Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

2006 FJR 1300 - Adventur Motorları Unutun, Gerçek Bir Seyahat Motosikleti

    REKLAM ALANI
  1. #61
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facelift en güzellerinden ama m sport E90 daha başka eğer imkanınız varsa birde m sport denemenizi tavsiye ederim , fren disklerine bakarsam 320 türevlerine benziyor, eğer 184 lük motora sahip olan N47 varsa zincir değişimi yapıldığı zaman mutlaka yatakların ve yağ pompasının değiştirilmesini şiddetle öneririm aksi halde yatak sarmaları yaşanıyor. E90'nın Recaro koltuğunun rahatlığı G20'de maalesef yok E90'nın kıymetini iyi bilin şahane bir arabadır.

    Bu arada N47 kodlu E90 ile biraz boğuştum aracın motoru ile uğraşırken her şey o kadar basitki soğuk motorda 15 dakikada turbo söktüğümü biliyorum . Hayat o kadar saçmaki BMW'ci adamın W124'ü var .
    184lük 320d. 280.000 kilometreyi geçti, 195.000de almıştım zaten. Msport görünüme çevirmeyi düşünmüyorum kaza bela olmadıkça.

    Yetkili ve özel tüm bakım kayıtları eksiksiz elimde, zinciri yağ pompası vs hepsi değişmiş. Ben de türbinle kalmadım komple şanzımanı revize ettim 238.000 de.

    Şuan üzerinde

    AP Coilover
    Conti Sport Contact 7
    Resimde olmayan EBC Turbo Groove ön arka diskler, EBC yellow stuff balatalar, EBC çelik hortum takımı, RBF 700 hidrolik var.

    Bende olmayan bir tek recaro koltuk isterdim evet, ekransız, sunroofsuz, içi siyah ve makyajsız beyaz yada makyajlı olacaksa 184lük beyaz istiyodum, sadece rengi ve koltuğu tutturamadık ama favori listemde bir takım ön recaro da yok değil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    184lük 320d. 280.000 kilometreyi geçti, 195.000de almıştım zaten. Msport görünüme çevirmeyi düşünmüyorum kaza bela olmadıkça.

    Yetkili ve özel tüm bakım kayıtları eksiksiz elimde, zinciri yağ pompası vs hepsi değişmiş. Ben de türbinle kalmadım komple şanzımanı revize ettim 238.000 de.

    Şuan üzerinde

    AP Coilover
    Conti Sport Contact 7
    Resimde olmayan EBC Turbo Groove ön arka diskler, EBC yellow stuff balatalar, EBC çelik hortum takımı, RBF 700 hidrolik var.

    Bende olmayan bir tek recaro koltuk isterdim evet, ekransız, sunroofsuz, içi siyah ve makyajsız beyaz yada makyajlı olacaksa 184lük beyaz istiyodum, sadece rengi ve koltuğu tutturamadık ama favori listemde bir takım ön recaro da yok değil.
    Bakımları tam yapılmışsa ortalama 5.5-6 litre yakarak 184 hp yi coşturmanın tadı var geride , nbt cidden E90 da kötü duruyor o içindeki sadeliği ve sportifliği bozuyor. Benim uğraştığım E90 yakın bir abimin arabası onun E90'nı Le Mans mavisi ve aynı makyajlı kasa, onun kombinasyonunda nbt ve hız sabitleyici yok fakat onun haricinde sunroof, recaro koltuk ve aracın dış rengine uyumlu olan dikişli koltuklara sahip ve m-sport hemen hemen full sayılır. Bunlarda ilerleyen zamanlarda S moduna geçmeme gibi bir durum var oda vitesin orada bir adet kablo kopuyor ve vitesini oradaki ışıklarda gidiyor, böyle bir problem çıkarsa çözümünüzde basit . Birde BMW parça diagramlarına ihtiyacınız varsa real.oem web sitesinden şase numaranızın son 7 hanesini girerek tüm kataloglara sahip olabilirsiniz.
    initial-D bunu beğendi.

  3. #63

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Edit: üşenmedim baktım, hockenheim shortta e39 dan 3 saniye hızlı 2019 m5.
    Erkekse darlığa gelsin hakimhain falan bilmeyiz biz.
    X5 diyor bana ya

    -

    BMW iyiydi hoştu da çinliler alana kadar.
    initial-D bunu beğendi.
    youtube.com/@bisuruyorum

  4. #64

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Erkekse darlığa gelsin hakimhain falan bilmeyiz biz.
    X5 diyor bana ya

    -

    BMW iyiydi hoştu da çinliler alana kadar.
    Nasıl yani? BMW'nin büyük hissedarı artık Çinliler mi?

  5. #65

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl yani? BMW'nin büyük hissedarı artık Çinliler mi?
    Sokağa çıkıp baksana bi Avrupalı'ya benziyor mu? =)

    Burası işin şakası tabii, @initial-D ile muhabbetimizde çokça yaptığım şakadır, BMW iyiydi de Çinliler alınca bozdu diye. Kabaca 2012-2014 gibi bir dönemden itibaren yaptıkları her şey leş, ana hedef de Çin parası Çin pazarı, o yüzden ben de tepkimi böyle dalga geçerek ortaya koyuyorum :D
    Forumda malum otomobil üzerine çok şey konuşmuyoruz, eskiden benim için otomobilin karşılığı net şekilde Bavyeralı işi idi. Saldılar, ben de arabalarla ilgilenmeyi bıraktım. Önden çekişli veya dört çeker, elektrikli direksiyonu olan aşırı beslemeli bir çöpe BMW demem ben.
    Motoseverrr bunu beğendi.

  6. #66

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sokağa çıkıp baksana bi Avrupalı'ya benziyor mu? =)

    Burası işin şakası tabii, @initial-D ile muhabbetimizde çokça yaptığım şakadır, BMW iyiydi de Çinliler alınca bozdu diye. Kabaca 2012-2014 gibi bir dönemden itibaren yaptıkları her şey leş, ana hedef de Çin parası Çin pazarı, o yüzden ben de tepkimi böyle dalga geçerek ortaya koyuyorum :D
    Forumda malum otomobil üzerine çok şey konuşmuyoruz, eskiden benim için otomobilin karşılığı net şekilde Bavyeralı işi idi. Saldılar, ben de arabalarla ilgilenmeyi bıraktım. Önden çekişli veya dört çeker, elektrikli direksiyonu olan aşırı beslemeli bir çöpe BMW demem ben.
    Doğru maalesef, heryer abuk subuk ışıklandırmalar ve saçma sapan sportif olmayan tasarımlar çıktı artık ortaya. E xx model kasaları bitirdikleri andan itibaren iş artık bitti. Fakat E90'daki elektronik direksiyon yabana atılacak bir direksiyon değil fakat gerisi tıraş. Eski arabalar ayrı bir şey bendeki W124'ün tadını yeni kasa Mercedes modellerinin vereceğine gram inancım yok.

  7. #67

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru maalesef, heryer abuk subuk ışıklandırmalar ve saçma sapan sportif olmayan tasarımlar çıktı artık ortaya. E xx model kasaları bitirdikleri andan itibaren iş artık bitti. Fakat E90'daki elektronik direksiyon yabana atılacak bir direksiyon değil fakat gerisi tıraş. Eski arabalar ayrı bir şey bendeki W124'ün tadını yeni kasa Mercedes modellerinin vereceğine gram inancım yok.
    E90'da hidrolik direksiyon var diye biliyorum ben, bazı E92'lerde bızdıklamışlardı belki ama jenerik E90 direksiyonu hidrolik.
    Hatta bir ara E85 Z4 alacaktım ben, aptal kafam almadım, ne güzel son arabam olacaktı ölene kadar kullanırdım. Onlarda da 3.0i si falan hepsinin direksiyonu elektrikli, ama Z4M'in direksiyonu hidrolik. Hangi serviste değiştieceğimi falan da planlamıştım =)
    Ben de dizel istemiyorum artık diye E87 120d'yi verip F20 116 aldım. Yani tamam son RWD hatch yine bişey demeyeyim diyorum, ama E87'nin direksiyonu ile arada uçurum var uçurum..

    Benim Mercedes konusundaki hislerim pek tatlış değildir, @initial-D bilir :D ama W124 en azından bildiğimiz Mercedes gibi Mercedes. O yeni çin kerhaneleri ne öyle tövbeler olsun ya..

  8. #68
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    E9x serisinde kaputu kaldırın, su kabının altında silindirik bir hazne varsa hidrolik direksiyonludur, o kutu yoksa elektrikli direksiyonludur. Alın bu da bilgiyi de ne yaparsanız yapın

  9. #69

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    E90'da hidrolik direksiyon var diye biliyorum ben, bazı E92'lerde bızdıklamışlardı belki ama jenerik E90 direksiyonu hidrolik.
    Hatta bir ara E85 Z4 alacaktım ben, aptal kafam almadım, ne güzel son arabam olacaktı ölene kadar kullanırdım. Onlarda da 3.0i si falan hepsinin direksiyonu elektrikli, ama Z4M'in direksiyonu hidrolik. Hangi serviste değiştieceğimi falan da planlamıştım =)
    Ben de dizel istemiyorum artık diye E87 120d'yi verip F20 116 aldım. Yani tamam son RWD hatch yine bişey demeyeyim diyorum, ama E87'nin direksiyonu ile arada uçurum var uçurum..

    Benim Mercedes konusundaki hislerim pek tatlış değildir, @initial-D bilir :D ama W124 en azından bildiğimiz Mercedes gibi Mercedes. O yeni çin kerhaneleri ne öyle tövbeler olsun ya..
    Modelden modele ve opsiyona değişiyor olsa gerek, uğraştığım E90 elektronikti ama hissi 10 numara 5 yıldız. F kasalar benim nazarımda BMW'nin zamansız ürettiği bir kasa tipi fakat aşırı hissizler o yüzden E kasadan sonrası bende yok . Bende aslında gidip E36 320i alıp motoru ile oynayacaktım fakat aracın güvenliği çok düşük, E34 alacaktım onunda klimasında problem mevcuttu aradım Askar'ı (güvendiğim nadir yerlerden, BMW'niz varsa gözünüz kapalı güvenebilirsiniz) problemi anlattım direkt parçası yok deyince arabaya bakmaktan bile vazgeçtim . İşin aslı ben ilk Grand Cherokee 5.2 V8 bakmıştım arabanı motoru hiç lpg görmemiş ve saat gibi fakat kozmetik problemleri vardı ve parça bulmak biraz zordu onlarda, bende en son dönerken Bursa'dan bir ilan denk geldi oda W124 gittim baktım sürdüm aldım , alma sebeplerimin en büyük nedenleriden biride yedek parçası bol ve arabanın bir yerini yaptığınızda bir daha oranın arıza açma imkanı neredeyse 0. Adamlar öyle bir araba yapmış ki baştan aşağı inşaat etmişler ve 84 yılında böyle bir sanat eseri çıkarmışlar. Bendeki 90 model ve şu an yaşı itibari ile bir kaç problemi var, ama onlarda basit ve halledilmeyecek şeyler değil. İşin en farklı yeri yakıt sistemi bunlarda KE-Jetronic denen bir enjeksiyon sistemi var, eğer bakımlıysa asla yolda bırakıcak bir sistem değil. Son olarak abi özel bir nedeni yoksa Mercedes ile ne yaşadınki aran limoni ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    E9x serisinde kaputu kaldırın, su kabının altında silindirik bir hazne varsa hidrolik direksiyonludur, o kutu yoksa elektrikli direksiyonludur. Alın bu da bilgiyi de ne yaparsanız yapın
    Eh abi bendende bir bilgi o zaman , tabi E90 için. 320 Modellerinde fren yükseltme yapmakta basit, gidip 330 freni ve kaliperi satın alıp direkt olarak takıyorsunuz ve frenleriniz güçlendi . 335 de alsanız 316 da alsanız fren ana merkezi aynı, bu yüzden rahatlıkla 330 yükseltmesi yapabiliyorsunuz , yanlışta hatırlamıyorsam F30 ile E90 sistemleride aynı olması lazım.

