Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kanuni Motocar 200 [test]

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    yani sen 350 cc lik bir motora yarım ton yük attın ve birde yeminden şikayetçisin motoruna haksızlık yapıyorsun bence o motor hakkını alıyor senden



    neysem soruna cevap vereyim çünkü forumda bendenbaşka kimsede motocar yok

    şimdi senin motor sanırım 150 kg falandır birde sepet var tabi 0da 50 kg gelse yük ve senle berbaer 700 kg yapar bu da çok fazla bir ağırlık demektir

    motocar 130 kg yani aralarında fazla bir fark yok asıl fark kalite ve kapasitede

    şöyleki kanuni motosikletlerinin belkide en sağlam motoru bu ama senin motorun kadar kaliteli olmadığına adım gibi eminim o yukle gider gitmesine de bir gider iki gider üçüncüyü sanmıyorum ya şanzıman ya motor ya başka bişi bozulabilir

    ben bu motorla iki kişi artı epey bir yükle dağ tepe dere bayır son gaz otoban geziyorum sorun cıkartmıyor ve bugunun parası ile de kilometrede 10 ykr yakıyor yani 3.3lt/100 km cok rahat ve hiç kısmıyorum allah ne verdiyse basıyorum çekişi cok cok iyi düz yol veya rampa farketmiyor 80-100 seyahat hızı bol rüzgarlı havada bile değişmiyor ama ne diyeyim ben olsam bu motora sepet takarım ama o kadar ağırlık atmam

    gitmez demiyorum gider hemde canavar gibi gider ama sağlamlık o motor kadar olmaz ha bide ekonomik olur bu motor sen diyorsanki herzaman olmuyor boyle ağırlık genelde 200-300 kg o zaman no problem hergün yukle o yuku


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    merak ettiğiniz bişi varsa sorun detaylı bilgi verebilirim.
    Merhaba harbitürk.

    bu motorun şanzıman düzenini merak ettim.
    benim motorlarda 1. vites aşağı, 2-3-4-5 yukarı. bu da aynı düzenmde mi? (vites levyesinin yapısı, honda cgl gibi olduğu için bu soru oluştu bende. cgl'nin vitesleri bizimkilerin tersidir, ve alışması zordur.)

    bir de, oturuş şekli önemli benim için.

    ybr'de rahatsızım. hafif öne eğilerek kullanıyorum ve peg-sele arası bacak boyuma yetmiyor, bir nevi motor altımda kayboluyor.
    kt'de biraz daha dik oturuyorum ve biraz daha rahatım.
    zongshen ise, tam benim kalemim. uzun-kısa yolculuk farketmiyor. peg-sele mesafesi ve açısı çok uygun. dik pozisyonda hiç yorulmuyorum.

    boy ve kilonu da belirterek, oturuş pozisyonu hakkında bilgi verirsen sevinirim.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  3. #43
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    şanzıman aşağı 1 yukarı boş yukarı2 yukarı3yukarı4yukarı5

    hatta tamircinin dediğine göre şanzıman titanla aynı imiş bütün parçaları buna uyar diyor neyse


    benım boy 1.80 kilo 88

    bu motor senin saydığın motorların hepsinden yuksek duğrduğum zaman her iki ayağım yere anca basıyor hafif bir tarafa yatsam diğerinin uçlarına basmam gerekiyor

    ayrıca oturuş pozisyonu cok rahat tam dik vaziyette kullanabiliyorsun ama cok az eğilerek daha da rahat oluyor uzun yolda sorun olmuyor bel ağrısı falan kesinlikle yok yanlız dik olduğun için rüzgarı tam olarak alıyorsun bu da yelken vazifesi yapıyor ve hem hızın kesiliyor hemde dengen bozulabılıyor ( cok rüzgarlı ve şehirlerarası yolda bu oluyor) şehir içinde sorun yok

    başka sorun varmı ?

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2007
    Şehir
    antalya
    bende war motocar 200 çok süper bi motor bence bunun üstüne yokk ;)

  5. #45
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şanzıman aşağı 1 yukarı boş yukarı2 yukarı3yukarı4yukarı5

    hatta tamircinin dediğine göre şanzıman titanla aynı imiş bütün parçaları buna uyar diyor neyse


    benım boy 1.80 kilo 88

    bu motor senin saydığın motorların hepsinden yuksek duğrduğum zaman her iki ayağım yere anca basıyor hafif bir tarafa yatsam diğerinin uçlarına basmam gerekiyor

    ayrıca oturuş pozisyonu cok rahat tam dik vaziyette kullanabiliyorsun ama cok az eğilerek daha da rahat oluyor uzun yolda sorun olmuyor bel ağrısı falan kesinlikle yok yanlız dik olduğun için rüzgarı tam olarak alıyorsun bu da yelken vazifesi yapıyor ve hem hızın kesiliyor hemde dengen bozulabılıyor ( cok rüzgarlı ve şehirlerarası yolda bu oluyor) şehir içinde sorun yok

    başka sorun varmı ?
    eyvallah. sağol.
    ____________________________
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  6. #46

    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    slm
    sende resim yollada bakalım

    alacam bir tane başka yolu kalmadı
    bakalım muğla bayiinde bulabilicezmi hemde siyahını şansımı deneyeyim

  7. #47
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    resim yeterince koydum sanıyordum ?

  8. #48

    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    yurtsevene sölemiştim ama sende yeni resim eklersen fena olmaz

  9. #49

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Edirne/Keşan
    Motosikleti
    07'Transalp , 151 RS.
    karanlıkta bütün ışıkları yakıp , gösterge panelini çekebilirsin
    Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:

  10. #50
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Bu motosikletten kullanan arkadaşların,artık motosiklet modelleri bölümünde topic açmaları daha yararlı olacaktır kanımca.

  11. #51

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    harbitürk arkadaşım sorumu yanıtladığın için teşekkür ederim.

    hesabın doğru.motor 155 kg. civarında sepet 50 etmese de en az 30 kilo vardır. ancak burda motora eşeğe binilir gibi binilir. yani sepete ne kadar sığarsa o kadar yük konur. yükü sağlam bağlayınca hiçbir şey olmaz. ayrıca motor eskir, yıpranır diye de bir dert yoktur. yedek parça bol ve işçilik ucuzdur.
    motoruma kaliteli demişsin teşekkür ederim ancak motorumun şu an ederi 500- 600 milyon civarında.sıfırları ise üç milyara yaklaşıyor.
    ilk mesajımda da belirtmiştim. ben motoru alıp seyahate çıkacak değilim ya da hız rekoru deneyecek. bana iş tutacak motor lazım.yazdıklarından da anlaşıldığı üzere motocar biraz narin sanırım.fakat elbette iş görür. maceracı da bir keresinde bu motorla (yeşil kurbağa'sıyla) at arabası çekmişti. ben biraz daha bu motoru araştıracağım ve yazdıklarını da takip edeceğim ayrıca kendi motorumun resmini buraya koymayı başarabilirsem en kısa zamanda yollayacağım.
    iyi günler...

  12. #52
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    aslında narın demek istemedim senin motorun sağlamlığı ile kıyaslayınca oyle oluyor

    ve sana başımdan gecen olayı anlatayım bunu hesaba katmamıştım

    ben ve artçım 90+52+motorum 135+yükümüz+15 =278

    arkadaşım ve artçısı 85+50+motoru sl150 145+yükleri 10 = 290

    ikisinin toplam ağırlığı 568 kg

    arkadaşımın motoru ( benim eski motor ) keway sl 150 ile beni çekmişti ve cok rahat yol aldık

    o motorla benimkini kıyasladığımda aynı mesele olmuş olsaydı ben cekiyor olsaydım en fazla yakıt tuketimim artardı

    bunun dışında herhangi bir olumsuzluk olmazdı

    burdan yola çıkarak sepet olayını düşündüğümde sanırım senin aradığın motor bu

    teljant olması senin için avantaj ama frenleme senin için sorun olabilir frenler o kadar yuku kısa mesafede durduramaz ve yokuş aşa tek kişi ile inerken bıle eğer yokuş uzunsa ve ben frenleyerek iniyorsam veya otobanda hız yapıyorsam
    frene bastığımda önce sorun yok sonra balata ısınıyor ve hissisleşiyor bu durumda allah ne verdiyse arka fren

    yani sizin anlayacağınız frenleme cok başarılı değil

    ben bunu şu şekilde avantaj olarak görüyorum biraz daha temkinli ve dikkatli kullanmama yol açıyor yani nasıl olsa frenlerim iyi nasıl olsa durum diyip akrobası yapmıyorum tehlikeli kullanmıyorum temkinli ve dikkatliyım ayrıca ıslak zeminde abs kadar başarılı bir performansı var kilitlenmiyor

    sende hız yapamayacaksın belki ama o kadar yukle bayır aşağı inerken frenlemene motor freninide eklemen lazım ki ön fren ısınmasın çünkü önune bişey çıkarda fren lazım olursa emin ol tutmayacak

    onun dışında sözunu edebileceğim bir eksisi yok

    hatta orjinal akü ve elektrik sistemi harika ben çakmaklık taktim ve oto su ısıtıcısı kullanıyorum gezmeye gittiğimde cayımı kahvemi demliyorum hayet güzel oluyor

    bu aralar arka peglere takıldım cok buyuk ve biçimsiz geliyor gözüme arkaya heybe gibi bişi koymak istesem engel olacaklar cantada koyamıyorum


    bu resmi motoru ilk aldığımda cekmiştim o zamnalar mavi stickırlerı henuz cıkarmamıştım çıkzrtınca guzel olduama çıkartmaların vernık izleri var bu nedenle parçaların zımparalanıp boyanmazı lazım




    tutkun 22 ışıklar acık resmini çekerdim ama gösterge ampülleri patladı bende üşeniyorum gidip almaya alınca söz ışıklar açık resmini koyacağım


    ha bide bu motorla en son cumartesi gunu 120 yaptım biraz kaşıntılı bir gunumdu dayanamadım verdim gazı trefikte vardı pek tatlı oldu

    tam 120 diyince motor kesiliyor kesinlikle arka dişlinin küçülmesi gerek

  13. #53

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    dediğin gibi fren olayı önemli ve hayati bir mevzu. fakat inan ol benim motorumun frenlerinden daha kötü olamaz. yayladan odun indiriyorum motorla. 10 km lik bir mesafe yokuş aşağı iniyorum haliyle motoru stop ediyorum. zaten iki zmanlılarda kompresöre basma olayı olmuyor dört zamanlılar gibi. bu yüzden yakıt tüketmeye gerek yok. arka freni tek sıktığında toprak zeminde kaydırma yapıyor ama önle beraber sıktığında anca duruyor(durma da denmez de yavaşlatıyor virajı aldırıyor anlayacağın)

    yük meselesine gelince motorun kendisine yük binmesiyle sepete yük binmesi arasında çok fark var. bir eşyayı yan yan götürdüğünü düşün bir de yalnızca iteklediğini. elbette iteklerken daha rahat götürürsün.arızalı motorları ben de bazen çekiyorum ama sepete konan yük kadar zorlamıyor motoru. bir de yükten şanzıman dişli zarar görür diye geçen mesajında belirtmişsin. bizim motorlarda belki uzun vadede bu sorun çıkabilir. ben bir kaç kez aşırı yüklemeden zincir kıran arkadaşlar gördüm. ancak genelde fazla yükten amartisörler patlıyor yani yağ kaçırmaya başlıyor bir kaç ay sonra da kullanılamaz hale geliyor.yazdıklarını takibe devam edeceğim.

    iyi günler.

    he bir de arka ayakcakları(pegleri) beğenmediğini belirtmişsin. bizim burda bayanlar motora yan biner bu yüzden geniş ayakcak bana kalırsa çok daha kullanışlı.fikrimi sorarsan yan çanta kullanmayacaksan boşuna sökme onları.

  14. #54

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    Çiğiltepe/Ankara
    Motosikleti
    mondial 151 rs siyah
    ybr bu motoora gre çok daha güzel bence

  15. #55
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    bu mototrun zaten yakışıklılık iddiası yok

    bende yakışıklı bulmuyorum

    ama görüntüsünden ne anlıyorsan o işde

    sağlam ve güçlü

    ybr den cok daha rahat ve ondan daha az titreşime sahip

    tabiki ondan daha güçlü

    benim motorda iki kişiyiz ben 88 artçı 85 motor 135 toplamda 308 kg

    ybr de bizim motor tamircisi arkadaş nerden baksan bak 60 kiloyu geçmez e ybr ninde kilosu sanırım 120 toplamda 180 kilo

    yan yana gidiyoruz ama yavaşız ben 2 o 1. vitesde hadi dedi gazladı bende gazı kökledim o hafif one geçti 2 ye taktı sonra arkaya düşdü 3 e taktı ben hala 2. vitesteyim o da arkada motoru parçalamakla meşgul 3.vitesde 90 -4 110 - 5 120 bu hızlarda hiç zorlanmaz ıkı kişi yuk ayırmaz performans hep aynı

    düşeş bi arka dişli denk gelirse değiştireceğimde vakit de yok bakarsın oylece kalır aslında vaktim olsa mat siyaha boyatacağım ama işde vakit yok e motorada binip sağa sola gidiyoruz ha buarada bu motor cbf 150 lerede aynı şekilde davranıyor

  16. #56

    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Motosikleti
    Asyamotor Hero 125
    bu motocar200 iji ve planet 5 den esinlenip yapılmış yani dağa tarlaya sürülecek motor tiplerinden benim akrabam aldı bi tane planet 5 i vardı onu sattı bunu aldı yanına sepet taktırdı geyet memnun çok az yakıyor iyi sürüşler

  17. #57

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    hidayet kardeş haklısın şehir insanı pek bilmese de kırsal kesimde sepetli motor sayısı çok fazla yani piyasası büyük kanuni de bu motorla sanırım bu piyasaya girmek istemiş. hidayet kardeş akrabam aldı demişsin. sepeti kaça yaptırdı , aşıkları yani bağlantıları nasıl yaptırdı eğreti mi doğru düzgün mü öğrenebilir misin bir de sepet koltuklu mu yoksa geniş sac sepet mi onu da yazarsan sevinirim.

  18. #58
    aydinnami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    hyosung gt 250 comet
    bu motoru kullananlardan daha detaylı bilgi alabilirmiyim;titreşim varmı, son hızı nedir,frenleme nasıl,virajlarda nasıl, ani hızlanması nasıl,vidaları gevşiyormu, herhangi bir sorunu varmı. cevaplarsanız sevinirim almayı düşünüyorum.

    şuan sitede kullanan yokmu

  19. #59
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    hepsini yazdım arkadaşım bu sitede bu başlıkda okumak zormu geliyor

  20. #60
    aydinnami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    hyosung gt 250 comet
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hepsini yazdım arkadaşım bu sitede bu başlıkda okumak zormu geliyor
    kusura bakma arkadaşım tam okumadan yazmışım. yalnız bu motoru çok merak ediyorum. şuan kaç km'desin, herhangibir sorunun varmı.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler