Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

2006 FJR 1300 - Adventur Motorları Unutun, Gerçek Bir Seyahat Motosikleti

    REKLAM ALANI
  1. #81
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önden fazla bakma şaşı olursun Bmw de yönetime sözü geçen kafa kırık bir dizaynırın halt yemesi o asimetrik ikili far grubu :D
    Biraz daha bakarsam şaşılıktan öte edeceği kesin fakat 1150 Gs öyle geliyor sadece 1200 bence gayet güzel, 1150 Gs modellerinin debriyajıda araba debriyajı gibi tek plaka galiba birde sanki böyle Motoguzzilerde böyleydi. Değişimi baya uğraştırıcı olsa gerek.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz daha bakarsam şaşılıktan öte edeceği kesin fakat 1150 Gs öyle geliyor sadece 1200 bence gayet güzel, 1150 Gs modellerinin debriyajıda araba debriyajı gibi tek plaka galiba birde sanki böyle Motoguzzilerde böyleydi. Değişimi baya uğraştırıcı olsa gerek.
    2012 ye kadar otomobiller gibi kuru ve tek balatalı debriyajı var , bu arada çok plakalı yağlı debriyajda biz maneti bırakıyoruz ama hareket yarım saniye sonra tam anlamıyla iletilir , kuru debriyajlı motosiklet daha ilk kilometrelerde şaşırtır denemek lazım..

  3. #83
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 ye kadar otomobiller gibi kuru ve tek balatalı debriyajı var , bu arada çok plakalı yağlı debriyajda biz maneti bırakıyoruz ama hareket yarım saniye sonra tam anlamıyla iletilir , kuru debriyajlı motosiklet daha ilk kilometrelerde şaşırtır denemek lazım..
    Bunu hiç deneyimlememiştim birde hiç düşünmemiştim, sürüş olarak ne kadar his farkı var ki? Birde o debriyajın sertliği nasıl?

  4. #84
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi bir bakayım dedimde, ne tipsiz ne çirkin motosikletmiş bu 1150 Gs. 1200 Gs ise güzel makine ona lafım yok, hatta ufak eklentilerle 1250 görünümü katmak basit gibi duruyor.
    O meşhur gagasını sonra ki modeller de kısalttılar diye gs ciler bir dönem kazan kaldırmışlardı
    Dört Silindirin Gücü Adınaaaa ......!

  5. #85
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O meşhur gagasını sonra ki modeller de kısalttılar diye gs ciler bir dönem kazan kaldırmışlardı
    O kazanı bence yeni Gs tasarımı için kaldırmaları lazım, 1150 anısınamı yaptılar ne yaptılar? Gs'in o güzelim heybeti gitti.

  6. #86
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu hiç deneyimlememiştim birde hiç düşünmemiştim, sürüş olarak ne kadar his farkı var ki? Birde o debriyajın sertliği nasıl?
    Hidrolik olduğu için gayet yumuşak dur kalk trafikte bile elimin uyuştuğunu hiç hatırlamıyorum , özellikle kalkışdan sonra vites büyütürken debriyajsız vites değişimi gibi kesintisiz bir hissiyatı var , volantın dönüşünün şanzımana oradanda şafta aktarımı yağlı ve çok plakalı debriyaj gibi yumuşak değil , senin gibi mekanik bilgisi olanlar anlamıştır muhakkak ama diğer merak eden arkadaşların anlayabilmesi şöyle tarif edeyim , gaz kolunda aşırı boşluk olduğunu düşünün , her gaz açışda bir iki saniye geç devir yükselmesi gibi bir hissiyatla gaza dokunur dokunmaz devrin yükselmeye başlaması gibi bir hissiyat farkı var , videolarda izlemişsindir vites değişiminde GS in şaftından kılank kulunk diye ses gelmesinden şikayet ederler genelde , bu sesin sebebi işte o kuru debriyaj bence , birde eski nesil boksörler alt devirlerde çok daha canlı , 1500 devirde 6. vitesde turbo dizeller yokuş çıkamıyorken bu makine yürüyor yav..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O meşhur gagasını sonra ki modeller de kısalttılar diye gs ciler bir dönem kazan kaldırmışlardı


    Bmw kısalttıda ne oldu ? aksesuar satan firmalara yaradı gagasına ek yapılmayan GS görmen imkansız , gördüysende bayide sıfır makinaya bakıyorsundur :D bu arada o gaganın bütün faydalarını yazsam biri gelip bir yenisini daha ekleyebilir #yakıt tüketimini düşürüyor (bir GS in gagasını söküp test ettiler) # yüksek hızda özellikle büyük tırların , otobüslerin türbülansına girerseniz stabilize sağlıyor # arazide mısır yada kamış tarlası gibi bir yere girdiniz diyelim , gaganın ucundaki özel şekil uzun bitkileri iki tarafa yatırıp görüş sağlıyor , #gaga oluk şekliyle arkasındaki ufacık yağ radyatörüne yüksek debi sağlıyor ve yağı fazlasıyla soğutuyor , yağda silindir kafalarını soğutuyor , gaga olmasa daha büyük radyatör gerekip farın altına sığmaz imiş , daha aşağıda tekerin arkasına denk gelecek radyatör arazide sıkıntı yaratırmış falan filan..
    tommygun bunu beğendi.


5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (1 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler