Arkadaşım sen hızlanma-ataklık vs bunları karşılaştırıyorsun tabiki cruiser motorlar en yavaş kalır.Ama son hıza bakıyosan tiger 140 ı zorlar demek istedim(dişli değişimiyle).Öyle yani.
Arkadaşım sen hızlanma-ataklık vs bunları karşılaştırıyorsun tabiki cruiser motorlar en yavaş kalır.Ama son hıza bakıyosan tiger 140 ı zorlar demek istedim(dişli değişimiyle).Öyle yani.
arkadasın koydugu resımde acıkca bellı oldugu gıbı motor suzukı gn 250 motorudur kasasınada bı goz atarsanız bww r 1200 oldunu gorceksınız bırde bısey daha soylemek ıstıyorum cbr 125 140 yapan dıyen arkadas nasıl 140 yapıyor yaw ben bındım ona gıtmıyo o be ben tıgerle ne cbr tanırım ne ybr mantıklı olmak lazım 5000 ytl gıbı bı para 125cc lık bır motora verılmez benım kanaatımce 250cc lık yarı fıyatı olan bı motor yanınızdan gececek sızde sahte rackınge baka kalcaksınız boyle bı durumu yasamak ıstemedıgım ıcın benım gorusum cbr 125 fıyatı yuzunden cok luzumsuz bır motor tıgerın mak suratını merak eden arkadasım ben kendım 100 kıloluk bır adamım ben 140km hzı yaptım bu motorla yagmurda bı damla bıle su ayaklarına gelmez bı motorda emın ol bızım arkadas arkadıslıyı kucultup on dıslıyı bıraz buyuttu 160sa cıktı bu motorla ama cok tehlıkelı tabı bu motorun bellı bı suratı var o surate gore ayarlanmıs tum dengelerı tm tıger kullanan arkadaslarıma sıddetle tavsıyem on dıslınızı 15 lık dıslı ıle degıstırın bu sıze cok fayda saglayacak. vıtes aralıklarınız uzayacak vıbrasyon nerdeyse sıfına ınecek..
cbr 125 ıle tıgerı gecerım dıyen arkadasa ben burda meydan okuyorum gel benım tıgerı gec anahtarı sana teslım edecem cbf 250 benı cok az bı farkla gectı sen 125 lık bı motorla gececen hıc ınandırıcı degıl ve mantıklıda degıl ben buyuk motorlarda kullandım hız yapmamak adına 250cc de kaldım o zaman ybr de gecer tıgerı ne farkları var cbr ıle ybr nın ben cbr ıle 110 gorebıldım acaba 140 yapıyoduda benım mı gozum yanlıs gordu)
taygır iyidir iyi.kaliteli olmasa bile verilen paranın hakkını veren, parçaları çok ekonomik olan kaslı bi motor olarak bilirim.
fazla tartışmaya gerek yok be dostlar.görünen köy kılavuz istemez derler.bu paraya bu kalite ve güç fazla bile.hele bide egzosları açtırdınızmı hemde sadece tek susturucuyu bakın siz ozaman keyife.hayallerim gerçek oldu böylesine tok bi ses beklemiyordum açıkçası.deneyin şiddetle tavsiye ediyorum.biz şahsen kendimiz açtık kolay mesele yani fazla düşünmeye gerek yok.teşekkür edeceğinize eminim.
eskiden benim motor 140-150 yapıyodu hemde 2 kişi ile dişliyi degiştirdim hızlansın diye okadar bile yapmıyo artık yalan oldu hani 160 yapıyodu ne yapmalıyız arkadaşlar bu motor 160-170 görsün hakediyo 160-170 hızı ama yok işte
yuh 250 lik bi cruizer dan 160 170 istiyosun o zaman race bi motor alacaksınyada kalite japon bi cruizer alacaksın o motor zorlana ıkına 140 ı 150 yi görecekse ne yapayım ben kendi motorumla 130 u gördüm ama nasıl gördüm sanki komple bi vibromasaj aleti yutmuş gibi oldum motordan indiğimde hala titriyodum zaten cruizerlerde amaç hız değil...
yaw arkadaslar hondanın 250 lık cruserınde 160 ıbre var yapmayın yaw 170 km hız yaparmı o makına honda vt 750 var 220 ıbre ne yaptınız sız yaw bu kadar ucmayın sonra kanadınız kırılır
ben 160 gördüm ama biraz rampa aşagı gidiyodum belki rampa birazdaha olsaydı 170 yapardı ama olmadı ayrıca 150 ile en az 15-20 dk gittim tabi bu uzun yolda oluyo şehir içinde 140 anca yapılıyo denerseniz sizde görürsünüz
burası çökmüş anlaşılan yada herkes benim gibi bi taktik mi uyguluyor
kardeşlerim ne ettiniz yok mu makinasına güzel uygulamalar yapan tavsiye edeceğiniz güzel şeyler yokmu ...baya bi zaman önce eksozları açtırdım deneyin derim.aslında kaliteli bi eksoz bulsam komple değişecem varmı deneyen saygılarımla
bi arkadaşım tigera arrow egzos uygulamış. çok tok güzel bi sesi var....
bu arada arkadaşlar 150-160 hatta 170 km/h süratlerinin telafuz edildiğini hayretle okudum. lütfen birazcık mantıklı makul olalım. 180 kg ağırlığında 250 cc 19-20 hp güçte bi motorun bu süratlere çıkabileceğine siz inanıyomusunuz ya da bizim inanmamızı bekliyormusunuz???
ben 500 cc 47 hp gs500 kullanıyorum. yabancı kaynaklar bu motorla ölçülen en yüksek süratin 173 km/h olduğunu söylüyo. ben de açıkçası 160 a kadar rahat hızlanıyorum ama ondan sonra bi 10 km daha hızlanmak neredeyse imkansız oluyo, inanılmaz uzun zaman ve düzlük istiyor. o yüzden ben de soranlara motorumun max. 160 km/h gördüğünü söylüyorum hiç bi tarafımdan da bişey eksilmiyo. o yüzden motorlarımızı sevelim ama lütfen abartmayalım... selamlar...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
165 e kadar ben de çıktım, nerede derseniz, Konya-Antalya yolu üzerinde Seydişehir çıkışında oldukça dik bir inişte, ylmzzz ın kadran teorisi doğru olabilir, ibrede yavaş hızlanma ve yavaş düşme gibi bir görüntü var. Yokuş aşağı bu süratlere ulaşıyor, bunun yanında 8000 d den sonra redline olsa da 11 devire kadar her viteste rahat kullanabiliyorsunuz, hatta ısındıkça motor açılıyor diyebilirim. Ylmzzz ın twister ile yokladık Tiger i, üzerine yatmasına rağmen kuyruğundan kopmadı tiger. Ylmzz ın modifiyeli Twister in 140-150 gibi süratlere çıktığını düşünürsek, Tiger de 140 gibi bir sürate rahatlıkla ulaşabilmekte.
Free Motorcycle Team
seyhan 250c kulanıcısıyım en fazla yapabıldıgım bayır aşşagı 150 dır oda baya bır egim var tıger ın de ondan bı farkı olmadıgını dusunursek yapabılecegı max hız 150 dır bence
!! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::
kanuni tiger ile seyhan 250 cc nin motorları farklı arkadaşım.kanuni tiger da gn250 motoru bulunmakta.saygılarımla.
ya ben bi ısınamadım gitti şu tiger a görünüş hoş ama ne bileyim bişiler var böle iten
:bounce:[B]тєк вαѕıηαℓıgıη уσℓ¢υѕυ тєк σℓυя...[/B]:bounce:
ATSAN ATILMAZ SATSAN SATILMAZ işte bütün testin özeti bu
Dogin, alınmaz satılmaz diye bir mal yoktur. Sadece, her malın bir ederi vardır. Tiger de kendine ödenen parayı hak eden bir modeldir diye düşünüyorum! Motoruna göre biraz fazla kalıplı duruyor ama herkesi de memnun etmek mümkün değil ki kardeşim. Zevkler ve renkler meselesidir bu... Çoğunluk büyük ve gösterişli olsun ister; üreticiler de bu talebe cevap vermek isterler. Sonuçta koca kalıbın içinde cılız bir motor, sırıtır durur... Bence Tiger kasasına en az bir 500 cc motor gerekir; bu motor bu kasa için çok komik gerçekten!
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
Kanuni Tiger'larda kronik hale gelmiş karbüratör problemlerini işitiyorum hep.Hazır konu açılmışken böyle bir sorun hakkaten Tiger'ların hepsini kapsayacak boyutta mı ve arızanın asıl sebebi nedir? Bilgilendirirseniz sevinirim.
wllaha bende bi cbr 125 r almak istiyorum ama fiyatı bakımından fazla o üyüzden tiger almak iyi gibi gözüküyo
herkez kapmış motorunu iyi ama ben nasıl motor sahibi olucammmm.Ağlamak istiiiyomm ya motorum yokkkkkkkkkk:salut:
Arkadaşlar herkes düşüncesinde özgür. Tabi ki arzu ettiği makineyi satın alacaktır.
Birkaç ünlü marka motosiklet eskiten ve şu anda da 2005 Tiger 250 kullanan vatandaşım. Benim Kanuni ile komisyonlu çalışmamın olmadığını baştan belirteyim. Motosiklet göruntü,suspansiyon ve yol tutuşu konusunda oldukça iyi. Kategorisinde oldukça iyi. Ahan dışarı çıkıp kilometresine baktım tam 14652,7 yazıyor. Tel kopuk yaklasık 250-300 km. gezmişimdir. Dışarıda koç gibi hazır. Makinayi berbat eden eğitimsiz servisler. Bu konudan sebep Kanuni ile çok dalaştım. Kendilerine selam veren herkese servis yetkisi verdiler.Ortadaki bu olumsuz düşüncerin hepsi buradan kaynaklanıyor. Yoksa parasına göre iyi makine. Fotoları siteye koyma kabiliyetim yok. Adresim Büyükçekmece yolu düşen arkadaşıma bu konularda görüntülü yardımcı olmaya hazırım.
emeğine sağlık
çok faydalı olmuş
umarım başka testlerde yaparsın abi tekrar teşekkürler
..::Bu Vatanın Gücü Ne Parasıdır Ne Tankları , Bu Vatanın Asıl Gücü İnanmış Evlatlarıdır::..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)