Çevirin ve ugraşın ıcın tesekkurler eline saglık Cok guzel bır yazı olmus ancak gercekten son hızların tahmınlerı cok yanlıs Hyo Gt250R bı vıdeoda 175 km yaparken ızlemıstım..
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
gcısmotoru olacagı ıCIN HYO DAHA CAzı p gelıyor bana hem ses,gorunum,gıbı konularda kawadan 1 adım daha ii bence ..kawanın 2,el pıyasası hyo ya gore daha az hyo masallah heryerde var hem elden cıkarmasıda sorun olmaz.ama kafama takılan bısı var s&tkanunı nın malları nasıl cıkacak acaba kalıte ve yedek parca konusundakı hızmet anlayısı degısecekmı?bunları onumuzdeki 2 yıl ıcınde goruruz heralde...bu konuda goruslerı olan arkadaslarında s&t için görüşlerini yazmaları ii olur
::winkwink[B]zeki çevik ve ahlaksızım beni böle seven manitanın hastasıyım::winkwink[/B]
bence hiç gerek yok kawasaki yapı olarak hyosungtan biraz daha ince cbr 124 r'la normal bir ss motor arası bişe olmuş uzun boylu insanada pek gitmez gibi (şekil 1a ben) bu yüzden hyo veya s&t kanuni dediğimiz motoru alırdım ben artı kawasakinin yedek parça fiyatlarıda gayet makul fiyatlarda olduğu biliyor cep yakan tarzda (= son yaptığı hızlarda çok önemli değil bence o kadar hyo'nun redline'ı sorunlu evet krank süpap bırakmıyor kawasaki kadar dayanıklı değil ama sakin kullanımda 10 numara 1 motor oluyor hiç bi sorun yaşamadan kaç bin km yapmış kişiler war forumdada war ..
avatar resmimdede kawasaki yeşili war ama hyosung esasında acaba kawasaki benim boyumda olan birine nasıl olurdu merak ediyorum (1.94)
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
ahahha ama arada şöyle bir fark war hyonun yada s&t kanunilerdeki gt 250 r'ların krank mili diğer markalarınkine göre daya yumuşak bir karışımdan oluşuyor yüksek devirde yağlama sorunu war :D
sakin dediğim sadece redline sokmadan onun haricinde çok bi sorunu yokki motorun haksızmıyım :D
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
E o zaman daha sert bir karışım kullansınlar Zaten Hyo'nun redline 15.000'de değil ki? 11 civarında falan?
İkiside güzel ...... ...
yeniden Burdayım :bounce::rendeer:
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
gt250r sıkıştırmaya gelmiyo arkadaşlar grank kesme ihtimali var bu iki marka içinde seçimim tabiki kawasaki olurdu
Bu arada Hyo 8750, Kawa 9500 ise hangisinin aha alınası olduğu çok belli
Anladığım kadarıyla Hyosung'un tek numarası görüntü (fren dahil), teknik olarak öyle ahım şahım özellikleri yok. Üstelik Kanuni olayı Hyosung için çok büyük dezavantaj. Ucuz, kalitesi düşük motor imajını Hyosungun üzerine yapıştırırsan her türlü karşılaştırmada yenik çıkar.
Hele arada sadece 1000 YTL civarı bir fark varsa düşünmeden Kawasaki...
töbe mi bozacam senin yüzünden
Şimdi bu cümle ile ne demek istediğini tam anlamadım. Ben anladığıma bir cevap vereyim.
Her marka/modelin hata payı aynı değil. Yani yan yana giden 2 motorun kadranları farklı hızlar gösterebilir. Dolayısıyla kadrandaki hıza bakarak yapılan karşılaştırmalar elma ile armut kıyaslaması olur.
Cevabı vermişsin, GPS ile gerçek hızını görebilirsin. Hemen ekleyim GPS'lerde ufak tefek yanılma payları içerirler ama bu önemli bir miktar değil.
Örnek ile açıklamak gerekirse, 1200GS'de 90km/h hıza kadar GPS hızı ile sayaç hızı nerdeyse aynı, 1-2 km fark var. 120km/h hıza geldiğimde bu hata 5-6 km'lere çıkıyor. 140km/h saati geçtikce fark artıyor. Ben kadranda 190 küsür görürken GPS 175km/h hız yaptığımı söylüyor.
Piaggio ise 90 km/h %10 hata payına sahip, kadran 130 gösterirken, gerçek hız 108-109 civarı yani BMW ile kıyasladığında aynı hızdaki hata payı daha yüksek.
Daha önce post ettiğim BIKE dergisinde yer alan çeşitli modellerin son hızlarını ve kadrandaki hızlarını buradan görebilirsin. Göreceksin ki bu motorlar için tahmin edilen hızlar gayet mantıklı.
neyse boşuna tartışıyoruz ama dijital göstergelerde hata payı çok az diye biliyorum çünkü bi ara uğraşmıştım bi km saatiyle.Bisiklette mesela.Bi iletkeni teker çapına takıyorsun.Bir tur attırıp giden mesafeyi yazıyorsun.Ondan sonra o sürekli tekrarlıyor olayı.Eğer yanılma payı varsa inik veya fazla şişik lastikte olur o da fazla değildir.Diğer kadranlarda yanılma payı yüksek olabilir...
facebook.com/kaskafa
beyler bu arada 2007 ve 2007 hyolar arasında çok önemli bir fark olduğunu bu gün öğrendim bi kaç kullanıcıdan aldığım bilgilere göre...
biliyorsunuzki hyolarda krank kırma problemi vardı ama motor 2007de görünüş olarak bir revizyona girdi ve daha güzel bir hale geldi renkleriyle ama değişen sadece bunlarla kalmamış aynı zamanda krank milide revize edilmiş beraberinde bu kırılma olaylarının baya bolca olmasından dolayı yani 2007 ve sonraki modellerde krank kıran biri varmı onu merak ediyorum sadece varsa bilgi verirseniz sevinirim bu durumda motorun eski yanları artılara geçmişmi geçmemişmi gerçekten öğrenmek istiyorum
cevabi biri pmlede atarsa çok mesut olurum:D
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)