saolasın üstad...çok güzel çalışma yapmışsın yanlız bence sondaki açıklamaya ihtiyacın yoktu, yazıyı beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez, sen elinden geleni yapmışsın...yeni testlerini bekliyoruz
saolasın üstad...çok güzel çalışma yapmışsın yanlız bence sondaki açıklamaya ihtiyacın yoktu, yazıyı beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez, sen elinden geleni yapmışsın...yeni testlerini bekliyoruz
MOTOR GÜÇLÜ ADAM İŞİDİR
guzel makına ancak er6 nın tipi daha cok hoşuma gidiyor.tek eksiği 4 silindir olması
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
çok teşekkür ederim. eline sağlık zahmet olmuş gerçekten. ancak suzuki nin sitesinde tork 64,7Nm/6900dd yazıyor. sen 68Nm/6900 dd demişsin. ??????
er6 2 silindirli 4 değil bu başlıkta zaten başka bir markayla kıyaslama yok çok başarılı bir çalışma yapılmış ve motor hakkında ciddi anlamda bilgiler var iyi bir test olmuş bu konu hakkındaki görüşler yazılsın lütfen konu amacına ulaşsın suzukı nin bu modeli hakkında bilgilensin insanlar...
Çok güzel deneme teşekkürler...
Bir Suzuki şaheseri. Bizim Yağız (Garip) abide var. Motorun sürüş keyfi çok iyi. Bence şu an piyasadaki en güzel Naked. Tek rakibi Yamaha FZ6. Bana göre FZ6'dan daha dolgun duran bir makine.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
sonunda suzuki'nin farın üstüne cam yapan birileri çıkmış ve motora süper yakışmış ayrıca koltukdaki degişikligi anlayamadım. suzukinin koltugu hiç bir ülkede bu resimdeki gibi degil birde grenaj olayı var tr deki suzukide o fanın oldugu yer açıkta fakat resimdekinde grenaj ile kapatılmış yani şu resimdeki suzuki bizdekinden çok farklı ve motordaki bu deşiklikler gerçekten süper duruyor.resimdeki gsr600 fuar için özel üretim mi
@elint
bahsettiğin parça buysa o grenaj değil "radiator side cover" imiş. http://www.suzuki-gb.co.uk/access.asp?m=108&l= sitesinden diğer aksesuarlara da bakabilirsiniz.
sanırım özel üretim değil, fuar için çeşitli aksesuarlarla donatılmış
iyi bi makina gibi gozukuyo,nede olsa bi japon ...
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Dün yabancı bir dergi yazarının bu motor ile z750 yi kullandığında
gsr600 ün kullanıcıyı performans ne üzeceğini ne de tam tatmin etmeyeceğini
z750s nin ise kullanırken arasıra isteyebileceği performans ihtiyacına daha iyi cevap verdiğinden z750s yi tercih ettiğini
ve ön camı olan motorların kesinlikle tercih edilmesi gerektiğini belirtmiş...
tabi bu onun şahsi görüşü... ama adam motosiklet dergisi yazarı...
--- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com
motor çok güzel ben performans eksozuyla gördüm birtane o ses halen kulağımda ama 6000 devirde 110çıkmasını bende çok az buldum
Ya hakkattende cam olmadanda büyük motor veya daha doğrusu hızlı bi motor kullanılmazki kardeşim adam korumada giyinse psikolojik olarak etkilenir
Kendi düşüncem!!
İyi kötü kazanırım para ama kaltptir asıl kumabara bi sevgilim yoksa kollarımda napiim Mondiali altımda :P
10 numara kardes.ben bundan düsünüyordum sonra maddı sıkıntıya gırınce mecburen vaz gectım.
eralp abi test harika olmuş,yanlız son hızı yazmamışsın katalog verisi yada senin gördüğün bi değer varmı? merakımı mazur görün,saygılar...
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
İlgimi çeken bir makineydi.Test için teşekkürler...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)