bende yeni aldım çok iyi nede olsa o bir honda
bende yeni aldım çok iyi nede olsa o bir honda
benzin bitti bitiordu. (yedek depoyu saymıyorum) 20 lira aldım 245 km yaptım ki uzun yolda bastım tam gaz ... şehir içinde de kullandım 120 km kadarını tekrar benzin aldım 19,50 ytl aldı fullendi ki 20 lira benzin aldıgımda fulleyememiştim. senin motor biraz fala yakmış . sanırım. bujisine filtresine bir baktırman lazım.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Km de 0,092 kruş yakyo benimki 2007 model 4850km de
dün 250 km yol yaptım 8,7 krş./km yaktı. Bunun 1/3ü şehir içi yoğun trafik, 1/3ü şehir dışı tam gaz, kalan 1/3 ü ise toprak ve yokuş yolda mümkün olan en hızlı şekilde (Bala-Kırıkkale arası yol çalışmaları sebebiyle bayağı kötü durumda). 2 kişi ile toplam 170 kg yük ile... çok başarılı bir motor. neredeyse yakmıyor. Maksimum yaptığı hız, devir kesici nedeniyle 115 km/sa. devir kesiciyi iptal ettirip 140 km/sa yaptığını söyleyenler var. Bu motorla 140 yapanın aklına şaşarım. Yazık etmesinler kendilerine.
"in the land of the blind, one eyed is the king..."
suan honda cbf 150 nın uretımı war demı o km ne kadar dır arkadaslar tam bı bılgısı olan warmı bıde honda cbr 125 ne kadar ???
arkadaşlar benim cbf 'm 1 yaşına daha gelmedi 6900 km de. şehir içinde sıkıştırmadan sakin kullanıyorum. 25 tl benzin ile 320 km yol yaptım. rodaj süresi bittikten sonra motoru açmak için çevre yolunda da 125 km/s hız gördüm.Ama motosikleti sıkıştırmanın anlamı yok kendi kendine 115 e çıkıyor.Bence ideal bi motosiklet
ya bikere cbf 150 olmasına rağmen çok fasla ince teker virjlara korkudan giremiyosun sen bu kadar ince tekerle 130 yapsan kafan rahat olmas asında 130da o kadar fena bi hızda deil dicem uzun yol ve motoru ömürlük alırım kullanırım dien varsa yanaşmasın tabi çareside var kalın teker takabiliosn arkaşım taktı bayada kalın ama hızı baya düşüo bnce kullnılacak motor deil
bu motosiklet şehir içi için tasarlanmış. Ayrıca yakın ilçelere gitmek için de iyi bi motosiklet. 150 cc den pek bişey beklememek lazım uzun yol için
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum.Şirket motoru.Yol tutuşu ve yakıt gayet iyi.Hıza gelince 150 cc de olması gerekenden fazla değil.150 zatlar zut larda aynı hızlara ulaşıyor.Motoru garantiden bi 25-30 bin km önce degişmiş olmasına ragmen 1500 km de 100 gr kadar yağ eksiltmekde ve bence tek eksisi bu şuan için.Yağ degişim aralıgım 3000 km de olsa bile anca bu kadar olmalı yada bu km lerde hiçolmamalı Daha yüksek km lerde aynı degişim aralıklarında bu eksiltmeyi yapan motorlar yok degil.Taşıdıgı markaya hızı,performansı ve yakıtı yakışsada yag eksiltmesi pek yakışmıyor.Motor parçalarının ucuzluğu kullanıcılarıbiraz serinletsede alacak olanların tek tereddüt etmeleri gereken konu bence.
CBF 150'de gazı kestiğiniz zaman ışık şiddeti azalıyormuş yani eski mobiletlerdeki gibi dinamoya bağlıymış.Bu durum ben cbf 150'yi düşünürken şimdi vazgeçmemi sağladı.Kullanıcıları acaba bu durumdan şikeyetçiler mi?Bir de yazın çok fazla yağ eksiltiormuş?Başka yerlerde okumuştum.ybr de bu iki sorun da yok.ama bu motorun görünüşü daha çok hoşuma gidiyor.
(K)aza (A)nında (S)eni (K)orur.
mondial 151 mi satıp cbf almak istiyorum bende. siyah süper gördümmü aklını başından alıyorr gibi duruyorr.. yinede bizlerde olduğu gibi üzmeden kullanabilirsen o da seni üzmez.
9700 km mondialimle yaptımm ben onu üzmedim oda beni üzmedii. olay bu-durr.. cbf- den
süper spotr bişr makine gibi asıl bırak asıl bırak sorunlarınada katlanmak ses çıkarmak yersizz. biniyorsan bakıcaksın kıskanıcaksın seviceksin sürüş sonrası bindiğin gibi tertemizz bırakıcaksın... bağırıyorsa ileri yırtınıyorsa geri tatlı tatlı yerlere akıcaksınn sevmek kadar güzel bişey varmı.. cbf-150 yi ve kullanan arkadaşlar şuan markajımda.. hoş bir alett.
benim kalbimi kıpırdatıyorr.. aşk bu mu ....galiba.. fakat dediğim gibi mondialim ilk 0 motorumda öyle.. beni hala götürüyorr onuda çok seviyorum ama aynı kalp te iki aşk fazla
geliyorrr... kalite kallavi fiyat cuzzi görüntü o biçimm vs.. tebrik ederim hondayı. güzel güzell.. vitesli olarak sürmeyi özledim apış arasına sıkıştırıp hissetmeyi özledim yüksek tekeri kasis kolik geçişleri özledim konuşturmayın beniiiiiiiiiiiiii... kısa teker sandalyede yolculuk biraz farklı geldii. tavladı beni kerata çok oldu haydi hayırlısı.. satarsam yine görüşürüzz olay budurr.. 2 haftadırr cbf-150 sürüyorum yürürken varmı böyle... işte öyle..
motor sevgi işidirr.. seven uğraşır. uğraşmaktan yapmaktan bişeyler takıp izlemekten hoşlanırr.. haaa bin bin patlatınca 2 civata gevşeyince kontrol yok seyir halinde sesini dinlemek yok.. işte şöyle böyle.. olmazz.. neyse çok hoşş artıları ve eksileri herkeze ve her keseye göre değişir bana da öyle.. başta param olsaydı tabiki honda derdim ama
hondanın h sine yaklaşamayınca.. böyle.. sempatik geçişler tecrübeyle ve zamanla kazanılıyormuşş..
topic hızlansın yazı olsun namındann inleyen nağmelerrrrrrrrrrrr bitmezz bu sevgii.selamlar..
Arkadaşlar ybr 125 vardı sattım kronik stop etme problemi vardı. Aslında cbf250 düşünüyorum ama bana çok güçlü geldi bu makineler. CBF 150 nasıl? YBR ile kıyaslayacak olursak kronik sorunları var mı? Piyasada ybr kadar tutulmamasının nedeni ne olabilir?
Kafama yatarsa alacağım bir tane cbf 150..
kcotur:3 sene ybr kullanmış ve iki aydır (şirkete ait)cbf 150 kullanan biri olarak görüşüm izlenimlerim şöyle.Kullandıgım motorda metzeler lastik mevcut.Ve yanılmıyorsam yaklaşık 20*25 bin km önce motoru garantiden degişti.Yol tutuşu ybr den iyi gibi.yakıt ybr ile daha hızlı olmasına ragmen(ybr de ortalama maksimium sürat 100 dersek iyi açılsada açılmasada ki 120 yi görenleri yok degil hatta daha fazlasını.bendeki yokuş aşagı max 115 km görüyordu.CBF de %98 i genel 120 yi görüyor.)aynı gibi.Sanki büyük cc den uzun yolda yakıt düşüyor.arabalardaki gibi.Kuryeyim ve mecburen e-5 yada tem e cıktıgımda 100-120 arası yokuş aşagı veya rüzgar ittiriyorsa redline layıp gaz keserek yani tarfikte durmadıgımızdan yakıt için hep uzunyol ortalaması söylemiş olayım:ybr ile yakıt bana göre aynı.Titreşim tam puan.tek kronik sorunu çabuk rektefeye gelmesi dolayısı ile yag yakmaya çok çabuk başlaması.Şu an 1500 km de 150-gram net eksiltiyor.Bendeki ybr 140 bin km de ve anca o kadar eksiltiyor.Cbf motor konusunu tekrar ele almalı.Motoru bittiginde rektefe yapmıyorlar genelde,yeni silindir pidton takılıyor.Aslında yeni yerine sıkı rektefe yaptırmış olan birisi varsa(ben daha performaslı olacagına inanıyorum hızlanma -yakıt- ve yağ yakma farklı olabilir) Görüşlerini almak lazım.Fakat belirteyim gözüm ybr 250 de.Kolay gelsin..
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Eski silindirin tornada talaş kaldırılarak bir büyük çapa geçmesi rektefe demek.Silidiri yeni takınca yeni silindir oluyor.Yani yeni motor yaptırsımın % 90 ı rektefe yapılmış oluyor.Sıfır motor yaptırdım(satılırken söylenir.aslında rektefe yaptırmıştır piston yenidir,gömlek eski.)Kolay gelsin.
abicim ybr 250 tam senlik bi motor zaten o moorla sen 250 bin km rektefe olmadan gidersin..... yanlişsam söyle
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 PM ----------
Abi rektefe demek silindirin belli bi miktar taşlanmasi ve ona göre orjinalinden 1 numara büyük piston sekman takılması demek degilmidir....ben böyle biliyorum....Ustalar düzeltsin...Bence hondanin yaptigi rektefe degil direk sıfırlamak
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)