Ertesi sabah TEM otoyolunda ulaşabildiğim son hız (normal oturuş pozisyonunda) yine *
115 km/h idi, rüzgar direncini azaltmak ve aracın en fazla ne yapabileceğini öğrenmek için motorun üzerinde doğru hafif yattım (Yalan, sabah saat 06,30 üşümüştüm
) bu şekilde aracın yaptığı hızı *
125~128 km/h olarak gördüm.
(*) : Km saatin doğruluk payını henüz test etme imkanı bulamadım, fakat km sayacı (kat ettiğiniz yolu gösteren sayaç) doğru gösteriyor
En kısa zamanda saatin doğruluğunu da test edeceğim.
daha fazla yakarlar) Hatta kendi fabrika verisinden bile az yaktım
Demek ki bende var bişey. Ama emin olun yakıt testi yaparken az yaksın diye psikolojik olarak etkilenmedim, normal şekilde kullandım.
Dayanıklılık : Araç 23 bin km de, 38 bin olanınıda gördüm. Boya aksamında ve plastik parçalarında zaman aşımından dolayı herhangi bir yıpranma yok, gördüğüm tek hata amortisör gaz tüplerinin üzerindeki sarı boyanın dökülmesidir (ki altında nikelaj var dökülsün bence daha iyi
Bazı parçalardan zırıltı sesleri geliyor, araç test motoru olarak kullanıldığı ve tek bir ilgileneni olmadığı için normaldir. Kişisel kullanımda bu sesler tek tek tespit edilip çok kolay bir şekilde giderilebilir.
Türk Malı