Valla eline sağlık şuan var ya dünyada bile tek olabilirsin bu video ile, Duke 250 için ne inceleme ne hız videosu var, doğru düzgün hiçbir yerde yok, kaç aydır takip ediyorum birisi çıksa çekse falan diye, o kadar ayrıntılı değil belki ama yine de şuan teksin gerçekten sağolasın, bu motosikleti kullananlardan bile video gelmiyor ya da kullanan yok anlamadım, emeğine sağlık helal olsun...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
Emeğinize sağlık Bursa'da bende test edicem bakalım 200 e göre nasılmış
Bu arada Z250SL 22.6 nm torka sahip ve 8700 devirde veriyor, ayrica 28 bg bunu da 9700 devir de veriyor, uzerinde gelen dandik lastikleri saymiyorum bile, Duke Abs+Kaydirmali debriyaj+Diablo Rosso 2 lerle bu guzel fiyati (maalesef ulkemiz sartlari geregi) rakipelerine gore hakediyor, tekrar elinize saglik ha unutmadan videoda surekli yandan gecen 390 falan diyorsunuz o gecen motosiklet Duke 690'in ta kendisi, gorunus olarak 390 in 250 den hicbir farki yok, yani videoda uzayip giden beyaz motor 690 bir de sitede 2015 15999-TL gozukuyor, 2016 hakkinda birsey soylediler mi acaba, tesekkurler... (Tel.den yaziyorum kusura bakmayin)
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
aynen, ayırt etmek zor, sadece karenajlarının ön tarafında hepsinin kendine has amblemi var, ktm dünyasına hakim değilsen benim gibi, karışıyor. fiyat konusunda bilgi verilmedi. ben şahsen, +3000tl'ye 390 varken, pahalı buluyorum. bugün de 390 denedim. kesinlikle parasının hakkı. ben daha önce 250 kategorisindeki güncel motorlardan kullanmamıştım, beklediğimden zayıf çıktı.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Videodaki motorun gidonu kamera açısından mı sağa bakıyor yoksa gerçekten dönük mü ? Yine debriyaj maneti yamulmuş gibi geldi bana... Motor sola mı yatmış acaba ? Sanırım Bursa'daki teste de bu motorlar gelecek. 690'ı çok merak ediyorum.
bak doğruyu söyle.senmiydin beyaz 690?
Gidonu bende farkettim ama üstünde durmamıştım cidden yamuk gibi bir daha bakınca bir miktar birikmişim var onunla Pulsar 200 NS + Tüm takımları mı alabiliyordum, ancak biraz daha koyayım iyi bişey olsun Duke 250 ABS alayım diyordum, buradaki yorum ve videodan sonra insana sanki Pulsar 200 NS'den hiçbir farkı yokmuş gibi geliyor, hatta var ya şuan sanırım 250 cc katagorisindeki hiçbir motosiklet fiyatını haketmiyor, kararsız kaldım şimdi napayım ben
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
Oyuncak gibi görünüyor gidon.
Çok zayıf ve çelimsiz.
Güven vermedi.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
duke 390 ile 250 arasında fark diyen kişiler bi gün ikisini de deneyin bakiyim duke 390 kafa açıyor yolda
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
Pulsar ile duke arasında çoook fark var kullanınca anlarsın, pulsar güvensiz motormuş diyorum iyi sattım
gidonda sorun yok. kamera geniş açı olduğundan balık gözü bozulması oluyor yakın çekimlerde. hafif ufak ama güven veriyor. 200ns ile elbette fark var ama fiyat farkı tam 2 kat. ancak ben pulsar ile başlangıç yapılıp, 250 kategorisinin direk atlanarak orta segmente geçilmesini düşünüyorum artık 250 ve 390'ı kullandıktan sonra
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
ahh be bende deneme sürüşü istiyorum!
390 videosu gelecek, ama onunla top speed yapamadım, bu defa daha kısa turlattılar ve 390'ın top speed'i için daha uzun bir yol gerekiyor, 160'ı geçmişti ama yol izin vermedi. montajlayıp yayınlayınca konusunu açarım.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Duke 390 hep ilgimi çeken beğendiğim bir model oldu. Tek şaşırdığım beklemediğim yanı titreşimi. Özellikle üst devirde titreşimi hissettim benim çinliden aşağı kalır yanı yoktu tek silindirden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Onun haricinde çok beğendim çok güzeldi daha önce hiç 150km hızlara motosiklet ile çıkmamıştım. 390'ın sanki ilk defa binmiyormuşum hissi, verdiği güven duygusuyla kısık dönüşünde(videoda 390'daki benim )gazı az açmama rağmen seri bir şekilde hızlanıyor. Benim beklentilerimi karşılayan bir motosiklet ama alacak kadar param yok, olsada mantıklı bir karar vermem gerekseydi o paraya almazdım
duke 390 o güç ve torku 139kg bi makinede sunduğu için benim de çok dikkatimi çekti, fiyatı her ne kadar yüksek gibi görünsede 400cc bir motor için rosso 2 ler abs kaydırmalı debriyajı düşününce + KTM kalitesi bence gayet makul
Merhaba arkadaşlar 690 da ki benim(ifşa) 390 ve 690 test ettim.Herhalde Ktm karakteristik olarak alt devirde duke serileri çok cansız. 390 aşırı titrek bence, ben yol yapmak istemem 390 la onun dışında ara hızlanmalarda yeterli bana pek hitap etmedi açıkcası arada kalmış melez bir motor oturuş pozisyonuda bana rahatsız geldi.690 daha az titriyor daha güzel gidiyor.Bana daha çok hitap etti.Elimde videolar var ama pek zamanım yok yüklemek için.Teste gelince eğer rezervasyon yapmayanlar bile gidip kullanabilir çünkü 10 motordan genelde 2 si boşta kalıyor.
bende rc390 denedim hayvan gibi gidiyordu.3.vites dahil patinaja düştüm çok ama çok hoşuma gitti.bende pulsar var açıkcası pulsardan daha fazla titriyordu.ama enteresandı motor titriyor ne elciklerde nede ayaklıklarda titreme vardı.aynalarda sabitti beni rahatsız etmedi.ön fren harika arka fren rezaletti.bi ara baktım acaba ayaklıklaramı basıyorum diye.ya hiç bir şekilde yavaşlamıyordu yada abs devreye giriyor.test motoruna bağladım bu olayı bu kadar kötü olmaz yani.sürekli abs devreye girecekse zaten 4000 3000km de bi arka lastik seti falan alırız artık.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)