2008 Superbike Testi (Motorcycle USA)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Tur zamanları Kawasaki ve Honda arasında gidip gelmiş...
Güzel bilgiler tebrik ederim...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
ErTech
Hadi hadi... Kawam vardı şimdi de Hondam var mı demek istiyorsun sen şimdi
-
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Görkem bende öyle düşünmedim değil ama ortalamaya bakınca honda ön plana çıkıyor.
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
1098 tasarım bakımından çok iyi bir makine olmasına rağmen bana göre V2 hiçbir zaman o makineye yakışmıyor...
Yamaha için - Modasının geçmiş olduğu izlenimini vermesi
teşhisini çok yerinde buluyorum...
Suzuki GSX-R1000 için bir fikir belirtemiyorum... Hiç sevemedim.
Kawasaki Ninja ZX-10R için;
Kawa son yıllarda mükemmel tasarımlarını berbat etti... Bir Z serisi kaldı tasarım adına iyi diyebileceğim...
Honda CBR1000RR Diyecek söz bulamıyorum. Bence yeni tasarım çok radikal. Artık eski hayran olduğum 1000RR'a baktığımda o güzelliği göremiyorum. Honda yine tasarım adına yapacağını yaptı bence... 1-2 eksik dışında tasarım adına çok iyi bir motosiklet...
Bu arada -çirkin egzos bence fireblade'e değil kawa'ya verilmeliydi...
Performans açısından Kawasaki ve Honda liderliği göğüslüyor gibi duruyor...
Aye
Ben şakasına söylemiştim... Demek sen de öyle düşündün
-
ya hem hondaya dusuk bg demısler hemde hep basa oynayan honda olmus buda enteresan....
-
-
Motosiklet Eğitmeni
Sevgili dostum;
zahmet edip bizim için yazıyı çevirmişsin.
Teşekkür ederiz.
Fakat çevirdiğin kısım maalesef bir bilgi vermedi.
Sanıyorum yazının daha devamı var.
Bu motosikletleri karşılaştırabilmemiz için bazı bilgilere ihtiyaç var.
Eğer onları da çevirip buraya koyarsan gerçekten 4X4 olacak.
Eğer sorduklarım dergide yoksa, bir daha o dergiyi ciddiye alma.
1.Vites geçiş aralıkları
2. 0-100 metre hız ve zaman.(Dikkat sıfırdan 100 km/h erişim zamanını sormuyorum. 100 metre mesafeyi kaç saniyede aldıklarını ve eriştikleri hızı soruyorum.)
3. 0-400 metre
4. 0-1000 metre
5. 6. viteste 50-100 km/h çıkış zamanları
6. 6. viteste 100-150 km/h çıkış zamanları.
Bunları da bir zahmet buraya koyarsan karşılaştırma kafamızda daha bir belirgin olacak.
Yoksa pilotların tur zamanı motorlar hakkında bir fikir vermiyor.
Veriyor vermesine de, tatmin etmiyor...
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
guzel olmuş ellerine saglık hoca
Söz Konusu [B][COLOR="Red"]GALATASARAY[/COLOR][/B]'sa Gerisi Teferruattır...
-
R1 tek gecerim karizmasi yeter...
[COLOR="DarkOrange"][B]L a T i F[/B][/COLOR] :bounce:
-
tşklerr bence hodanın tipi eski değill süper
-
http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ID=6139&Page=1
Özet:Honda CBR 1000RR dövüyo diğerlerini.Tek kaybı görünüşünü herkesin beğenmemesi.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
ilk resimdeki kaskı çok beğendim
-
bence honda içlerinden en iyisi...ama pekii neden ducati ye 37.000 euro para veriyorlar.?????????ben olsam bu parayla honda filosu kurarım...bu arada hocam ellerine sağlık
-
28 Temmuz 2008, 23:34
#16
pist performansı tamamen pilotlara bağlıdır. motosikletler arasındaki gücü hızı yada stabiliteyi anlamak pistte yarıştırmakla mümkün olmaz.
-
29 Temmuz 2008, 03:01
#17
dostum boş bi karşılaştırma kusura bakma
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)