Madem Arastirmamiz ilk hizlanmalara gore naked motorlarinda arastirmasini alalim Coq Altimdaki makina kalkislarda SS lerin hep canini yakiyo bunu kucumsememek lazim. Ducati Desmo teknolojisini gelistirdi surece bu degerler daha da yukselebilir gibi geliyo. 1098 gercekten deli bir makina ,
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Ducati iki silindirin avantajıyla, alt devirlerde daha canlı ve kısa mesafelerde daha iyi sonuç verebilir fakat ben gsxr - 1000 den daha hızlı olduğunu pek zannetmiyorum. Yani uzunda gsxr 1000 peşinden gider....Ben gsxr 1000 üzerine 1000lik makine tanımıyorum....
Ama hep söylüyorum iyi motor sürücüsü olmak var,pilot olmak var....
İş pilotta biter...
#46#_PSYCHEDELIC RIDER_#46#
İMAM GAZLARSA CEMAAT YANLARR :)
Ne güzel geliştirmişsiniz konuyu.
Çok iyi.
Kendiniz sorup kendiniz cevaplamışsınız.
Doğru cevabı da bulmuşsunuz.
Diğer modelleri bu akşam asacağım.
Görüşmek üzere...
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
konuyu okuyunca bir yorum yazacaktım ama diğer yorumları okuyunca kafam alak bulak oldu
heee hee o dediğinizden valla
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
Bilgilendirme için sağolasın coq hocam.
Bu motorlar ara hızlanmaları(esneklikleri) ile ilgili bir bilginiz var mı? (test sonuçlarında)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
arkadaşlar X=V*t yani yol =hız * zaman bu formül ancak sabit hız için geçerlidir buradaki motorların hızlanmasında ivmelenme söz konusudur ve ivmelenmede uniform diildir yani (düzenli sabit artan ivme değildir) bu nedenle burada 3 test sonucuda doğru olabilir
sabit ivmelenme olsaydı
a = (vs - vi)/(ts - ti) ivmeyi buradan hesaplayabilirdik
vs=son hız
vi=ilk hız
ts= son zaman
ti=ilk zaman
mesela (-40 m/s)/(10 s )= -4 m/s2= a
x = (v2-v1)*(t2-t1) + (1/2)a*(t2-t1)^2
ama burda durum daha kamaşıktır çünkü ivmelenme sabit diildir formülüde buraya yazamıyorum türev integral işaretleri lazım yani şöle söliyim
değişken ivmelenmeli hızlanma durumudur ve her sonuç mümkündür çünkü 3 motorunda son hızı aynı olması demek sadece en son andaki hızlarının aynı olması demektir tüm süre boyunca ivmelenme grafikleri farklı şekillerde olmuştur
yani test sonuçlarının bir hatası yoktur
arkadaşlar biraz karmaşık olduysa kusura bakmayın meslek icabı hesaplar
Biraz sonra diğer sonuçları da ekleyeyeceğim ama önce müsade ederseniz sorulan bir kaç soruya cevap vermeye çalışayım...
R1 gerçekten de hızlı. Fakat son hızda hızlı. Yani hepsinden daha yüksek süratlere çıkabiliyor...
Hocam estağfurullah. Sizin yanınızda laf söylemek en son bize düşer.
Sadece bildiklerimi ekleyeyim. Yanlış bildiğim bir şey varsa arkadaşlar düzeltirler zaten..
Kilo tabii ki çok önemli.
Yani 60-70 kg çeken biriyle 100+ kg çeken birinin aynı performansı vermesi beklenmez.
Fakat sizin de çok iyi bildiğiniz gibi süspansiyonlar duruma göre ayarlanabiliyor.
Yani arada çok büyük kilo farkı yoksa pilotlar hemen aynı performansı gösterebilirler.
Tabii iyi ayarlanmış bir motosiklet için geçerli bu söylediklerim...
Aslında sorunun cevabını arkadaşlar ve hatta yine kendin yanıtlamışsın.
Bizim tüm buraya asılan testlerde sorduğumuz bir kaç kriter var.
Bu kriterler yukarıdaki testte görülen ilginçliklerin de cevabı aslında.
Arka tekere aktarılan güç.
İvmelenme.
Vites geçiş oranları..
Bunlar çizgideki hızı belirleyen etmenler olabiliyor.
Bazı motosikletler de her defasında farklı değer bile alınabiliyor.
Loft;
Şu bir gerçek ki bu yıl CBR 1000 RR yılı.
Bu işi bilen herkes aynı şeyi söylüyor.
Yapılan testlerin hemen hepsinde CBR 1000 RR kafaya oynuyor.
Fakat buraya bişey eklemek istiyorum.
Ben Honda kullandığım için gönlümün de Honda'dan yana olduğunu düşünüyor olabilirsiniz.
Fakat ben takım tutar gibi marka tutmam.
Bunun nedeni de manevi değil maddidir.
Sırf bir markayı seviyorum diye paramı çöpe atacak kadar enayi değilim.
Benim için önemli olan motosikletimin benim ihtiyaçlarıma cevap vermesi.
Bu yıl Honda olur,önümüzdeki yıl Kawasaki olur.
Örneğin ben son 4 yılda 3 tane Honda aldım.
Ama daha önceki yıllarda ve iki Honda arasındaki zamanda Yamaha ve Kawasaki kullandım.
Daha öncesi Suzuki de almışlığım var.
Yani beni tatmin edecek şeye para veririm.
Marka fark etmez.
İşe yaramayacak motosiklete para vermek enayiliktir.
Bu yıl 1000cc almak istesen, hangi motosikleti alırdın?
diye sorarsanız mesela,
çok ilginç bir cevap veririm.
Üsttede yazdım.
R1 belki bu test sonuçlarında nal topluyor gibi görünebilir ama son hızda gerçekten diğerlerinin hepsinden üstün.
İvmelenme konusunda da çok iyi bence...
Daha sonra bir ara son hızları da vereceğim...
Naked motosikletlerin yapılış amacı biraz daha farklı olduğu için onlarda böyle bir test yapılmasına gerek duyulmuyor.
Tabii ki Ducati'den bahsediyorsun, boru değil.
Çok iyi bir motosiklet.
Çok daha iyi de olacak.
Sadece biraz daha zamana ihtiyacı var...
(bence tabii)
Sonuçlara bakarak bir çıkarım yapmak mümkün.
Bir ara tartışırız....
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
@coq
0-100 metre
(Motosikletlerin kalkıştan 100 metre mesafeyi kaç saniyede aldıkları ve yüzüncü metredeyken kaç kilometre hızda oldukları ölçüldü)
1. Ducati 1098 - 4,1 saniye - 149,4 km/h
2. Suzuki GSX-R 1000 - 4,1 saniye - 148,3 km/h
3. Honda CBR 1000 RR - 4,1 saniye - 147,1 km/h
4. Kawasaki ZX-10R - 4,2 saniye - 145,9 km/h
5. Aprilia RSV 1000 R - 4,2 saniye - 142,4 km/h
6. Yamaha YZF 1000 R1 - 4,3 saniye - 150 km/h
Topic hakkatten iyi yönde gelişmiş aklıma takılan 1. sıranın sürati ve işaretli süratti ki düşündüğüm yönde ara hızlanma ve ivmelenme faktörü tartışılmış...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
şimdi bu durumda madem ivmelenmeden bahsediyoruz bu motorlar bu mesafede bu hıza kaçıncı viteste çıkıyor ki birbirlerine bukadar bariz fark atsın hız açısından. 5.ve 6.sıralardan bahsediyorum max.2 gibi düşündüm de şuan
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Bu saniyelik farkları ,bizim gibi normal kullanıcıların fark etmesi imksansız,dolayısıyla hepsi çok iyi motorlar.bana hangi motoru seviyorsun yada hangi motoru seçersin deseler,R1 tektekerde çok dengeli bi makinadır,Gsxr1000 virajlarda ve ara hızlanmada harikadır,1000rr ( eski kasa ) gereksiz agresifliklerle doludur,Kawasaki oturuş pozisyonu diğer ss'lere göre daha süpersport'tur,dolayısıyla daha yorucudur,diyebilirim,yanlışmıyımm
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
Motor her dakika da aynı ivmeyle hızlanmaz ki .. motorun hızı arttıkça hızlanma süresi düşer .....
Yapılan teste itiraz eden arkadaşlarım biraz bilimsel düşünün
[B][COLOR="Red"]λиtλlyλ[/COLOR][/B][COLOR="White"][B]ŚP0Я[/B][/COLOR]
SüperSport test sonuçlarını ilk mesaja ekledim.
Merak edenler buyursunlar.
Bir de hepsinden karışık bir sıralama yaptım....
Topiğin gidişatına göre belki sonuçlar üzerine yorumda da bulunabiliriz.
Eğer havamda olursam...
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Etiketler bence konuyu açıklamaya yetmişş
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
@coq
0-400 metre
1. Honda CBR 600 RR - 10,2 sn - 212,5 km/h
2. Triumph Daytona 675 - 10,3 sn - 209,3 km/h
3. Yamaha YZF 600 R6 - 10,4 sn - 218,7 km/h
4. Kawasaki ZX-6R - 10,6 sn - 209,2 km/h
Birden kendimi standart motorların drag yarışında gibi hayal ettim
Aklıma bu geldi şimdi...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
COQ DOSTUM,
DAHA ÖNCEKİ MARKA HIZ MUHABBETLERİNDEN BEN ARTIK YORULDUM YORUM YAPMİCAM. SEN HONDA DİYOSUN BEN KAWASAKİ. BİR TÜRLÜ ANLAŞAMADIK.
zx6 297 km
http://www.beatfiltering.com/index.p...dae858f6818723
zx6 296 km turkiyede sanırım
http://www.beatfiltering.com/index.p...0bb1d22dd18723
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)