Hocam bizim bir abimizde vardı. İkinci viteste kronik bir problem yaşamıştı sizde de aynı şey var mıydı yada yaşadınız mı?
güzel anlatım için teşekkürler güzel motor 1200 1300 1600 tuning sınıfında çok araştırma yapmıştım sonra kamp doğa vs derken gidip afrika aldım
fjr 1300 ü 2015 ten 2020 ye kadar araştırdım bu zaman zarfında çok yeltendim ama almadım sanırım daha da almam asfaltta gezmek pek bana göre değil diye
motosikletiniz hayırlı olsun 2015 yılında kahverengi olanı görünce bir an gözlerimi alamamıştım
Son jenerasyonda bu konu ile ilgili bir geri çağırma var. Şasi numaraaından kendi motorunuzun problemli üretim olup olmadığını görebiliyorsunuz ve servis sorunu hallediyor. Benim motorun olduğu seride yok ama FJR watsapp grubunda geri çağırılan motosikleti olup yaptıranlar var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
Valla benim de oturup seyrettiğim oluyor. 2015 kahveler ise en sevmediğim zevkler
Hayırlı uğurlu olsun.
Keyifle okudum.
Sevincinizi ve heyecanınızı satırlara yansıtmışsınız.
Güzel günlerde, keyifle kullanmanızı dilerim.
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim,elinize emeğinize sağlık
Yamahayı harika temişlemissiniz
Bu fotoğrafa hayran kaldım,maşallah Allah analı babalı büyütsün
https://i.hizliresim.com/jhi1gjx.jpg
Ben geçen yaz evden peynir alacağım diye vstrom 650 ile yola çıktım, güya Edirne'ye gidip orada daha önce alıp beğendiğim peynirciye gidecektim, baktım Edirne otobandan 80km, otobanda sürmekten de sıkılıyorum, bastım gittim önce İğneada'ya gittim, orada sahilde Tomygun arkadaşın daha önce gidip beğendm dediği köfteciyi buldum bir köfte yedim sonra Kırklareli üzerinden Edirne'ye vardım, peynirciyi buldum, peynir alıp eve döndüm, 350km yol yapmış oldum. Konforlu motor olunca insanın yol yapmaya bahane arayası geliyor.
Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanın.
Asfalt güzel yollardan çıkmadığınız sürece sizi hep mutlu edecek bir motordur.
Türkiye piyasasında çok fazla bulunmasa da, bence bu sınıfın en iyisi K1300GT. Yerine gelen K1600GT'den bile daha iyi bir paket olduğunu düşünüyorum. Uzunca bir süre K1200GT kullandım, ufak tefek hoşlanmadığım özellikleri vardı, 1300 de hepsini düzeltmişler. FJR den sonra aynı tarz farklı bir motor düşünürseniz inceleyin bence.
Çok güzel anlatmışsın, uzun bir yazı olmasına rağmen baymadı hiç.
Motor fabrikadan çıktığında bile bu kadar temiz değildi muhtemelen, o nasıl bir temizliktir be adam
Senin ufaklık da çok yakışmış makinaya, büyüyünce sana motor filan bırakmaz o ay parçası. Maşallah.
2014 yılında sıfır kilometre alarak İstanbulpark da rodajını yaptığım , ardından ilk bakımını yapıp Nordkapp a gittiğim motordur. Sattıktan sonra pişman olup tekrar (bu sefer efsane kahverengini) aldığım aslan parçasıdır. Almanyaya yerleştikten sonra iki BMW sahibi olsamda hala avatarımda resmini tuttuğum güzelliktir.
Özlemişim yahu japon güzelini
Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın sizin ufaklığa Hachi roku'mu olacak?
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
Hayırlı olsun
Detaylı temizlik videosu da çekin, izlenir. Ben arka jantın rengini unuttum
Emeğinize sağlık. Güzel bir paylaşım olmuş. Tam başa tutturmalık. Şaft temizliğini nasıl yaptınız? Hangi ürünü kullandınız temizlik için?
Eline koluna sağlık ne güzel anlatmışsın.
Kısa bir süre de olsa tadına bakma şansım oldu, daha güzel zamanda tekrar edelim ki daha da mıncıklayabileyim =))
O kısacık sürüşte de verdiği his çok direkt. ASfalttan binlerce km gitmek istiyorsan beni alacaksın =)
Yalnız senin üst devir seven sıralı ikide yaşadığın şaşkınlık neyse benim de 3-4 seneden sonra tekrar sıralı 4 kullanırken hissetiklerim benzer şaşkınlıklardı. Niye gitmiyor bu motor diyorum, kadrana bakıyorum 210 diyor =)
Ara sıra hala foruma bakıyordur, Korhan beyim de burayı görürse döktürsün biraz. Sıfır almıştı 120bin km gibi birşeydi son gördüğümde FJR'si.
RS 660 hissettiriyor gittiğini ama okadar gideceğini beklemiyor insan. "145 hp 4 silindirden, indik ne kadar gidebilir diyorsun" ona rağmen şaşırttı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
Valla keşke imkan olsada çocuğa bi AE86 saklayabilsek
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------
Şaft için ayrı bir temizlik malzemesi kullanmıyorum. Normal arka maşanın malzemesi ile bütün olduğu için Megiuars'ın şampuanıyla tüm motoru yıkadığım gibi yıkıyorum orayı da.
Tek dikkat edilmesi gereken şey sıcaklen yıkamamak. Tüm aksamlar için
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
Detaylı bir temizlik yapmıyorum aslında, Bir kere aldığımda temizliğiyorum, sonrasında her biniş sonrası temizleyip bıraktığım için kirlenemiyor
Eskiden bu spor touring motorların çok seveni vardı. Ne zaman leylek bacaklı gs gibi off road touring motorlar piyasada tutulmaya başladı. Bu tarz şaselerin papucu dama atıldı. Bazen bana çevremde sorarlar motosikletlerde en üst seviye harley midir diye hayır spor touringler derim.
Bende suzuki 1000 gt çok beğeniyorum. Türkiye de Fiyatlar avrupa gibi olsa kesinlikle alırdım
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)