%40 ortagım
yok yav dostum dikkatimi cekti 2 yerde aynı yazıyı yazdıgını gorunce o yuzden sorma geregi duydum
kazasız sürüşler
FAZER 1000 / 2006 MODEL / BEYAZ
www.motolab.com.tr
www.yamahaturkiye.org
Aşkın bey sizin bu testinizden çok etkilendim hemen gidip bir fazer alacağım
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Test etme imkanı bulmuşsunuz. Ben daha yeni modeli görmedim bile.
Hocam kafama takıldı.
Siz uzun zamandan beri eski modelini de kullanıyormuşsunuz.
Eski modellerde düşük devirlerde çok kötü bir performans sergiliyordu.
Tork hiç yoktu.
Yeni modelde sorun halledilmişmi?
Üst devirlerde gaz elimde kalıyordu.
Hala aynı mı?
Bu noktada yapılış amacına uygunluk olarak bu motoru arkadaşlara tavsiye edermisiniz?
alt devirlerdeki (7000 devrie kadar) olan kısım eskisi gibi. yani dusuk devirlerde ki tork egrisi cizgisi dusuk.
yapılıs amacına gore demissiniz. Bence sinifinin tek alternatifi FAZER dır.
FAZER 1000 / 2006 MODEL / BEYAZ
www.motolab.com.tr
www.yamahaturkiye.org
çok güzel olmuş eline sağlık ama fazla özellik kullanmamışlar
Ahh ahh bir gün fazere binmek dileğiyle.
*** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...
gerçekten iyi bi alet yawww
bir gün benim olacak.................
kafama bişey takıldı
yani bu fazer S2'nin egsozunu değiştiremiyecekmiyiz. bu sensör işi kafamı kurcaladı bilen birisi açıklayabilirmi. performans egsozu takılamazmı bi devil nebileyim akropoviç felan@ashkin bey yada @skullhunter biri açıklayabilirmi? Erhan sen senin motorun egsozunu değiştirdin 4 çıkışlı Laser X-Treme taktırdın heralde resimlerde görmüştüm bu s2 lerede uygulanabilirmi bi bilgin varmı ?Yeni egzoz sistemi:
2007 egzoz sistemi, her ne kadar dış görünüş olarak 2006 modelinkine benzese de iç yapısı tamamen yeni. Sistemde, egzos çıkış direncini düşürmek ve ideal emme ve egzos verimini alabilmek için EU-3 uyumlu daha büyük katalizör üniteleri kullanıldı. Ayrıca S2’lere oksijen sensörü takıdı. 32-bit’lik ECU (Electronic Control Unit) bu sensörden aldığı bilgilerle anında ve her an yakıt beslemesini ayarlayarak minimum emisyonu ve optimum performansı garantilemektedir.
Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
tek kelimeyle alet nalet
anladığımız kadarıyla pekde beklendiği gibi bir sürpriz yapamamaış yamaha.test için teşekürler ellerine sağlık
Güzel motor hakkaten.. Test için teşekkürler.....
mt 01 imi tutamazz ))))))))))))))))))))))))))))))
paylaşım için teşekkürler
Selamlar
2006 versiyon fazer'a
disaridan bakildiginda
98 beygir mi yoksa 78 beygir mi oldugunu anlamanin (evraklara bakmak disinda) bir yolu var midir. dis gorunusunde, ne bileyim, motordaki detaylarda felan, bir fark var midir, bir fazerin yanina varip da soyle bir baktigimda, "himm bu 78 beygir" veya "yok yok 98 beygir, baksana bilmem ne parcasina, 78 beygirliklerde bu boyle degil" demenin bir yolu var midir?
Oylesine sormuyorum, satin alirken, 78 beygirligi 98 beygirlik zannedip de alir miyim, tanimadigim, bilmedigim insanlar bana acaba dogruyu soylerlermi diye endisem var.
Simdiden tesekkurler. Cevap veren olur ise, hatta bir de resimli aciklama verebilen olur ise cok super olucak.
Sorum fazer S2 ile ilgili degil, 2006 versiyon denilen model icin. tekrar tesekkurler.
Baha_dir ilk olarak şunu eklemeliyimki 2006-2005-2004 model Fazer'lar kesinlikle ama kesinlikle 98 beygirdir...Yamaha 78 beygirlik seçeneği 2007 yılında S2 diye kasa değiştirdikten sonra getirdi...yani 2007 yılında var 78 beygir seçeneği...o yüzden kafana takılan hiçbirşey olmasın güzel kardeşim...2007 yılı için anlamanın yolu ise gaz kolu turudur...78 beygirlerin gaz kolu turu 98 beygirlere göre daha kısa...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)