduğunuda duymuştum...
biraz "tum"lu belli olmayan fiil kipinde olabilir ama kendi aklınızla düşünün biraz herkesin dediklerine inansaydık vay halimize diyorum sadece...
Yazdıklarımı bir daha oku bence. Ben az gösterir diye birsey dedim mi? Fazla gösterdiğini anlatıyorum, senin hız limitlerini aşmanı engellemek için.
Test sonuçlarını gösteriyorum hala diyorsunuz ki yok bazen oluyordur, yok herkesin dediğine inansam, yok kalite standartları vs. Doğru bildiğiniz şeyi inatla savunmayı bırakıp biraz araştırma yapın, karşıt fikirlere açık olun.
-
pyro adlı üyeden alıntı
Yazdıklarımı bir daha oku bence. Ben az gösterir diye birsey dedim mi? Fazla gösterdiğini anlatıyorum, senin hız limitlerini aşmanı engellemek için.
Test sonuçlarını gösteriyorum hala diyorsunuz ki yok bazen oluyordur, yok herkesin dediğine inansam, yok kalite standartları vs. Doğru bildiğiniz şeyi inatla savunmayı bırakıp biraz araştırma yapın, karşıt fikirlere açık olun.
yok kardeşim ben yanlış okumuşum özür dilerim öncelikle
msnde özel biriyle hareretli bi tartışmayada daldımda bi yandan mazuradımı öf eyleyin...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
-
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
beyler bu arada 2007 ve 2007 hyolar arasında çok önemli bir fark olduğunu bu gün öğrendim bi kaç kullanıcıdan aldığım bilgilere göre...
biliyorsunuzki hyolarda krank kırma problemi vardı ama motor 2007de görünüş olarak bir revizyona girdi ve daha güzel bir hale geldi renkleriyle ama değişen sadece bunlarla kalmamış aynı zamanda krank milide revize edilmiş beraberinde bu kırılma olaylarının baya bolca olmasından dolayı yani 2007 ve sonraki modellerde krank kıran biri varmı onu merak ediyorum sadece varsa bilgi verirseniz sevinirim bu durumda motorun eski yanları artılara geçmişmi geçmemişmi gerçekten öğrenmek istiyorum
cevabi biri pmlede atarsa çok mesut olurum:D
SmirnouF adlı üyeden alıntı
bi teker hastası olarak Hyo'yu almam , zırt pırt krankmı değiştircez
aradaki fiyat farkı 1000 ytl , bence kawa için +1000 ytl feda edilir
hyo'ların farı bana göre iğrenç
En önemlisi : markadan vazgeçmem
paylaşım için teşekkürler
böyle konuşuyoruz ama güzel bi noktaya değinmek istedim bi kaç yerde kimse tınlamıyor sanırım beni bu konuda... krank problemi varmı bilmiyorum 2007 ve sonrakilerinden kafam karıştı bu noktada bi sorun yaşayan varsa bişeler yazsın fazla zorlandığında süpap ayları az bozulabiliyor kullandığım yeşil motor zorlanarak kullanılan bir motor sadece eme sübapı işini biraz yetersiz yapıyor şıkır şıkır ses geliyor oda yaptırılacak kısa zamanda sanırım sahibi roni tarafından...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
satoyama adlı üyeden alıntı
düşük torklu yüksek beygirli cruiser ide anca hyosung yapar mantığa bak milletde hasta oluyor
Begenmiyorsan almazsin.
-
Benda hyosung u tercih ederdim görünüşü daha kaslı ve şık duruyor
-
bu arada burayada yazıyım 2007de motorsikletler sadece renk olarak değil krank mili üzerindede bir revize durumu olmuş tabiki siz 600 makina gibi motordan performans bekleyip sınırlarının ötesini zorlarsanız krankı elinize alabilirsini yine anormal birşey yok ortada kısacası...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
pyro adlı üyeden alıntı
haydaaa...yahu bisiklet mi bu? Neden hem bilmeyip hem de inat eder senin gibiler hiç anlamam. Anlattık işte, adamların yaptığı test sonuçlarının olduğu linki de verdik, linkte görülüyor ki %20'ye varan hata payları var hala diyorsun ki hata payı az diye biliyorum. Çalışma prensiplerinde bir fark yok. Zaten üreticiler bu farkı bilerek ve isteyerek koyuyor, yoksa kimse düzgün bir alet yapamadığından olmuyor bu fark.
gerçekten boşa tartışıyoruz, ispatlanmış gerçeklere karşı senin bilgin
link vermedin, ayrıca ben sadece bildiklerimi anlatıyorum üste çıkmaya çalışmıyorumben daha neyine bakcam bu aletin acaba."Geçen Osman abiyle gps testi yaptık şu kadar bastı" mı dicem?Hyosungun hata payını bilmiyorum.%10 civarındaysa yine o hızı geçiyor.%20 civarındaysa yine o hızı geçiyor e %30 sa ben o ibreyi çöpe atarımKarşıdan da bana baktığın gibi gözüküyosun malesef...
ek
mekanik ibrelerde hata payı daha yüksektir...
-
-
ShowDown adlı üyeden alıntı
mekanik ibrelerde hata payı daha yüksektir...
evet bu ibare doğrudur eğer makanik bilgi dersinden biliyorum üniversiteden
sapma hatası olarakta adlandırılıyor bu
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
Özellikle Kawasaki'nin 2009 modeli için duyuru bilgi vs ne zaman yayınlanır bilen var mı?
-
-
%10 hata olsa
170x0.10=17
170-17=153
%15 hata olsa
170x0.15=25.5
170-25.5=144.5
Ayrıca bahsettiğin BMW'deki 12 mil fark, motorun üstüne yatılarak yapılan hız ile dik kullanımda yapılan hız farkı.
-
ya bence boşa tartışıyorsunuz hata payı olabilir ama bunu serviste fark ederlerse düzeltirler ayrıca hata payı varsa sadece gösterge fazla gösteriyor diye birşeyde olamaz eksikte gösterebilir diyorum hata sadece 1 yönde olmas ölçme hataları eksi yöndede artı yöndede olur
ayrıca bunu bilerek yapamazlar o zaman bunu bilen sürücüde nasıl olsa gösterge fazla gösteriyor diye fazladan basabilir bude fren mesafesinde acil fren durumunda çok büyük bir risk demektir....
hiç bi şekilde tartışmayın derim çok mantıksız her şekilde
üretici bir şeyi bilerek hatalı üretemez daha öncede dediğim gibi belli standartlar vardır dünya standartları altında ve hızın bilerek yanlış gösterilmesi demek 1 mil km m vs her ne uzunluksa bu birimlerinde uzunluklarının değiştirildiği anlamaına gelirki buda saçmalık !!!
yani pyro alınma ama söylemek istediğin şeyi tam olarak ne kadar araştırdığın hakkında şüphelerim var mekatronik bölümünde okuyorum mekanik ve elektronik bileşimi olarak geçiyor robotik sistemler vs bunların hepsi alanımda ...
ve derslerimin hiç birinde bahsettiiklerini destekliyecek bir şey yok birazda mantıksal düşündüğümde yine bi anlam çıkartamıyorum...
senin bahsettiğin bağıl hata değeri çok az olabilir oda şundan kaynaklanabilir sadece
1mil=1.66666.... km diye sonsuza giden bir raham çıkartıyor ve bunun hangi katsayı değerine kadar değer alındığı yüksek hızlara gelindikçe farklı markaların modellerinde değişik sonuçlarda bağıl hata üretebilir ama sonuç olarak gitiğin hız her şekilde aynıdır dünyada bir sürü üretim yapan otomobil ve motorsiklet üreticisi var ve üreticilerle ilgili sanayi işlerinde bunlada ilgili bi madde olacağına eminim değer şu şu kabul edilebilir diye genelde bi çok ince noktanın kuralları oluyor çünkü...
havanın basıncı kuralını newtonun yer çekimi kurallarını nasıl değiştiremiyorsan uzunluk birilmlerinide değiştiremezsin diyorum en alt mantık buradan çıkıyor bende olamayacağın dair....
sadece bu benim fikrim sert bir dilde eleştirmiş olabilirim bunun için kusura bakma ama bana göre çok mantıksız geldi söylediğin...
aynı zamanda bu bahsettiklerin lastiklerin yarıapındaki ufak farklılıklardanda kaynaklanıyor olabilir ama fabrika çıkışındaki lastiklerle her motor değerinde gösterdiği hızı yapar...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
Haklısınız Hyosung en az 190 yapar.
-
kawasakinin kalitesinin hyo dan cok daha üstn olduğu tartışılmaz ama racing bir makineye geciş için alınacaksa hoy alınır
-
pyro adlı üyeden alıntı
Haklısınız Hyosung en az 190 yapar.
yok 187 yapıyo en fazla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler