Honda CBF 150 yi bizzat kendim denedim.. [test]
Reklamlar
-
26 Ağustos 2006, 02:31
#61
"eralpt",test için teşekkürler.Tarzım olmaması sebebiyle tipi hakkında yorum yapmayacağım.Teknik olarak yeterli olduğu kanaati uyandı bende.Honda'nın kendine has kalitesini taşıdığını düşünüyorum(Çin yapımı olmasına rağmen!).Yakıt tüketimininde fabrika verilerine göre düşük olduğu görülüyor.Pratikte sarfiyat kullanıldıkça ortaya çıkacaktır.Uzun süreli bir testtin avantajıda bu olabilir.Kısa zamandaki test hakkındaki görüşlerini aktardığın için sağol.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
Reklamlar
-
26 Ağustos 2006, 03:38
#62
barış abi ve murat;
ikinizi de tanır, ikinizi de çok severim.
birbirinizi tanısanız, eminim siz de birbirinizi seveceksiniz.
benim gözümde, sitenin iki güzide insanlarısınız.
azıcık hatırım varsa, birbirinizle didik yarışına girmeyin lütfen.
forum ortamının, sohbet gibi olmadığı, yazılanın hemen yanlış anlaşılabileceği gerçeğini, benden daha iyi biliyorsunuz.
sizleri sevenleri üzmeyin lütfen.
eralp hoca ve olcayı da tanırım.
sitemize çok değerli katkıları olan nadir arkadaşlarımızdır. onları da, birbirleriyle kıyaslama yoluna gitmesin kimse. (bu sözüm ortaya)
iki farklı insan, iki farklı düşünce, iki farklı test ve önümüze bedavaya sunulan bilgi deryası.
daha ne isteyelim?
ikisine de ayrı ayrı teşekkür ederim.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
26 Ağustos 2006, 11:06
#63
bence motor çook sağlam olmuş turkiye piyasasında gezilecek 1 numaralıo motorsiklet olacak arkadaşın dediği gibi kuryelerinde gözdesi olacak eminim piyasaya çıksın bir çok motorsikletide öldürecek korkarım ybr 125 ide tahtından indirecek motor siklet 10 numara nede ols hondaa
-
26 Ağustos 2006, 12:18
#64
gurzan adlı üyeden alıntı
iki farklı insan, iki farklı düşünce, iki farklı test ve önümüze bedavaya sunulan bilgi deryası.
daha ne isteyelim?
ikisine de ayrı ayrı teşekkür ederim.
Bende katılıyorum iki arkadaşında testleri yeni başlayanlar ver motor almak isteyenlere cok güzel bilgiler sunuyor
Neyse ben honda firmesına coık kzıyorum bu motoru daha onceden türkiye ye getiremedi diye ilk bakışta bile ybr ye fark koyoyur.Zaten bu motoru hondanın yarış modelleriyle karşılaştırmaya gerek yok çünkü herkes kabul ediyodur ki ybr klasmanında bir motor
Ola ki 3 250-3 500 arası olsun honda kalitesiz mal cıkarmaya başladıgının beyanını vermiş olur.... Hem 150 cc 160 ta ibre warVede vites gostergeside çok süper olmuş bi tek eksigi devir saatinin omaması heralde
cg 125 3 950 iken bunun daha düşük olması saçma olmaz mı :?:?
-
26 Ağustos 2006, 22:14
#65
Süper Moderatör (BBRR)
cbf 150 160 km 7h yapmaz ...250 cbf yapmıyo o hızı
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
27 Ağustos 2006, 19:18
#66
Alet harbiden cbf 600 abs ye benziyor ancak çıplak yani yuvarlak farı tercih ederdim, inşallah böyle bir opsiyon sunarlar (hiç sanmıyorum ama)...
-
28 Ağustos 2006, 11:52
#67
sunun resmı varmı ya cbf 150??
-
28 Ağustos 2006, 23:20
#68
test ve ilk intibalar icin cok tesekkur. bu arada honda motoru siteye koymus, henuz fiyat yok.
"Kalkın ey ehl-i vatan" dediler. Kalktık... Onlar oturdu. Biz ayakta kaldık.
-
29 Ağustos 2006, 00:02
#69
şehir içi için ideal bi motor..ybr nin tek rakibi olur
-
29 Ağustos 2006, 00:31
#70
sıyahı guselmıs hondanın sıtesınde gordum..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
29 Ağustos 2006, 00:34
#71
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Hele bir piyasaya çıksın, bu motoru ybr ile ,cbr 125 le güreşe de sokarlar.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
29 Ağustos 2006, 00:52
#72
Ben 102 gun sonra askerim ama bu motoru alip da gidecegim askere donersem inmek yok ustunden renk sorarsaniz siyah insallah shadow ve transalpinda 125 ligi gelir su yurduma.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
29 Ağustos 2006, 12:23
#73
honda sitesine eklemiş motoru.
-
29 Ağustos 2006, 12:31
#74
test için teşekkürler ama tipi hoşuma gittimedi bi hondacı olarak hondaya yakıştıramadım
YAŞAM HIZ! HAYAT HIZ! ÖLÜM HIZ!
HONDA FAN ..!
-
29 Ağustos 2006, 16:33
#75
Arkadaşlar yamahanın sitesi açılmıyo onlar da misilleme yeni bir model çıkarmış olmasın, Ybr 1500 mesela
-
29 Ağustos 2006, 17:14
#76
Bu motor Hindistan'da üretilen bir model. Piyasaya sürülmesinin nedeni ise yüksek maliyetli cg 125'yi replase etmek ve commuter sınıfında gerisinde kaldığı YBR'ye karşı avantaj sağlamak. Bu motoru piyasa sürecek olan honda fiyatta indirim yapmasına rağmen maliyeti düşük olduğundan cg'de kazandığından daha fazla para kazanacaktır.
Aynı zamanda Honda'nın Hindistan üretimi motorları oldukça sağlam. Senelerdir Aktiva ve Beat bunu ispat etti diyebiliriz.
-
29 Ağustos 2006, 18:44
#77
Offff ya ... tam alacağım motora karar vermiş iken (ybr 125 cc), şimdi de bu çıktı. Gerçi fiyatı henüz belli değil ama bir an için aynı fiyatta olur diye öngörüp, deneyimli arkadaşlardan ricam, mümkünse ybr 125 ile bunu bir kıyaslamalarıdır. Sizce hangisini almalı ? Uzun yol işine hangisi daha iyi gider o konuda özellikle görüş beklerim. Tşk ler şimdiden ....
-
29 Ağustos 2006, 19:15
#78
BBRR adlı üyeden alıntı
Honda bu modeli getirirse fuzili getirir ..cg 125 varken buna ne gerek varki...cg 125 de 120 km/h ye çıkıyo...Amaç ne cg 125 i küçük bulan buna fit olmazki ...
ayrıca eralp hocadan daha tatmin edici bir test beklerdim ..
yakıt sarfiyatını bile test etmeden yazmış..bir tek test verisi 3000 devirden itibaren tork artışı ..
Ben test konusunda Olcayı tek geçerim ..
aslında size katılmamak elde değil. ayrıca 3.000 devirden sonra iyi ivmeleniyor demiş. motorun devir göstergesi yoookkiii.
-
29 Ağustos 2006, 20:25
#79
Arkadaşlar insane, BBRR ne olur gerilmeyin..
Bir iki kere güzel birşey yapınca herkes güzel birşeyler bekliyor tabiki..
öncelikle
sevgili BBRR a;
Honda bu modeli getirirse fuzili getirir ..cg 125 varken buna ne gerek varki...cg 125 de 120 km/h ye çıkıyo...Amaç ne cg 125 i küçük bulan buna fit olmazki ...
cg 125 1970 lerin teknolojisini kullanan OHV dedigimiz alttan eksantrikli ve itecekli bir motora sahip.. İtecekli motorların en buyuk sorunu vibrasyon ve malesef CG 125 te vibrasyonlu bir motor. CBF 150 ise OHC yani üstten eksantrikli YBR den bile daha vibrasyonsuz çok sessiz çalışan bir motor. Bir çok kişi için önemli olmayabilir ama CG 125 te run-off switch yok, vites göstergesi yok, selektör düğmesi yok. Herşeyden önce CG 125 artık miyadını doldurmuş bir motor. 120 yapıyor olabilir. Jawa ceylan da 120 yapıyor. 120 yapabilmesi herşey değil ki. Yanlış mıyım?
ayrıca eralp hocadan daha tatmin edici bir test beklerdim ..
Bu konuda sonuna kadar haklısın ve sana katılıyorum.
Fakat atlanılan bir nokta var.. Ben o motoru sadece Honda fabrikasının içinde ve 15 dk kullandım. 15 DK da ne kadar ciddi bir test olabilir şu anki yayınladıklarımdan daha fazla?
Ayrıca ben sadece CBF 150 yi görmeye fotograf çekip gercek TR deki motoru yayınlamak için gittim. Kullanacagımı bilmiyordum. Çünkü herkes bi yerlerden CBF 150 fotografı koyuyorda ama dogru fotograflar değildi. Modeller ülkeden ülkeye farklılık gösterebilir. Nitekim öyle de olmuş, netteki CBF 150 fotgraflarında devir saati var ama bizimkinde yok. Seneye gelecek olanlarda olacakmış devir saati. bunu bir an önce yetişmesi için devir saatsiz getirmişler. Hepsi bir yana halime baksanıza, mokasne ayakkabı altımda, dizlik yok.Hanig test yazımda ben böyle gördünüz ki? Bu tes simultane yapılmış bir test.. Hatta test denmez.. Ben düzelteyim.. CBF 150 izlenimlerim sanırım bu şekilde koysaydım sorun olmayacaktı..
Ayrıca bu motorda plaka yok henuz. VE basın açıklaması ve tanıtımı dün yapıldı. Plaka çıkınca verecekler 4-5 gun bende kalacak o zaman gercek test yazısı olacak. Hyosunglar bende 10 gunden fazla kalmıştı. Varadero 20 gun kaldı, Suzuki 1 hafta kaldı. Yani 15 dk lık kullanımla 1 haftalık kullanımı nasıl bir tutabiliriz ki?
yakıt sarfiyatını bile test etmeden yazmış
15 dk ve bu 15 dk nın 13 dk sı 1. vites pistte giderek motosiklet kullanımı ile motorun sarfiyatını bilen bir adam var mı acaba bu dünyada çok merak ediyorum. Varsa ben motosiklet kullanmaktan vazgececeğim.
..bir tek test verisi 3000 devirden itibaren tork artışı
aslında size katılmamak elde değil. ayrıca 3.000 devirden sonra iyi ivmeleniyor demiş. motorun devir göstergesi yoookkiii
Sizce motosikletin torku sadece devir saatinden mi anlaşılır?
Adamlar bana HONDA merkezden gönderilen teknik verileri gösterdiler bilgisayarda. tork egrisi 3000 devirden sonra çok kararlı bir halde idi. Yani bu bilgiler kagıt üzerinden aktarıldı. Zaten devir saati olmasa bile ben motorun sesinden devrini aşağı yukarı tahmin edebiliyorum ve kagıttakileri dogrular şekildeydi. "Devir saati yok ki nerden anladın öyle oldugunu" gibi dalga gecici mesajlar okumak çok üzücü.
Kocaday,
Benim Hyosungla ilgili hiç bir yakın bağım yok. Suzuki de bana motor verdi BMW de, Honda da verdi. Ne yani hepsi ile yakın ilişkim var? Vay be neymişim ben yaw.. Ayrıca farketti iseniz her testimde hoşuma gitmeyen bir sürü şey yazıyorum. Yakın ilişkim olsa dahi eğer hoşuma gitmeyen veya yanlış birşey varsa yazarım. Bunun yakınlıkla uzaklaıkla alakası yok.. Bunun adı OBJEKTİFLİK tir. Ve mekanik testlerde olması gereken birşeydir.
Arkadaşlar ne kadar çok şey sorgulamışsınız hayret ettim valla. Yani bir güzellik yapalım motorun fotograflarını yayınlayalım dedik vallahi bir yalancı olmadıgımız vardı dicem o da olmuş zaten.. Neden hep yıkıcıyız Türk milleti olarak? Biraz yapıcı olmaya ne dersiniz?
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
-
29 Ağustos 2006, 21:30
#80
eralp teşekkürler ellerine sağlık...
eleştirmek için kafa yoracağımıza anlamak için kafa yorsak....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler