Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Pirelli Dura Traction İnceleme

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Merhaba;

    Çok yakın bir ağabeyim geçenlerde Ybr 125'e bir takım Pirelli Dura Traction taktırmış.

    Bende stabilize,asfalt,şehir içi,şehir dışı karma bir rotada lastikleri denemek istedim.

    Bu deneme sürüşünün ardından iki üç kelam birşeyler yazıp,lastikler ile ilgili nacizane birşeyler aktarmanın, commuter tarzdaki motosiklet sahibi arkadaşların lastik değişimi arefesinde yaşadıkları x mi,y mi sorunsalına bir nebze de olsa katkıda bulunmak istedim.

    Genel olarak;

    -Yol tutuşu gayet güzel.
    Ybr,Cbf vb commuterlarda fabrika çıkışı lastiklere nazaran çok çok iyi.

    Yol tutuşu olmayan,frenajı uzatan,vites küçülttüğünüzde lastiği kitlediğiniz zaman güvensiz şekilde yalpalayan fabrika çıkışı lastiklere göre gerçekten yola tutunmasını beğendim.

    -Virajlarda daha güvenli,acaba kayar mı gibi endişeler duymuyorsunuz.

    -Sürüş konforuna önemli katkı sağlıyor.

    -Fren mesafesinde kısalma söz konusu. Fabrika çıkışı lastiklerde arka freni sert kullanınca daha uzun kızaklama mesafesi söz konusu.

    Bu lastikte ise aynı sertlikte,aynı zeminde,aynı hızda yapılan frende kızaklama ve savrulma durumu çok daha az.

    Yine ön freni sert sıkınca oluşabilecek tatsız durumlarda daha kontrollü.

    -Lastiklerin 4 mevsim olması oldukça güzel.

    -Stabilize,taşlı,toprak gibi çeşitli zeminlerde yol tutuşu başarılı.


    Lastik ölçüleri;
    ÖN : 2,75-18
    ARKA : 90/90-18

    Fiyat Bilgisi:
    2015 Nisan tarihini baz aldığımızda bir takım lastik için 200-260 Tl arasında fiyatlar karşımıza çıkıyor.

    Şayet ybr,cbf,cb 125 e gibi commuter tarzda bir motosikletiniz varsa ve lastikleri değiştirmek istiyorsanız oldukça güzel bir tercih.

    Birkaç resimle yazımızı sonlandıralım.











    Kazasız,keyifle sürüşler...
    Ahmet Abi bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Çok saol bilgilendirme iciN de hiç mi eksisi yok?
    reklam kokan hareketler bunlar
    EKONOMİ bunu beğendi.

  3. #3
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı 2move adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok saol bilgilendirme iciN de hiç mi eksisi yok?
    Açıkçası pek eksik bir yön göremedim. Tabi bu kavram göreceli

    Fabrika çıkışı lastikleri kıyaslamada baz alınca arada ciddi fark olduğunu söylemeliyim.

  4. #4
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    10.000km'dir kullanıyorum.Gayet güzel bir lastik.Virajlarda güven veriyor.Fren mesafesi stok lastiklere göre ciddi kısalıyor.Ön teker sanki Abs varmış gibi kaymadan titreşim yaparak yolu tutuyor.Birde görünüş olarak desenleri Michelin'lere göre daha yakışıklı.Tavsiye ederim.

  5. #5
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Şuan Michelin Street kullanıyorum bende. Sürekli asfalt kullanımında güzel ve kusursuz fakat hatrı sayılır şekilde stabilize yola çıkılıyorsa bu lastik daha uygun. Şayet Michelin asfalt dışında hem çabuk yıpranıyor, hem de yol tutuşu olmuyor. İhtiyaçlarım dahilinde sıradaki lastiğim Dura olurdu.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Bende pirelli ve michelin arasında kaldım.

  7. #7
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Mıchelın a göre biraz daha sert ve daha dişli bir lastik. Bu lastik hem dağ taş hemde asfalt için. Mıchelın sadece asfalt lastiği. Asfalt yollarda Mıchelın bu lastiğe göre daha iyi. Bu lastikte stabilize yolda Mıchelın ı ezer geçer. Yani alacaklar hangi yola daha yakınsa onu alsınlar. Dura tractıon 2 yıl geçsede dişlileri bitmiyor. Dişlileri bitmiyor diye 2 yıldan fazla kullanmayın. Sertleşiyor ve ani kaymalar yapıyor umulmadık yerlerde ve zamanlarda. Ben dura tractıon u 2.5 yıl kullandım.

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Gereksiz pahalı bence, IRC Winter Grip gayet iyi. Öne biraz fazla dişli gelirse düz çizgi desenli Unilli UN7109 tavsiye ederim yolu vakumluyor resmen. 10 bin km yapmış Unilli lastiği kaydırmak için bile disk freni kolu kopartacak gibi sıkmak gerekiyor.

  9. #9
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mıchelın a göre biraz daha sert ve daha dişli bir lastik. Bu lastik hem dağ taş hemde asfalt için. Mıchelın sadece asfalt lastiği. Asfalt yollarda Mıchelın bu lastiğe göre daha iyi. Bu lastikte stabilize yolda Mıchelın ı ezer geçer. Yani alacaklar hangi yola daha yakınsa onu alsınlar. Dura tractıon 2 yıl geçsede dişlileri bitmiyor. Dişlileri bitmiyor diye 2 yıldan fazla kullanmayın. Sertleşiyor ve ani kaymalar yapıyor umulmadık yerlerde ve zamanlarda. Ben dura tractıon u 2.5 yıl kullandım.
    Adem abi hiç pilot street kullandınmı

  10. #10
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Bende Pilot Street kullanıyorum asfaltta ki performansı orjinal lastiklere göre çok iyi . Ama ülkemizde ki asfalt kalitesi ortada . Güneşin kızgın vurduğu zamanlarda kuru yolda bile teker kayabiliyor . Malum asfaltımız toz ve yağ içinde ....
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  11. #11
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Pilot Street kullanıyorum asfaltta ki performansı orjinal lastiklere göre çok iyi . Ama ülkemizde ki asfalt kalitesi ortada . Güneşin kızgın vurduğu zamanlarda kuru yolda bile teker kayabiliyor . Malum asfaltımız toz ve yağ içinde ....
    Dişsiz lastik Michelin olsun yine kayar, hele karda buzda. Micheline verecek paramız yok ama Irc Winter Grip'le karda 40 km hızla yokuş çıktım Ankara'da şubat ayında işe giderken.
    crxforever bunu beğendi.

  12. #12
    zafer61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2010
    Aynı Lastiği 3 sezon kullandım orta kalitede. IRC nin yeni çıkan derin zigzaglı lastiği ondan aşağı kalır değil, fiyat olarakta avantajlı.

  13. #13
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adem abi hiç pilot street kullandınmı
    Kullanmadım hacı. Yalan yok. Dura tractıon kullandım ve değerlendirdim yukarıda

  14. #14
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    reklamın kötüsü olmaz

    ırc nf 25
    irc nr 25

    favorim
    irc nf28 gördüm geçen şaşırtıcı derecede yumuşacık (70 tl)

  15. #15
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Motorlara verecek paramız var lastiğe verecek paramız olsada yok ovv olurmu lastik pahalı İrcye 80 tl veren Mişlene neden 100 tl veremiyo İrcye yumuşacık diyen Pilot sportyyi kullandımı kullanmayan bilemez kendi kullandığını överken o güzelim lastikler Mişlenler arada heba oluyor Pilot Street alacak olan adamda burdan görecek İrc yumuşacıkmış fiyatıda 3 beş kuruş daha ucuzmuş diyecek gidip İrc alacak yorum yazarken biraz empati yapalım
    ^adm^ bunu beğendi.

  16. #16
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Michelin Pilot Street veya Pirelli Dura Traction ön arka takım toplam 250 tl . 250 tl lastiğe veremeyen adam motosiklet kullanmasın . Sonuçta bu lastikler üzerinde gidiyoruz . Lastik ne kadar kaliteli olursa yol tutuş ve frenaj o kadar artar ...
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  17. #17
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Uğur Ak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Reklam kokan hareketler kısmını sonradan eklemişsiniz,şimdi gördüm cevap vermek istedim.
    Motosiklete ilk başlayacağım zamanlarda çevremde çok fazla bu işlerden anlayan kişi yoktu.
    Soru sorduğumuz birkaç kişi lafta alemin en kral motorcusuydu ama icraatta sıfırdı
    Sonra bu forumu keşfettim.
    Sora sora,okuya okuya birşeyler öğrenmeye çalıştım.
    Öğrendiklerimi,tecrübelerimi kesinlikle profosyonellik iddiası gütmeden anlatmaya gayret ettim,çünkü paylaştıkça güzelleşir herşey.
    Bir kişi bile kalkıp "Allah razı olsun"dese kâfidir benim için.
    Saygılarla...

    Allah razı olsun kardeşim emeklerin için . Ben şahidim senin yaptıklarına . Millet ne derse desin sende onlara yav he he de geç .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  18. #18
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Bende Michelin Pilot street var, kuru havada yol tutuş şahane, yağmur idare eder.

    Kışın soğukta kötü, lastik tam yaz ve kuru asfalt lastiği.

    Bir daha lastik alırsam bunu alırım.

  19. #19

    Üyelik
    28 Temmuz 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Ybr 125
    Konu biraz eski ama bu yaz bende pirelli dura traction kullandım(Martta almıştım sanırım). O yüzden bende izlenimlerimi yazmak istedim. Ybr kullanıcısıyım. Orijinal şakura lastiklerden sonra duro(pirelli değil) lastikler daha doğrusu plastikler almıştım. Onlardan hiç bahsetmiyorum. Jantın üzerinde gidin daha iyi. Pirelli dura tractionlar onlardan sonra güzel iyi ama o kadar iyi lastik değiller bence. Çok sertler ve geç ısınıyorlar. Yaz aylarında hava sıcakken bir süre de lastiklerin ısınmasını bekleyince bu tarz motorlar için yeterli tutuşu sağladığını düşünüyorum. Ama havalar soğudukça tutunma pek iyi değil. Şu ana kadar ilginç olarak kullandığım lastikler içinde en iyisi üzerinde gelen şakura lastiklerdi. Sert bir frende cıyak cıyak öterlerdi.

    Geçen başka bir ybr kullandım. Sahibi bir ırc(hangi modeli bilmiyorum) lastik almış ve benle aynı parayı vermiş aşağı yukarı. Bende pirelli alsaydın keşke dedim ama binince benim lastiklerden pekte kötü olamadığını gördüm. Hatta sert girdiğimde benim motorun arkasının hafif hafif kaydığı yerde aynı şekilde girdiğimde kayma yaşamadım.

    Ben açıkçası dişleri ilgimi çektiği için pirelli aldım. Her zaman kuru asfaltta gitmiyoruz sonuçta. Yoksa muadili michelin lastiklerden alacaktım.
    Fiyat olarak pek bir fark yoktu. Michelin olan bir motor kullanmadım ama bakıca ve internetteki yorumları okuyunca onlar bir tık daha iyiymiş gibi duruyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler