Jinlun JL150-5 CLASSIC [test]
Reklamlar
-
15 Ağustos 2006, 14:59
#1
Süper Moderatör
Boyu 2160 mm
Genişliği 815 mm
Yüksekliği 1090 mm
Yerden Yüksekliği 140 mm
Ağırlığı 130 kg
Max.Taşıma Kapasitesi 150 kg
Fren Sistemi Ön Disk,Arka Kampana
Motor JL 162 FMJ
Motor Tipi 4 Zamanlı Tek Silindir
Silindir Tipi Vertical
Piston Deplasmanı 149.5 cc
Kompresyon 9.0:1
Max.Tork 9,8/7000
Max.Hız 90 Km
Ateşleme Sistemi C.D.I.
Çalıştırma Elden ve ayaktan Marşlı
Soğutma Sistemi Hava Soğutmalı
Şanzıman 5 Vites
Akü 12 V - 7 Ah
Yakıt Tankı Kapasitesi 10 lt
Ortalama yakıt Tüketimi 2.5 lt / 100 Km
Jinlun Classic 150 öncelikle hoş görüntüsü ve göze hitap eden klasik Suzuki Marauder çizgileriyle dikkati çekiyor. Aracın ön cam, sisybar gibi aksesuarlarının da standart oluşuyla dışarıdan görünüşü de dolu dolu duruyor. Bence orjinal çantalar olmadan daha hoş gözüküyor, birde heybe atılsa üstüne tamam derim...
Öncelikle motorun 150 cc olduğu da göz önüne alınınca, çok fazla şey de beklememek gerekiyor, fakat kalkışlarda gaz elciğini biraz daha cömert cevirmeniz gerektiğini motor size hemen hatırlatıyor. Yolcuyla birlikte bindiğinizde ise, konfordan çok şey kaybetmemekle birlikte, performansta çektiği sıkıntıları da size hissettiriyor.Kalkışlarda biraz daha ağır kalmasının yanı sıra son hızda da gözle görülür bir azalma yaşanıyor. Tek kişiyken 115’e kadar çıkan gösterge, ikinci kişi varken 95-100 km/h sınırını geçmemekte diretiyor.
Jinlun Classic 150’nin ulaştığı bu 115 km/h hız değerinde rahatsızlık verebilecek bir titreşim söz konusu, ve bu titreşim her hızda, her devirde varlığını belli etse de özellikle 80 km/h çizgisinden sonra hissedilirliğini artırarak size limitleri zorlamaya başladığınızı hatırlatıyor.
Yokuşlarda ise beklendiği gibi performansta kendisini az da olsa hissettiren bir kayıp söz konusu.Fakat bu kayıp çok ciddi bir sorun teşkil etmiyor, hem yokuş çıkıp hem araç sollamak gibi planlarınız varsa, bunu biraz engelliyor o kadar.
Bir chopper modelden beklenecek standart viraj kabiliyeti bu motorda da mevcut. Trafikte aralardan sıyrılmak çok kolay olmasa da yoldaki virajları gayet rahat dönebiliyor, uygun alanda yapılan manevralarda zorluk çıkartmıyor.
Motosikletin hem sürücü hem de sürücü selesi kendinden bekleneni veriyor. Sisybar yolcular için daha rahat ve daha güvenli bir sürüş sunuyor. Çıkabilen ön selenin altındaki bölmeye eldiven vs. gibi ufak tefek şeylerinizi de koyabilirsiniz.
Göstergeler sade ve şık ama devir saatinin olmaması bir eksiklik.
Reklamlar
-
15 Ağustos 2006, 15:33
#2
İlginç ve güzel bi motosiklet keeway sl 150 ye göre nasıl bakalım test sonuncuna benim hoşuma gitmiyor değil diğer çinlilerden biraz daha iyi gibi duruyor
-
15 Ağustos 2006, 15:42
#3
kasa olarak keeway den güzel ama kalite ve motor özellikleri olarak keeway le boy ölçüşemedi.
-
15 Ağustos 2006, 15:49
#4
alet çantasız çok güzel görünüyor ve buna aldanıp geçen sene aldım 2600ytl ye ama 1 hafta binmeden hemen geri sattım niyemi hiç memnun kalmadım kasası çok ağır geliyor 150cc motor kasayı taşıyamıyor bir de 2 kişi bindimi nakavt oluyor en ufak bir rampada kalması için çok yırtınıyor yanii demek istediğim b para etmez kullananlara saygısızlık etmek istemem bu benim görüşüm .
-
15 Ağustos 2006, 23:47
#5
benim herkle aynı galiba. gerçi benimki 250 cc ama aynı markanın aynı şasili 150 cc versiyonu da var.
jinlunun herkten farkı jant ve yan çanta tasarımı görebildiğim kadarıyla.
test sonuçlarını merakla bekliyorum...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
19 Ağustos 2006, 12:42
#6
Testi yapılmış birazcık eksik ama
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
21 Ağustos 2006, 01:04
#7
Yolcu selesi fena değil , Mondial 250MCT örnek alsın kendine !
-
dikkatle incelediğimde benim motorlada hemen hemen görünüş olarak aynı
kinroad 150 de + olarak digital vites göstergesi,digital benzin göstergesi,cep telefonu uyarı mekanizması,devir göstergesi turbo aksamı bulunmakda
-
bende 250cc var ve 7300 km oldu hiç bir problem yaşamadım
burda dikkat edilecek bir konu var ki rodaj ve hız
rodaj da motoru üzmeden yaparsan ve race yada naked bir makinadan ayırıp gerçek anlamda gezinti motoru olduğunu unutmazsan
inan ki daha çook km götürür
eksileri ve artıları mevcut şu anda en çok satılan çinli parçaları ucuz bakımı kolay servis sıkıntısı benim bulunduğum yerde yok.
gerçi bakımlar haricinde servisle pek işim olmuyor ama yinede varlığını bilmek insanı rahatlatıyor.
\'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE\'
İ.E.T.T GERİ DÖNDÜ,YAŞASIN AKBİL
-
aslında jinlunla ilgili bir topic vardı ama kullanıclar nerde bilmiyorum topic göçtü kaldı
birde arkadaşlar bişey sormak istiyorum bilen varsa cevaplarsa sevinicem bu motorlarda hem 150 lik lerde hem 250 liklerde -5 yada -7 yazıyor farkı nedir bir türlü çözemedimde)
ya arkadaşlar nerede bu jinluncular ya
rüzgarınla sarıl bana hayallerim üşümeden
-
bilgiler için teşekkürler bu modeli alırken 33 kere düşünücem
-
15 Temmuz 2007, 19:17
#12
-
15 Temmuz 2007, 19:34
#13
Moderatör
Dikkat hortlak vaar...
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
motoshow 2008 fuarında jinlun 150 cc lik olanının üzerinde 2050ytl gibi bir fiyat vardı 2007 model sıfır modellerin fiyatıymıs bu fiyata bu motor alınır mı yorum ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler
merhaba danışmak istediğim bir konuda şudur ki motoshow 2008 fuarında jinlun standında 150 cc lık motorun fiyatını 2050 ytl 250 cc olanının fiyatınıda 3050 ytl olarak gördüm ve yetkiliye nedenini sordum 2008 modeller piyasaya gelmiş ellerinde kalan 2007 cıkışlı makinaları bu fiyata satıyorlarmıs sizce bu fiyata alınır mı aklımı kurcalıyor ama bir anlamda güvenemiyorumda:S
ayriyetten yetkili kendisinin 150 cc liğini kullandığını gayet keyifli olduğunu söyledi. ve şiddetle tafsiye etti.servisini sorduğumda ayriyetten suzuki servisiymişler dediki suzuki motorları tamir eden ustalar ile jinlun motoru tamir eden ustalar aynıymış.bilemem artıkaslında sıcak bakılabilir sizin yorum ve görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler
-
2006 model motor stoklarının eritilmesi için fiyatların aşağı çekildiği ve 150-5 motorun gayet keyifli olduğu doğru. Ancak servis konusunda ya bir yanlış anlama ya da yanlış ifade var. Suzuki servisi olmanın Jinlun kullanana bir faydası yok. Jinlun 2000 yılına kadar Suzuki nin fason üreticisi idi ve Marauder modelini üretmesi de oradan geliyor. Motorun fiyatı da, kendisi de iyi, yedek parçası da var. Ancak beklentin yüksekse ve benzeri Japonlar ile karşılaştıracaksan alma. 150-5'in motoru 250-5'in motorundan daha iyi ve sorunsuzdur.
-
-
Fiyat Ne kadar?
Dostum öncelikle hayırlı olsun.Kazasız sürüşler,ne kadara mal oldu motor?
Akrebi Akrep Yapan Zehiridir
-
02 Haziran 2008, 18:35
#18
ben 150 lik modelden birbuçuk ay önce 2200 e (peşin) kadıköy v-motoycle den aldım motor 2006 model ama sıfır idi. şu an için motorumdan memnunum çok şık duruyor ama hız yapan bir motor değil ,yeri geliyor scoter lar bile solluyor. şuan 1500 km ye yaklaştı yakında servise bakıma götürücem. yakıt tüketimine gelince depoya koyduğum 12 lt benzinle şu an ki fiyat ile 42 ytl ye 450 km küsür yol gidiyorum , bu yaptığım km lerde arkamda muhakkak artçım oluyor toplam 150 motor + 95 ben + 65 artçım 310 kilo ile istanbulun trafiğinde gidiyoruz, dediğim gibi yakıt konusunda mükkemmel ama performanstan pek bişey beklemeyin şunu da belirtiyim ben motorumu üzmeden kullanırım ve şimdiye kadar asla tam gaz vermedim 80 km/hız ile çok güzel ve titreşimsiz bir şekilde gidiyorum. nasip olursa istanbuldan manisanın soma ilçesine gidicem toplam 448 km yolda başıma işallah bi şey gelmez
Motor kullanmak gerçekten çok güzel bir zevk imiş.ileride işallah 600 cc lik bi choppers alırımm
-
18 Temmuz 2008, 06:59
#19
leonine adlı üyeden alıntı
bende 250cc var ve 7300 km oldu hiç bir problem yaşamadım
burda dikkat edilecek bir konu var ki rodaj ve hız
rodaj da motoru üzmeden yaparsan ve race yada naked bir makinadan ayırıp gerçek anlamda gezinti motoru olduğunu unutmazsan
inan ki daha çook km götürür
eksileri ve artıları mevcut şu anda en çok satılan çinli parçaları ucuz bakımı kolay servis sıkıntısı benim bulunduğum yerde yok.
gerçi bakımlar haricinde servisle pek işim olmuyor ama yinede varlığını bilmek insanı rahatlatıyor.
bende yeni aldım henüs 3200 de 150cc bir kaza dışında sadece bakımlara gidiyorum servise istanbulda 4 tane servisi var.
bence çin motorları arasında en iyilerden, regal raptorla kıyaslamıyorum tabiki haşa
BraveColin adlı üyeden alıntı
Dostum öncelikle hayırlı olsun.Kazasız sürüşler,ne kadara mal oldu motor?
ruhsat vs toplam 2.5 diyelim
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
18 Temmuz 2008, 12:26
#20
bi arkadaşımda vardı, memnun değildi hiç ve kanuni tigerle değiştirdi, ben kullanmadım ama motorunun uzun yola gelmediğini söylüyor.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler