Dostum 1. sayfadan itibaren yazılanlarda test ve deneyim adına pek birşey bulamadığımı ifade etmiştim sen üstüne alındın direk.
Dostum 1. sayfadan itibaren yazılanlarda test ve deneyim adına pek birşey bulamadığımı ifade etmiştim sen üstüne alındın direk.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
pardon dostum gergin bi anda dikkatsizce okudum özur dilerim saygılar...
eralp hocamın ellerine sağlık güzel test olmuş
motoru bizzat test ettim mont ve eldivenim vardı o sırada kaskım yoktu tek bildiğim o hızlara cıkınca göz yaşlarımın saçıma kadar gitmesiydi burnumun akmasıda cabası lakin çift silindirli bi naked asla ne torku ne beygiri nede cc leri yeterli değil benim için illaki 4 silindir olacak ve torku beygiri yeterli olacak
İlk motora 500 cc ile başlanmaz.Madem para biriktiriyorsun al bi tane ikinci el cbf 150.Bir sene sonra 1.000 Ytl zararına satsan bile sana vereceği tecrübeye değer.Bak ben cbf 150 kullandım 6 ay.Şimdi cbf 500'e geçmek istiyorum.Sıfır aldığım cbf 150'den belki 1.500 Ytl zarar edicem ama olsun benim hayatım daha önemli 1.500 Ytl'den.Hem sen ikinci el alırsan 500 Ytl bile zarar etmezsin belkide.
merhablar. arkadaşlar bu motorların hangi yıldan itibaren enjeksiyonlu üretimi başladı?
bu motorun enjeksiyonlusu yok. Ama 500cc ve çift silindir bir makine. Enjeksiyon ile karbüratör arasında 100 km de en fazla 3-4 lira fark eder yakıt tüketiminde. Onun için enjeksiyon olup olmaması bu motoru alırken önemli bir etken değil. karbüratörün tamir edilebilir olması da avantaj. Ayrıca karbüratör benzin pek seçmez. Uzun yolculuklarda enjeksiyonlu makinelerin korkulu rüyası kötü benzindir.
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)