Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 yi bizzat kendim denedim.. [test]

    REKLAM ALANI
  1. #381
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    bende yeni aldım çok iyi nede olsa o bir honda


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #382
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı eguvere adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende cbf 150 yi 1 buçk aydır kullanıyorm. Gayet memnunun. Ama yakıt konusunda biraz fazlacamı yaktı nedir anlamadım. Bir depo benzin dolduruyorum 20 tl ye. Yaklaşık 190 km yol gidiyorm. Ama yedek depo hariç. Sanıyorum yedek depoyla beraber bi 50 km daha gitse çnkü 2,3 ltreymiş yedek deposu toplamda 240 km yol yapıyor. Bu arada performans olarak gerçekten çok iyi. En kral yokuşta iki kişi durduk kalktık banamısın demedi valla. Çatır çutur çıktık yokuşları. Hız konusunda e5te bi test yaptım 110 nu geçemedim. Ya motor yolunu aldıkça hızlanıyor yavaş yavaş. Yada Cbf 150 110 km hızı geçmiyor... Herkese kazasız belasız iyi sürüşler arkadaşlar....
    benzin bitti bitiordu. (yedek depoyu saymıyorum) 20 lira aldım 245 km yaptım ki uzun yolda bastım tam gaz ... şehir içinde de kullandım 120 km kadarını tekrar benzin aldım 19,50 ytl aldı fullendi ki 20 lira benzin aldıgımda fulleyememiştim. senin motor biraz fala yakmış . sanırım. bujisine filtresine bir baktırman lazım.
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  3. #383

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Km de 0,092 kruş yakyo benimki 2007 model 4850km de

  4. #384
    HTBAYDAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yerleşik hayata geçince yeniden olacak...
    dün 250 km yol yaptım 8,7 krş./km yaktı. Bunun 1/3ü şehir içi yoğun trafik, 1/3ü şehir dışı tam gaz, kalan 1/3 ü ise toprak ve yokuş yolda mümkün olan en hızlı şekilde (Bala-Kırıkkale arası yol çalışmaları sebebiyle bayağı kötü durumda). 2 kişi ile toplam 170 kg yük ile... çok başarılı bir motor. neredeyse yakmıyor. Maksimum yaptığı hız, devir kesici nedeniyle 115 km/sa. devir kesiciyi iptal ettirip 140 km/sa yaptığını söyleyenler var. Bu motorla 140 yapanın aklına şaşarım. Yazık etmesinler kendilerine.
    "in the land of the blind, one eyed is the king..."

  5. #385

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı HTBAYDAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün 250 km yol yaptım 8,7 krş./km yaktı. Bunun 1/3ü şehir içi yoğun trafik, 1/3ü şehir dışı tam gaz, kalan 1/3 ü ise toprak ve yokuş yolda mümkün olan en hızlı şekilde (Bala-Kırıkkale arası yol çalışmaları sebebiyle bayağı kötü durumda). 2 kişi ile toplam 170 kg yük ile... çok başarılı bir motor. neredeyse yakmıyor. Maksimum yaptığı hız, devir kesici nedeniyle 115 km/sa. devir kesiciyi iptal ettirip 140 km/sa yaptığını söyleyenler var. Bu motorla 140 yapanın aklına şaşarım. Yazık etmesinler kendilerine.
    Aynen katılıyorum +1

  6. #386
    omur.38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2009
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    bajaj-boxer
    suan honda cbf 150 nın uretımı war demı o km ne kadar dır arkadaslar tam bı bılgısı olan warmı bıde honda cbr 125 ne kadar ???

  7. #387

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    HONDA CBR 125
    Alıntı omur.38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    suan honda cbf 150 nın uretımı war demı o km ne kadar dır arkadaslar tam bı bılgısı olan warmı bıde honda cbr 125 ne kadar ???
    CBF 150'nin üretimi devam ediyor, şu an KDV&ÖTV dahil 3.960 TL,
    CBR 125 'de 5.250 TL, ikinci elleri ise durumuna göre 2.850-4000 arası ortalama..
    Bir at, dört nal, sekiz kahkaha, döner de döner dünya..

  8. #388
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    arkadaşlar benim cbf 'm 1 yaşına daha gelmedi 6900 km de. şehir içinde sıkıştırmadan sakin kullanıyorum. 25 tl benzin ile 320 km yol yaptım. rodaj süresi bittikten sonra motoru açmak için çevre yolunda da 125 km/s hız gördüm.Ama motosikleti sıkıştırmanın anlamı yok kendi kendine 115 e çıkıyor.Bence ideal bi motosiklet

  9. #389

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    Alıntı -ibrahim- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim cbf 'm 1 yaşına daha gelmedi 6900 km de. şehir içinde sıkıştırmadan sakin kullanıyorum. 25 tl benzin ile 320 km yol yaptım. rodaj süresi bittikten sonra motoru açmak için çevre yolunda da 125 km/s hız gördüm.Ama motosikleti sıkıştırmanın anlamı yok kendi kendine 115 e çıkıyor.Bence ideal bi motosiklet
    kesinlikle bu yakıta göre ideal.
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  10. #390

    Üyelik
    01 Mayıs 2009
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    cbf 150
    ya bikere cbf 150 olmasına rağmen çok fasla ince teker virjlara korkudan giremiyosun sen bu kadar ince tekerle 130 yapsan kafan rahat olmas asında 130da o kadar fena bi hızda deil dicem uzun yol ve motoru ömürlük alırım kullanırım dien varsa yanaşmasın tabi çareside var kalın teker takabiliosn arkaşım taktı bayada kalın ama hızı baya düşüo bnce kullnılacak motor deil

  11. #391
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    bu motosiklet şehir içi için tasarlanmış. Ayrıca yakın ilçelere gitmek için de iyi bi motosiklet. 150 cc den pek bişey beklememek lazım uzun yol için

  12. #392

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Yaklaşık bir aydır kullanıyorum.Şirket motoru.Yol tutuşu ve yakıt gayet iyi.Hıza gelince 150 cc de olması gerekenden fazla değil.150 zatlar zut larda aynı hızlara ulaşıyor.Motoru garantiden bi 25-30 bin km önce degişmiş olmasına ragmen 1500 km de 100 gr kadar yağ eksiltmekde ve bence tek eksisi bu şuan için.Yağ degişim aralıgım 3000 km de olsa bile anca bu kadar olmalı yada bu km lerde hiçolmamalı Daha yüksek km lerde aynı degişim aralıklarında bu eksiltmeyi yapan motorlar yok degil.Taşıdıgı markaya hızı,performansı ve yakıtı yakışsada yag eksiltmesi pek yakışmıyor.Motor parçalarının ucuzluğu kullanıcılarıbiraz serinletsede alacak olanların tek tereddüt etmeleri gereken konu bence.

  13. #393
    emir27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa-İstanbul
    CBF 150'de gazı kestiğiniz zaman ışık şiddeti azalıyormuş yani eski mobiletlerdeki gibi dinamoya bağlıymış.Bu durum ben cbf 150'yi düşünürken şimdi vazgeçmemi sağladı.Kullanıcıları acaba bu durumdan şikeyetçiler mi?Bir de yazın çok fazla yağ eksiltiormuş?Başka yerlerde okumuştum.ybr de bu iki sorun da yok.ama bu motorun görünüşü daha çok hoşuma gidiyor.
    (K)aza (A)nında (S)eni (K)orur.

  14. #394

    Üyelik
    06 Nisan 2006
    mondial 151 mi satıp cbf almak istiyorum bende. siyah süper gördümmü aklını başından alıyorr gibi duruyorr.. yinede bizlerde olduğu gibi üzmeden kullanabilirsen o da seni üzmez.
    9700 km mondialimle yaptımm ben onu üzmedim oda beni üzmedii. olay bu-durr.. cbf- den
    süper spotr bişr makine gibi asıl bırak asıl bırak sorunlarınada katlanmak ses çıkarmak yersizz. biniyorsan bakıcaksın kıskanıcaksın seviceksin sürüş sonrası bindiğin gibi tertemizz bırakıcaksın... bağırıyorsa ileri yırtınıyorsa geri tatlı tatlı yerlere akıcaksınn sevmek kadar güzel bişey varmı.. cbf-150 yi ve kullanan arkadaşlar şuan markajımda.. hoş bir alett.
    benim kalbimi kıpırdatıyorr.. aşk bu mu ....galiba.. fakat dediğim gibi mondialim ilk 0 motorumda öyle.. beni hala götürüyorr onuda çok seviyorum ama aynı kalp te iki aşk fazla
    geliyorrr... kalite kallavi fiyat cuzzi görüntü o biçimm vs.. tebrik ederim hondayı. güzel güzell.. vitesli olarak sürmeyi özledim apış arasına sıkıştırıp hissetmeyi özledim yüksek tekeri kasis kolik geçişleri özledim konuşturmayın beniiiiiiiiiiiiii... kısa teker sandalyede yolculuk biraz farklı geldii. tavladı beni kerata çok oldu haydi hayırlısı.. satarsam yine görüşürüzz olay budurr.. 2 haftadırr cbf-150 sürüyorum yürürken varmı böyle... işte öyle..
    motor sevgi işidirr.. seven uğraşır. uğraşmaktan yapmaktan bişeyler takıp izlemekten hoşlanırr.. haaa bin bin patlatınca 2 civata gevşeyince kontrol yok seyir halinde sesini dinlemek yok.. işte şöyle böyle.. olmazz.. neyse çok hoşş artıları ve eksileri herkeze ve her keseye göre değişir bana da öyle.. başta param olsaydı tabiki honda derdim ama
    hondanın h sine yaklaşamayınca.. böyle.. sempatik geçişler tecrübeyle ve zamanla kazanılıyormuşş..
    topic hızlansın yazı olsun namındann inleyen nağmelerrrrrrrrrrrr bitmezz bu sevgii.selamlar..

  15. #395

    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Arkadaşlar ybr 125 vardı sattım kronik stop etme problemi vardı. Aslında cbf250 düşünüyorum ama bana çok güçlü geldi bu makineler. CBF 150 nasıl? YBR ile kıyaslayacak olursak kronik sorunları var mı? Piyasada ybr kadar tutulmamasının nedeni ne olabilir?
    Kafama yatarsa alacağım bir tane cbf 150..

  16. #396

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    kcotur:3 sene ybr kullanmış ve iki aydır (şirkete ait)cbf 150 kullanan biri olarak görüşüm izlenimlerim şöyle.Kullandıgım motorda metzeler lastik mevcut.Ve yanılmıyorsam yaklaşık 20*25 bin km önce motoru garantiden degişti.Yol tutuşu ybr den iyi gibi.yakıt ybr ile daha hızlı olmasına ragmen(ybr de ortalama maksimium sürat 100 dersek iyi açılsada açılmasada ki 120 yi görenleri yok degil hatta daha fazlasını.bendeki yokuş aşagı max 115 km görüyordu.CBF de %98 i genel 120 yi görüyor.)aynı gibi.Sanki büyük cc den uzun yolda yakıt düşüyor.arabalardaki gibi.Kuryeyim ve mecburen e-5 yada tem e cıktıgımda 100-120 arası yokuş aşagı veya rüzgar ittiriyorsa redline layıp gaz keserek yani tarfikte durmadıgımızdan yakıt için hep uzunyol ortalaması söylemiş olayım:ybr ile yakıt bana göre aynı.Titreşim tam puan.tek kronik sorunu çabuk rektefeye gelmesi dolayısı ile yag yakmaya çok çabuk başlaması.Şu an 1500 km de 150-gram net eksiltiyor.Bendeki ybr 140 bin km de ve anca o kadar eksiltiyor.Cbf motor konusunu tekrar ele almalı.Motoru bittiginde rektefe yapmıyorlar genelde,yeni silindir pidton takılıyor.Aslında yeni yerine sıkı rektefe yaptırmış olan birisi varsa(ben daha performaslı olacagına inanıyorum hızlanma -yakıt- ve yağ yakma farklı olabilir) Görüşlerini almak lazım.Fakat belirteyim gözüm ybr 250 de.Kolay gelsin..

  17. #397
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı piranha dört adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kcotur:3 sene ybr kullanmış ve iki aydır (şirkete ait)cbf 150 kullanan biri olarak görüşüm izlenimlerim şöyle.Kullandıgım motorda metzeler lastik mevcut.Ve yanılmıyorsam yaklaşık 20*25 bin km önce motoru garantiden degişti.Yol tutuşu ybr den iyi gibi.yakıt ybr ile daha hızlı olmasına ragmen(ybr de ortalama maksimium sürat 100 dersek iyi açılsada açılmasada ki 120 yi görenleri yok degil hatta daha fazlasını.bendeki yokuş aşagı max 115 km görüyordu.CBF de %98 i genel 120 yi görüyor.)aynı gibi.Sanki büyük cc den uzun yolda yakıt düşüyor.arabalardaki gibi.Kuryeyim ve mecburen e-5 yada tem e cıktıgımda 100-120 arası yokuş aşagı veya rüzgar ittiriyorsa redline layıp gaz keserek yani tarfikte durmadıgımızdan yakıt için hep uzunyol ortalaması söylemiş olayım:ybr ile yakıt bana göre aynı.Titreşim tam puan.tek kronik sorunu çabuk rektefeye gelmesi dolayısı ile yag yakmaya çok çabuk başlaması.Şu an 1500 km de 150-gram net eksiltiyor.Bendeki ybr 140 bin km de ve anca o kadar eksiltiyor.Cbf motor konusunu tekrar ele almalı.Motoru bittiginde rektefe yapmıyorlar genelde,yeni silindir pidton takılıyor.Aslında yeni yerine sıkı rektefe yaptırmış olan birisi varsa(ben daha performaslı olacagına inanıyorum hızlanma -yakıt- ve yağ yakma farklı olabilir) Görüşlerini almak lazım.Fakat belirteyim gözüm ybr 250 de.Kolay gelsin..
    Rektefe demek zaten silindir pistonun değişmesi demek...... Onlar değişmeden nasıl rektefe yapılıyor merak ettim şimdi....

