https://www.youtube.com/watch?v=-Ycg4ynxVpI
Bir de bunu izleyin.
Bence arkadaşın dediği doğru, muhtemelen gösterge 299 ile sınırlı. Çünkü adam vites değiştirdi, gaz verdi ama gösterge hiç oynamadı.
Bir de renkli ekran kulağa güzel geliyor, uygun ışık altında çok güzel görünüyor, ama yeni üst sınıf Ducati kullanıcıları hep şikayetçi, güneş altında göremiyoruz diye.
Arabada hadi neyse ama motosiklet için renkli ekran dizaynı çoktan kolay değil. Çok farklı ışık altında yeterince güçlü biri arka ışık ve kontrast sağlaması lazım.
Bakın Kawasaki daha yeni çıkardığı elli bin dolarlık motosiklete renkli ekran koymamış...
Centilmenlik anlaşması gereğince bütün motorsiklet firmaları 299 üstü kadran yapmamaktadır.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gentlemen%27s_agreement
bu konuda bence bilgin eksik gözüküyor viper17 seni ve tüm arkadaşları bilgilendirmek için yazıyorum
ilk başta tüm taşıtların hızı göstergede gerçek hızdan yüzde 10 civarı fazla gözükür ama bizim tartıştığımız göstergedeki hız bunu yazılım kenarı
videodaki motor 299 u geçmiyor anlaşılan hem göstergede hem motorda elektronik kısıt var dikkat ederseniz 5. viteste 13500 devir civarı 299 km hızda gidiyor 6. vitese atıyor hız yine 299 devir 12000 civarı ,hız 299 geçse ve göstergenin 299 üstünü göstermediğini (bazı arkadaşların dediği gibi )farz etsek devir zamanla motor ivme kazandığında artması lazım (dolayısıyla 299 u geçmesi lazım göstergede yazmasa bile )buda olmuyor ve motor videonun son 7 saniyesinde gayet stabil gidiyor ha bu videonun bir şekilde devamı bulunsa ve sürücünün gazdan elini çekmeyip gittiğini farz etsek ve devir 13500 e (bu devirde kesici var muhtemelen çevirtmiyor makine ) kadar çevirse motor ekranda yine 299 yazsa motor 299 geçiyor derim
kontrol edebilirsiniz http://www.gearingcommander.com/ unutmayın göstergedeki hız yüzde 10 civarı fazla
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Tamam eywallah ta karsi seride gecmene ne gerek vardi
Açıkçası ben devir limitleyici hissetmedim. Çünkü devir limitleyici devreye girdiğinde ciddi etkisi olur motor hızı ve devrine. Çünkü devir limitine çarpmak için gaz vermek gerekir, limitleyici gazı keser, ama insan hala gaz verdiği için bir daha çarpar, vs.
Dolayısıyla limitleyiciye çarpma kesik kesik motor sesi ve titreme oluşturur. İnsan durumu anlayıp, tepki verip, gazı azaltana kadar birkaç kez vurur hız limitine.
Açıkçası o hızda motoru limitleyen elektronik aksam değil, sürtünme ve rüzgardır muhtemelen. Öyle olmasa bile o hızda limitleyiciye çarpmanın süspansiyona, yani motorsikletin dengesine etkisi hiç hoş olmayabilir.
Bana sanki motor 299'u geçse de (nasıl olsa belli bir miktar hata söz konusu) gösterge daha ileri gitmiyor gibi geldi. Cünkü vites değiştirdiğinde mutlaka değişmiştir hız. Belki de yanılıyorumdur tabi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)