madem öyle niye yaptınMengu16 adlı üyeden alıntı
madem öyle niye yaptınMengu16 adlı üyeden alıntı
Emin misin?85km hızla dönüş yaptım
Belki sen eminsin, acaba gösterge doğru gösterdiğine emin mi?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Selamlar
Yazı çok güzel olmuş tebrik ederim.Galiba sitede şu anda Windy 125 kullanan tek ben varım.Şunu rahatlıkla söyleyebilirim bu motor Yamaha YBR'den daha iyi.İkisine de bindim ordan biliyorum.Benim motorda daha bir ay falan oldu alalı.Şu an 2500 kmdeyim.
Motorun artıları:
1-Çok az yakıyor, 100 kmde en fazla 2,5 litre (şehir içinde trafikte)
2-100 km/h hızdan sonra hafif bir vibrasyon var ama hiç rahatsız etmiyor.
3-Görünüş olarak bence mükemmel ama ön granajla biraz oynanabilinir.
4-Motorun çok tok güzel bir sesi var.
5-Fren sistemi çok iyi,ani duruşlarda hiç sorun yaşamadım.
6-Fiyat olarak daha ucuza daha iyisi yok bence.
Motorun tek beğenmediğim yönü ara sıra bir yerlerden cızırtılar geliyor, sonra gidiyor.Sadece ondan rahatsız oldum, civatalardan kaynaklandığını sanıyorum,servise gidince baktırcam.
Göstergedeki 85km/s gerçekte 77km/s !Eyong adlı üyeden alıntı
77km/s hızla döndüğümden eminim !
ben bir ybr sahibiyim.Ama aynı model, performansı biraz daha yüksek bir motor arayışı içindeyim.Aklıma hep Motocar 200 geliyor. 5 bg fazlasıyla şu an bana yetecek sanırım.Üstelik ybr de olan balancer sistemi motocar 200 de de var vibrasyon sorunu olmayacağını tahmin ediyorum.Windy deki bu olumlu yanlar şayet motocar da da varsa neden olmasın?Yine de yukarıda bahsettiğin test sürüşü deneyimlerini sabırsızlıkla bekliyorum.sağlıcakla kal Eyong kardeş...
KM saatini kontrol ettiniz bu motorun?
Vibrasyon karşılaştırmasını ybr ile yaptınız mı?
Yakıtı ve parça fiyatları çok iyiymiş gerçekten şöyle ki ybr'nin sinyal camı 15 YLT!!!, aynası 15 ytl, çamurluk 45'di en son, farı da 65 ytl gibi birşey...
Ama bu saydıklarımı isterseniz yan sanayi de bulabiliyorsunuz, işin en güzel yanı o
bunlarda benim motorun resimleri.özellikle kırmızı renk bu motora çok yakışıyor.motor hakkında kafasında soru işareti olanlar varsa cevaplamaya hazırım.
Gayretlerin ve çaban için teşekkürler Eyong,
merak ettiğim bir konu var. Şöyleki; motorların hele de böyle düşük cc motorların yakıt sarfiyatını etkileyen bir nokta sürücünün kilosu. Bence yapılan testlerde sürücü kendi kilosunu da yazmalı.
Kaç kilo olduğunu sormam da sakınca var mı ?
Ben 100 kiloyum ve neredeyse 2 kişi biniyor gibi oluyorum
[COLOR="DeepSkyBlue"]üçtashashoşhofaş[/COLOR]
güzel bir test olmuş teşşekkur ederim ,bende kanuni 125T kullandım 2 sene kadar ama teknolojik olarak kanuni kendini geliştirmiş bu motor kesinlikle seyhan 125T den üstün
insane km saatinin sayacı doğru gösteriyor. Hız göstergesi ise 100-110 km hızlarda 3~5 km fazla gösteriyor.
CartaL ben 70 kiloyum.
Eyong süper bi çalışma olmuş ybr alacakları caydıracakmış gibi duruyor bu motor..
motor nerdeyse ybr ayarında ama rampalarda durduğun zaman kalkamıyosun kalkıyosunda ağlaya ağlaya bide km arttıkça vibrasyon artıyo sakın orasını burasını sık demeyin hergün sıkıyorum çin malı işteçok fazla şey beklememek lazım
ha bide ben 200lük silindir ve piston deniycem nasıl olsa parça ucuz bide motor kalkmıyo arka dişliyi büyltim yada ön dişliyi küçültim demeyin ben onuda denedim motor vibrasyondan dökülüyo ozaman
bişey daha ekliyim düz yolda 130 u görüyor
sağolasın abi almak ve tanımak isteyenler için güzel bi çalışma olmuş bayağı da detaylı.
www.kalyoncumotor.com
ben adana ceyhan kanuni servis elemanı sezer karataş.güzel bir motosiklet kullanışlı ancak fazla devirden uzak durmanı tavsiye ederim arkadaşım ok kib.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)