    Eğer silindir piston değişmeden yapılıyorsa kaç km gidiyor onu da merak ettim.....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  18. #398

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Eski silindirin tornada talaş kaldırılarak bir büyük çapa geçmesi rektefe demek.Silidiri yeni takınca yeni silindir oluyor.Yani yeni motor yaptırsımın % 90 ı rektefe yapılmış oluyor.Sıfır motor yaptırdım(satılırken söylenir.aslında rektefe yaptırmıştır piston yenidir,gömlek eski.)Kolay gelsin.

  19. #399
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı piranha dört adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kcotur:3 sene ybr kullanmış ve iki aydır (şirkete ait)cbf 150 kullanan biri olarak görüşüm izlenimlerim şöyle.Kullandıgım motorda metzeler lastik mevcut.Ve yanılmıyorsam yaklaşık 20*25 bin km önce motoru garantiden degişti.Yol tutuşu ybr den iyi gibi.yakıt ybr ile daha hızlı olmasına ragmen(ybr de ortalama maksimium sürat 100 dersek iyi açılsada açılmasada ki 120 yi görenleri yok degil hatta daha fazlasını.bendeki yokuş aşagı max 115 km görüyordu.CBF de %98 i genel 120 yi görüyor.)aynı gibi.Sanki büyük cc den uzun yolda yakıt düşüyor.arabalardaki gibi.Kuryeyim ve mecburen e-5 yada tem e cıktıgımda 100-120 arası yokuş aşagı veya rüzgar ittiriyorsa redline layıp gaz keserek yani tarfikte durmadıgımızdan yakıt için hep uzunyol ortalaması söylemiş olayım:ybr ile yakıt bana göre aynı.Titreşim tam puan.tek kronik sorunu çabuk rektefeye gelmesi dolayısı ile yag yakmaya çok çabuk başlaması.Şu an 1500 km de 150-gram net eksiltiyor.Bendeki ybr 140 bin km de ve anca o kadar eksiltiyor.Cbf motor konusunu tekrar ele almalı.Motoru bittiginde rektefe yapmıyorlar genelde,yeni silindir pidton takılıyor.Aslında yeni yerine sıkı rektefe yaptırmış olan birisi varsa(ben daha performaslı olacagına inanıyorum hızlanma -yakıt- ve yağ yakma farklı olabilir) Görüşlerini almak lazım.Fakat belirteyim gözüm ybr 250 de.Kolay gelsin..
    abicim ybr 250 tam senlik bi motor zaten o moorla sen 250 bin km rektefe olmadan gidersin..... yanlişsam söyle

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 PM ----------

    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rektefe demek zaten silindir pistonun değişmesi demek...... Onlar değişmeden nasıl rektefe yapılıyor merak ettim şimdi....

    Eğer silindir piston değişmeden yapılıyorsa kaç km gidiyor onu da merak ettim.....
    Abi rektefe demek silindirin belli bi miktar taşlanmasi ve ona göre orjinalinden 1 numara büyük piston sekman takılması demek degilmidir....ben böyle biliyorum....Ustalar düzeltsin...Bence hondanin yaptigi rektefe degil direk sıfırlamak
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  20. #400
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi rektefe demek silindirin belli bi miktar taşlanmasi ve ona göre orjinalinden 1 numara büyük piston sekman takılması demek degilmidir....ben böyle biliyorum....Ustalar düzeltsin...Bence hondanin yaptigi rektefe degil direk sıfırlamak
    Doğru biliyon arkadaş karıştırmış.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler