Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Bmw K 1200 R

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Şubat 2007
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    Honda CBR1000RR
    Arkadaslar gecen sene kullandigim vede hala agzimin tadi damagimda kaldigi
    BMW K1200R 'le yasadigimi sizinlede paylasmak istedim.
    Arada sirada gene elime gecen bu motoru büyük zevkle kullaniyorum cok mükemmel. Umarim begenirsiniz.


    Arkadaslar Almanya’da görülmemis sicaklar yasaniyor,
    bir kac haftadir yagmur da yagmiyor
    yollar temiz ayrica asfalt sakiz gibi yapisiyor
    yani Motorla gezmek icin en ideal sartlari yasiyoruz.
    Bu güzel günlerin sevincini yasarken gelen bir telefon beni daha cok sevindirdi

    Beni arayan arkadasim, yaptiklari test ve deneme sürüslerinden sonra, hem is hem gezi olsun diye beni geziye cagirdi.
    Ellerinde bir BMW K1200R oldugunu ve
    bana bu motoru vereceklerini söyledi ayrica
    ’’kararini cabuk ver yoksa motor seni beklemez’’ dedi.
    Beni taniyan bilir, isin icinde gezmek oldugu zaman fazla düsünmem

    Bizim sirketin ABS sorumlusu olan arkadaslari da toplayip, sirkete ait olan test pistinde bulustuk.
    Bize bir test gününün nasil gectigini gösterdiler ve ayrica bizim ABS ve Lastik test pilotlariyla tecrübelerini, calisma sekillerini karsilastirdilar.
    Benden standart bir pilot olarak bu malzemelerle nasil uyum saglayabildigimi ögrenmek istediler.
    ''No Problem hersey kontrol altinda''

    Motoru teslim alacagim yere gittigimde, sirayla her tür BMW motoru
    dizili duruyordu.
    Enduro’sundan Touring motoruna kadar, her model vardi. Ama tek bir tanesi gercekten
    benim hosuma gitmisti. Bakisi sanki ben cok aksiyim diyordu…
    Evet K1200R dergilerde gözüktügü gibi degil, orjinal hali mükemmel.
    Hem cok güzel hem de tam o tip motora yakisacak sekilde
    cok agresif. ( Aramizda kalsin BMW’nin en begendigim motoru bu. )
    Üstüne oturunca görünüsünden de rahat bir motor. Fren, debriyaj ve göstergeler;
    hersey aranan yerde. Ayakliklar, arti oturus pozisyonu bana cok uygun .
    BMW’ciler kusuruma bakmayin ama su sinyal sisteminize bir türlü alisamiyorum ve neden bu secimi uyguladiginizi da hala cözemedim

    Yola ciktigimizda kendi kendime sinyal vermemeye karar verdim cünkü gercekten cok karistiriyordum
    Sinyallere ugrasa ugrasa alistim.
    Bu motor icin evet 250 km/H, 260 km/H yada 270 km/H
    veya daha fazlasi WOW yani bunlar hic problem degil.
    Birde bana inanmayacaksiniz ama motorun önündeki kücücük cam rüzgari gercekten önlüyor
    Yüksek sürat yapmak hic problem olmuyor.
    Tabi ki deri kiyafetler sart…
    Inanin motorun gücüne, torkuna hele hele Otobandaki hizina hala sasiriyorum.
    BMW agir, yavas veya hantal diyen Race kullanan arkadaslara DIKKAT derim!..Bence bu motor iki kisilik bir silah
    Virajli karayollarinda cok kivrak ve amartisörleri müthis calisan bir motor. Hele hele
    ayarini Spor’a cevirince sanki virajlar düzeliyor .Gazi istedigin gibi acabiliyorsun. GERCEKTEN MÜTHIS….
    Ön teker ve arka tekerden aldigim his cok güvenc verici

    Gazi acmaktan bahsedince beni virajli yollarinda tek rahatsiz eden, virajin icinde gazi acinca gelen bir sallanti.
    Bu bütün cizgiyi bozuyor. Bizim arkadaslar ”Bu normal” diyor.
    Her zincirsiz motorda varmis. Ama yavas,
    ama hizli hic fark etmiyor her gaza dokunuldugunda,
    yani agirlik bindigi zaman bu olay ortaya cikiyor. Beni cok rahatsiz etti. Anca gazi cok gec ve asiri dikkatli bir sekilde actigim zaman,
    yani motora agirligin ilk bindigi an tam gaza yükleniyordum.
    Bu sekilde problemi biraz kücültebiliyordum.
    Aynalar pek birsey göstermiyor. Bence oraya da BMW`nin bir el atmasi lazim.
    Birde kücük bir kritik noktam daha var oda yakit. Benim görüsüme göre biraz fazla benzin yakiyor ama bunun icinde
    Test pilotlari motorlarda yapilan denemelerden sonra normal oldugunu söylediler. hmm

    Ben kullandigim 3 gün icinde birseyi tekrar ögrendim
    BMW bu motorla büyük bir adim atmis ve gercektende dogru yoldalar.
    Ayrica hayatimda bu kadar asiri hizli ama rahat yolculuk yapmadim.
    3 Gün icinde motoru baya hirpaladik ayakliklari sürte sürte bitirdik

    Benim begenip begenmedigim noktalari
    söyle aciklamak istiyorum:

    BMW K1200R

    Artilar:

    +Dizayn cok güzel ve agresif
    +Oturus pozisyonu
    +Frenler
    +Amartisörler ve ayarlari
    +Motor gücü ve torku
    +Kullanisi ve kivrakligi (Lastik secimi cok önemli, yanlis lastik fark ediyor)
    _______________________________________________

    Eksiler:

    -Fiyati
    -Sinyal kullanimi
    -Aynalar
    -Yakit

    aadrenalin16 ve Motor_Derili bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kıllıtarkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/AVCILAR
    Motosikleti
    ALMAYACAĞIM!!!!!!!
    yaw güzel alet nnetekim bu saatte kafa bi dünya uyudum uyuyacam yazdıklarını pek okuyamadım ama hoş motor allah sahibine bağışlasın iyi geceler
    [FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::

  3. #3

    Üyelik
    15 Ağustos 2006
    Şehir
    İzmir
    paylaşım için gerçekten sagolun.
    Babadan gelen bir Bmw tutkunlugum çok az şeye degişebilirm bu tutkumu.
    Babam inşşallah 1953 model çift silindir beşik amort. bir canavar alıcak.hadi hayırlı.alma sebebinn en başında karsısına geçip bir çay içmek sonra mı tabiki evin en güzide yeri olan salona koymak...
    Tabi sitede ehliyet yok ama şimdilk inşlalh bu yaz alıcam tur atarsız.

    yazdıgınızı okudm gerçi hepsine kaıtılıyorum ama şunu ozellikle belirtmek isterim ki race kullanan motorculara dikkat kısmana deignmeden geçemicem
    paylaşım için tekrarda teşekkürler...

    Alıntı kıllıtarkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw güzel alet nnetekim bu saatte kafa bi dünya uyudum uyuyacam yazdıklarını pek okuyamadım ama hoş motor allah sahibine bağışlasın iyi geceler

    bn de aynen ama okullar bitti tadını cıkartıyom

  4. #4
    jeansatar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2005
    Şehir
    ist. / TURKEY
    Motosikleti
    kocaoglan
    verdiğin bilgiler ve test sürüşü açıklamaların için teşekkürler.ben de BMW borusan istinye de 15 dakikalığına binip turlamak şansını yakaladım fakat çok agresif ve yolları yarıp geçen bir makine nitekim benim gibi enduro tutkunu birisi içinde çok atak fakat racing tutkunları kesinlikle göz ardı etmemeliler japonlara karşı göz dolduran yabana atılmayacak bir motosiklet bence
    “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  5. #5
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    Eline sağlık

  6. #6
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    mukemmel bi makine kisa bi sure kullandim..inanilmaz agresif ancak bi okadar da guven veriyo surucusune:D yani cok tehlikeli:D
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  7. #7
    By Mükemmel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    GT250R
    Paylaşım için sağol, güzel bir deneyim olmuş...
    ÇELİK KANATLARIN ÖZGÜR ÇOCUKLARI

  8. #8
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    bu motor çok değişik adı konulamamış bi sınıfa sahip...benimde yarım saatlik bile olsa deneme imkanım olmuştu...gerçekten çok farklı tepkileri var...bir tasarım harikası bence...
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  9. #9
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Çok heybetli motor Elinize sağlık.
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  10. #10

    Üyelik
    10 Ekim 2006
    Geçen ay okulun festivalinde BMW; K1200R ve f650GS modellerini tanıtım için getirmişti. Her ne kadar kullanıp test etme imkanı vermeseler de, K1200R' a ilk görüşte hasta olmuştum. Kesinlikle tam bi tasarım harikası, izlettiriyo kendini. Bunların üstüne kullanan birinin yorumlarını okumak, bana bi ohh dedirtti.

    Ellerinize sağlık, yazdığınız izlenimleriniz için

  11. #11
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    gerçekten de bmw'nin en güzel moturu bence de.test sürüşünde alışamadığım tek şey sinyaller oldu.parmağımla aradım aradım bulamadım.dikkatimi çeken frenleri oldu.çok iyi çalışıyor doğrusunu söylemek gerekirse.dezavantajı fiyatı..bu kadar pahalı olmak zorunda mı dedirtiyor..bilgiler için teşekkürler.

  12. #12
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Paylaşım için çok teşekkürler Aytunç.

    İşi bilen biri izlenimlerini anlatınca okuması çok keyifli oluyor.

    ABS konusuna değinmemişsin.
    Spor bir sürüşte ne gibi artı ve eksileri var?
    Onlardan da biraz bahsedermisin?

    Bir de benim bu model hakkında görüşüm,
    BMW'nin yem olarak ortaya attığı yolunda.
    Aldığım duyumlara göre, safkan bir yarış motoru hazırlıyorlar.
    Sanırım 2008 yazında görebileceğiz.

    Tüm bunların dışında.
    BMW BMW'dir.

  13. #13
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    danke schön!

    aytunc, aceba K1200R ile K1200S karsilastirmasi yapmak mümkün mü? bu K1200S benim istedigim aksesuarlari ile neredeyse 24bin euro'yu buluyor ama gercekten ciddi ciddi düsünmeye basladigim bir alet - 2 sene sonra icin...

    ayrica patriote'un da sordugunu soracagim: ABSsi nasil bu aletin?

    ücüncü sorum: test boyunca 98oktan benzin mi kullandin yoksa BMW'nin dedigi gibi 95oktan ile de denedin mi hic (automatische klopfregelung soll es angeblich möglich machen)? eger 95oktan benzin koyduysan bir fark gördün mü?

    son olarak: hic kayisli veya kardanli motosiklet kullanmadim ama tarif ettigin effekt hic hosuma gitmedi. gercekten bütün sincirsiz aletlerde oluyor muymus?

  14. #14

    Üyelik
    02 Şubat 2007
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    Honda CBR1000RR
    Alıntı patriote adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paylaşım için çok teşekkürler Aytunç.

    İşi bilen biri izlenimlerini anlatınca okuması çok keyifli oluyor.

    ABS konusuna değinmemişsin.
    Spor bir sürüşte ne gibi artı ve eksileri var?
    Onlardan da biraz bahsedermisin?

    Bir de benim bu model hakkında görüşüm,
    BMW'nin yem olarak ortaya attığı yolunda.
    Aldığım duyumlara göre, safkan bir yarış motoru hazırlıyorlar.
    Sanırım 2008 yazında görebileceğiz.

    Tüm bunların dışında.
    BMW BMW'dir.
    ABS sistemi cok güzel calisiyor, güzel demek az gelir harika
    ilk basta bana islatilan bir bölümde parmaklarimin bütün gücüyle frene yüklenmemi istediler. Ama ben güvenemeyip az basiyordum, nede olsa yol tamamen islakti. motoru düsürürmekten korkma sirket karsiliyor herseyi dediklerinde Aytunc'un canavar bölümü cikti ortaya ve bana ne dedilerse yaptim Frene bütün gücümle yüklendim ve inanin ne kayma ne bir tehlike
    hic birsey, sadece arabadaki gibi frenkolu titresim yapiyor. Bu olunca sakin birakma demislerdi bende birakmadim. Motor aninda durdu. Yagmurda o motorla frene yüklenmek sanki kuru havada gibi ABA bence müthis bir bulus.
    Virajin icinde bile frene dokununca hersey cok daha güvenli oluyor.
    ABS'e karsi olanlar benim gördügün kadariyla bu sistemi denemeyenler.
    Güvenlik acisindan 100% ilerlme derim ben

    Evet BMW Power Cup yarislari var cok hizlilar, yaptiklari dereceler
    SS lere cok yakin

    BMW Power Cup Motoru is basinda


    BMW K 1200 R Cup Motoru


    Alıntı Predator[23rd] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    danke schön!

    aytunc, aceba K1200R ile K1200S karsilastirmasi yapmak mümkün mü? bu K1200S benim istedigim aksesuarlari ile neredeyse 24bin euro'yu buluyor ama gercekten ciddi ciddi düsünmeye basladigim bir alet - 2 sene sonra icin...

    ayrica patriote'un da sordugunu soracagim: ABSsi nasil bu aletin?

    ücüncü sorum: test boyunca 98oktan benzin mi kullandin yoksa BMW'nin dedigi gibi 95oktan ile de denedin mi hic (automatische klopfregelung soll es angeblich möglich machen)? eger 95oktan benzin koyduysan bir fark gördün mü?

    son olarak: hic kayisli veya kardanli motosiklet kullanmadim ama tarif ettigin effekt hic hosuma gitmedi. gercekten bütün sincirsiz aletlerde oluyor muymus?
    Hab ich gern gemacht

    K1200R ile K1200S arasinda cok fark var, aslinda ikiside ayni kalbi tasiyor ama
    farkli vucutta yasiyor
    Ben K1200S ilk cikigi sira kullanmistim ve benim hic ama hic hosuma gitmedi.
    Bu K1200R ilk marsi bastigim andan beri cok hosuma gitti. Ama bildigim kadariyla sonradan K1200S de cok degisiklikler yapmislar.
    Benim tavsiyem ikisinide iyice kullan öyle karar ver. Fun istiyorsan R rahatca yolculuk yapacagim diyorsan S derim. Ama mutlaka kullan dene cünkü 24000 Euro az degil.

    Biz test boyunca hep Super Bleifrei kullandik 98 Oktan. 95 ile oluyormus ama o zaman fazla yakiyormus. Bunu ben denemedim ama öyle söylenildigini hatirliyorum.

    Evet malesef Lastwechsel dedikleri olay bu motorda cok asiri. Gazi cok
    yumsak acarsan pek belli etmiyor ama kapayip birden yüklendigin zaman cok rahatsiz ediyor.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Var
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
    Çok istifade ettim ben kendi açımdan.

  16. #16
    Muxa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul/Beylikdüzü
    Motosikleti
    YBR 125
    Çok artis bir motosiklet bu..Yolda herkesin gözü kayar buna nazar değer...Fazla yakışıklı

  17. #17
    Shamyl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul \ Pendik
    Motosikleti
    BMW F800S
    İnşallah bir sonraki motorum K 1200 R olacak
    Aytunç, o dediğin sallantı şaftlı modellerin hepsinde oluyor. Bu yüzden bu makina SS olarak algılanmamalı. SS makinalar için en uygun aktarım sistemi zincirdir. Bu yüzden şaft sistemi genelde Touring tarzı motorlarda kullanılır, uzun ömürlü ve bakım gerektirmeyen bir sistem olduğu için.
    Frenleme dedin mi zaten BMW'nin üstüne yok Zaten benim de bir motosiklette ilk aradığım özellik etkin frenlemedir...168 BG bir motorun zaten az-çok ne kadar süratli olabileceği tahmin edilebilir
    BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)

  18. #18

    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    Memleket Çorum, ikametgah; Gediz /Kütahya
    Motosikleti
    YAMAHA SUPER TENERE
    test sürüş sonuçlarını okudum ve bayağı met ediliyor. naçizane düşüncem ise; ne kadar adını isbatlamış bir marka olsa servislerinden çoğu kişi yakınıyor. başka bir motor sitesinde açılan topic ve servis sorunu:

    http://www.motordelisi.com/ftopict-48034.html

  19. #19
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    motorun kalitesi ile servisin kalitesini ayirmak lazim. özellikle türkiye'de servisini BMW kendisi vermedigi icin bu ayirim cok daha önemli.

  20. #20

    Üyelik
    02 Şubat 2007
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    Honda CBR1000RR
    Alıntı Shamyl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yüzden bu makina SS olarak algılanmamalı.
    Bu Motor SS olmak zaten istemiyor


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)