Kendisiyle yaklasık 5-6 ay beraber olmak zorunda kaldık bu sürede basıma gelenler eksi yönleri,artı yönleriyle herseyiyle motoru tanıdım bu motor ile ilgili aklınıza takılan herşeyi sorabilirsiniz.. Ben forumlarda genel olarak gördüğümüz sorunlardan başlayayım..
1) Biraz iriyseniz aynalar hicbisey göstermez aynaları kısa.
2)Titreşim minimum düzeyde fakat motorun yağ kanalları dar olduğu için 5/40 haricinde yağ konulduğunda titreme yapıyor.Kışın 10/40 tan daha kalın yağ koyulmadığı sürece titreşim rahatsız edecek düzeyde değil.AEA daki tanıtılan motor bütün vidaları gevşemiş olduğu çok belli o kadar titreyen motor yolda giderken dağılır zaten.Titreşim dediğim gibi minimum düzeyde
3)Fabrika çıkışı lanet lastikler..Bende Diablo Rosso 2 vardı herşeyiyle Türkiye asfaltlarında en iyi lastik bence.
4)Parmak sıkışma olayı gereksiz bir muhabbet,kimse seyir halindeyken racing tipli bi motorun direksiyonunu parmağını sıkıştırıcak kadar döndüremez,döndürmeye çalışırsa zaten o an düşer motordan.
5)Artçı olarak 90 kg ve üstü birini alırsanız egzoz borusu arka çamurluğa deyip eritme olasılığı söz konusu olabiliyor.
Bu arada arkadaşlar şasi alüminyum değil çelik. sadece arka maşa alüminyum yani bi kaza durumunda tamir olabiliyor.Kaldıki şase dağılcak kadar motoru vurursanız her motorda şase zarar görür.
Bu saydıklarım dışında kullanıcı hatası olmazsa bi sıkıntı cıkmıyor. motorun düzlükteki maximum hızı sürücünün ağırlığı, rüzgar, motorun bakımı vs şeylere göre 150-170 arası değişkenlik gösteriyor.
Sorularınızı en iyi şekilde yanıtlamaya çalışacağım.