Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Kanuni Tiger 250 [Test]

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Dogin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    benim tiger ile ankaradan antalyaya 6 saatte geldim tam gaz geldim motor arızalandı sibop keçeleri degişti ama hala bi sorun var gaza basınca istop ediyor sanki karbüratörde bi sorun var gibi gaz yemiyo gibi bazen gaz kesiliyo acaba bu motorun sorunu ne çözemedik gitti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    ufuch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    manisa
    abi bu motosiklet kaç kilo ?_?_?_?_?_?_

  3. #63
    ufuk-*- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2007
    bu motordan alıp resimdeki gibi modifiye etmek istesek arka freni ve vitesi biraz geriye alabilirmiyiz acaba?cruser tarzı oturuş hoş olur mu yoksa naked tarz bişey çıkacak çünkü ortaya?

  4. #64
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Yapılabilir bir modifiyeyse iyi ama bu fotoshop çalışması...........
    İstedikten sonra yapılabilir belki komple kuyruk değişip süspansiyon yükselse..
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  5. #65

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı korhan.ilyas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar zincirden gelen hoşur hoşur sesi kesmenin yolunu bilen biri varsa
    lütfen nası yapacağımı veya yaptıracağımı açıklayabilirmi,yardım edenin 40yıl duacısı olurum ...
    zincir korumaya vuruyo bendede o sorun vardı zıncırı gerdırdım ses gıttı
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  6. #66
    osmanba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul /( Katkısız Laz )
    Motosikleti
    Honda şhadow VT 750 c 4 - Honda CBF 150
    Alıntı Vatoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanuni Tiger'larda kronik hale gelmiş karbüratör problemlerini işitiyorum hep.Hazır konu açılmışken böyle bir sorun hakkaten Tiger'ların hepsini kapsayacak boyutta mı ve arızanın asıl sebebi nedir? Bilgilendirirseniz sevinirim.
    Motosikletimi 5-6 kez verdiğim ilk servisten sonra çekişinde düşüş olduğunun farkındayım. Çünkü karbüratör ile oynamışlardı. Bu iş arabalarda da çok önemli.Fabrikasyon ayarı bir ustanın elle tutturması çok zor. Tabiki sözüm pense çekiç ustalarına. Bu sorunların kaynağı bilinçsiz servisler..

  7. #67
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı ufuch adlı üyeden alıntı
    abi bu motosiklet kaç kilo ?_?_?_?_?_?_
    Kanuni'nin internet sitesi 185 kg diyor...
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  8. #68

    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    trabzon
    Motosikleti
    kawasaki en 500
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir korumaya vuruyo bendede o sorun vardı zıncırı gerdırdım ses gıttı
    eyvallah kardeş allah razı olsun bende sonra sonra onun olduğunu anladım ve hallettim sorunu zaten neyse gene de teşekkür ederim.saygılar.

  9. #69
    Dogin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    yukarıdaki resimde tiger güzel olmuş ama sanki ön gidon degişse kısalsa daha manyak olur gibi geliyo bana

  10. #70

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    caracal dan yorum bekleyenler 10 numara bır makıne allah korusun seytann kulagına kursun bıraz zaman gecsın ırıdyum buji ,castrol magnetec 10-40 yag , eksozlar acılcak ve karburator ayarını ogrenmem lazım ugrasuyorum ,


    yan canta nerden bulabılırım ? orj olanı varmı

    saygılar
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  11. #71
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı
    caracal dan yorum bekleyenler 10 numara bır makıne allah korusun seytann kulagına kursun bıraz zaman gecsın ırıdyum buji ,castrol magnetec 10-40 yag , eksozlar acılcak ve karburator ayarını ogrenmem lazım ugrasuyorum ,


    yan canta nerden bulabılırım ? orj olanı varmı

    saygılar
    Caracal'dan yorum bekleyenleri böyle alalım, hem boynu bükük kalmasın başlık
    Kanuni Caracal 200 [Test]

    Orijinal çantası yok sanıyorum da, burada bayide gösterim amacıyla aksesuar doldurulmuş bir Caracal'da gayet yakışan çantalar vardı, en kısa zamanda fotoğraflarını eklerim...
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  12. #72

    Üyelik
    23 Ocak 2008
    ben kanuni tiger i yeni aldım. daha 80 km de. sürüş keyfi çok güzel. çok rahat bir motosiklet. ilerde sorun çıkarır mı bilmem ama bakımını yapıp binmesini bildikten sonra çoğu motosiklet de arıza çıkacağını sanmam.

  13. #73
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Lastik değiştirmeyi düşünüyorum, arka lastiği daha geniş takma imkanımız olur mu? Hiç deneyen oldu mu 130/90/15 yerine alternatif ne takabiliriz?

    150/90/15 veya 140/90/15 olur mu yanaklar çatala sürter mi? Alternatifi var mı?
    Free Motorcycle Team

  14. #74
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı chocolateman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik değiştirmeyi düşünüyorum, arka lastiği daha geniş takma imkanımız olur mu? Hiç deneyen oldu mu 130/90/15 yerine alternatif ne takabiliriz?

    150/90/15 veya 140/90/15 olur mu yanaklar çatala sürter mi? Alternatifi var mı?
    lastiği gereğinden geniş takınca geniş durmuyo yapmayın bence. jant genişlemeden lastik de genişlemiyo, katlanıp yükseliyo. eğer illa arka lastik genişletmek istiyosanız jantı genişletmeniz gerek. o da çok zor iş, çatalı açıcan şasiyi bozucan falan.. hele onca uğraştan sonra motorun çekişten düştüğünü görünce daha da fena koyar adama. şahsen benim gözümde büyürdü. siz bilirsiniz tabi.

  15. #75
    eskici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    kktc de sürgünde... 3 yıllık hasretlik yaşayacam belliki
    Motosikleti
    tiger250, nexus 500, virago 1100
    öncelikle test yazısı için teşekkürler olcan....

    bende bir tiger kullanıcısı olarak bikaç şey yazayım istedim... (daha önceden belirtilmiş şeyler olursa kusura kalmayın...)

    öncelikle bu motosiklet hemcinsleri arasında (250 cc çin menşeili) hem görünüş hemde performans bakımından en iyisi... özellikle 15 li dişliden sonra..

    zira bunu bizzat test ettik... vibrasyon konusunda ise; sözü geçen dişli değişimden sonra vibrasyonun oldukça azaldığını söyleyebilirim...

    en önemlisi ise bana göre, ki bu benide şaşırtmıştı, çook iyi bir uzun yol performansının olduğu...

    şöylekii...

    bir cuma akşamı eskişehire gitmek için istanbul kadıköyden yola çıktım. ama kendimi ankarada buldum... (nası olduğunu sormayın oldu işte)

    derken ankaradan direk eskişehire vardım... arada bir dinlenmek için verdiğim molalar dışında hiç durmadım... yanlış hatırlamıyorsan 600 km nin üzerinde yol yaptım.. ve ertesi gün direk istanbula döndüm...

    istanbul dan ankaraya ordanda eskişehire gittim ve çok ama çok rahat ve birokadarda keyifli bir yolculluk yaptım...
    bu yol sırasında 3 saat civarı hiç gaz kesmeden gittiğim oldu.. ve motosiklet banamısın bile demedi..

    uzun lafın kısası bu motosiklet alınırmı???
    bu fiyata alınır...

    bu arada bu motosikletle ilgili anlatılan kronik sorunlardan hiçbirini (arka lastik saplamalarının kırılması, elektrik tesisatı vb..) evet hiçbirini yaşamadım...

    motosikleti istanbulda bırakırken bi arkadaşıma verdim motosiklet kullanmayı öğrensin die.. acemiliğini benim motosiklet üzerinde attı anlayacağınız.. ve hala tık demedi...

    saygılar....
    KAYBOLMUŞ BİR KENTİN ESKİCİSİYİDİ
    MAKİNELEŞMEYE KARŞI, DUYGULARI TOPLUYORDU
    %0.1

  16. #76
    byusn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2005
    Öncelikle herkese s.a. arkadaşlar bu motosiklet polislere de verildi bu kadar kötü bir motosiklet olsa herhalde kanuni bunun altına girmezdi. ikincisi tabiki japon motosikletlerini tutmaz ama bütçeye göre uygun sayılır. Ama ben olsam 1 - 1,5 fazla veririm honda alırım diyen olur bununda sonu yok diğer biri çıkar ben o motorunda üstüne 1 - 1,5 veririm işte 500 cc alırım der... burdan görülen şu ki foruma mesaj yazan kullanıcılar gayet memnun motosikletten bırakın eleştrileride kendileri yapsınlar biz sessizce onları dinleyelim, birşeyler öğrenelim benimde tarzım değil ve kesinlikle almayacağım bir motosiklet (CBF250 varken) çünkü herkes tarzını beğendiği ve keyf aldığı motosiklete biner. Buradan yine söylüyorum Tiger kullanıcılarını tebrik ediyorum samimiyetle olan arızaları ve sorunları yazmışlar.

    170 i zorlayacak arkadaşada burdan bir cevap vermek istiyorum olmaz artık iyi dediysekte o kadar demedik ben 173 boyunda 60 kg ağırlığındayım twisterımla 155 gördüm o da ilk yağ değişiminden hemen sonra ve yağmurlu havada yaptığım seyahatimde, kilosu fazla arakdaşlar yani 100 kg gibi denesede birşey çıkmaz Allah muhafaza motoru cartlatırsınız. Saygılar.

  17. #77
    chopper-delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara chopper_vildstar@hotmail.com
    Motosikleti
    taze bitti
    bendede bir zamanlar tiger vardı (çalınmasaydı hala olabilirdide) üzerinde 15000km yol yaptım yaklaşık 15 ayda hiçbir zaman servise götürmedim tüm bakımlarını kendim yaptım ve birtek sorun dışında yolda kalmadım sorun yaşamadım. arka teker dişli bijonlarını kesiyor hemde sık sık. 4 adet bijon var ve 4 üde kırılıyordu bende jant göbeğine kaynak ile dolgu yapıp dişli aralarını saj ile doldurup orantılı 4 bijon daha attım yani 8 bijon oldu birdaha o sorunuda yaşamadım. ama kim nederse desin tiger gelmiş geçmiş çinlilerin yapabileceği en iyi 250cc lik alet

    Alıntı ufuch adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi bu motosiklet kaç kilo ?_?_?_?_?_?_
    yanlış hatırlamıyorsam 186 kg olsa gerek

  18. #78
    alpibox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL/Beyoğlu
    Motosikleti
    FAZER
    bu motorlar çok güzel ya tigera bayılıorum şekil motor..

  19. #79
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Alıntı gokhan2395 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese selamlar. 3 hahta önce tigerin s modelini istanbuldan satın alıp memleketim karabüke getirdim getirdiğime getireceğime pişman oldum başıma gelmeyen kalmadı eksozlar arızalandı flaşöz bozuldu ensonundada arka çamurluk iki kişi binince zincir koruma demiribe değip takur tukur edince kafayı yedim. Hangi kelimelerle tarif edebileceğimi bilmedigim bilgisizlikte olan bir servisi var heryer öylemidir bilmem. Arızalı olduğunu söylediği halde parçaların siparişini 15 günde kavga dövüş verebildi. Egzoz ile flaşör değişti Asıl Facia olan bana birde normalinden uzun amortisör yollamışlar çamurluk zincir korumasına değmesin diye. Be iş bilmez adamlar bu motorun orjinal amortisörü nedir uzunmu kısa mı bunu kimse bilmiyor

    Alacak arkadaşlarada yaşadığınız yerde iyi bir servisi yoksa almayın diyorum. Amortisör olayı ise çok muallak.
    g.ozturk1978@hotmail.com 0505 835 96 03 Gökhan ÖZTÜRK
    Amortisor olayı çok tuhaf Tiger diğer cruiser modellerine göre çok yüksek, naked e yakın, gariplik var bu işte sınırlarını zorlasan bile değmez.

    Servis olayında haklısın, markayı marka yapan servis. Servis iyi değilse adı ahmet olmuş mehmet olmuş farketmez içine eder motosikletin.
    Free Motorcycle Team

  20. #80

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Kuralkan kendini sirekli geliştiren yerli bir üretici.Öğrendiğim kadarıyla rekabet şansını koruyabilmek için parçaları Çin de ürettiriyormuş.Hatta bazı modellerde bu oran %90 parçaya kadar ulaşabiliyormuş.
    Fakat çok iyi bir gelişme var.Hyosung ile yaptığı anlaşma çerçevesinde bu ürün artık kanuni çatısı altında.Bu çizgide giderlerse Hyosung dan öğrendikleriyle çok daha iyi bir motor çıkaracaklardır.En azından 2 silindir işine girereler.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler