Kanuni Motocar 200 [test]
Reklamlar
-
yani sen 350 cc lik bir motora yarım ton yük attın ve birde yeminden şikayetçisin motoruna haksızlık yapıyorsun bence o motor hakkını alıyor senden
neysem soruna cevap vereyim çünkü forumda bendenbaşka kimsede motocar yok
şimdi senin motor sanırım 150 kg falandır birde sepet var tabi 0da 50 kg gelse yük ve senle berbaer 700 kg yapar bu da çok fazla bir ağırlık demektir
motocar 130 kg yani aralarında fazla bir fark yok asıl fark kalite ve kapasitede
şöyleki kanuni motosikletlerinin belkide en sağlam motoru bu ama senin motorun kadar kaliteli olmadığına adım gibi eminim o yukle gider gitmesine de bir gider iki gider üçüncüyü sanmıyorum ya şanzıman ya motor ya başka bişi bozulabilir
ben bu motorla iki kişi artı epey bir yükle dağ tepe dere bayır son gaz otoban geziyorum sorun cıkartmıyor ve bugunun parası ile de kilometrede 10 ykr yakıyor yani 3.3lt/100 km cok rahat ve hiç kısmıyorum allah ne verdiyse basıyorum çekişi cok cok iyi düz yol veya rampa farketmiyor 80-100 seyahat hızı bol rüzgarlı havada bile değişmiyor ama ne diyeyim ben olsam bu motora sepet takarım ama o kadar ağırlık atmam
gitmez demiyorum gider hemde canavar gibi gider ama sağlamlık o motor kadar olmaz ha bide ekonomik olur bu motor sen diyorsanki herzaman olmuyor boyle ağırlık genelde 200-300 kg o zaman no problem hergün yukle o yuku
Reklamlar
-
harbiturk adlı üyeden alıntı
merak ettiğiniz bişi varsa sorun detaylı bilgi verebilirim.
Merhaba harbitürk.
bu motorun şanzıman düzenini merak ettim.
benim motorlarda 1. vites aşağı, 2-3-4-5 yukarı. bu da aynı düzenmde mi? (vites levyesinin yapısı, honda cgl gibi olduğu için bu soru oluştu bende. cgl'nin vitesleri bizimkilerin tersidir, ve alışması zordur.)
bir de, oturuş şekli önemli benim için.
ybr'de rahatsızım. hafif öne eğilerek kullanıyorum ve peg-sele arası bacak boyuma yetmiyor, bir nevi motor altımda kayboluyor.
kt'de biraz daha dik oturuyorum ve biraz daha rahatım.
zongshen ise, tam benim kalemim. uzun-kısa yolculuk farketmiyor. peg-sele mesafesi ve açısı çok uygun. dik pozisyonda hiç yorulmuyorum.
boy ve kilonu da belirterek, oturuş pozisyonu hakkında bilgi verirsen sevinirim.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
şanzıman aşağı 1 yukarı boş yukarı2 yukarı3yukarı4yukarı5
hatta tamircinin dediğine göre şanzıman titanla aynı imiş bütün parçaları buna uyar diyor neyse
benım boy 1.80 kilo 88
bu motor senin saydığın motorların hepsinden yuksek duğrduğum zaman her iki ayağım yere anca basıyor hafif bir tarafa yatsam diğerinin uçlarına basmam gerekiyor
ayrıca oturuş pozisyonu cok rahat tam dik vaziyette kullanabiliyorsun ama cok az eğilerek daha da rahat oluyor uzun yolda sorun olmuyor bel ağrısı falan kesinlikle yok yanlız dik olduğun için rüzgarı tam olarak alıyorsun bu da yelken vazifesi yapıyor ve hem hızın kesiliyor hemde dengen bozulabılıyor ( cok rüzgarlı ve şehirlerarası yolda bu oluyor) şehir içinde sorun yok
başka sorun varmı ?
-
bende war motocar 200 çok süper bi motor bence bunun üstüne yokk ;)
-
harbiturk adlı üyeden alıntı
şanzıman aşağı 1 yukarı boş yukarı2 yukarı3yukarı4yukarı5
hatta tamircinin dediğine göre şanzıman titanla aynı imiş bütün parçaları buna uyar diyor neyse
benım boy 1.80 kilo 88
bu motor senin saydığın motorların hepsinden yuksek duğrduğum zaman her iki ayağım yere anca basıyor hafif bir tarafa yatsam diğerinin uçlarına basmam gerekiyor
ayrıca oturuş pozisyonu cok rahat tam dik vaziyette kullanabiliyorsun ama cok az eğilerek daha da rahat oluyor uzun yolda sorun olmuyor bel ağrısı falan kesinlikle yok yanlız dik olduğun için rüzgarı tam olarak alıyorsun bu da yelken vazifesi yapıyor ve hem hızın kesiliyor hemde dengen bozulabılıyor ( cok rüzgarlı ve şehirlerarası yolda bu oluyor) şehir içinde sorun yok
başka sorun varmı ?
eyvallah. sağol.
____________________________
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
slm
sende resim yollada bakalım
alacam bir tane başka yolu kalmadı
bakalım muğla bayiinde bulabilicezmi hemde siyahını şansımı deneyeyim
-
resim yeterince koydum sanıyordum ?
-
yurtsevene sölemiştim ama sende yeni resim eklersen fena olmaz
-
karanlıkta bütün ışıkları yakıp , gösterge panelini çekebilirsin
Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:
-
Bu motosikletten kullanan arkadaşların,artık motosiklet modelleri bölümünde topic açmaları daha yararlı olacaktır kanımca.
-
harbitürk arkadaşım sorumu yanıtladığın için teşekkür ederim.
hesabın doğru.motor 155 kg. civarında sepet 50 etmese de en az 30 kilo vardır. ancak burda motora eşeğe binilir gibi binilir. yani sepete ne kadar sığarsa o kadar yük konur. yükü sağlam bağlayınca hiçbir şey olmaz. ayrıca motor eskir, yıpranır diye de bir dert yoktur. yedek parça bol ve işçilik ucuzdur.
motoruma kaliteli demişsin teşekkür ederim ancak motorumun şu an ederi 500- 600 milyon civarında.sıfırları ise üç milyara yaklaşıyor.
ilk mesajımda da belirtmiştim. ben motoru alıp seyahate çıkacak değilim ya da hız rekoru deneyecek. bana iş tutacak motor lazım.yazdıklarından da anlaşıldığı üzere motocar biraz narin sanırım.fakat elbette iş görür. maceracı da bir keresinde bu motorla (yeşil kurbağa'sıyla) at arabası çekmişti. ben biraz daha bu motoru araştıracağım ve yazdıklarını da takip edeceğim ayrıca kendi motorumun resmini buraya koymayı başarabilirsem en kısa zamanda yollayacağım.
iyi günler...
-
-
dediğin gibi fren olayı önemli ve hayati bir mevzu. fakat inan ol benim motorumun frenlerinden daha kötü olamaz. yayladan odun indiriyorum motorla. 10 km lik bir mesafe yokuş aşağı iniyorum haliyle motoru stop ediyorum. zaten iki zmanlılarda kompresöre basma olayı olmuyor dört zamanlılar gibi. bu yüzden yakıt tüketmeye gerek yok. arka freni tek sıktığında toprak zeminde kaydırma yapıyor ama önle beraber sıktığında anca duruyor(durma da denmez de yavaşlatıyor virajı aldırıyor anlayacağın)
yük meselesine gelince motorun kendisine yük binmesiyle sepete yük binmesi arasında çok fark var. bir eşyayı yan yan götürdüğünü düşün bir de yalnızca iteklediğini. elbette iteklerken daha rahat götürürsün.arızalı motorları ben de bazen çekiyorum ama sepete konan yük kadar zorlamıyor motoru. bir de yükten şanzıman dişli zarar görür diye geçen mesajında belirtmişsin. bizim motorlarda belki uzun vadede bu sorun çıkabilir. ben bir kaç kez aşırı yüklemeden zincir kıran arkadaşlar gördüm. ancak genelde fazla yükten amartisörler patlıyor yani yağ kaçırmaya başlıyor bir kaç ay sonra da kullanılamaz hale geliyor.yazdıklarını takibe devam edeceğim.
iyi günler.
he bir de arka ayakcakları(pegleri) beğenmediğini belirtmişsin. bizim burda bayanlar motora yan biner bu yüzden geniş ayakcak bana kalırsa çok daha kullanışlı.fikrimi sorarsan yan çanta kullanmayacaksan boşuna sökme onları.
-
ybr bu motoora gre çok daha güzel bence
-
-
bu motocar200 iji ve planet 5 den esinlenip yapılmış yani dağa tarlaya sürülecek motor tiplerinden benim akrabam aldı bi tane planet 5 i vardı onu sattı bunu aldı yanına sepet taktırdı geyet memnun çok az yakıyor iyi sürüşler
-
hidayet kardeş haklısın şehir insanı pek bilmese de kırsal kesimde sepetli motor sayısı çok fazla yani piyasası büyük kanuni de bu motorla sanırım bu piyasaya girmek istemiş. hidayet kardeş akrabam aldı demişsin. sepeti kaça yaptırdı , aşıkları yani bağlantıları nasıl yaptırdı eğreti mi doğru düzgün mü öğrenebilir misin bir de sepet koltuklu mu yoksa geniş sac sepet mi onu da yazarsan sevinirim.
-
bu motoru kullananlardan daha detaylı bilgi alabilirmiyim;titreşim varmı, son hızı nedir,frenleme nasıl,virajlarda nasıl, ani hızlanması nasıl,vidaları gevşiyormu, herhangi bir sorunu varmı. cevaplarsanız sevinirim almayı düşünüyorum.
şuan sitede kullanan yokmu
-
hepsini yazdım arkadaşım bu sitede bu başlıkda okumak zormu geliyor
-
harbiturk adlı üyeden alıntı
hepsini yazdım arkadaşım bu sitede bu başlıkda okumak zormu geliyor
kusura bakma arkadaşım tam okumadan yazmışım. yalnız bu motoru çok merak ediyorum. şuan kaç km'desin, herhangibir sorunun varmı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler