Sport Touring Motosiklet için lastik seçimi
Reklamlar
-
07 Haziran 2008, 01:57
#1
Bike dergisi Haziran 2008 sayısından alıntıdır.
Test Yeri: Bruntingthorpe pisti
Test Motoru: Triumph Sprint ST
Lastikler:
Continental Contiroad Attack
Ağırlık ön/arka: 4,75kg/6,70kg
Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 48,5C/76,8C
En iyi tur zamanı:1,16:03 (8.)
Ortalama Fiyatı (İngiltere): 180 Pound
Genel Değerlendirme: 3 Yıldız
Maxxis Supermaxx M6029
Ağırlık ön/arka: 5 kg/6,75kg
Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 49C/74C
En iyi tur zamanı:1,15:57 (7.)
Ortalama Fiyatı (İngiltere): 130 Pound
Genel Değerlendirme: 4 Yıldız
Avon Storm ST
Ağırlık ön/arka: 4,25kg/6,75kg
Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 46C/75C
En iyi tur zamanı:1,15:42 (5. ortak)
Ortalama Fiyatı (İngiltere): 180 Pound
Genel Değerlendirme: 4 Yıldız
Bridgestone BT-021
Ağırlık ön/arka: 4,50kg/6,75kg
Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 47C/71C
En iyi tur zamanı:1,15:42 (5. ortak)
Ortalama Fiyatı (İngiltere): 170 Pound
Genel Değerlendirme: 4 Yıldız
Michelin Pilot Road 2CT
Ağırlık ön/arka: 4,60kg/6,50kg
Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 40C/68C
En iyi tur zamanı:1,14:79 (4.)
Ortalama Fiyatı (İngiltere): 190 Pound
Genel Değerlendirme: 4 Yıldız
Metzeler Roadtec Z6
Ağırlık ön/arka: 4,75kg/6,50kg
Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 40C/75C
En iyi tur zamanı:1,14:01 (3.)
Ortalama Fiyatı (İngiltere): 190 Pound
Genel Değerlendirme: 4 Yıldız
Pirelli Diablo Strada
Ağırlık ön/arka: 4,25kg/6,85kg
Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 40C/68C
En iyi tur zamanı:1,13:53 (2.)
Ortalama Fiyatı (İngiltere): 180 Pound
Genel Değerlendirme: 5 Yıldız
Dunlop Roadsmart 3TC
Ağırlık ön/arka: 4,50kg/7 kg
Kullanımdan sonraki sıcaklık ön/arka: 48C/74C
En iyi tur zamanı:1,13:45 (1.)
Ortalama Fiyatı (İngiltere): 180 Pound
Genel Değerlendirme: 5 Yıldız
Test sonucunda Dunlop ve Pirelli eşit derecede birinci seçiliyor. Dunlop daha yeni teknolojiye sahip ve lastik 2 farklı bileşenden oluşuyor. Pirelli ise tek bileşenden oluşuyor ancak piyasaya çıktığı 2005 yılından itibaren kalitesini ispatlamış bir lastik.
Reklamlar
-
08 Haziran 2008, 18:12
#2
hmm...pirelli ve dunlop pek şaşmadım aslında... bilgiler için saol...
-
28 Haziran 2008, 21:23
#3
Paylaşım için sağol. Bende bu tarz bir test okumuştum. Araç vfr idi. Metzeler i tavsiye ediyorlardı. Motordan motora farklılık gösteriyor heralde (?)
-
28 Haziran 2008, 22:27
#4
Tur zamanlarını neye göre nasıl ölçmüşler onu pek anlayamadım
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
28 Haziran 2008, 22:37
#5
efendy_iso adlı üyeden alıntı
Tur zamanlarını neye göre nasıl ölçmüşler onu pek anlayamadım
Ya iso adamlar atıyorum senin 600rr a sırasıyla takıp lastikler herbiri için turluyorlar,ama yarışlarda bile pro pilotların bile bi turu bi turunu tutmuyor..
Biraz reklam kokuyor bu testler insanların refesans alıcakları dergiler..
hadi sıcaklıklar falan neyse ama tur işi sakat derim ben otomobil lastikleri içinde bu yöntem kullanılıyor..
-
28 Haziran 2008, 22:45
#6
Aynen bende onu düşündüm,1. turda 1.20 ile dönen pilot 2. turda 1.21 ile dönebilir ,bunda gaz geçişleri viraja giriç açısı etkendir,ısınma ,ağırlık filan tamamda bu süre işi yaşş
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
29 Haziran 2008, 21:57
#7
bütün lastikler aynı motor ve aynı sürücü tarafından test ediliyor. Pilot her lastik için ayrıca yorumda yapıyor ama ben onları çevirmek ile uğraşamadım :( Yani tek kriter tur zamanları değil. Farklı dergilerin, farklı sonuçlara ulaştıkları hepimizin bildiği bir konu zaten.
-
birde 1 tur atıp bırakmıyor diye biliyorum ben, artık 5 tur attıysa en iyi derecesi alınıyor, diye biliyorum...
bende dunlop var sportmax hiç memnun değilim ne yapcaz
her gaz da arka taraf bir oyana bir buyana saçına güller takayım modunda gidiyor...
-
ER6iNbay, Dunlop Roadsmart 3TC ile değiştireceksin
-
Tur zamanları normal virajlı pistlerde değil. Uçak pisti tarzı düm düz pistlerde yapılıyor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler