Modelden modele ve opsiyona değişiyor olsa gerek, uğraştığım E90 elektronikti ama hissi 10 numara 5 yıldız. F kasalar benim nazarımda BMW'nin zamansız ürettiği bir kasa tipi fakat aşırı hissizler o yüzden E kasadan sonrası bende yok
. Bende aslında gidip E36 320i alıp motoru ile oynayacaktım fakat aracın güvenliği çok düşük, E34 alacaktım onunda klimasında problem mevcuttu aradım Askar'ı (güvendiğim nadir yerlerden, BMW'niz varsa gözünüz kapalı güvenebilirsiniz) problemi anlattım direkt parçası yok deyince arabaya bakmaktan bile vazgeçtim
. İşin aslı ben ilk Grand Cherokee 5.2 V8 bakmıştım arabanı motoru hiç lpg görmemiş ve saat gibi fakat kozmetik problemleri vardı ve parça bulmak biraz zordu onlarda, bende en son dönerken Bursa'dan bir ilan denk geldi oda W124 gittim baktım sürdüm aldım
, alma sebeplerimin en büyük nedenleriden biride yedek parçası bol ve arabanın bir yerini yaptığınızda bir daha oranın arıza açma imkanı neredeyse 0. Adamlar öyle bir araba yapmış ki baştan aşağı inşaat etmişler ve 84 yılında böyle bir sanat eseri çıkarmışlar. Bendeki 90 model ve şu an yaşı itibari ile bir kaç problemi var, ama onlarda basit ve halledilmeyecek şeyler değil. İşin en farklı yeri yakıt sistemi bunlarda KE-Jetronic denen bir enjeksiyon sistemi var, eğer bakımlıysa asla yolda bırakıcak bir sistem değil. Son olarak abi özel bir nedeni yoksa Mercedes ile ne yaşadınki aran limoni
?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------
Eh abi bendende bir bilgi o zaman
, tabi E90 için. 320 Modellerinde fren yükseltme yapmakta basit, gidip 330 freni ve kaliperi satın alıp direkt olarak takıyorsunuz ve frenleriniz güçlendi
. 335 de alsanız 316 da alsanız fren ana merkezi aynı, bu yüzden rahatlıkla 330 yükseltmesi yapabiliyorsunuz
, yanlışta hatırlamıyorsam F30 ile E90 sistemleride aynı olması lazım.