  10. #70
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Modelden modele ve opsiyona değişiyor olsa gerek, uğraştığım E90 elektronikti ama hissi 10 numara 5 yıldız. F kasalar benim nazarımda BMW'nin zamansız ürettiği bir kasa tipi fakat aşırı hissizler o yüzden E kasadan sonrası bende yok . Bende aslında gidip E36 320i alıp motoru ile oynayacaktım fakat aracın güvenliği çok düşük, E34 alacaktım onunda klimasında problem mevcuttu aradım Askar'ı (güvendiğim nadir yerlerden, BMW'niz varsa gözünüz kapalı güvenebilirsiniz) problemi anlattım direkt parçası yok deyince arabaya bakmaktan bile vazgeçtim . İşin aslı ben ilk Grand Cherokee 5.2 V8 bakmıştım arabanı motoru hiç lpg görmemiş ve saat gibi fakat kozmetik problemleri vardı ve parça bulmak biraz zordu onlarda, bende en son dönerken Bursa'dan bir ilan denk geldi oda W124 gittim baktım sürdüm aldım , alma sebeplerimin en büyük nedenleriden biride yedek parçası bol ve arabanın bir yerini yaptığınızda bir daha oranın arıza açma imkanı neredeyse 0. Adamlar öyle bir araba yapmış ki baştan aşağı inşaat etmişler ve 84 yılında böyle bir sanat eseri çıkarmışlar. Bendeki 90 model ve şu an yaşı itibari ile bir kaç problemi var, ama onlarda basit ve halledilmeyecek şeyler değil. İşin en farklı yeri yakıt sistemi bunlarda KE-Jetronic denen bir enjeksiyon sistemi var, eğer bakımlıysa asla yolda bırakıcak bir sistem değil. Son olarak abi özel bir nedeni yoksa Mercedes ile ne yaşadınki aran limoni ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------



    Eh abi bendende bir bilgi o zaman , tabi E90 için. 320 Modellerinde fren yükseltme yapmakta basit, gidip 330 freni ve kaliperi satın alıp direkt olarak takıyorsunuz ve frenleriniz güçlendi . 335 de alsanız 316 da alsanız fren ana merkezi aynı, bu yüzden rahatlıkla 330 yükseltmesi yapabiliyorsunuz , yanlışta hatırlamıyorsam F30 ile E90 sistemleride aynı olması lazım.
    Biliyorum, baktım araştırdım, sadece kaliper ayağı ile ebc nin 330-355-380 ini alabiliyoruz 4 yada 6 piston kaliperle birlikte ama benim yaptığım setupın iki buçuk katına çıkıyordu fiyat, o yüzden ben şuanki halinden çok memnunum

  11. #71
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Leylek bacaklılar sport touringlerin yetenek olarak üzerine çıktı. Sporttouring gibi gidebilen ama istendiğinde de bozuk yolda insanı perişan etmeyen motorlar varken niye tercih edilsin ki bu sınıf. Bu sebeplede artık pek üretilmiyor, geliştirilmiyor ve satılmıyor.
    Ben leylek bacaklı touring motorların daha yüksek, daha yola hakim, daha heybetli göze geldiği için insanlar tarafından tercih edildiğini düşünüyorum. Müşterilerin bu tercihlerinden dolayı firmaların klasik anlamda ki spor touringlere eskisi gibi model çıkarmadıklarını düşünüyorum. Yoksa teknolojik olarak daha iyi ya da geçtikleri için üretildiklerini düşünmüyorum. Şöyle bir şey de var Türkiye için konuşabilirim çevremde gördüğüm gs tarzı spor touringlerin çoğu, yumuşak hamurlu asfalt lastikleriyle kullanılıyor. Adamlar hafif arazi için üretmiş ama kullanıcılarının büyük bir kısmının o işlerle alakası yok
    initial-D bunu beğendi.
    Dört Silindirin Gücü Adınaaaa ......!

  12. #72
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Allah'ın belası Bmw, Gs serisiyle şu Adv modasını başımıza bela etti. Gönül bağım olduğu Kawasaki'den dem vurayım; Versys'e bak... Tasarlayan mühendisin basurdan dötü patlasın.
    espresso, initial-D ve fz6_fazer bunu beğendiler.

  13. #73

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biliyorum, baktım araştırdım, sadece kaliper ayağı ile ebc nin 330-355-380 ini alabiliyoruz 4 yada 6 piston kaliperle birlikte ama benim yaptığım setupın iki buçuk katına çıkıyordu fiyat, o yüzden ben şuanki halinden çok memnunum
    Ebc yerine oem de kullanmak yeteri kadar tatmin eder diye düşünüyorum. Ebc'nin ortalama fiyatı ve oem parçalara göre ne kadar fark oluştu?
    initial-D bunu beğendi.

  14. #74

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben leylek bacaklı touring motorların daha yüksek, daha yola hakim, daha heybetli göze geldiği için insanlar tarafından tercih edildiğini düşünüyorum. Müşterilerin bu tercihlerinden dolayı firmaların klasik anlamda ki spor touringlere eskisi gibi model çıkarmadıklarını düşünüyorum. Yoksa teknolojik olarak daha iyi ya da geçtikleri için üretildiklerini düşünmüyorum. Şöyle bir şey de var Türkiye için konuşabilirim çevremde gördüğüm gs tarzı spor touringlerin çoğu, yumuşak hamurlu asfalt lastikleriyle kullanılıyor. Adamlar hafif arazi için üretmiş ama kullanıcılarının büyük bir kısmının o işlerle alakası yok
    Büyük küçük sportouring motorum da oldu, ADV motorum da oldu. Başkasını bilmem ama benim için konu sadece heybetli yüksek olması değil. Misal BMW K1200GT den sonra R1200GS kullandım. GS çok daha konforlu bir motor ama hissiyatını sevmedim. Fazla rafine geldi bana. Şimdi 1190 ADV kullanıyorum, bu zamana kadar bindiğim tüm sportouringlerden daha iyi (benim için). Touring yada ADV sınıfı içinde çeşit çeşit motor var zaten. Genel olarak sınıfları karşılaştırmak çok tutarlı bilgi vermez. İyi örnek de var kötü örnek de var bunların içinde. Türkiye'deki yolların sporttouringlere çok uymadığını söyleyebilirim ama. Sürekli şehirler arası ana yollardan gezmek de kısa süre içinde sıkıyor.

    İlave olarak genel kitle tarafından ADV sınıfının en iyi motoru GS'ler görülse de, ben sevmiyorum GSleri. Ben istediğim motor kullanma zevkini GS'den alamadım. Tamam çok konforlu, donanımlı, güvenli ama hissiyat yok.
    initial-D bunu beğendi.

  15. #75

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    E36 varken laps diye M3 balatası takıyorduk, tey tey.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlave olarak genel kitle tarafından ADV sınıfının en iyi motoru GS'ler görülse de, ben sevmiyorum GSleri. Ben istediğim motor kullanma zevkini GS'den alamadım. Tamam çok konforlu, donanımlı, güvenli ama hissiyat yok.
    GS'in en iyi olup olmadığı Dünyanın en hype'lı kelimelerinden adv'den ne anladığımıza bağlı. Overall seyahat diye gözetirsek GS her işi en iyi ortalamada yapan olduğu için iyi denebilir ama ne asfaltta çok iyi ne toprakta çok iyi. His meselesi benim de takık olduğum bir konu, R1250 ADV'yi ilk sürdüğümde midem bulanmıştı bu ne lan diye, gerçekten çok kötü bir sürüşü var. Ama bu da çoğunlğun senin gibi tercihte bulunmadığını anlatıyor bir nevi. Tam da SUV otomobil furyasında olduğu gibi ilerliyor adventure motosiklet furyası.

    Ha bu arada R1300 de sürüş ciddi şekilde iyileşmiş, motosiklete benzemiş gerçekten.
    sodurlu88 ve initial-D bunu beğendiler.
    youtube.com/@bisuruyorum

  16. #76

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    E36 varken laps diye M3 balatası takıyorduk, tey tey.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------



    GS'in en iyi olup olmadığı Dünyanın en hype'lı kelimelerinden adv'den ne anladığımıza bağlı. Overall seyahat diye gözetirsek GS her işi en iyi ortalamada yapan olduğu için iyi denebilir ama ne asfaltta çok iyi ne toprakta çok iyi. His meselesi benim de takık olduğum bir konu, R1250 ADV'yi ilk sürdüğümde midem bulanmıştı bu ne lan diye, gerçekten çok kötü bir sürüşü var. Ama bu da çoğunlğun senin gibi tercihte bulunmadığını anlatıyor bir nevi. Tam da SUV otomobil furyasında olduğu gibi ilerliyor adventure motosiklet furyası.

    Ha bu arada R1300 de sürüş ciddi şekilde iyileşmiş, motosiklete benzemiş gerçekten.
    1300GS kullanma şansım olmadı henüz ama dışarıdan gördüğüm kadarıyla benim istediğim yönde değiştiğini anlayabiliyorum. Yine de şaft, GS süspansiyonu gibi şeyler yenisinde de var.
    Benim tercih ettiğim motosiklette hissiyatlar ham yada saf olacak. Tıpkı senin elektrikli direksiyonu sevmemen gibi, GS'i GS yapan şeyleri sevmiyorum sanırım.

  17. #77
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ebc yerine oem de kullanmak yeteri kadar tatmin eder diye düşünüyorum. Ebc'nin ortalama fiyatı ve oem parçalara göre ne kadar fark oluştu?
    Oem bmw disk, balata ile 40.000'e yakın olurdu. 20bin diskler, 8-10 bin balatalar, hidrolik değişimi ve işçilik.

    Başka markanın oem ürünleri ile 20-30 bine halledilirdi kalitesine göre.

    Ebc 4 disk, ebc yellow stuff balataya ek olarak, ebc çelik fren hortumu ve hidrolik olarak rbf 700 ile 50.000 tuttu.

    Bmw logolu veya oem başka marka frenler ile bu performans olamazdı. Ebc yellow stuff balata ayarında kesinlikle olamaz oem balatalar. Yellowlar da orm diski veya zimmerman delikli spor diski çok aşırı aşındırıyor. Tecrübe edenleri de gördük. Bu yüzden bu balataya dayanabilecek disk takmak lazım. Sürekli pistte aynı ebc disk ile iki takım yellow stuff bitirip 3. Takımı takacak arkadaşım var, hala diskte derin aşınma dengesizliği yok. Oem 320d frenleri anca tatmin eder, keyif vermez
    Motoseverrr bunu beğendi.

  18. #78
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GS....ne asfaltta çok iyi ne toprakta çok iyi. His meselesi benim de takık olduğum bir konu, R1250 ADV'yi ilk sürdüğümde midem bulanmıştı bu ne lan diye, gerçekten çok kötü bir sürüşü var...

    Bu yorum karşısında şok yaşamadım çünkü kısa test sürüşlerinde bende beğenemiyordum , alıştığımız klasik motosiklet hislerinden farklı hissettiriyor GS ve ilk birkaç bin km kadar ne lan bu diyorsun ama bu sınıfta yani leykek bacaklı koca oğlanlar sınıfında değil 1250-1300 taa 2002 model 1150 GS bile bugünki yeni nesil KTM , Ducati lerden daha kolay yatar kalkar , virajda da 2024 yılında bile bakımlı bir 1150 keyif verir , fren performansı olarak mukayese bile kabul etmem , mukayese derken 100-0 den bahsetmiyorum birçok pozisyonda dört parmak ön frene asıl götü başı oynamaz , yüksek hızda da bu kadar stabil kalan bir süspansiyon bence başka bir şekilde tekrar üretilemez , ha evet 1250-1300 cc gazı açtım Ducati , KTM gibi uzamıyor , 230-240 da kalıyor diye sitem edersen eyvallah haklısın :D

  19. #79

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yorum karşısında şok yaşamadım çünkü kısa test sürüşlerinde bende beğenemiyordum , alıştığımız klasik motosiklet hislerinden farklı hissettiriyor GS ve ilk birkaç bin km kadar ne lan bu diyorsun ama bu sınıfta yani leykek bacaklı koca oğlanlar sınıfında değil 1250-1300 taa 2002 model 1150 GS bile bugünki yeni nesil KTM , Ducati lerden daha kolay yatar kalkar , virajda da 2024 yılında bile bakımlı bir 1150 keyif verir , fren performansı olarak mukayese bile kabul etmem , mukayese derken 100-0 den bahsetmiyorum birçok pozisyonda dört parmak ön frene asıl götü başı oynamaz , yüksek hızda da bu kadar stabil kalan bir süspansiyon bence başka bir şekilde tekrar üretilemez , ha evet 1250-1300 cc gazı açtım Ducati , KTM gibi uzamıyor , 230-240 da kalıyor diye sitem edersen eyvallah haklısın :D
    Abi bir bakayım dedimde, ne tipsiz ne çirkin motosikletmiş bu 1150 Gs. 1200 Gs ise güzel makine ona lafım yok, hatta ufak eklentilerle 1250 görünümü katmak basit gibi duruyor.

  20. #80
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi bir bakayım dedimde, ne tipsiz ne çirkin motosikletmiş bu 1150 Gs. 1200 Gs ise güzel makine ona lafım yok, hatta ufak eklentilerle 1250 görünümü katmak basit gibi duruyor.
    Önden fazla bakma şaşı olursun Bmw de yönetime sözü geçen kafa kırık bir dizaynırın halt yemesi o asimetrik ikili far grubu :D


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler